Minimx38: Racingvõrr
Minimx38: Racingvõrr
Nii on aeg enda pillist ka juttu teha . Seda olen ma mingi 2 aastat ehitand, algul tegin vana jalgrattaraamipeale, sai pandud nii ette kui ka taha ketaspidurid, rst esiamort, piti gaasirull. Algul kui kokku sain, tegin paar tiiru, paar keevitust veel ja siis sai laiali tõmmatud, et uus värvikiht peale lasta . Algul sai mõeldud mis värv peale tuleb ja lõpuks mõtlesin, et oleks suht norm kui teeks raami punaseks ja paagi mustaks ja nii saigi. Ainuke jama oli see, et sai mingi odava sprayga värvitud ja värv hakkas maha kooruma. Tuli esimene võistlus ja seal oli siuke jama, et sai raami pikalt tehtud, aga meelest läks see, et mootor jäi täiesti originaaliks lõpuks sain ma standard klassis mingi 15. koha, mis on minujaoks täielik FEIL .Nüüd hakkasin ma mootorit tegema, ega ma seda ei ütle mis ma seal tegin, see jääb saladuseks.... Viimane võistlus selle raamiga sain aru, et ilma väntadeta ei tee ma midagi olin mingil 7 kohal. Nüüd oli vaja otsida uut raami, sest vanal raamil sai see keskjooksu keere keevitusega ära rikutud. Varsti saingi sõbra käest 100- eest mingi vana jalgratta. Nüüd oli vaja jälle enamvähem otsast pihta hakata, aga nüüd oli vähe kergem, sest olid kõik jupid olemas. Lõpuks sain valmis keevitustega ja siis oli vaja jälle uus värv vaja välja mõelda no tuli siis seekord raam valge ja paak must . Lõpuks kui valmis sain siis koht võistlustel ikka kõvasti paranes, enamasti olin esikolmikus, peamiselt 1. . Aga siis sai mingi pool aastat sellega sõidetud, kui oli vaja jälle mingit uut värvikihi, sest mingi ajuvaba inimene värvis seda mingi vana värviga ja värv tuli kohe maha . Siis sai poest ostetud mingid kallid sprayd metallik roheline ja sinine. Lõpuks kui ära värvisin ja kokku panin, oli vaatepilt kohe pooleilusam ( vähemalt minujaoks) Sai ostetud ka downhilli slikid ja talveks sai ostetud suurema kärbiga mantlid, mis on ka maxise firma poolt toodetud. Talve omad on See kärp mis on praegu ees, on taga (muidu on suvel samasugune slik nagu taga ees) ja ees on suurema kärbiga mantel. Eks te ei viitsi enam seda juttu lugeda ja tahate pilte ka näha
Algul oli lenks madalamal ja oli jalgrattasadul. Aga kui tuli saku võistlus siis sai seda vähe mugavamaks tehtud- lenks kõrgemale ja motoverdi sadul
esimene ketaspidurisüsteem
Tagumine veohammakas sai aretatud nii, et sai treitud väike üleminek. metallist tükk kinnitus rummu orig. ketaspiduri kohale 6 poldiga ja sellele ümberminekule läks otsa siis veohammakas.
Algul sai pandud käiguvaheti ka, aga see ei õigustand ennast, kurvid olid lihtsalt nii kiired, et ei ole aega käike vahetada, siis sai see käiguvaheti minema visatud koos trossiga, aga selle mehhanismi jätsin külge, sest see täidab praegu keti pinguti rolli.
mootor näeb VÄLJAST vaadates täiesti originaalne välja
Mingi 10 juulil saan kätte piaggio kepsu, mille aretan talle enne 17 juulit peale, sest siis on Abjas võistlused. Ootan karmi kriitikat
Algul oli lenks madalamal ja oli jalgrattasadul. Aga kui tuli saku võistlus siis sai seda vähe mugavamaks tehtud- lenks kõrgemale ja motoverdi sadul
esimene ketaspidurisüsteem
Tagumine veohammakas sai aretatud nii, et sai treitud väike üleminek. metallist tükk kinnitus rummu orig. ketaspiduri kohale 6 poldiga ja sellele ümberminekule läks otsa siis veohammakas.
Algul sai pandud käiguvaheti ka, aga see ei õigustand ennast, kurvid olid lihtsalt nii kiired, et ei ole aega käike vahetada, siis sai see käiguvaheti minema visatud koos trossiga, aga selle mehhanismi jätsin külge, sest see täidab praegu keti pinguti rolli.
mootor näeb VÄLJAST vaadates täiesti originaalne välja
Mingi 10 juulil saan kätte piaggio kepsu, mille aretan talle enne 17 juulit peale, sest siis on Abjas võistlused. Ootan karmi kriitikat
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Kas võidusõit on hooramine? Võidusõidupillid on kindlasti kordi-kordi paremas korras ja rohkem hooldatud kui mõne mehe tänavasõidupill.raits1997 wrote:Kui saladus pole siis mis mootorit hoorad?
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
D4 on see erinevus ka veel teistest, et on vähem surnud ruumi karterites kui teistel mootoritel, siis karterid, silinder on paksema seinaga, tänu sellele saab rohkem tuunida ja see ka, et D4 sidurivõll on lühem kui D5/6/8 ja nende motifikatsioonide oma. D4 peaks olema kolbi seina paksus ka väiksem kui teistel versioonidel ja magneeto on väiksem. Midagi on kindlasti veel, aga ei tule kohe meelde.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Asi selles, et mul on juba topelt seinaga velg ja kõva rumm ostetus ja ära paigaldatud. Ma mõtlesingi sellele, et saaks tagurpidi ka vändata nt: kurvis vaja vänti kuidagi sättida. Mul see asi ka veel, et minuarust on gauja velg suht paks, mul praegugi juba on mantlist raamini mingi aind 1cm ja see vene ratas on ju suht raske ka, sest kaaluvõit=kiirem sõit
nonii, väiksed edusammud on tekkind, homme lähen piaggio kepsule järele ja viin siis kohe koos väntvõlliga treiiari kätte, ta teeb tappi ümber, pressib väntvõlli lahti jne... nüüd tuleb täispõskedega väntvõll ka, et karteris oleks vähem surnud ruumi, praegu on mootor täiesti laiali Lisaks plaanin veel talvel lasta treiiaril väntvõlli põskesi suurendada, vastavalt karteritele, et oleks vähem surnud et oleks veel vähem surnud ruumi karterites ,aga see praegu vaid idee
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact: