Ettepanekuid elektrisüsteemi osas
Ettepanekuid elektrisüsteemi osas
Tervist, küsimus siis selles et tahaks oma voshodi elektrisüsteemi muuta 6v pealt 12v peale.Põhjus siis selles et tahaks saada tuled korralikumaks ja masinat töökindlamaks. Kas keegi oskab öelda et milline süüde on uuematel voshodidel( 3, 3m ) endal on voshod 2 mis algselt oli kontaktsüütega, kuid paigaldasin sinna mopeedi kontaktivaba süüte, tänu millele on masin tuduvalt töökindlam. Või oskab keegi välja pakkuda mingit paremat süsteemi mis sinna sobiks või annaks kohandada ?
Mida tasub omada, selle nimel tasub ka tööd teha.
Pigem osta korralik 6v Osrami pirn ja puhasta klemmid ja ära ja vaata,et latern massi saaks. Ma väga ei usu,et see 12V pirn koos süütesüsteemiga oluliselt paremini valgustaks. Need vene mootorrattad pole mõeldud kottpimedas kihutamiseks. Kui tahad tõesti head valgustust siis pigem teha akuga süsteem voshodile nagu venemaal paljud teevad. Analoogne süsteem on ka idabloki ratastest Pannonial olemas juba tehasest.
Midagi väga rasket selle valgustussüsteemi ringitegemises pole vaja teha.
Ning enne kui unustan,et saavutada head valgus vihku peab olema ka vastav laterna klaas
Midagi väga rasket selle valgustussüsteemi ringitegemises pole vaja teha.
Ning enne kui unustan,et saavutada head valgus vihku peab olema ka vastav laterna klaas
See süsteem näeb ise nii välja,et ühes küljekarbis on aku ja ,et seda oleks võimalik vahelduvvoolupealt laadida on alaldi vahel. Aku enda pealt käivad tuled ja viled aga süüteosa on puhtalt ainult vahelduvoolu pealt.
Ma üritan otsida miski skeemi aga see võib aega võtta.
Analoogne süsteem oli ka Minsk M1M 1955-1957. Pannonial on süütesüsteem ja valgustus eraldi sektsioonideks jagatud ehk käima saab panna ilma akuta,samas tulede jaoks on akut vaja.
Suundade koha pealt ei jääks selline süsteem midagi lahjaks, sest palju sa suundasid vilgutad ma kahtlen,et pidevalt 24 tundi jutti.
Minul on Voshod 3M koos selle 12V süütega aga esituli ei näita suurt paremini kui seda 6V voshodi valgustussüsteemil, visuaalne vahe on vähe märgatav. Vahetamise mugavuselt väga lihtne vaid süütemängu ja juhtmete ringitõstmise vaev aga effektiivsus küll küsitav
Ma üritan otsida miski skeemi aga see võib aega võtta.
Analoogne süsteem oli ka Minsk M1M 1955-1957. Pannonial on süütesüsteem ja valgustus eraldi sektsioonideks jagatud ehk käima saab panna ilma akuta,samas tulede jaoks on akut vaja.
Suundade koha pealt ei jääks selline süsteem midagi lahjaks, sest palju sa suundasid vilgutad ma kahtlen,et pidevalt 24 tundi jutti.
Minul on Voshod 3M koos selle 12V süütega aga esituli ei näita suurt paremini kui seda 6V voshodi valgustussüsteemil, visuaalne vahe on vähe märgatav. Vahetamise mugavuselt väga lihtne vaid süütemängu ja juhtmete ringitõstmise vaev aga effektiivsus küll küsitav
elekter
...juhtmega korpusest tulev mass on ikkagi kaugel akust ja seega võib olla on palju takistavaid tegureid massi "levimisel" akust tuleni.
mõnel rattal on tuli vahest ka nii hästi isoleeritud raamist, et mass vahel katkeb - tule korpus seisab ausõnaga vaid kinnitustes!
...eks need genekad ja el. süsteem ikka parendatakse selle mõttega , et nõudmised on rattale suurenenud - lisanduvad tarbijad, suurenevad võimsused tarbijatel ning kindlasti on ka töökindlus üks argumentidest.
...samas, kui sa tahad midagi parendada, paranda esmalt oma süsteemid tehasest tulnud rattaga samale pulgale. kui see tundub vähene, alusta modifitseerimist!...riknenud elementi võid xenoni ka põlema panna ning ikkagi ei tule sealt sobivat tulemit.
mõnel rattal on tuli vahest ka nii hästi isoleeritud raamist, et mass vahel katkeb - tule korpus seisab ausõnaga vaid kinnitustes!
