delta-501, krossivõrr
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Mul praegusel silindril avaneb lisaülevool suts hiljem ja põhiülevoolude lagi on mõnekraadise kaldega. Reso tuleb järgi umbes 6000 pöörde peal (pole mõõtnud, pole kindel) ja võrr kiirendab ilma aukudeta käivitumisest lõpp-pööreteni. Gaasijaotusfaasid on enamvähem samad.
Selle karpa ma naeran ikkagi välja... vaevalt sa suuremaks puurides K-60 iseloomu ja reguleerimisvõimalusi parandad.
Kas ma pole tähele pannud või pole sa kirjutanud: oled sa surveastet ka tõstnud?
Selle karpa ma naeran ikkagi välja... vaevalt sa suuremaks puurides K-60 iseloomu ja reguleerimisvõimalusi parandad.
Kas ma pole tähele pannud või pole sa kirjutanud: oled sa surveastet ka tõstnud?
Surveastet pole tõstnud veel. Ja karpa kohta pole mul midagi halba öelda, töötas täitsa hästi. Praegu poleks nagunii piisavalt raha, et uut osta. Kui kunagi midagi paremat kätte juhtub eks ma siis vahetan ära. Täiesti alguses oli peal 26mm mikuni, aga no see oli täielik overkill isegi K-60B düüsiga ei hakanud asi tööle korralikult, mingi 3000 pööret arendas vast. Järgmine nv lähen kepsulaagreid otsima ja leegikas vaja ka kuskilt saada, delta oma ei saa rsk kasutada, see on maru halva nurga all.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kepsulaager vahetetud, laagriks siis SKF NU202ECP/C3
Sõrmelaagri suutsin ära lõhkuda, niiet hetkel jäi puks aga tulevikus asendan selle laagriga.
Uus silku ka tegemises. Õhkjahutusega silkult peab 3 ülemist ribi maha treima, neljanda ribi sisse tihendisoone treima ja silindripea läheb "õige" vesijahutusega silku pealt. Kuppel ka esialgu. Toorik muidu täitsa hea, hoonimisjälg veel näha.
Resot modin ka veits, tuleb vana reso sarnane. Väljalase tuleb 170 kraadi, ülevoolude kestused veel täpsustamisel Ilmselt läheb sisse 2 rõngaline kolb koos sae rõngastega ja tuleb ka 2 lisaülevoolu läbi kolvi.
Sõrmelaagri suutsin ära lõhkuda, niiet hetkel jäi puks aga tulevikus asendan selle laagriga.
Uus silku ka tegemises. Õhkjahutusega silkult peab 3 ülemist ribi maha treima, neljanda ribi sisse tihendisoone treima ja silindripea läheb "õige" vesijahutusega silku pealt. Kuppel ka esialgu. Toorik muidu täitsa hea, hoonimisjälg veel näha.
Resot modin ka veits, tuleb vana reso sarnane. Väljalase tuleb 170 kraadi, ülevoolude kestused veel täpsustamisel Ilmselt läheb sisse 2 rõngaline kolb koos sae rõngastega ja tuleb ka 2 lisaülevoolu läbi kolvi.
170 kraadi tundub kuidagi väga vähe...mul uuel mootoril tuleb väljalase 195 kraadi, ülevoolud 138 kraadi. Aga kõik sõltub ka muidugi forsserimisastmest ning sellest, millist karakteristikat soovid mootorist kätte saada. Kui tahad, et mootor veaks hästi suures pööretevahemikus, on madalam väljalase kindlasti õigustatud.
Täpselt nii ongi, krossirajal on madalaid pöördeid vaja. Suvelõpus kui esimest korda käima panin oligi 170 kraadi väljalase nagu praegu selgus ja igatahes 1/4 gaasiga läks igast hüppest lõdvalt üle. Jõudu oli ikka väga palju võrreldes originaaliga ja kui veel reso ka vedama hakkas... Kahjuks kestis tollane mootor 2 nädalat, siis hakkasin raami tugevdama ja tahtsin mootorit ka paremaks teha, tulemus vastupidine muidugi. Ülevoolud olid tollel ajal 118 kraadi, praegu uuel silkul teen vast mõned kraadid rohkem. lisaülevoolu sain ka ikkagi ainult ühe teha, 2 jaoks ei olnud ruumi kolvi sees, see osa jäi juba ette kus kolvisõrm on. Seekord saab vähemalt kindla peale välja minna, sest ma tean, et selline kooslus töötab hästi.. hea seegi
Midagi areneb.
Mingi aeg sai valmis uus silku aga seoses tihendisoone treimisel juhtunud õnnetusega läks see mahakandmisele.
