Nonii pole pikka aega enam oma tegemistest ja plaanidest kirjutanud.Kuna kevad juba käes ja ilusad ilmad ka tulemas siis ei anna ikka mingit moodi seisev tsikkel kuuri all rahu ja tahaks paar kiiremat teha. Kuna rahaline seisukord on ka vahepeal tunduvalt paranenud siis otsustasin oma voshodi projekti ka selle kevadega lõpule viia.
eelmine nädal käisin kloostrimetsa motopoes ja panin hea hunniku tavaari juba kasti valmis sest kuna müüja alles venemaalt tuli siis enamus kaupa on bussis. Phmst esialgse nimekirja kohaselt siis ootavad sellised jupid nagu:
* uus siduri ja piduriheebel
*uus piduritulekonn
*uus suunatulerelee
*Uus piip( ngk) ja piibujuhe
*uued Paagiembleemid ja kummist katted
*uus küljepeegel
* uued suunatuled
*uus siduripulk
*uus süütepool
*bensiinivoolik
*uus signaal
*tagakiige puksid
vb jäi nüüd veel miskit kahe silma vahele, aga neljapäeval saan kauba kätte siis saab üle vaadata ja täiendada ja mõned pildid lisada. Lisaks nendele juppidele käin mingi aeg ka laagripoes ära ja panen mootorisse kõik skf laagrid sisse ja vahetan simmerid ka ära.
Väntvõlli laagri osas veel ei tea mida ette võtta hetkel nagu loksu sees pole aga samas tegemist siiski ju vana rattaga siis enda südamerahu jaoks oleks hea kui sinna ka uue skf vahele saaks oleks endal muretum, kuid eks seda vaatab kui asi sinnani jõuab.
Hetkel siis probleemne koht käigukast, nimel neljas käik hüppab sees, peab vaatama mis sellega edasi saab. Tekkis mõte et viia käigukasti võllid ja hammasrattad metallide katmisesse et ehk asi sellega paraneb ja käigukast ka seoses sellega kindlam.
Lisaks vahetan kõik mootoripoldid ja vb ka raamid omad sisekuuskantide vastu välja, nagu enamus läänekatel on, lihtam kinni lahti teha neid ja ei kulu ära.
Kuna peale sai pandud ka suzuki lenks koos lülititega siis tuleb sellega ka veits tööd teha, nimelt lüliteid seest veidi puhastada ja tuleb kõvasti juhtmeid ühendada kuna panin ette ka voshod 3 tule ja spidbloki kus on nüüd ka täistule ja suunatulede indikaator. Niiet elektriühendamisega saab veel vaeva näha.
Mõtte 12v kontaktivabast voshodi süütest kandsin maha kuna müüjaga konsulteerides sain teada et tal mingi efekti juures ei ole et voolu ikka sisuliselt sama mis 6v süsteemi puhul niiet olgu hetkel see mis on,pigem kui muuta siis sättida mingi uuem süsteem sinna peale kunagi.Kui kellegil miskit head pakkuda mida sinna peale kannatab kompunnida andke aga julgelt teada.
Plaanis oli ka uued sumbutajad ja leegikad panna kuna eelmine aasta uurides oli kõik kokku 115 euri siis nüüdseks on koplekti hinnaks 310 euri niiet jääb ära, tuleb vanad korda teha.Oleks pidanud siiski õigel ajal ära ostma.
Istmenahk ka plaanis uuesti ära vahetada kuna see prgune ei olnud kõige parim valik. nüüd ilusat musta nahka tuleb sellega ära teha uuesti.
Ja kindel plaan ka terve voshod üle värvida, must osa siis mustaga ja endised kroomiga osad hõbedase kroomi karva värviga kuna kroomimine vist liialt kallis ? oskab keegi öelda palju näiteks kahe velje kroomine võib maksta ? Plaanis muidu võtta autopoest korralikku värvi koos krundi ja lakiga ja ise ära teha kuna profi püstol täitsa olemas.
Plaan on ka mootor kuumakindla värviga üle värvida nimelt küsimus et kuidas oleks kõige parem see sodi sealt maha saada ning millise paberiga Al karestada ?
Ja kui kõik see töö valmis on siis Tallinna arki pabereid taotlema , usun et ehk läheb õnneks, vähemalt kloostrimetsa motopoe omanikuga rääkides sain kinnitust juurde et saab ratta kenasti arvele, kuna tema sõnul ta ei tea küll kedagi kes veel poleks ratast arvele saanud kuigi dokke pole, et lihtalt ütled et ostsid selle kurtna laadalt ja registrist otsides nkn ei leita miskit, seetõttu oleks tegu nagu mahakantud rattaga ja 150 eur ja peaks ok olema. et alles hiljaaegu oli keegi oma jawaga samoodi teinud niiet loodan et ka mul sama libedalt läheb. seniks aga kõik eks ma katsun neljapäeval siis asja veits pildimaterjaliga ilustada ja oma tegemistega kursis hoida koos piltidega siis huvitavam jälgida.
![Smile : )](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mida tasub omada, selle nimel tasub ka tööd teha.