kahepütised cz- tid
kahepütised cz- tid
Tervitus!
Kuulsin kunagi, et osad külgkorviga krossi sõitjad keevitasid 2 cz- ti mootorit kokku ja panid raamivahele. Mida nad seal täpsemalt tegid ? Netiavarustes on kuskil mainitud, aga midagi täpsemalt ei ole kirjas. Kas kellegil on isegi endal sellist kahe pütiga isendit ? Endale ei ole plaanis küll teha ega midagi, aga huvitab lihtsalt.
Kuulsin kunagi, et osad külgkorviga krossi sõitjad keevitasid 2 cz- ti mootorit kokku ja panid raamivahele. Mida nad seal täpsemalt tegid ? Netiavarustes on kuskil mainitud, aga midagi täpsemalt ei ole kirjas. Kas kellegil on isegi endal sellist kahe pütiga isendit ? Endale ei ole plaanis küll teha ega midagi, aga huvitab lihtsalt.
Last edited by bombard on 05. May 2012 17:24, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Põhimootor oli oma klassikalises asukohas ja tavakinnitustega, lisamootorist oli ainult mootori karteriosa (käigukastiosa maha lõigatud), mis oli, väntvõllid otsapidi muhviga kokku ühendatud ja lisamootor vaheplaadiga korvi poole teise mootori karteri külge külge kinnitatud. Seda, kas raamist ka sinna mootorile mingi lisakinnitus läks või mitte, ei mäleta kahjuks.
Minu jaoks oli rohkem müstika see, et kuidas sidur ja käigukast vastu pidasid. Summutitega oli näha kahte erinevat lahendust. Üks oli see, et mõlema mootori leegitorud said kokku ja oli otsas üks ühine summuti. Teine ja tunduvalt loogilisem, et mõlemal omad sõltumatud resonaatorid, leidis millegipärast vähem kasutust.
Selliste topeltcz'ide kasutamine keelati millalgi 80ndate keskel võistlustel ära.
Minu jaoks oli rohkem müstika see, et kuidas sidur ja käigukast vastu pidasid. Summutitega oli näha kahte erinevat lahendust. Üks oli see, et mõlema mootori leegitorud said kokku ja oli otsas üks ühine summuti. Teine ja tunduvalt loogilisem, et mõlemal omad sõltumatud resonaatorid, leidis millegipärast vähem kasutust.
Selliste topeltcz'ide kasutamine keelati millalgi 80ndate keskel võistlustel ära.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Selline ratas näiteks
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967215/
Ja selline
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967365/
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967215/
Ja selline
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967365/
Wow! Kust küll need pildid pärinevad, mil tundub väga korraliku ja viisaka tööna olevat kokku pandud kaks Planeta mootorit? Huvitav oleks selle projekti ja tulemuse kohta rohkem teada.cyc wrote:Selline ratas näiteks
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967215/
Ja selline
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967365/
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Teile tundub ka põnev?madeinussr wrote:WTFsilverMR wrote:
Wow! Kust küll need pildid pärinevad, mil tundub väga korraliku ja viisaka tööna olevat kokku pandud kaks Planeta mootorit?.
Link igaks juhuks jutualustele piltidele ka, mis eelviidatud albumis oli.
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967217/
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967221/
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
http://fotoalbum.ee/photos/haimarlink/91967217/
Kas see esiplaanil olev agregaat (vaskjas värvusega) võib olla strarter?
Kas see esiplaanil olev agregaat (vaskjas värvusega) võib olla strarter?