Vootele, võrr nr.3
Minu arust päris edev aparaat ja vahva käsitöö, olgugi siis tegemist piti nahas võrriga.
Jõudu tööle, vootele!
Jõudu tööle, vootele!
donn @ YouTube: https://www.youtube.com/c/DonnDIY ; joonised siit: http://youshouldbuildit.blogspot.com/p/blueprints.html
Tänaseks on võrrile hääled sisse saadud ning toimub asja täiustamine - sae karpa võtsin maha, asemele läheb 19mm Keihin. Täna sai seda veidi puhastatud ja ajusid ragistatud, et kuidas ja mis. Kui tooreklapi hoob eemaldada, siis mahub kenasti resoka vahele ära. Mõlemalt poolt jääb isegi u. 1cm ruumi. Vaja siis uus vaheplaat teha (see on siis juba kolmas).
Keihinile on vaja ka siibri vedru ning korralikumat nõelahoidikut. Poroloonist filter ei teeks ka paha, kahetaktisel käib kogu stuff ju kepsulaagri vahelt läbi...
Keihinile on vaja ka siibri vedru ning korralikumat nõelahoidikut. Poroloonist filter ei teeks ka paha, kahetaktisel käib kogu stuff ju kepsulaagri vahelt läbi...
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Aega läks, aga asja sai. Sidurikaane disaini pidin küll muutma, kuna CNC-treimine oleks läinud maksma 100EUR. Alumiiniumist kopsiku eest tundus seda tiba palju olevat, seega koristasin oma kopsikult kumerad pinnad ja detail tehti käsipingil valmis tunduvalt odavamalt.
Selline ta on - plaan on homme see originaal kaanele peale joota...
Selline ta on - plaan on homme see originaal kaanele peale joota...
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Mõne naabriga peab olema igal juhul väga ettevaatlik, nimelt eelmisel kevadel üks veidi segane papi mõned majad ülevaltpoolt peatas mind proovisõidu ajal kinni (astudes selleks mulle tee peale ette) ning ähvardas käes oleva Ziguli käivitusvända mulle pähe kinni raiduda, kui veel korra mind masina seljas näeb. Poleks uskunud, et leidub inimene kes paari edasi-tagasi törtsu peale nii vihaseks saab kui see tüüp. Samas kuulsin nooremalt vennalt et ta on pargis mängivate laste peale ka karjunud, äkki ongi imelik...
Igaljuhul jõudu tööle!
Igaljuhul jõudu tööle!
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Karpaga on jatkuvalt probleeme, nüüd otsustas nõelklapp, et pole vaja bensu kinni pidada. Ilmselt võib süüdi olla ka karpa kaldu asetus. Täna rohkem ei viitsi ja enne kui see pole üle vaadatud pole mõtet läristada...
Muidu täna sai teist veidi proovitud, käima läks jällegi, seekord tundus juba paremini töötavat, tänu üle vaadatud seadistustele.
Muidu täna sai teist veidi proovitud, käima läks jällegi, seekord tundus juba paremini töötavat, tänu üle vaadatud seadistustele.
Täna sai veidi testida jälle. Testimise käigus ilmnes lausa mitu viga. Esiteks, vibratsiooniga ronisid lahti silindri mutrid ja ka sumpsi kinnitusmutter silindrile. Kui silindri M6 mutrid saab veel isekontreeruvad panna, siis väljalaske mutriga peab midagi kavalamat tegema.
Teiseks, asi mida ma juba enne kahtlustasin, siduri survevedrud on vanad väsinud pastlad. Need vaja uued osta ja 2 keerdu lühemaks teha.
Karpa tegi samuti trikke, aga tundus et seekord sain ta hingeelust rohkem sotti. Igatahes tahan niipea kui võimalik sinna 23mm Tillotsoni installida, palju vähem kapriisne ja lihtsamini seadistatav.
Teiseks, asi mida ma juba enne kahtlustasin, siduri survevedrud on vanad väsinud pastlad. Need vaja uued osta ja 2 keerdu lühemaks teha.
Karpa tegi samuti trikke, aga tundus et seekord sain ta hingeelust rohkem sotti. Igatahes tahan niipea kui võimalik sinna 23mm Tillotsoni installida, palju vähem kapriisne ja lihtsamini seadistatav.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Miks sa midagi enda jaoks uut ei proovi, see Tillotson sul ju katsetatud värk juba eelmisel säärul?vootele wrote:Igatahes tahan niipea kui võimalik sinna 23mm Tillotsoni installida, palju vähem kapriisne ja lihtsamini seadistatav.
Minu arust on ka Dellorto PHBG seeria väga viisakalt krutitav, kasutasin ise PHBG19 ja ei olnud ainus selle tüübi karbussi kasutaja rajal, muidugi ma ei tea kui suured lõõrid teistel olid.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
See piti karbuss keeldub järjekindlalt koostööst. Lühidalt öeldes ei saa asja stabiilselt tööle - nii et kenasti kõikidel pööretel käiks. Seega käisin täna Camexist läbi ja ostsin tutika 19mm lõõriga karbussi. Otsustasin ka kollektori teistmoodi teha, kuna seal resoka käänu vahel on karpal suht palav elu. Uus kollektor tuleb külje peale, kus on veidi rohkem ruumi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Karbussi tüüp (PHBG) on õige, aga see TNT ei ole päris see asi mis õige Dellorto. Kui siibri välja tõmbad ja sisse vaatad siis nõelakaevu juures peaks kohe näha olema esimene vusserdis. Või oli minu isend, mis talvel ostsin, lihtsalt praak, igaljuhul olles päris asja käes hoidnud siis ei avaldanud pilt eriti muljet.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Nonii, kollektori jupid laserlõikusest käes ning kohe siristasin nad ka kokku.
Kõvasti oli sebimist, et leida näiteks kollektori ning karpa vahele elastne kummimuhv. Lõpuks võtsin Bauhofist 25mm sisemõõduga silikoontoru.
Õhtul panin ka asja prooviks kokku. Õhufilter ulatub päris kaugele premale küljele, tõenäoliselt võib hakata jalale ette jääma kurvis...
Kõvasti oli sebimist, et leida näiteks kollektori ning karpa vahele elastne kummimuhv. Lõpuks võtsin Bauhofist 25mm sisemõõduga silikoontoru.
Õhtul panin ka asja prooviks kokku. Õhufilter ulatub päris kaugele premale küljele, tõenäoliselt võib hakata jalale ette jääma kurvis...
Kuna probleemid mootoriga ilmselgelt iseenesest ei lahene, ning karpa vahetus samuti ei aidanud, hakkasin mootorit lahti võtma, et selgitada välja koht, kus see raibe õhku võtab. Üks kohtadest saigi ilmselt leitud - parempoolne vändalaager oli müstiliselt kähku lõtku sisse tõmmanud.
Klapi alune silikoon oli ka väga kahtlane, väga kergelt kukkus küljest ära.
Hetkel siis kogu mootor selline:
Klapi alune silikoon oli ka väga kahtlane, väga kergelt kukkus küljest ära.
Hetkel siis kogu mootor selline:
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 172
- Joined: 06. Dec 2012 01:00
- Contact:
Re: Vootele, võrr nr.3
kus se masin sõidab ja kus edasi areneb