delta-501, krossivõrr
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
proovi vahepeal vanu juppe tagasi panna. võib täpselt nii kaua kui lubatakse.delta-501 wrote:No t*a ei lähe!!!
Aru ma ei mõista, säde on selline, et paneks sauna põlema, süütega on kõik läbi proovitud, enamus tihendeid vahetusse läinud, karpaga samamoodi kõik läbi proovitud, segu on tehtud 1:40, õli on see mida ma juba 2 aastat kasutanud.
No ************************************ kaua võib, kolmas päev läheb juba ja isegi ei luba XD
Kõige kahtlasem ongi see, et kõik jupid peale karteripoolte ja vända on vanad, isegi süüde ja karpa seisid nii, et setting jäi samaks. Praegu sai prooviks K-60B peale pandud, et välistada võimalikku karpa viga, ikka sama asi, kahte täiesti erinevat süüdet ka proovitud, ikka sama. Järjest rohkem hakkab tunduma, et õli või bena midagi seal teeb.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Magnet vahetusse ja matsupill
Säde on selline, et oleks garaazi õhku lasknud. Jahutussüsteem peab ka hetkel vett sees, vast jääbki pidama. Silindripea vahele läks tihendipapist tihend, mille sisemine äär sai fooliumiga kaetud. Proovisin vähemalt 5 alu tihendit ja ühte vasest tihendit, kõigiga lasi survet läbi. Vast nüüd jääb pidama.
Ühe stock kepsulaagri panin ka kokku, isegi küljele pole mingit loksu. Et siis selle laagriga tuleb uus vänt kunagi, üles jääb vast puks.
Seoses vändaga siis: äkki on poolikute põskedega vändal mingi eelis? Ses suhtes, et kui on täis põskedega vänt ja reed valve siis on ju sisselaskeaval pmst sein ees koguaeg, tulemus see, et väike klapp ei suuda mootorit piisavalt toita. Poolikute põskedega vändaga jääb küll rohkem surnud ruumi, aga samas mahub rohkem segu karterisse ja takistus on ka ühel hetkel väiksem, sel hetkel kui "poolikud" kohad on sisselaskeava ees. Kergem on ta ka natuke, saaks hea kiirepöördemootori.
Muidu võrr käib päris teravalt edasi, kurta ei saa. Selle suve jooksul saab vast lõpuks ühe vidjo ka kokku.
Säde on selline, et oleks garaazi õhku lasknud. Jahutussüsteem peab ka hetkel vett sees, vast jääbki pidama. Silindripea vahele läks tihendipapist tihend, mille sisemine äär sai fooliumiga kaetud. Proovisin vähemalt 5 alu tihendit ja ühte vasest tihendit, kõigiga lasi survet läbi. Vast nüüd jääb pidama.
Ühe stock kepsulaagri panin ka kokku, isegi küljele pole mingit loksu. Et siis selle laagriga tuleb uus vänt kunagi, üles jääb vast puks.
Seoses vändaga siis: äkki on poolikute põskedega vändal mingi eelis? Ses suhtes, et kui on täis põskedega vänt ja reed valve siis on ju sisselaskeaval pmst sein ees koguaeg, tulemus see, et väike klapp ei suuda mootorit piisavalt toita. Poolikute põskedega vändaga jääb küll rohkem surnud ruumi, aga samas mahub rohkem segu karterisse ja takistus on ka ühel hetkel väiksem, sel hetkel kui "poolikud" kohad on sisselaskeava ees. Kergem on ta ka natuke, saaks hea kiirepöördemootori.
Muidu võrr käib päris teravalt edasi, kurta ei saa. Selle suve jooksul saab vast lõpuks ühe vidjo ka kokku.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kas Võru võistlusele sõitma lähed?
Wow!Ses suhtes, et kui on täis põskedega vänt ja reed valve siis on ju sisselaskeaval pmst sein ees koguaeg, tulemus see, et väike klapp ei suuda mootorit piisavalt toita. Poolikute põskedega vändaga jääb küll rohkem surnud ruumi, aga samas mahub rohkem segu karterisse ja takistus on ka ühel hetkel väiksem, sel hetkel kui "poolikud" kohad on sisselaskeava ees. Kergem on ta ka natuke, saaks hea kiirepöördemootori.
Mingi aeg tõmbasin mootori laiali, kõik oli korras ja panin samatargalt uute tihenditega kokku tagasi. Sama jama, käima ei lähe, üksikud matsud aind.
Egas midagi, peab olema süüte viga, kõik muu on välistatud.
Tegemist on VW golf II kommutaatori, anduri ja süütepooliga, seda toidab võrri 12v mähis.
Ei tea veel kui hästi ja kas üldse see toimib võrri mähisega, homme saab teada. Loodame, et võrri magnet ei hakka anduriga tõmblema seal. Üldiselt homme vaja veel anduri 3 juhet ära ühendada ja peaks nagu valmis olema.