Mõni pilt milline ta oli:
Kurat, ilus asi oli, R.I.P
Egas midagi, riiulist järgmine ohver ja läks otsast peale, seekord jälle natuke teistmoodi. Täna hommikul 4,5 tundi viilimist ja freesimist ja valmis ta oligi. Väljalase 170 kraadi, põhiülevoolud 120 kraadi ja lisaülevool 122 kraadi. Hetkel õhkjahutus.
Raami poole pealt on uus esirehv, uus tagumine õhukumm ja uued gripid. Gaasirutska ka tõmbasin delta pealt.
Karpavahetus ka toimus, 23mm Jikov hakkab mootorit toitma nüüd.
Kõik keevitamist tahtvad asjad on keevitatud ja mootor koos. Isegi see homemade sidur funkab. Homme üritab kohapeal käima panna, sõita veel ei saa, sest teed on praeguse sulaga liiga kuivad.
Mingi aeg sai valmis uus silku aga seoses tihendisoone treimisel juhtunud õnnetusega läks see mahakandmisele.
Mõni pilt milline ta oli:
Kurat, ilus asi oli, R.I.P
Egas midagi, riiulist järgmine ohver ja läks otsast peale, seekord jälle natuke teistmoodi. Täna hommikul 4,5 tundi viilimist ja freesimist ja valmis ta oligi. Väljalase 170 kraadi, põhiülevoolud 120 kraadi ja lisaülevool 122 kraadi. Hetkel õhkjahutus.
Raami poole pealt on uus esirehv, uus tagumine õhukumm ja uued gripid. Gaasirutska ka tõmbasin delta pealt.
Karpavahetus ka toimus, 23mm Jikov hakkab mootorit toitma nüüd.
Kõik keevitamist tahtvad asjad on keevitatud ja mootor koos. Isegi see homemade sidur funkab. Homme üritab kohapeal käima panna, sõita veel ei saa, sest teed on praeguse sulaga liiga kuivad.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Karpaga ikka jama, ses suhtes, et timmida ei oska õieti ja gaas maas on pöörded umbes 4K ja ülespoole. Käimaminemiseks tahab suht suurt hoogu saada.
Hetkel ei saa midagi täpselt öelda, kuna sellist teed pole veel kus sõita saaks proovida. Sidur töötab ideaalselt muidu. Pöördesse ka läheb aga mitte lõpuni, ilmselgelt sellepärast, et karpa settingud on jumalast mööda.
Loogiliselt võttes peaks saama tühikäigupöördeid ka reguleerida.
Ühesõnaga kas keegi teab mis kruvi mida reguleerib? (parem- ja vasakpoolsest käib jutt)
Hetkel ei saa midagi täpselt öelda, kuna sellist teed pole veel kus sõita saaks proovida. Sidur töötab ideaalselt muidu. Pöördesse ka läheb aga mitte lõpuni, ilmselgelt sellepärast, et karpa settingud on jumalast mööda.
Loogiliselt võttes peaks saama tühikäigupöördeid ka reguleerida.
Ühesõnaga kas keegi teab mis kruvi mida reguleerib? (parem- ja vasakpoolsest käib jutt)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Nonii, toimib
Ütleks, et parim tulemus siiani.
Nüüd siis sellest, mis põhjustas suuri pöördeid kohapeal
Et siis see karterituulutusava... mul oli see lahti ime, et üldse varem käima läks.
Asja saab kindlasti paremaks, võimalik, et 180 kraadi väljalase ja 128- 132 kraadi ülevoolud, peab veel uurima mis oleks parim. Uus reso ka, väiksem düüs ei teeks ka paha. Praegu mõned traadijupid takistuseks sees.
Videot pole aga kiirendusjälg tavaliselt selline
Ütleks, et parim tulemus siiani.
Nüüd siis sellest, mis põhjustas suuri pöördeid kohapeal
Et siis see karterituulutusava... mul oli see lahti ime, et üldse varem käima läks.
Asja saab kindlasti paremaks, võimalik, et 180 kraadi väljalase ja 128- 132 kraadi ülevoolud, peab veel uurima mis oleks parim. Uus reso ka, väiksem düüs ei teeks ka paha. Praegu mõned traadijupid takistuseks sees.
Videot pole aga kiirendusjälg tavaliselt selline
Proovisin seda vesijahutusega silkut, mille ma metsa viilisin endaarust.
Kestused mõõtsin ükspäev ära umbkaudselt, väga täpselt ei vaatanud, lihtsalt ajaviiteks.
