Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103 Joined: 27. May 2010 00:00
Unread post
by jarve6 » 05. Dec 2010 21:31
Oleks vaja saada minski joonisied. mootori marki ei tea, aga tean niipalju et siduripooles ei ole ketti.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343 Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:
Unread post
by urmet48 » 06. Dec 2010 21:35
Näita mulle seda Minski mootorit, millel pole siduri poolel ketti. Ise pole siiani veel ühtki näinud.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343 Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:
Unread post
by urmet48 » 11. Dec 2010 16:05
Minski krossika mootor? Otsi mootorilt tähised üles ja guugelda. Enda masina kohta leidsin kõik vajaliiku niimoodi.
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103 Joined: 27. May 2010 00:00
Unread post
by jarve6 » 12. Dec 2010 15:13
enam pole jooniseid vaja ka, kuna see mootor on niivõrd lihtsa ehitusega, et peast kokku panna pole ültse raske.
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103 Joined: 27. May 2010 00:00
Unread post
by jarve6 » 25. Dec 2010 13:09
Uus jama. siduri poole kaanel ei ole õli taseme kontrollimis kruvi, palju peaks siis õli sisse kallama ? ja mis õli ?
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 725 Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:
Unread post
by roosakummik » 25. Dec 2010 13:15
Minski käigukasti läheb pool liitrit õli ja muidugi käigukasti õli või siis Ziguli mootori õli olen mina kasutanud venelaste käigukastides.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343 Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:
Unread post
by urmet48 » 26. Dec 2010 12:13
M-105 on lausa mõõtevarras õlitaseme kontrollimiseks. Uuemast mootorist kahjuks ei tea ja ei viitsigi vaatama minna. Viimaseks tegevuseks vajalik mõnikümmend kanti lume teisaldamist
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103 Joined: 27. May 2010 00:00
Unread post
by jarve6 » 26. Dec 2010 17:16
ok. aga mul tuli siuke mõte et valaks pool liitrit õli sisse ja siis teeks ise mingi mõõte varda ja märgiks peale kus on normi piir.