Skeem puhtamalt ka kui kedagi huvitab:
Egas midagi, peab olema süüte viga, kõik muu on välistatud.
Tegemist on VW golf II kommutaatori, anduri ja süütepooliga, seda toidab võrri 12v mähis.
Ei tea veel kui hästi ja kas üldse see toimib võrri mähisega, homme saab teada. Loodame, et võrri magnet ei hakka anduriga tõmblema seal. Üldiselt homme vaja veel anduri 3 juhet ära ühendada ja peaks nagu valmis olema.
Skeem puhtamalt ka kui kedagi huvitab:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Ma arvan, oliver, et asi on raudselt milleski muus.
Sest isegi siis kui mähis ei toodaks päris 12 v, mida ta raudselt ka ei tee käega kohapealt ratast keerates siis oleks mingi säde näha.
Proovi nt ratast jooksutada ja samal ajal sädet vaadates. või pane sõrm piipu, siis saad joostes kõige paremini aru mis teema on, kas tõesti kusagilt ei tule või on säde liiga nõrk.
Sest isegi siis kui mähis ei toodaks päris 12 v, mida ta raudselt ka ei tee käega kohapealt ratast keerates siis oleks mingi säde näha.
Proovi nt ratast jooksutada ja samal ajal sädet vaadates. või pane sõrm piipu, siis saad joostes kõige paremini aru mis teema on, kas tõesti kusagilt ei tule või on säde liiga nõrk.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
2 dioodi oli vahel tuledejuhtmel ja sealt 12v pirniga proovides tõesti midagi ei tulnud. Ok, tõmbasin nood vahelt ära ja siis suutis see mähis rattast tõmmates 12v ja 21w pirni hõõguma panna, mitte just vägapalju pauerit ei tule sealt.
Ühesõnaga sädet pole siiani, tuleb ikka rsk aku osta mida ma üldse ei taha. Akusüüde ilma laadimiseta, ei aitäh.
Ühesõnaga sädet pole siiani, tuleb ikka rsk aku osta mida ma üldse ei taha. Akusüüde ilma laadimiseta, ei aitäh.
Siliner, pea, kolb, süüde vahetusse ja käima läheb aga ei tööta õigesti. Pöördesse aboluutselt ei lähe. Midagi on ikka mööda aga enam ma asjaga ei tegele, viskasin garaazinurka ära, kunagi vägapalju hiljem kui mingi ime läbi peaks viitsima vaatama mis tal viga ja sõitma saama siis vb müüki, ei huvita enam see saan.
Aeg on sajakahekümneviiesele üle kolida, selle võrri ehitus oligi rohkem ajaviide, rajal ilma amortideta midagi erilist ei tee ja võistlused ei huvita eriti.
Rust in peace.
Aeg on sajakahekümneviiesele üle kolida, selle võrri ehitus oligi rohkem ajaviide, rajal ilma amortideta midagi erilist ei tee ja võistlused ei huvita eriti.
Rust in peace.
Narrid, ma rääkisin Tõnis sellest ka sulle - mähisest tuleb vahelduvvool. Kommutaatori toide on alalisvool. Ehk siis - mähise väljundisse on vaja 4 dioodist koosnevat silda, mingit elektrolüüt kondekat pinge silumiseks ning võimalik, et ka pingeregulaatorit (kui juhtub, et pinge läheb liiga kõrgeks pöördesse ajades).
Viimasest posstitusest samas kohas seisnud. Täna käisin vaatamas, tagakumm tühjaks läinud ajaga ja gaasitross ka pooleks.
Kahtlased mõtted tulid, kuna keegi mittesõitvana selest huvitatud pole ning jääb ette vaikselt juba seal siis lähima paari kuu jooksul tuleb vist jälle laial tõmmata ning järjekorras umbes neljas ring juppe ära vahetada. Viimati jäi asi nii, et käima läheb aga pöördesse mitte. Eks tuleb teha uus karpa vahetükk ja tihendid üle vaadata, mis muud siin ikka olla saab. Praegune vahetükk alu, eks see seal paindub ja värki järelikult ja hakkab mäkra mängima.
Mis teha, see võrr on nagu mingi haigus, ta raisk tuleb ikka su juurde tagasi.
Väike pildiseeria ka meenutuseks kunagistest headest aegadest
Kahtlased mõtted tulid, kuna keegi mittesõitvana selest huvitatud pole ning jääb ette vaikselt juba seal siis lähima paari kuu jooksul tuleb vist jälle laial tõmmata ning järjekorras umbes neljas ring juppe ära vahetada. Viimati jäi asi nii, et käima läheb aga pöördesse mitte. Eks tuleb teha uus karpa vahetükk ja tihendid üle vaadata, mis muud siin ikka olla saab. Praegune vahetükk alu, eks see seal paindub ja värki järelikult ja hakkab mäkra mängima.
Mis teha, see võrr on nagu mingi haigus, ta raisk tuleb ikka su juurde tagasi.
Väike pildiseeria ka meenutuseks kunagistest headest aegadest