Motoplat süüde
Motoplat süüde
On mõned küsimused selel kohta, tavaliselt on süüte ringi käiv magnet väntvõlli otsas kiilu peal ja mutriga kinni otsast aga selle on ainult keere küljes millega saab selle osa väntvõlli otsa keerata? Kuidas see täpselt võntvõlli otsa kinnitub? Ja kas seda süüdet saab kasutada ka teiste süütepoolidega või peab olema motoplat süütepool?
Selline süüde:
Selline süüde:
Tänud, see tihvti soon on mul seal tegelikult olemas, võtsin netist pildi ja ei pannud tähele ,et pildil ei ole seda. Kas seda süütepooli on ka kusagilt uuena saada?teints wrote:Seda rootorit on keegi juba tuuninud. Originaalis on kuuskandi servas soon tihvtile, kiilusoont ei ole. Väntvõllis on teljega risti puuritud ava, milles käib silindrikujuline tihvt. Jawadel samasugune lahendus.
Süütepool peab originaal olema.
Kas seda süüdet oli veel teistel mootoritel peal peale cz-ti?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
IZ-ile ja Minskile saab paigaldada küll, raskus on kuidas kellelgi - minu jaoks lebo ots aga väikevend mul ei saaks kuidagi hakkama.
IZ-il saaks sellega kaotada ära aku vajaduse, süüde on vast kah nii IZ-ist kui Minskist veidi üle. Samas kaotab Motoplati paigaldamisega tulede võimaluse. Ka on mootori pöörlemissuund nii Minskil kui ka IZ-il vale, mistõttu tuleb staator paigaldada teistpidi.
Hoiatan sind, et Motoplati korral ei tohi mootorit suretada piibu eemaldamisega ega ajada mootorit ringi kui piip ei ole maandatud, süütepoolist ilma jäämise tõenäosus sedasi on väga suur. Uus ei maksa ka vähe.
IZ-il saaks sellega kaotada ära aku vajaduse, süüde on vast kah nii IZ-ist kui Minskist veidi üle. Samas kaotab Motoplati paigaldamisega tulede võimaluse. Ka on mootori pöörlemissuund nii Minskil kui ka IZ-il vale, mistõttu tuleb staator paigaldada teistpidi.
Hoiatan sind, et Motoplati korral ei tohi mootorit suretada piibu eemaldamisega ega ajada mootorit ringi kui piip ei ole maandatud, süütepoolist ilma jäämise tõenäosus sedasi on väga suur. Uus ei maksa ka vähe.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Ok, tänud.extinction wrote:IZ-ile ja Minskile saab paigaldada küll, raskus on kuidas kellelgi - minu jaoks lebo ots aga väikevend mul ei saaks kuidagi hakkama.
IZ-il saaks sellega kaotada ära aku vajaduse, süüde on vast kah nii IZ-ist kui Minskist veidi üle. Samas kaotab Motoplati paigaldamisega tulede võimaluse. Ka on mootori pöörlemissuund nii Minskil kui ka IZ-il vale, mistõttu tuleb staator paigaldada teistpidi.
Hoiatan sind, et Motoplati korral ei tohi mootorit suretada piibu eemaldamisega ega ajada mootorit ringi kui piip ei ole maandatud, süütepoolist ilma jäämise tõenäosus sedasi on väga suur. Uus ei maksa ka vähe.
EDIT:
Mähisele tuleb paigaldada ka mingi vaheplaat ,et minski mootorile sobiks? Ning minskil originaalis ei käi süüde tihvtiga kinni ning tuleb väntvõlli otsa ringi teha?
Siin ka minskile motoplat paigaldatud, nüüd tean ka enam vähem mida teha jne. Vb natuke loll küsimus aga seda ava tihvti jaoks peaks ilmselt üsna täpselt puurima, mille järgi vaadata kuhu täpselt see tihvti ava puurida? Või pole see tähtis ja on tähtis mis asendis mähis paigaldada?henri115 wrote:Ok, tänud.extinction wrote:IZ-ile ja Minskile saab paigaldada küll, raskus on kuidas kellelgi - minu jaoks lebo ots aga väikevend mul ei saaks kuidagi hakkama.
IZ-il saaks sellega kaotada ära aku vajaduse, süüde on vast kah nii IZ-ist kui Minskist veidi üle. Samas kaotab Motoplati paigaldamisega tulede võimaluse. Ka on mootori pöörlemissuund nii Minskil kui ka IZ-il vale, mistõttu tuleb staator paigaldada teistpidi.
Hoiatan sind, et Motoplati korral ei tohi mootorit suretada piibu eemaldamisega ega ajada mootorit ringi kui piip ei ole maandatud, süütepoolist ilma jäämise tõenäosus sedasi on väga suur. Uus ei maksa ka vähe.