Väljalase üle *** kraadi, peaülevoolud *** kraadi ja lisaülevool ***
Mainiks siinkohal ära, et ma ei uskunud elusees sellist tulemust...
Praktiliselt hetkega läheb pöördesse, kiirendus VÄGA hea, isegi madalatel pööretel kiirust ei proovinud, kuna sellist tulemust ei oodanud ja panin mingi juustu kolviga asja kokku, kokku ka ei taha lasta mootorit.
Et noh... teoreetiliselt selline silku nagu ei tohiks töötada aga töötab, ja kuidas veel
Nüüd korrastan veits asja ja kuu alguses saab videosid ka ma loodan.
Kestused mõõtsin ükspäev ära umbkaudselt, väga täpselt ei vaatanud, lihtsalt ajaviiteks.
Väljalase üle *** kraadi, peaülevoolud *** kraadi ja lisaülevool ***
Mainiks siinkohal ära, et ma ei uskunud elusees sellist tulemust...
Praktiliselt hetkega läheb pöördesse, kiirendus VÄGA hea, isegi madalatel pööretel kiirust ei proovinud, kuna sellist tulemust ei oodanud ja panin mingi juustu kolviga asja kokku, kokku ka ei taha lasta mootorit.
Et noh... teoreetiliselt selline silku nagu ei tohiks töötada aga töötab, ja kuidas veel
Nüüd korrastan veits asja ja kuu alguses saab videosid ka ma loodan.
Last edited by delta-501 on 27. Apr 2010 18:09, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kui juba jutt üles võeti, panen siiasamma märgi maha...
Kuna ise sattusin rõngastega nüüd hätta (ei ole rõngaid lihtsalt!) ja mootorsaega tööd tehes tuli seesamune võrrile-sae-rõngad-mõte pähe, siis sai võetud asi kätte ja uuritud. Esialgu paistab et Husqvarna 36, 136, 137, 235 rõngad sobivad. Neil peaks olema 38 diam. ja 1,5 kõrgus. Teiste sae markide kohta ei tea... Võtan võib-olla veel sellel nädalal suuna saepoodi asja uurima, kuna ise hädas. Hind vist mingi 100 eeku tüki eest millega võib leppida.PCYX wrote:Kirjutasid et sae rõngaid kasutad. Mis marki, kui see just "siseringi" info pole?
Võrr käib loomamoodi edasi aga 2 asja takistavad sõitmist:
1) radikale ei meeldi midagi ja pritsib sõiduajal kuuma vett mulle peale
2) sidur ei lahuta, probleem pole otseselt selles, et sidur ei tööta vaid kogu sidur liigub mootoris väljapoole... ainukeseks lahenduseks tundub olevat uued karteripooled ja sidurivõlli laagrid. kui seegi aitab, vähemalt libisemisest pole juttugi.
Radikas tahab veits rohkem tööd, oleks vaja see keevitusse viia kuhugi kunagi. Ja üldse kas 14mm sisemõõduga torud väikseks ei jää? Peale paariminutilist sõitu kätt naljalt ikka silku peal ei hoia. Samas kokku pole jooksnud veel ja sõidu ajal just tagasi ei hoia. Forsseeritud kahetaktilistest tuleb ikka viimast võtta niikaua kuni ta kestab, hellitada pole siin midagi.
Karteripoolte vahetuse ajal tuleks uus vänt ka sisse visata. Väike katse, ehk siis 4 õlitusavaga tavaline 202 seeria kuullaager kepsulaagriks ja ülemisse otsa lahtine nõellaager.
Viimase sõidu ajal läks paar mutrit jms. ka kaduma võrri küljest, juhtub.
ja stock kolvirõngas rabab mootoris tööd nagu rõngas muiste! Kokkujooksmise kohta pole ta siiamaani midagi maininud, samuti plekist klapilehed.
Aga jah, eks suvel kui töö läbi, saab jälle mootorile ühtteist lubada.
1) radikale ei meeldi midagi ja pritsib sõiduajal kuuma vett mulle peale
2) sidur ei lahuta, probleem pole otseselt selles, et sidur ei tööta vaid kogu sidur liigub mootoris väljapoole... ainukeseks lahenduseks tundub olevat uued karteripooled ja sidurivõlli laagrid. kui seegi aitab, vähemalt libisemisest pole juttugi.
Radikas tahab veits rohkem tööd, oleks vaja see keevitusse viia kuhugi kunagi. Ja üldse kas 14mm sisemõõduga torud väikseks ei jää? Peale paariminutilist sõitu kätt naljalt ikka silku peal ei hoia. Samas kokku pole jooksnud veel ja sõidu ajal just tagasi ei hoia. Forsseeritud kahetaktilistest tuleb ikka viimast võtta niikaua kuni ta kestab, hellitada pole siin midagi.