...eks need genekad ja el. süsteem ikka parendatakse selle mõttega , et nõudmised on rattale suurenenud - lisanduvad tarbijad, suurenevad võimsused tarbijatel ning kindlasti on ka töökindlus üks argumentidest.
...samas, kui sa tahad midagi parendada, paranda esmalt oma süsteemid tehasest tulnud rattaga samale pulgale. kui see tundub vähene, alusta modifitseerimist!...riknenud elementi võid xenoni ka põlema panna ning ikkagi ei tule sealt sobivat tulemit.
elu ongi mäng!
Aga kuidas see mass sinna "neeti" saab? Eks ikka läbi hargi laagrite, loksuvate tulekorpuse poltide jne. Palju erinevaid metallpindu, mis on omaette takistid. Mõeldi eraldi massi all otse aku "-" kleemmilt juhtme vedamist tuleni.kondekas wrote:aga esitulel ju tuleb mass juba eraldi juhtmena tulekorpuse küljes olevast needist.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
No aga kahjuks minu voshodil ei ole akut, kus ma ta sellisel juhul peaksin vedama et oleks võimalik tõhus?
Ma arvan et elektrisüsteem on põhimõtteliselt tehasega samal pulgal, samas on ka mingil määral soov kasutada 12v pirne elektrisüsteemis mida natuke lihtsam hankida kui 6v
Ma arvan et elektrisüsteem on põhimõtteliselt tehasega samal pulgal, samas on ka mingil määral soov kasutada 12v pirne elektrisüsteemis mida natuke lihtsam hankida kui 6v
Mida tasub omada, selle nimel tasub ka tööd teha.
Jah sellessuhtes nõustun täielikult, sest mul oli enne kontaktsüüde peal, mis sai vahetatud välja elektronsüüte vastu ( 6v ) ja töökindlus on palju parem ning süüde ei lähe paigast ära pidevalt. Nüüd olen pigem selle valiku ees et kas see vahetada 12v süüte vastu või pole see väga mõtekas.
Mida tasub omada, selle nimel tasub ka tööd teha.
Mul on kontakt ja elektronsüütega erinevaid kogemusi.
Kui jah on tegu igapäeva sõiduks tarbitava mootorrattaga siis tõesti on parem see elektron süüde. Kontakt süüdet ei tasuks ka päris maha teha,
kuigi viimane nõuab natuke rohkem hooldamist ja kogemusi ning kannatlikkust sellega ümber käimisel. Aga olen ka seda kohanud,mõlema süütemängu puhul,kus tuleb tõdeda,et asi on lihtsalt praak toode.
Süüte paigast minemine kontakt süütega viitab sellele,et väntvõlli laagrid hakkavad ära kuluma või oma kasutus välba lõppu jõudmas.
Kui jah on tegu igapäeva sõiduks tarbitava mootorrattaga siis tõesti on parem see elektron süüde. Kontakt süüdet ei tasuks ka päris maha teha,
kuigi viimane nõuab natuke rohkem hooldamist ja kogemusi ning kannatlikkust sellega ümber käimisel. Aga olen ka seda kohanud,mõlema süütemängu puhul,kus tuleb tõdeda,et asi on lihtsalt praak toode.
Süüte paigast minemine kontakt süütega viitab sellele,et väntvõlli laagrid hakkavad ära kuluma või oma kasutus välba lõppu jõudmas.
Nojah, iseenesest enne elektronsüüte paigaldamist sai mootorile kap-remont ka tehtud, vb oli tõesti viga väntvõlli laagrites, ei tea. Iseenesest tegin pärnigu ka kloostrimetsa motopoodi ning sain teada vastavata asjade hinnad:
Generaatori hind on 56.90eur
Kommutaatori hind on 18.50eur
Süütepooli hind on 16.70eur
Ehk on kellegil veel huvi sama asja vastu, siis teada vähemalt mis asi maksma läheb
Generaatori hind on 56.90eur
Kommutaatori hind on 18.50eur
Süütepooli hind on 16.70eur
Ehk on kellegil veel huvi sama asja vastu, siis teada vähemalt mis asi maksma läheb
Mida tasub omada, selle nimel tasub ka tööd teha.