IZ Jup_II
IZ Jup_II
Tervitusi siis siinsele motoperele.
Nimelt kuna esimest korda IZ kasutaja siis mõistvat suhtumist mõne lolli küsimuse peale .
A, anyways, lugu selline, et sooviks teada kas taoline kooslus töötab:
Sai võetud siis iz originaal süütemäng, lõikasin pealt maha selle kupli ning paigaldasin plaadi ning kontaktid sinna peale, seda selleks, et ehk saaks ehitada magneeto peale. Mageneetoks siis minsk või vossu oma, teab kumb täpselt(kui üldse vahet neil).
Igatahes kõik sai kena - ilus kuid süütepoolist laksu ei tule. Testriga mõõtes ei oska öelda sest näiteks vossu peal samu olematuid numbreid näitab tester kuid säde on vinge. Seega küsimus, kas iz mähised ei tööta magnetiga või on ehk mingi muu viga selles idees .
Teine küsimus oleks.
Mis mudelitel on leegika mutter sisemise vindiga ja millistel välimise vindiga.
Ning mis mudelitel on silindri pea randiga ning millistel sile.
Jutt siis ikka 2 pütasest.
Nimelt kuna esimest korda IZ kasutaja siis mõistvat suhtumist mõne lolli küsimuse peale .
A, anyways, lugu selline, et sooviks teada kas taoline kooslus töötab:
Sai võetud siis iz originaal süütemäng, lõikasin pealt maha selle kupli ning paigaldasin plaadi ning kontaktid sinna peale, seda selleks, et ehk saaks ehitada magneeto peale. Mageneetoks siis minsk või vossu oma, teab kumb täpselt(kui üldse vahet neil).
Igatahes kõik sai kena - ilus kuid süütepoolist laksu ei tule. Testriga mõõtes ei oska öelda sest näiteks vossu peal samu olematuid numbreid näitab tester kuid säde on vinge. Seega küsimus, kas iz mähised ei tööta magnetiga või on ehk mingi muu viga selles idees .
Teine küsimus oleks.
Mis mudelitel on leegika mutter sisemise vindiga ja millistel välimise vindiga.
Ning mis mudelitel on silindri pea randiga ning millistel sile.
Jutt siis ikka 2 pütasest.
Samas kategoorias kohe üleval link:
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=6269
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=6269
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
nu mis selle poole liitriga sai kilomeeter ehk kaks sõita. odavam oleks isegi vana 70ndate bigblock sõita .
ma ise kahtlustan, et selle karpa voolavus lihtsalt ei ole piisav, kuna see ühe 4t püta jaoks aga 2x 2t pütti imevad.
eks näis mis saab. mootor on ka eelmise omaniku poolt nõnda kokku pandud, et seal nagu kaks karteri poolt oleks kaks erinevat mootorit.
kui peale remonti asja ei saa siis peab vist maha müüma, akuvaba iz peaks ikka huvi pakkuma mõnele . . .
ma ise kahtlustan, et selle karpa voolavus lihtsalt ei ole piisav, kuna see ühe 4t püta jaoks aga 2x 2t pütti imevad.
eks näis mis saab. mootor on ka eelmise omaniku poolt nõnda kokku pandud, et seal nagu kaks karteri poolt oleks kaks erinevat mootorit.
kui peale remonti asja ei saa siis peab vist maha müüma, akuvaba iz peaks ikka huvi pakkuma mõnele . . .
25-50l 100'le km. Kui sul just paagist kütus lahisedes maha ei voola, siis vast veidikene suurustatud number. Palju põhjuseid, kuhu kütus kadus. Lekkiv süsteem, kraan, ebatihe ujuk.Melx wrote:nu mis selle poole liitriga sai kilomeeter ehk kaks sõita. odavam oleks isegi vana 70ndate bigblock sõita .
Need pütid ei "ime" korraga. See "voolavus" on täiesti piisab korralikult reguleeritud süüte ja seguga, kuluks 6-8l/100Melx wrote: ma ise kahtlustan, et selle karpa voolavus lihtsalt ei ole piisav, kuna see ühe 4t püta jaoks aga 2x 2t pütti imevad.
100kg x 2.50 = 250.-Melx wrote: kui peale remonti asja ei saa siis peab vist maha müüma, akuvaba iz peaks ikka huvi pakkuma mõnele . . .
