palun abi !!! võrri proffid
palun abi !!! võrri proffid
oleks selline jama!
võrr on katki
algul läks käima ja kõik korras hea minek oli...
aga 1h hiljem kui tahtsin teda tööle panna enam ei läinud..avastasin et silindri ja mootori vahelt ruleb õhku...
likvideerisin selle..
kuid ei midagi..!
kui joosta natuke maad siis algul nagu törtsatab ja jälle kõik...ja nii koguaeg...
mis viga võib olla??
võrr on katki
algul läks käima ja kõik korras hea minek oli...
aga 1h hiljem kui tahtsin teda tööle panna enam ei läinud..avastasin et silindri ja mootori vahelt ruleb õhku...
likvideerisin selle..
kuid ei midagi..!
kui joosta natuke maad siis algul nagu törtsatab ja jälle kõik...ja nii koguaeg...
mis viga võib olla??
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
tundub, et sa ei jaga mootoritest suurt midagi. Ja selliselt on sind väga raske õpetada!!
Kas küünal on peale masina lükkamist märg? Kuiv?
kas bensiin on korralik, ei ole liiga palju õli lisanud?
Kas katsetatud küünlad olid vanad?
Proovi küünal gaasipõletiga kuumaks ajada ja siis kiirelt peale ja lükkama!
..........
Kutsu sõber appi, keegi kes jagab matsu
Mis korgist sa räägid?düüs on puhas kuna kui ma selle korgi sealt ära võtan siis bensu jookse
Kas küünal on peale masina lükkamist märg? Kuiv?
kas bensiin on korralik, ei ole liiga palju õli lisanud?
Kas katsetatud küünlad olid vanad?
Proovi küünal gaasipõletiga kuumaks ajada ja siis kiirelt peale ja lükkama!
..........
Kutsu sõber appi, keegi kes jagab matsu
Kõigepealt alusta karburaatori puhastamisest ja vaata pulli pärast ka õhufilter üle. Et kas näiteks õhuavad on üldse avatud positsioonis ja kas kõik avad on siis ikka avatud. Ja kas filtrist läbi puhudes õhk ikka läbi läheb ka või see kord ikkagi mitte.
Kui sul düüsialune punn laseb bena läbi, siis keera see algatuseks pealt maha ja veendu, kas düüs üldse on olemas. Mul on omal kaks karbussi niimoodi täitsa kenasti funktsioneerinud, et düüsi ei olnudki, lihtsalt tänu korras nõelklapile ja pisukesele kraanile nõristus bena peale küll rohkem kui seda oleks vaja olnud (küttekulu oli suurem), kuid mootor läks käima küll ja sõita sai. Alles siis kui paagikraan välja sai vahetatud, läks kord käest.
See düüsiava peab olema nii pisike, et sellest peaaegu ei olegi võimalik läbi vaadata. Kui seda on suuremaks puuritud selle mõttega, et oi teen nüüd omale julmalt võimsa pilli ja siis sõidan mentidest mööda nii et sinine jutt möödas otse eitedele seeliku alla... siis katsu leida uus düüs.
Selle lekkiva düüsialuse punni vastu aitab mitu nõksu:
1) uus peenike alumiiniumseib alla ja keerme vahele natuke takku ja siis kinni keerata,
2) otsid välja bensiinikindla kummi ja teed kummiseibi selle alumiiniumseibi asemele (kinni keerates pead siis jälgima, et kummi krussi ei keera... üsna keeriline, aga võimalik),
3) lähed selle seibiga sanitaartarvete firmasse ja võtad sealt (kui on) samas mõõdus kraaniseibi, mis ei ole see kummseib, vaid see nagu kartongi moodi (toimib sul umbes hooaja kindlasti),
4) kasutad kuumakindlat silikooni ja määrid seda mõistlikus koguses nii seibi alla kui peale ja siis keerad punni kinni.
Üldiselt - karbussi puhastamiseks on imeline vahend sprei näol olemas igas endast hästi arvavas tanklas. Osta see ja kasuta sihtotstarbeliselt ja mured kaovad.
"Spetsiaalsed" võrri küünlad pane põhjaõnge raskuseks ja püüa nende abil kala. Mine varuosakeskusesse ja osta omale normaalne GAZ51 küünal - kärab kui kurat ja seda vaid 1,2 euro eest.
Kõik ühendused süütesüsteemis võta lahti, käi nullpaberiga üle ja pane kokku tagasi. Süüde siis positsiooni sädet andma nii umbes 2,5 mm enne ülemist surnud seisu.
Kui nüüd ka võrr käima ei lähe, siis lase õhuvõtust sorts eetrit sisse ja proovi uuesti. Kui nüüd ka ei lähe, siis saab mootor kusagilt julmalt õhku lisaks või on kolvirõngad omadega kenasti kutud või viska see silinder kus kurat.
Lihtne.
Kui sul düüsialune punn laseb bena läbi, siis keera see algatuseks pealt maha ja veendu, kas düüs üldse on olemas. Mul on omal kaks karbussi niimoodi täitsa kenasti funktsioneerinud, et düüsi ei olnudki, lihtsalt tänu korras nõelklapile ja pisukesele kraanile nõristus bena peale küll rohkem kui seda oleks vaja olnud (küttekulu oli suurem), kuid mootor läks käima küll ja sõita sai. Alles siis kui paagikraan välja sai vahetatud, läks kord käest.
See düüsiava peab olema nii pisike, et sellest peaaegu ei olegi võimalik läbi vaadata. Kui seda on suuremaks puuritud selle mõttega, et oi teen nüüd omale julmalt võimsa pilli ja siis sõidan mentidest mööda nii et sinine jutt möödas otse eitedele seeliku alla... siis katsu leida uus düüs.
Selle lekkiva düüsialuse punni vastu aitab mitu nõksu:
1) uus peenike alumiiniumseib alla ja keerme vahele natuke takku ja siis kinni keerata,
2) otsid välja bensiinikindla kummi ja teed kummiseibi selle alumiiniumseibi asemele (kinni keerates pead siis jälgima, et kummi krussi ei keera... üsna keeriline, aga võimalik),
3) lähed selle seibiga sanitaartarvete firmasse ja võtad sealt (kui on) samas mõõdus kraaniseibi, mis ei ole see kummseib, vaid see nagu kartongi moodi (toimib sul umbes hooaja kindlasti),
4) kasutad kuumakindlat silikooni ja määrid seda mõistlikus koguses nii seibi alla kui peale ja siis keerad punni kinni.
Üldiselt - karbussi puhastamiseks on imeline vahend sprei näol olemas igas endast hästi arvavas tanklas. Osta see ja kasuta sihtotstarbeliselt ja mured kaovad.
"Spetsiaalsed" võrri küünlad pane põhjaõnge raskuseks ja püüa nende abil kala. Mine varuosakeskusesse ja osta omale normaalne GAZ51 küünal - kärab kui kurat ja seda vaid 1,2 euro eest.
Kõik ühendused süütesüsteemis võta lahti, käi nullpaberiga üle ja pane kokku tagasi. Süüde siis positsiooni sädet andma nii umbes 2,5 mm enne ülemist surnud seisu.
Kui nüüd ka võrr käima ei lähe, siis lase õhuvõtust sorts eetrit sisse ja proovi uuesti. Kui nüüd ka ei lähe, siis saab mootor kusagilt julmalt õhku lisaks või on kolvirõngad omadega kenasti kutud või viska see silinder kus kurat.
Lihtne.
proovin need asjad kõik läbi...täna
ja arvatavasti panen uue silindri...
täna tegin karbussi puhtaks ja panin peale tagasi...
kuumutasin ka küünalt...siis nagu natuke hakkas kiiremini käima lörts lörts..aga muud midagi
kolvirõngad on uued alles eelmine nädal panin kui talve hooajaks puhtaks kõik tegin ja lahti mootori võtsin...
...
eks ma täna proovi siis eetriga ka..
loodan ikka tööle saada kuna tglt võrri mootor ei ole keeruline asi..
ja arvatavasti panen uue silindri...
täna tegin karbussi puhtaks ja panin peale tagasi...
kuumutasin ka küünalt...siis nagu natuke hakkas kiiremini käima lörts lörts..aga muud midagi
kolvirõngad on uued alles eelmine nädal panin kui talve hooajaks puhtaks kõik tegin ja lahti mootori võtsin...
...
eks ma täna proovi siis eetriga ka..
loodan ikka tööle saada kuna tglt võrri mootor ei ole keeruline asi..
nonii kõik on proovitud ja tehtud kuid ei midagi..
avastasin et bensu paagi kraani sette pott oli jama täis.(puhastasin ära, kuid nüüd nagu tahaks minna käima.Teeb juba paremat häält aga käima ei lähe.)
vahetasin ka silindri....siiski ei midagi
tegin ka karbussi puhtaks ...ikka ei midagi..
minul mõistus otsas
avastasin et bensu paagi kraani sette pott oli jama täis.(puhastasin ära, kuid nüüd nagu tahaks minna käima.Teeb juba paremat häält aga käima ei lähe.)
vahetasin ka silindri....siiski ei midagi
tegin ka karbussi puhtaks ...ikka ei midagi..
minul mõistus otsas
mis lisa õhk? kui vanal on täis kogu aeg. rohkem ikka tavaline sääru süüte viga.säde peab olena sinine ja rammus.ja kui on siis lase enne nügimist pasakruvist üleliigne üliõli löga välja.ja võid isegi ilma pasakruvita proovida,tihe mootor käib jasõidab ilma ka. seda võid proovida eeldusel ,et pidurid ka on.janii ei ole soovitav kaua käia lasta,segu kole lahja ja määrimine kehv.russivend wrote:mainisid et võtsid alles hiljuti mootori lahti ?
aga kas ikka kõik vajalikud tihendid on vahel ?
kui neid pole siis võtab ju mootor palju lisa õhku et ta ei saagi käima minna.
olen ka nii proovinud ei midagi...säde kohta ütlen nii et ei ole väga ilus säde...pean vaatama veel seda asjja..iceman wrote:mis lisa õhk? kui vanal on täis kogu aeg. rohkem ikka tavaline sääru süüte viga.säde peab olena sinine ja rammus.ja kui on siis lase enne nügimist pasakruvist üleliigne üliõli löga välja.ja võid isegi ilma pasakruvita proovida,tihe mootor käib jasõidab ilma ka. seda võid proovida eeldusel ,et pidurid ka on.janii ei ole soovitav kaua käia lasta,segu kole lahja ja määrimine kehv.russivend wrote:mainisid et võtsid alles hiljuti mootori lahti ?
aga kas ikka kõik vajalikud tihendid on vahel ?
kui neid pole siis võtab ju mootor palju lisa õhku et ta ei saagi käima minna.
eks ma proovin oma mõistusega korda saada...see süüte mängkenekas wrote:Süütamine peab toimuma 2,5-3,0 mm enne ÜSS-i ,ja siis peavad kontaktid avanema!!!
Mis hetkel teil kontaktid avanevad?
Vennal oli sama jama et tõtsus ainult ja ei läinud käima ja kui sai siis ei käinud ültse korralikult,viga oli ikkagi süütes,valel ajal toimus kontaktide avanemine.
ei vahetanud tihendit..ja mis aknaid???ei ole midagi lõiganud..tegin tihendi silindri järgi..Sapakas wrote:kui silindrit vahetasid ,kas vahetasid ka tihendi ?
kui vahetasid siis kas aknad lõikasid ikka sisse ?
ja ega sul sumpsi tagasi ei löö sesmõttes ,et vilisev-susisev pauk k2ib.
ja kas s2de on ikka kogu aeg olemas,ja kas küünal on m2rg peale seda kui oled lükanud
ei löö sumbsi tagasi vist..ja kui lööbki mis teha saab??
säde on koguaeg olemas.ja küünal on märg peale lükkamist..
kui on imelik hääl siis siis on süüde vale ja akende all mõtlesin ma hülsi kõrval olevaid kanaleid et kas nende augud on ikka sisse lõigatud.
proovi panna kolb 3,4 mm enne üss-i ja umbes sel hetkel kontaktid avanema ja proovi,ning liiguta kontakte alumisest otsast külgedele
ja muretse küünal mida ei ole veel kasutanud ,mis oleks 100 protsenti kuiv,siis tulemus alati parem.
proovi panna kolb 3,4 mm enne üss-i ja umbes sel hetkel kontaktid avanema ja proovi,ning liiguta kontakte alumisest otsast külgedele
ja muretse küünal mida ei ole veel kasutanud ,mis oleks 100 protsenti kuiv,siis tulemus alati parem.
no selge...ma hakka siis süüte mänguga möllama...Sapakas wrote:kui on imelik hääl siis siis on süüde vale ja akende all mõtlesin ma hülsi kõrval olevaid kanaleid et kas nende augud on ikka sisse lõigatud.
proovi panna kolb 3,4 mm enne üss-i ja umbes sel hetkel kontaktid avanema ja proovi,ning liiguta kontakte alumisest otsast külgedele
ja muretse küünal mida ei ole veel kasutanud ,mis oleks 100 protsenti kuiv,siis tulemus alati parem.
eks ma osta uus küünal siiis
Re: aknad?
jhh...seda ka..iceman wrote:väljalase kinnitahmanud või?velts93 wrote:sain korda...yehuuuuuu......yehuuuuu
viga oli akendes..
aga tihend oli sitasti tehtud..
ei olnud ühed asjad tehtud sinna ja siis ei läinud tööle kah
Re: aknad?
tihendiga ülevoolud kinni?siis sul on ikka arengu ruumi veel.ise olen laivis ka korra näinud sellist lahendust.aga see käis siit läbi vist ka jubavelts93 wrote:jhh...seda ka..iceman wrote:väljalase kinnitahmanud või?velts93 wrote:sain korda...yehuuuuuu......yehuuuuu
viga oli akendes..
aga tihend oli sitasti tehtud..
ei olnud ühed asjad tehtud sinna ja siis ei läinud tööle kah