Karteripoolte vahetuse ajal tuleks uus vänt ka sisse visata. Väike katse, ehk siis 4 õlitusavaga tavaline 202 seeria kuullaager kepsulaagriks ja ülemisse otsa lahtine nõellaager.
Viimase sõidu ajal läks paar mutrit jms. ka kaduma võrri küljest, juhtub.
ja stock kolvirõngas rabab mootoris tööd nagu rõngas muiste! Kokkujooksmise kohta pole ta siiamaani midagi maininud, samuti plekist klapilehed.
Aga jah, eks suvel kui töö läbi, saab jälle mootorile ühtteist lubada.
Vahetusse läksid karteripooled, vänt, vändalaagrid ja radikas. Reso jäi vana ja vist jääb ka pikemaks ajaks, aind tagumise koonuse ja lõputoru vahetan ära. Väiksemat düüsi tahaks ka proovida, hetkel 98. vahepeal tegin uue reso jupid valmis ja asi on teibiga koos praegu, koosneb 15 osast. Kui keevitus väga kalliks kujuneb siis jääbki see riiulile...
Selline ta on, aind plekist muidugi:
Võrr ise selline:
Radikal sellepärast üleval 2 toru kuna see on mingine õliradikas olnud kunagi ja seal üleval vahesein vahel. Sissevalamisava mõjub mõlemale poolele, see täpselt keskel. Kui nüüd kunagi paagi ka täis saaks oleks võimalik sõitmise peale mõelda...
Selline ta on, aind plekist muidugi:
Võrr ise selline:
Radikal sellepärast üleval 2 toru kuna see on mingine õliradikas olnud kunagi ja seal üleval vahesein vahel. Sissevalamisava mõjub mõlemale poolele, see täpselt keskel. Kui nüüd kunagi paagi ka täis saaks oleks võimalik sõitmise peale mõelda...
Käima ei lähe.
Proovitud kolme düüsi- 98, 62 ja siis ühte mis on 70 ja 80 vahel, nr kulunud ja ei näe.
Siis on proovitud nii sisese kui välise süütepooliga süütemängu, kahtesid kontakte, kahte kondekat, kuute küünalt ja kolme piipu. Küte silindrisse jõuab ja säde on, süüdet keeratud nii siia kui sinna aga ei midagi. Paar matsu teeb lükkamise ajal vahel ja see on ka kõik. Ja lükatud on ikka metsikult, eile mingi 2 tundi ja täna üle 4. Peale igat ~ 50 meetrit küünal vahetusse pandud või puhtaks tehtud ning mootor tühjakslastud alt. Palju ta kätte ei saa igatahes, täitsa normaalselt, hetkel 62 düüs sees. Hakka või uskuma, et olerex üllatab benaga jälle...
Proovitud kolme düüsi- 98, 62 ja siis ühte mis on 70 ja 80 vahel, nr kulunud ja ei näe.
Siis on proovitud nii sisese kui välise süütepooliga süütemängu, kahtesid kontakte, kahte kondekat, kuute küünalt ja kolme piipu. Küte silindrisse jõuab ja säde on, süüdet keeratud nii siia kui sinna aga ei midagi. Paar matsu teeb lükkamise ajal vahel ja see on ka kõik. Ja lükatud on ikka metsikult, eile mingi 2 tundi ja täna üle 4. Peale igat ~ 50 meetrit küünal vahetusse pandud või puhtaks tehtud ning mootor tühjakslastud alt. Palju ta kätte ei saa igatahes, täitsa normaalselt, hetkel 62 düüs sees. Hakka või uskuma, et olerex üllatab benaga jälle...
No t*a ei lähe!!!
Aru ma ei mõista, säde on selline, et paneks sauna põlema, süütega on kõik läbi proovitud, enamus tihendeid vahetusse läinud, karpaga samamoodi kõik läbi proovitud, segu on tehtud 1:40, õli on see mida ma juba 2 aastat kasutanud.
No ************************************ kaua võib, kolmas päev läheb juba ja isegi ei luba XD
Aru ma ei mõista, säde on selline, et paneks sauna põlema, süütega on kõik läbi proovitud, enamus tihendeid vahetusse läinud, karpaga samamoodi kõik läbi proovitud, segu on tehtud 1:40, õli on see mida ma juba 2 aastat kasutanud.
No ************************************ kaua võib, kolmas päev läheb juba ja isegi ei luba XD