EDIT:
Mähisele tuleb paigaldada ka mingi vaheplaat ,et minski mootorile sobiks? Ning minskil originaalis ei käi süüde tihvtiga kinni ning tuleb väntvõlli otsa ringi teha?
http://www.retromoto.lv/forum/motoplate ... -t3728.htm
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Ehk süütemärgid peavad kattuma siis kui süütehetk on ehk kui kolb kõige üleval on?extinction wrote:Staatori vaheplaati tehes saad ju hiljem arvestada nii, et süütehetkel märgid mingis asendis kattuksid.
Ma vaatan igaks juhuks nädalavahetusel järele, aga tunne on küll selline nagu oleks sõbra 125-ne KTM olnud hoopis kiiluga...
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
See oleneb konkreetsest mootorrattast juhenri115 wrote:Oskad öelda millal süütehetk on? Et nagu mis asendis on kolb, mitu mm enne üss kui märgid peavad kohakuti olema?extinction wrote:Ei ole süütehetk siis, kui kolb kõige üleval on. Pead veel õppima natukene.
Aga meie hea sõber Arseni Palu on mõned millimeetrid oma raamatutesse kirja pannud :)
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
3- 4 mm enne kolvi ülemist surnut seisu.
Minu izh- ile pandud motoplat süüde
Ideaalne süüde , mul on need mõlemal tsiklil peale pandud nii spordil kui ka planeta mootoril.
Kestvuskrossis oli ta mul praktiliselt kogu aeg vee all ja töötas tollegipärast.
Tuleb ilusti välja mõõta vajalikud flansed teha ja karteri sobivaks teha ja kui tööriistad olemas pole sellist tööd rasge teha.
Minu izh- ile pandud motoplat süüde
Ideaalne süüde , mul on need mõlemal tsiklil peale pandud nii spordil kui ka planeta mootoril.
Kestvuskrossis oli ta mul praktiliselt kogu aeg vee all ja töötas tollegipärast.
Tuleb ilusti välja mõõta vajalikud flansed teha ja karteri sobivaks teha ja kui tööriistad olemas pole sellist tööd rasge teha.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Mis tiftise puutub siis se puuritakse kõvasulampuuriga väntvõlli otsa auk ja treiatakse piisavaltugevast rauast sinna tift sisse .Piisava tihedusega , et kui hiljem vaja mootoripooli lahti võtta siis ei peaks väntvõlliotsa tihendit ära lõhkuma.
Tiftil pole sealt kuskile minna sest motoplati ankrul ot tifti soon tagant poolt kitsam ,nii et tsenrifugaaljõuga ta seaalt ära ei lenda.
Kahjuks tiftist pilti ei ole
Tiftil pole sealt kuskile minna sest motoplati ankrul ot tifti soon tagant poolt kitsam ,nii et tsenrifugaaljõuga ta seaalt ära ei lenda.
Kahjuks tiftist pilti ei ole
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Ma ei pannud tähelegi pildil on küll tifti näha , see selleks.
Izil on väntvõlli otsas sisemiseks vindiks 7mm.
Koonust peab ka kontrollima, kõige lihtsam kontrollimisviis on kui käega surud ankru otsa ja tunned et koonus on täpne.
Käega lõõdud ankur jäi mul päris tugevalt kinni , nii et minu väntvõlli ja ankru koonus sobisid .
Väike näide aind kuidas katsetada koonuse pidavust
Izil on väntvõlli otsas sisemiseks vindiks 7mm.
Koonust peab ka kontrollima, kõige lihtsam kontrollimisviis on kui käega surud ankru otsa ja tunned et koonus on täpne.
Käega lõõdud ankur jäi mul päris tugevalt kinni , nii et minu väntvõlli ja ankru koonus sobisid .
Väike näide aind kuidas katsetada koonuse pidavust
Edit: Sain aru nüüd:D Oskab keegi öelda minski väntvõlli otsa jämeduse? Pole vist vaja sellist juppi teha nagu kasutaja iz350 pildil kui väntvõlli ots koonusesse treida, oleneb kui jäme minski väntvõlli ots on.andres1234 wrote:Ma ei pannud tähelegi pildil on küll tifti näha , see selleks.
Izil on väntvõlli otsas sisemiseks vindiks 7mm.
Koonust peab ka kontrollima, kõige lihtsam kontrollimisviis on kui käega surud ankru otsa ja tunned et koonus on täpne.
Käega lõõdud ankur jäi mul päris tugevalt kinni , nii et minu väntvõlli ja ankru koonus sobisid .
Väike näide aind kuidas katsetada koonuse pidavust