Abimootoriga jalgratas D6 Ladamees
Abimootoriga jalgratas D6 Ladamees
Tere.
Sai siin mõned ajad tagasi tehtud endale Abimootoriga jalgratas ehk võrr. Sõitsin päris kaua, kuid nüüd mõtlesin, et võiks teist natukene ümber teha.
Võrr ise on selline
Mootor sai maha võetud ja laiali kistud. Kompressioon on võrril väga korralik.
Rohkem pilte tuleb juba homme, kuna õhtul keldris käies jäi digikas maha.
Sai siin mõned ajad tagasi tehtud endale Abimootoriga jalgratas ehk võrr. Sõitsin päris kaua, kuid nüüd mõtlesin, et võiks teist natukene ümber teha.
Võrr ise on selline
Mootor sai maha võetud ja laiali kistud. Kompressioon on võrril väga korralik.
Rohkem pilte tuleb juba homme, kuna õhtul keldris käies jäi digikas maha.
- Neegrikunn
- Posts: 8
- Joined: 27. Aug 2009 00:00
- Location: Jõgeva, Kehra, Tallinn
Paremat edasiminekut tahaks küll jah, aga juba see huvitab, et kuidas ise paremaks teha saaks oma võrri jne. Parem sumps tuleb kah ja karpa vahetab ka ära kui midagi paremat leiab.antuand wrote:Ma ei oleks sinu asemel laiali kiskunud mootorit. Kui töötab ära puudu;)
Mis sa tahad et paremini edasi lippaks ?
Jõudu tahad siis pane taha suurem hammakas :)
pane teine karpa. te teine sumps.:)
Nomh kuidagi tuli see leegitoru kinni saada, kuna silindri keere ei hoidnud enam, tuli valida selline tee.teints wrote:Kõige lahedam selle asja juures on see, et keegi on üritanud leegitoru mutrit silindri külge keevitada. Pärast ebaõnnestumist on abi leitud tõmbneedist. Kogu see mootor näeb välja täielik utiil, enamus detaile on juba "moditud".
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 05. Jul 2009 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Võid ju silindrile külge panna selle sumpajätku, millele saad siis toru vähe mõnusamalt peale panna. Kahekomponendiline kollektoriliim oleks siin täitsa abiks.
Aga mootorit tuunida... kas on ikka mõtet? Proovi pigem tänapäevasemat karburaatorit. Vene mootoritega on üldreegel selline, et mootoriosa on tehtud tegelikult oluliselt parem kui sama perioodi lääne mootorid, kõige selle käkib aga ALATI ära küttesüsteem, mille legendaarne võimetus on ju ka lausa laulu sisse pandud. Teine asi on muidugi ka väljalase, mille mõõdud reeglina ei ole kooskõlas mootoriga.
Isiklik kogemus MEMZ968 mootoriga (sapikal) - pärast 0.9L Renaulti karburaatori paigaldamist masin pidi peaaegu et lendu minema. Originaalkarbussi, mis pidi ju ka nagu 1,2 L masina ära toitma, sai proovitud nii ja naa - pask jäi pasaks. Kõrvaltnähtu - M412 mootor lääne karpa ja ümbertehtud väljalaskega arendas 200 km/h ilma suurema pingutuseta.
Aga mootorit tuunida... kas on ikka mõtet? Proovi pigem tänapäevasemat karburaatorit. Vene mootoritega on üldreegel selline, et mootoriosa on tehtud tegelikult oluliselt parem kui sama perioodi lääne mootorid, kõige selle käkib aga ALATI ära küttesüsteem, mille legendaarne võimetus on ju ka lausa laulu sisse pandud. Teine asi on muidugi ka väljalase, mille mõõdud reeglina ei ole kooskõlas mootoriga.
Isiklik kogemus MEMZ968 mootoriga (sapikal) - pärast 0.9L Renaulti karburaatori paigaldamist masin pidi peaaegu et lendu minema. Originaalkarbussi, mis pidi ju ka nagu 1,2 L masina ära toitma, sai proovitud nii ja naa - pask jäi pasaks. Kõrvaltnähtu - M412 mootor lääne karpa ja ümbertehtud väljalaskega arendas 200 km/h ilma suurema pingutuseta.