Tavaliselt ma ei saa teda käima uuesti kui on peale sõittu maha jahtunud ja kui käima saan siis miks ainult parempoolsest sumpast tuleb suitsu aga vasakust mitte? Surved mõõtsin üle, vasak 8 ja parem peaaegu 9bar.
Lisaõhk on omaarust kõrvaldatud silindri ja karpa vahelisest alast. Peale sõitu soovitati genekas korra maha võtta ja vaadata kas sealt läheb niiskeks kui simmer läbi on, aga ei läinud... Topkaga läheb käima siis meelitan, kuni hakkab kätte saama ja ilusti tööle... Karpa ka puhas! Palun aidake ideedega.
Jawa 638 mure!
Re: Jawa 638 mure!
[quote="puukorv"]Tavaliselt ma ei saa teda käima uuesti kui on peale sõittu maha jahtunud ja kui käima saan siis miks ainult parempoolsest sumpast tuleb suitsu aga vasakust mitte? Surved mõõtsin üle, vasak 8 ja parem peaaegu 9bar.
Lisaõhk on omaarust kõrvaldatud silindri ja karpa vahelisest alast. Peale sõitu soovitati genekas korra maha võtta ja vaadata kas sealt läheb niiskeks kui simmer läbi on, aga ei läinud... Topkaga läheb käima siis meelitan, kuni hakkab kätte saama ja ilusti tööle... Karpa ka puhas! Palun aidake ideedega.[/quote kontrolli sädet kui on nõrga võitu siis ka viskab suitsu,(kontrolii süüte täpsust),mul izil tossas ka silinder aga mul piisas küünla vahetusest,teinekord jumpsivad küünlad. [/i]
Lisaõhk on omaarust kõrvaldatud silindri ja karpa vahelisest alast. Peale sõitu soovitati genekas korra maha võtta ja vaadata kas sealt läheb niiskeks kui simmer läbi on, aga ei läinud... Topkaga läheb käima siis meelitan, kuni hakkab kätte saama ja ilusti tööle... Karpa ka puhas! Palun aidake ideedega.[/quote kontrolli sädet kui on nõrga võitu siis ka viskab suitsu,(kontrolii süüte täpsust),mul izil tossas ka silinder aga mul piisas küünla vahetusest,teinekord jumpsivad küünlad. [/i]