Tere, püüan võimalikult lühidalt ära rääkida.
Viimases hädas pöördun foorumi poole nüüd. Korduvalt minski mootorit püüdnud tööle saada, aga seni tulemusteta. Nimelt sai vahetatud väntvõllilaagrid ja peale seda enam pole mootor töödanud. Teeb ainult mõne popsu ja siis silkut vaadates võib näha, et see on mingi õlitaolise asjaga koos. Tossab ka päris palju. Hakkasin siis seda probleemi "ravima" ja vahetatud sai:
1.silku
2.karpa
3.kolb rõngastega
4.simmerid
5.puhastasin nii karpa kui kogu küttesüsteemi ära
6.uus süüde
7.tihendid
Mul hakkavad nüüd küll mõtted otsa saama, sest pmst terve mootor ära vahetatud, aga ikka ei tööta.
1. Kas äkki sumbutaja võib gaaside tagasi liikudes nõgi silkusse vedada?
Sest kui veidi aega on töödanud, siis sureb välja ja eemaldades leegitoru, niriseb veidike õli väljalaskeavast mootorile.
2. Miks lööb kütet õhufiltrisse?
Võimalus on ka muidu, et liiga palju saab peale ja ei jõua kõike ära põletada, aga seda ka orig karpaga!?
Sellist võimalust pole, et käigukastiõli imeks, kuna proovimise jaoks pole seda üldse sisse valanudki.
Müstika minskiga
Re: Müstika minskiga
1.Pane uus(värske) kütus paaki.jikov wrote:Tere, püüan võimalikult lühidalt ära rääkida.
Viimases hädas pöördun foorumi poole nüüd. Korduvalt minski mootorit püüdnud tööle saada, aga seni tulemusteta. Nimelt sai vahetatud väntvõllilaagrid ja peale seda enam pole mootor töödanud. Teeb ainult mõne popsu ja siis silkut vaadates võib näha, et see on mingi õlitaolise asjaga koos. Tossab ka päris palju. Hakkasin siis seda probleemi "ravima" ja vahetatud sai:
1.silku
2.karpa
3.kolb rõngastega
4.simmerid
5.puhastasin nii karpa kui kogu küttesüsteemi ära
6.uus süüde
7.tihendid
Mul hakkavad nüüd küll mõtted otsa saama, sest pmst terve mootor ära vahetatud, aga ikka ei tööta.
1. Kas äkki sumbutaja võib gaaside tagasi liikudes nõgi silkusse vedada?
Sest kui veidi aega on töödanud, siis sureb välja ja eemaldades leegitoru, niriseb veidike õli väljalaskeavast mootorile.
2. Miks lööb kütet õhufiltrisse?
Võimalus on ka muidu, et liiga palju saab peale ja ei jõua kõike ära põletada, aga seda ka orig karpaga!?
Sellist võimalust pole, et käigukastiõli imeks, kuna proovimise jaoks pole seda üldse sisse valanudki.
2. Milline süütesüsteem sul on? Minul oli mopeedi oma ja tollel oli see hall karp läbi-käis ainult madalater pööretel ja samuti sumpast tuli pigitaolist asja! Kas süüde on sul õige?
3. võta silinder maha ja vala karter(väntvõlliruum) bensiini täis, kui bensiin hakkab kuskilt välja voolama või kaduma on viga käes.
4. võta karpa maha ja mine sõbra juurde kellel on minsk või voshot ja proovi kuidas temal masin sinu karpaga töötab
Kunagi aastaid tagasi ostsin külapealt ühe misnki, millel oli kah enamus mootori juppe juba vahetatud aga käima ei saadud. Viga oli silindri alumises papi tihendis, mis oli halvasti lõigatud ja võttis sealt lisaõhku. See masin tegi samamoodi, et lubas ja paukus ja vahest läks korraks tööle. pärast käis nagu kell