Tegelikult neid "igiliikureid" on niipalju tehtud, et enamus lõpetavad vanarauas, mis vähegi omaloomingut näinud. Nende rataste väärtus ei suurene, kui seal originaaljuppe maha keerad ja erinevt pudru külge keerad.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Paagist mootorisse lekkeid ei olnud, see käis ikka kõik mootorist läbi.Nobody wrote:25-50l 100'le km. Kui sul just paagist kütus lahisedes maha ei voola, siis vast veidikene suurustatud number. Palju põhjuseid, kuhu kütus kadus. Lekkiv süsteem, kraan, ebatihe ujuk.
Võimalik, antud karpaga aga on nagu on . . .Nobody wrote:Need pütid ei "ime" korraga. See "voolavus" on täiesti piisab korralikult reguleeritud süüte ja seguga, kuluks 6-8l/100
Eks ma selle ostsingi põhimõttega, et kui asja ei saa siis läheb metalliks aga mitte hulgihinnaga, sorteeritul saab ikka rohkem kui 250.- . Kui just ostja soov siis kerin muidugi originaal süsteemi peale tagasi, minu põhjus akuvabaks oli säästa liigsest kaalust ja keerukusest, et sellise võileiva hinna eest saaduna võiks ta ju seista kuurinurgas ja suvel ilusama ilmaga vahelduseks käristada. Raam on asjal ~90% komplektne ja liiga heas korras põllurallika jaoks .Nobody wrote:100kg x 2.50 = 250.-
Tegelikult neid "igiliikureid" on niipalju tehtud, et enamus lõpetavad vanarauas, mis vähegi omaloomingut näinud. Nende rataste väärtus ei suurene, kui seal originaaljuppe maha keerad ja erinevt pudru külge keerad.
Vahepeal siis sai mootor laiali löödud ja kõik ära puhastatud.
Muidugi naljakad asjad siis eelmise kokkupanija poolt, erinevad kolvid, erinevd silindrid ja vändad polnud ka just eriti ühte auku , mitte ühtegi tihendid va. silindrid, aint silikoon.
Nüüd siis lapib asendusmootori abil ühesuguseks . Muidugi sellega seoses tekib väike probleem, nimelt jääb üks välise vindiga leegika mutter puudu, seega kui kellegil peaks mõni üleliigne olema võib privasse sellest teada anda
Originaal silindripead silkudel on hemid, a olemas on ka blower mis vist on uuemad jup 3 omad ja kuna nood on 7ml väiksema kambriga siis ilmselt paneks need hoopis, on küll kuumemad aga peaks phm ikka suurema jõudluse andma, ilmselt ka parema momendi madalal pöördel.
Muidugi naljakad asjad siis eelmise kokkupanija poolt, erinevad kolvid, erinevd silindrid ja vändad polnud ka just eriti ühte auku , mitte ühtegi tihendid va. silindrid, aint silikoon.
Nüüd siis lapib asendusmootori abil ühesuguseks . Muidugi sellega seoses tekib väike probleem, nimelt jääb üks välise vindiga leegika mutter puudu, seega kui kellegil peaks mõni üleliigne olema võib privasse sellest teada anda
Originaal silindripead silkudel on hemid, a olemas on ka blower mis vist on uuemad jup 3 omad ja kuna nood on 7ml väiksema kambriga siis ilmselt paneks need hoopis, on küll kuumemad aga peaks phm ikka suurema jõudluse andma, ilmselt ka parema momendi madalal pöördel.
Tõlge?Melx wrote:Originaal silindripead silkudel on hemid, a olemas on ka blower mis vist on uuemad jup 3 omad ja kuna nood on 7ml väiksema kambriga siis ilmselt paneks need hoopis, on küll kuumemad aga peaks phm ikka suurema jõudluse andma, ilmselt ka parema momendi madalal pöördel.
Sõidan nagu suudan.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
Korraliku karpa puudumisel ei saa eriti katsetada, seetõttu niipalju kui proovisin siis töötab küll ühtlasemalt, kõrvaga on kuulda, et urin on mahedam. Vändast tuntav kompressioon on palju teravam ja käivitub ka oluliselt kergemalt.
Samas viskan selle mootori vähemalt kuni suve alguseni ilmselt kõrvale kuna külmaga ei ole eriti tore töödata metalli kallal. Praegu võtsin käsile väiksemad ühepütased, eks nendest kirjutab ehk eraldi omavalmistatud masinate teema .
Samas viskan selle mootori vähemalt kuni suve alguseni ilmselt kõrvale kuna külmaga ei ole eriti tore töödata metalli kallal. Praegu võtsin käsile väiksemad ühepütased, eks nendest kirjutab ehk eraldi omavalmistatud masinate teema .