Kuna teema juba aastaid soikus, otsustasin täna,et võtan siis "härjal sarvist" ja hakkan selle masina hädasid ja hingeelu lahkama.
Ja nii ma ta välja ajasin,et tööle asuda:
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/353/08442674590f92.jpg)
Automoto kasutaja XTA käest sain ka õige 1989.a kasutuses olnud numbrimärgi.
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/353/0844267494804c.jpg)
Võtsin teiselt Voshodile ära pumba ja panin selle vastavasse kohta istme alla.
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/353/0844267531a3e0.jpg)
Nüüd olemas ka karburaator, eelmine läks Jupiteri peale ja markeeringu poolest see ka pole see päris õige aga usun,et ajab asja ära. Tänud kasutajale N2O siinkohal.
Otsustasin enne mootori vigade kallale minekut uurida natuke teiste detailide ja liikuv osade seisu. Varasemalt oli probleemiks,tagumised pidurid ning otsustasin sellest alustada.
Tükk tegemist oli tagumise rattavõlli kättesaamisega aga tuli välja ja sai ka uut grafiit määret vahele.
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/353/08442696175371.jpg)
Tagarattal oli varasemalt probleemiks lahtised kodarad, pingutasin siis need ka ära,nii,et tükk aega ei tohiks sellega enam muret olla. Aga siis jõudsin ka selguseni,et eelmine omanik on miskit vist kahe silma vahele jätnud..
![Image](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/337/353/084426969c8a89.jpg)
Sile klots
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
nagu ma kahtlustasin ega siin pole miskit on valida mitu võimalust:
1.Esiratta klotsid taha tõsta
2. Vanadele neetida uued katted, kasutada saan hetkel Moskvich 412 omasid.Aga need on liiga paksud jälle. Seega vaja oleks teada, kui paksud on Voshod 3M klotsid originaalis?
3. Poest osta, kõige kergem vastupanu tee.
Mootori juurde lähen ilmselt alles siis kui muud reguleerimis tööd ja määrimis tööd tehtud ja tagaratas ilusti all koos pidurikilbiga.