Mopi 1001 viga
Mopi 1001 viga
Sooviks saada soovitusi nende vigade kohta, mida teha jne. Mopeediks mini, mootor v-50
Vahetatud aprillis- rõngad,laagrid,simmerid,tihendid,trossid,kolvirõngad,väntvõll,genekas,sõrmelaager,sidur,karpa ja tagumise ratta kummipuksid
Viga1: Tagaratta kummipuksid kuluvad kähku. Kinnitus on isetehtud rats, aga hoiab asja ligi küll,kinnitusteks kasutatud M8 polti,3 mutriga.Praeguseks ei ole kummipuksidest midagi järel
Viga2: Uimane,ei arenda kiirust,kuumeneb kähku. Süüdet näpitud,karpat näpitud,käima läheb hästi aga sõidu aeg jääb jõudu väheks ja üle 30km/h ei punnita.5 km läbimisel enam isegi läbi kinda kätt silindril ei hoia.
Viga3:Sidur lahutab ainult mootori käimisel ja kui erilist tõmmet järgi pole. Sidur poeuus,õli korralik,siduril on metallkettad.Kohapeal on sidur väga jäik,lööd käima paned 1.käigu sisse ja lahutab,hakkad käiku vahetama, sidur ei lahuta peale seda ei lahuta kuni jätad seisma, paned käima.
Viga4:Summuti jube õline, väljalaskegaasid ka sellise rõveda kärsakaga. Õliks kasutan mingit 50kr/l maksvat eesti firma '' 2t õli'' Õline on nii tagumine summuti osa kuia ka leegitoru vahelt ajab läbi. Küünal ise ilus, ei tossa. Segu teen 1:40-le
Tuli küll romaan, kuid hakkab üle viskama see värk juba .Alla pandud masinale juba üle 1000 krooni.Mitu korda olen tahtnud vanarauda saata
Masin on olnud igapäevakasutuses, läbitud nii 100-200km peale remonti.
Vahetatud aprillis- rõngad,laagrid,simmerid,tihendid,trossid,kolvirõngad,väntvõll,genekas,sõrmelaager,sidur,karpa ja tagumise ratta kummipuksid
Viga1: Tagaratta kummipuksid kuluvad kähku. Kinnitus on isetehtud rats, aga hoiab asja ligi küll,kinnitusteks kasutatud M8 polti,3 mutriga.Praeguseks ei ole kummipuksidest midagi järel
Viga2: Uimane,ei arenda kiirust,kuumeneb kähku. Süüdet näpitud,karpat näpitud,käima läheb hästi aga sõidu aeg jääb jõudu väheks ja üle 30km/h ei punnita.5 km läbimisel enam isegi läbi kinda kätt silindril ei hoia.
Viga3:Sidur lahutab ainult mootori käimisel ja kui erilist tõmmet järgi pole. Sidur poeuus,õli korralik,siduril on metallkettad.Kohapeal on sidur väga jäik,lööd käima paned 1.käigu sisse ja lahutab,hakkad käiku vahetama, sidur ei lahuta peale seda ei lahuta kuni jätad seisma, paned käima.
Viga4:Summuti jube õline, väljalaskegaasid ka sellise rõveda kärsakaga. Õliks kasutan mingit 50kr/l maksvat eesti firma '' 2t õli'' Õline on nii tagumine summuti osa kuia ka leegitoru vahelt ajab läbi. Küünal ise ilus, ei tossa. Segu teen 1:40-le
Tuli küll romaan, kuid hakkab üle viskama see värk juba .Alla pandud masinale juba üle 1000 krooni.Mitu korda olen tahtnud vanarauda saata
Masin on olnud igapäevakasutuses, läbitud nii 100-200km peale remonti.
kummipuksid on väikesed ehk logisevad sees..Sellest ka arvatav kulumine..Võibolla on ka materjal halb.
Punkt2 on arvatavasti süüte viga
3viga võib vale ketajärjestuse viga olla?Võibolla ka tross halvasti..
4punkt- Sul on sitt bensiin siis...Võid proovida ka mõne kobedama 2t õliga:)
Punkt2 on arvatavasti süüte viga
3viga võib vale ketajärjestuse viga olla?Võibolla ka tross halvasti..
4punkt- Sul on sitt bensiin siis...Võid proovida ka mõne kobedama 2t õliga:)
[img]http://vzx.pri.ee/foorum/images/hirm_allkiri.png[/img][/url]
Ära muretse.
