uus kolb silindris kinni!! abi?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
-badrain-
Posts: 2
Joined: 12. Jun 2007 00:00

uus kolb silindris kinni!! abi?

Unread post by -badrain- »

Mure sis sellin et sai sis mootor kokku laotud ja vana silinder uus kolb, brauer motos vana mõõtis vana kolvi pealt ära ja andis uue koos rõngastega,nüüd siis selline lugu et sai hakkatus silindrit peale panema. noh , kolb ilusti silindris sees ja sis enne aknaid jäi nii kinni kui kinni, ei edasi ei tagasi.vändast ei jõua lüüa.ja puuhaluga ja haamriga tagasi ka ei lähe?vale kolb?
Milles viga võib olla?
Sten
Tavakasutaja
Posts: 39
Joined: 30. Jan 2005 01:00
Location: Tartu/Saaremaa
Contact:

Unread post by Sten »

Paljud vene uued kolvid lähevad alt laiemaks. Oma Jup 3 uued kolvid saadan varsti treimisele.
User avatar
margus014
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 19. Feb 2006 01:00
Location: SAAREMAA
Contact:

Unread post by margus014 »

minu voshodi kolviga oli sama lugu- lasin üle treida ja läks nagu valatud :D
lase kolvile ülevalt väga vedelat õli peale ja siis koputa puuhalu ja haamriga
[url=http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=391802]Müün LED-e (valgusdioodid)![/url]
User avatar
ishijupp
Moderaator
Posts: 123
Joined: 05. Oct 2005 00:00
Location: Harku

Unread post by ishijupp »

Sama mure oli dnepriga:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 72&page=13
Vastupidiselt kõigile kahtlejatele õnnestus taldlihvija ja peeneteralise liivapaberiga kolb niimoodi mõõtu ajada, et tänaseks on mitu tuhat km muretut sõitu (vähemalt kolbide-silkude poolest) seljataga. Muidugi tuli iga natukese aja tagant supleriga mõõte kontrollida.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Tegu on pigem vale mõõduga, kui tehase praagiga. Sest kolb soojeneb ülevalt poolt rohkem kui alt ning seetõttu paisub ülemine pool mootori soojenedes mõõtu. Number väiksem kolb panna või silinder mõõtu puurida. (arvatavasti on silinder vahepealses kulumises, kus väiksem mõõt on liiga väike ja suurem mõõt jääb kinni..

Välja saamiseks, kui on siis gaasipitsiga või kuumaõhu puhuriga silindrit kuumutada, pealt grafiitõli või muud analoogset peale valada ning kergelt puuklotsi ja haamriga meelitada.
-badrain-
Posts: 2
Joined: 12. Jun 2007 00:00

Unread post by -badrain- »

no ma ple tööle saanudki ma ei saa kolvigi silindris liikuma . kolb on üleni silindris, alt vb 1-2 mm kolvi alumist serva paistab. ei liigu ylesse ei alla, ja vedelat õli ei saa sisse valada kuna täpselt kolvi ylemine serv on aknatega tasa.
albundy
Posts: 2
Joined: 08. Jun 2009 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by albundy »

Minul sama jama Voshod 3M-iga. Võtsin mootori lahti ja avastasin, et pea tihend laskis läbi. Siis mõtlesin, et teeks veel kolvi tahmast puhtaks jne. Hakkasin kokku panema ja silinder läks natuke tuugalt peale ja lisaks veel mootor ei käinud ringi, kuna kolb vist kinni. Enne seda jama mootor oli töökorras, kolb liikus silindris. Õli kasutasin ka montaazi ajal. Nüüd on kõik nii kinni kiilunud, et isegi silindrit kätte ei saa.
User avatar
margus014
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 19. Feb 2006 01:00
Location: SAAREMAA
Contact:

Unread post by margus014 »

kas kolvirönga pilud ajasid ikka kolvitiftide peale?
[url=http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=391802]Müün LED-e (valgusdioodid)![/url]
kalju
Posts: 4
Joined: 17. Apr 2007 00:00

Unread post by kalju »

kas enne proovisid kolbi ilma rõngasteta silindrisse?
User avatar
Qubik
Tavakasutaja
Posts: 104
Joined: 15. Sep 2009 00:00

Unread post by Qubik »

Ilmselt on olnud rõnga lahtised otsad vales kohas ja nüüdseks kiilunud ennast akendesse kinni

Igasugune vägivalla kasutamine lõhub nii kolvi kui rõngad, kui juba pole lõhkunudki. Mina prooviks traadist konksuga kontrollida, kas on rõnga lahtised otsad akendes.
Haarame mopeedil kolvist!
jallo
Posts: 3
Joined: 16. May 2009 00:00

Unread post by jallo »

kas silindrit pöörata ei anna?
User avatar
Qubik
Tavakasutaja
Posts: 104
Joined: 15. Sep 2009 00:00

Unread post by Qubik »

Hea idee...
Haarame mopeedil kolvist!
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Algne postitus on tehtud 3 aastat tagasi!!!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
albundy
Posts: 2
Joined: 08. Jun 2009 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by albundy »

Tänud kõigile info jagamise eest. Võtsin mootori pooleks ja sain silindri kätte. Häda põhjustas nõellaager, mis peale sõrme läbi panemist ei lasknud kolvil kõrvale (paremale-vasakule liikuda). Kolb oli jäänud lihtsalt ühele poole kinni. Koputasin natuke väntvõlli ka, siis pääses silinder kolvi ja n-ö ploki vahelt vabaks. Nüüd on uus nõellaager ja kõik korras.
Post Reply