K: Mis kolb sobib?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
K: Mis kolb sobib?
Tekkis siis järgmine küsimus: Iz planeta spordi mootoriga sain kaasa juppe. Vaadates siis lähemalt silindreid, mõõtsin supleriga ja avastasin et see ei anna mitte 1. teist ega 3. remont vaid oli normaalmõõdust 6mm suurem. Tekis küsimus, et olen kuulnud et izile pannakse cz kolbe sisse kas võib olla et see puuriti cz kolvi jaoksa ümber, sest sina ei lähe ükski tehasekolb. Silindri seinad on imeõhukesed, kas see üldse vastu peab kuumusele? Või kas on selline variant olemas et sinna kuuluv kolb oli sinna eritellimusel valatud?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Mõtlesin et uut teemat ei tee ja küsin iz spordi kolvi kohta.
Niisiis ostsin uue null suurusega kolvi Rakvere motopoest, seal müüakse ka jalgrattaid, rollereid ja tsikleid.. Mehe jutt on hea kiidab kolbi taevani, kuigi kolb ei mahu minu samasuurusega silindrisse. Kas on mõtet hakata silindreid hoonima ja raha kulutama, või viin kolvi poodi tagasi ja otsin midagi paremat.
Kas keegi on ennem sealt kolbi ostnud?
Olen kuulnud et uuemad spordikolvid tulevad vale seguga või ainete koostisega. Niiet kolb paisub liiga palju ja jookseb kinni.
Niisiis ostsin uue null suurusega kolvi Rakvere motopoest, seal müüakse ka jalgrattaid, rollereid ja tsikleid.. Mehe jutt on hea kiidab kolbi taevani, kuigi kolb ei mahu minu samasuurusega silindrisse. Kas on mõtet hakata silindreid hoonima ja raha kulutama, või viin kolvi poodi tagasi ja otsin midagi paremat.
Kas keegi on ennem sealt kolbi ostnud?
Olen kuulnud et uuemad spordikolvid tulevad vale seguga või ainete koostisega. Niiet kolb paisub liiga palju ja jookseb kinni.
Ma ise olen teinud nii,et võtnud silindri kaasa ja poes,proovinud läbi seal olevad kolvid,mis väidetavalt peaks olema seda remont mõõtu nagu silider on.Ja on nii mõnigi huvitav asi selgunud.
1. Osa kolbe võib olla markeeringuga 0,000,1 aga tegelikult ei loe see peale kirjutatud kiri midagi,sest vahest on juhtunud,et originaal mõõdus kolb on olnud hoopis 1 remondi all jne.
2. Kui tegu on Made in Rossii kolviga siis nende puhul on ilmselt,kes teab,mis segust need on valmistatud.
Pole kindel,et kas saad raha tagasi, küll aga võid proovida ringi vahetada silindrisse sobiva kolvi vastu.
1. Osa kolbe võib olla markeeringuga 0,000,1 aga tegelikult ei loe see peale kirjutatud kiri midagi,sest vahest on juhtunud,et originaal mõõdus kolb on olnud hoopis 1 remondi all jne.
2. Kui tegu on Made in Rossii kolviga siis nende puhul on ilmselt,kes teab,mis segust need on valmistatud.
Pole kindel,et kas saad raha tagasi, küll aga võid proovida ringi vahetada silindrisse sobiva kolvi vastu.
Nii ongi, et peab poes ise järele mõõtma või lasta poesellil see mõõtetegevus ära teha. Valkas juhtus korra nii, et nullkolvi asemel oleks nibin-nabin saanud nr.2 kolvi... punnakate kolbidel nüüd ju enam mingeidki markeeringuid peal ei ole. Muud miskit kui et kaliiber ja proovijupp kaasa ja poodi.
Aga mis puutub nüüd seda, et kuidas kuumaga silinder ja kolb käitub, siis siin on asi paigas silindri ehituse poolt. Kolb nagunii paisub, selle vastu ei saa midagi. Kui nüüd silinder on selline massiivsem, siis see paisub märgatavalt vähem kui niisugune, millel alumiiniumi ümber vähem. Mul mitu kilo erinevaid kokkujooksnud silindreid ja nende pealt näeb ilusti ära - "Delta" silindritel on peal mõnusad vaod nagu krabliga tõmmatud, "Rigade" hõredatel silindritel aga sellised, et hoonimine aitaks veel.
Seega kui silku on massiivselt alumiiniumiga kaetud, siis peaks kolvile jätma liikumiseks rohkem ruumi ja lihtsalt leppima kolvirõngaste veidi kiirema kulumisega.
Aga mis puutub nüüd seda, et kuidas kuumaga silinder ja kolb käitub, siis siin on asi paigas silindri ehituse poolt. Kolb nagunii paisub, selle vastu ei saa midagi. Kui nüüd silinder on selline massiivsem, siis see paisub märgatavalt vähem kui niisugune, millel alumiiniumi ümber vähem. Mul mitu kilo erinevaid kokkujooksnud silindreid ja nende pealt näeb ilusti ära - "Delta" silindritel on peal mõnusad vaod nagu krabliga tõmmatud, "Rigade" hõredatel silindritel aga sellised, et hoonimine aitaks veel.
Seega kui silku on massiivselt alumiiniumiga kaetud, siis peaks kolvile jätma liikumiseks rohkem ruumi ja lihtsalt leppima kolvirõngaste veidi kiirema kulumisega.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact: