K: CZ-125
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Kui kohalt ära lähed siis ikka sidurit libistad?
Pane süüde paika.
Puhasta karburaator ära.
Selleks võta maha ujuki kambri kaas, pealt gaasi siibri kaas koos gaasi siibri ja ujuki nõeldaga, all peaks ka mingi sette kruvi olema, ning kui kompressorit pole, siis pumba ja peenema otsaga (millega õhu madratseid täis pumbatakse) puhu kõik avad sodist tühjaks.
Kui ei oska, siis ära reguleerimis kruve keera.
Pane süüde paika.
Puhasta karburaator ära.
Selleks võta maha ujuki kambri kaas, pealt gaasi siibri kaas koos gaasi siibri ja ujuki nõeldaga, all peaks ka mingi sette kruvi olema, ning kui kompressorit pole, siis pumba ja peenema otsaga (millega õhu madratseid täis pumbatakse) puhu kõik avad sodist tühjaks.
Kui ei oska, siis ära reguleerimis kruve keera.
Võid proovida ka nii, et võtad õhufiltri maha, paned käima, katad osaliselt käega õhulõõri ära ja paned gaasi põhja.
Kui läheb paremini pöördesse, siis on karpa umbes või gaasisiibri nõel valesti, vale düüs, vale regull.
kui sureb välja, siis ujutab üle, või on mingi muu jama.
Mis tüüpi Karburaator on?
Mis genekas peal on?
Tee pilte jms...
Kui läheb paremini pöördesse, siis on karpa umbes või gaasisiibri nõel valesti, vale düüs, vale regull.
kui sureb välja, siis ujutab üle, või on mingi muu jama.
Mis tüüpi Karburaator on?
Mis genekas peal on?
Tee pilte jms...