Mina otsisin ka viga nendele. Mina jõudsin järeldusele, et see ei peagi sõitma . Ja ainult õppisin parandama
Tegelt, asi peaks ju toimima. See kuumenemise teema võib tuleneda sellest, et kolv ja rõngad on hästi tihedalt, kuigi sa vahetasid need ammu.
Eriti ei oska aidata rohkem.
M
Mina otsisin ka viga nendele. Mina jõudsin järeldusele, et see ei peagi sõitma . Ja ainult õppisin parandama
Tegelt, asi peaks ju toimima. See kuumenemise teema võib tuleneda sellest, et kolv ja rõngad on hästi tihedalt, kuigi sa vahetasid need ammu.
Eriti ei oska aidata rohkem.
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Re: Mopi 1001 viga
Se pole viga, vaid täiesti iseloomulik kõigil kahetaktilistel mootoritel.minimo wrote: Viga4:Summuti jube õline, väljalaskegaasid ka sellise rõveda kärsakaga.
Väljalaske taktil väljuvad põlematta kütuse jäägid, musta värvuse annab sellele tahm leegitorus ja summutis.
Loomulikult on ka õige väide, et õiges vahekorras segatud kvaliteetse õliga on seda probleemi natukene vähem.
-
- Posts: 8
- Joined: 14. May 2009 00:00
- Location: koljaku küla vihula vald lääne virumaa. võsu küljeall
- Contact:
rõngad
proovi plastkettaid ja ¸iguli õli see on parm sest et too on vedel ja süüte saad õigeks nii et kui võtad joonlaua mõõdad mootori kriipsu juurest 4,2 cm üles poole ja poolkuu alumise servaga
Vahet ei ole kas need on plastik (õigemini peaks olema eboniit vist) kettad või terasest. Esimestega tekib rohkem probleeme - nukid kuluvad maha jne. Ma olen 3 aastat ühtede ja samade terasketastega sõitnud ja ainukene probleem mis on tekkinud on see viimane pulkadega ketas. Pulgad on küljest ära murdunud, kuid väike keevitus tegi asja nagu uueks.
Nagu ikka siis kasutan isegi autooli mopeedi käigukastis. Kõige parem ta just ei ole aga ajab asja ära küll. Kui sul sidur ei lahuta, kisu sidur lahti ja vaata mis nägu need kettad on ning siis pane õiges järjestuses tagasi (pulkadega ketas -> välimiste hammastega ->sisemiste hammastega -> välimiste... jne). Ja kindlasti kontrolli oma pronksist survepuksi ja ka hoovastik. Siduritross peab olema niimoodi regulleeritud, et heeblil jääks ka väike lõtk sisse.
Süüte kohta võin öelda seda et proovi kommutaatorit vahetada. Aga kui sa kõike seda oled proovinud siis vaata järgi ega sul ei saa mootor lisaõhku kuskilt. Simmerlingide vahelt või silindripea tihendi vahelt.
Jutt venis pikaks
Nagu ikka siis kasutan isegi autooli mopeedi käigukastis. Kõige parem ta just ei ole aga ajab asja ära küll. Kui sul sidur ei lahuta, kisu sidur lahti ja vaata mis nägu need kettad on ning siis pane õiges järjestuses tagasi (pulkadega ketas -> välimiste hammastega ->sisemiste hammastega -> välimiste... jne). Ja kindlasti kontrolli oma pronksist survepuksi ja ka hoovastik. Siduritross peab olema niimoodi regulleeritud, et heeblil jääks ka väike lõtk sisse.
Süüte kohta võin öelda seda et proovi kommutaatorit vahetada. Aga kui sa kõike seda oled proovinud siis vaata järgi ega sul ei saa mootor lisaõhku kuskilt. Simmerlingide vahelt või silindripea tihendi vahelt.
Jutt venis pikaks
Kõik tihendid ja simmerid poeuued,samuti ka sidur,pronkspuks. Kommutaatorit vahetanud ei ole. Muutsin veel süüdet panin koonusfiltri peale(tean nende vigu) ja töötab paremini, kuid ikka on kiirus nii 30-40 ega ta suurt vist ei lähegi, kuid peale remonti nii vähe liigub on imelik. Küünla värv on ilus, nii et segu on hea. Kas on võimalik, et kolvirõngaste pilud jäid kohakuti ja sellepärast on jõuetu. Ei mäleta küll, et oleks vaadanud seda. Käigukastis on lada õli. Sidurile sai vist pandud allapoole veel üks ketas, sest see tsenter oli liiga pikk, ja seda 1mm seibi pole ka kusagil. Kui sidurivärk jäik on, siis natuke lahutab. Kui aga ilusti töötab siis on väga pehme ja lahutab sama hästi kui käib vabakäigul
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact: