Vajan abi Mini mopeediga
Vajan abi Mini mopeediga
tere
Sai vahetatud kõik tihendid ,laagrid ,simmerlingid.Mootor tõõtab väga ilusti ja 1 käiguga on väga hea tõmme ,2 käiguga on ka hea minek aga kui mootor soojaks läheb siis ei suuda vedada 2 käiguga ja ei saa hoogu sisse nagu külma mootoriga!
Milles võib viga olla?? Mul endal on mõistus igatahes otsas.
Tänud!!!
Sai vahetatud kõik tihendid ,laagrid ,simmerlingid.Mootor tõõtab väga ilusti ja 1 käiguga on väga hea tõmme ,2 käiguga on ka hea minek aga kui mootor soojaks läheb siis ei suuda vedada 2 käiguga ja ei saa hoogu sisse nagu külma mootoriga!
Milles võib viga olla?? Mul endal on mõistus igatahes otsas.
Tänud!!!
- silver1994
- Tavakasutaja
- Posts: 40
- Joined: 23. Dec 2008 01:00
- Location: raplamaa,reonda
Ei saa ju, see sõltub õhusiibri asendist.
Kas sa vahetasid ka kolbi, rõngaid, silindrit?
Kui ei, siis kuidas ratas ennem töötas? Karburaatori seaded ju ei muutunud, muutuda võis sellisel juhul vaid süütenurk. Kui siiski vahetasid ka kolvi, rõngad jne on loomulik et sissesõites veel mõnda aega mootori soojenedes jõud väheneb. Osad ei ole sisse töötanud ja kuumad detailid paisuvad.
Kas sa vahetasid ka kolbi, rõngaid, silindrit?
Kui ei, siis kuidas ratas ennem töötas? Karburaatori seaded ju ei muutunud, muutuda võis sellisel juhul vaid süütenurk. Kui siiski vahetasid ka kolvi, rõngad jne on loomulik et sissesõites veel mõnda aega mootori soojenedes jõud väheneb. Osad ei ole sisse töötanud ja kuumad detailid paisuvad.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Nii kolb käib suht sujuvalt ikka silindri. Siis kui enam ei jõu siis on silinder ja kogu mootor ikka päris kuum,läbi kinnaste ikka korralikult tunda.
No õhusiiber on nendel karbussidel ju koguaeg ühes asendis ehk siis täiesti üleval kui alla suruda selle siis see jääb alla kinni ja kui natuke gaasi panna siis vabastab selle siibri ja siiber läheb täiesti ülemisse asendisse tagasi ju ja sinna sendisse see ka jääb..
Kolbi,rõngaid ja silindrit ma ei vahetanud.Karbussi seaded muutusid ka sest võtsin ka selle laiali ja puhastasin ära. Süütenurk muutus jah aga selle nagu panin paika uuesti..
Küünal on ka kohvipruun ja tühikäigul läheb koguaeg põõrdesse.
No õhusiiber on nendel karbussidel ju koguaeg ühes asendis ehk siis täiesti üleval kui alla suruda selle siis see jääb alla kinni ja kui natuke gaasi panna siis vabastab selle siibri ja siiber läheb täiesti ülemisse asendisse tagasi ju ja sinna sendisse see ka jääb..
Kolbi,rõngaid ja silindrit ma ei vahetanud.Karbussi seaded muutusid ka sest võtsin ka selle laiali ja puhastasin ära. Süütenurk muutus jah aga selle nagu panin paika uuesti..
Küünal on ka kohvipruun ja tühikäigul läheb koguaeg põõrdesse.
minulgi vaevas aasta tagasi selline mure, oli mul siis delta, mootor v-50 ja teise käiguga jõudu pole, sai pandud uued kolvi rõngad aga mitte ei midagi, lõpuks otsustasin et panen uue silindri peale ja oh imet teise käiguga sõidab nagu loom, äkitselt sama viga sul , aga kindel muidugi olla ei saa, silindrid parajad kallid ka.
Ei ütleks et kolinat oleks mootoris.
Väntvõll ma arvan et suht korralik ,aga muidugi kindel ei saa olla,imelik on see et alguses kui sõitma hakkan siis 5 min saab teisega ilusti sõita ja tõmme on hea, pärast seda hakkab lahjemaks jääma ja lõpuks ei vea ültse. (panen teise sisse ja hoog jääb väiksemaks,lõpuks sureb lihtsalt välja).
Väntvõll ma arvan et suht korralik ,aga muidugi kindel ei saa olla,imelik on see et alguses kui sõitma hakkan siis 5 min saab teisega ilusti sõita ja tõmme on hea, pärast seda hakkab lahjemaks jääma ja lõpuks ei vea ültse. (panen teise sisse ja hoog jääb väiksemaks,lõpuks sureb lihtsalt välja).
Midagi peab soojenedes paisuma niimoodi, et poob mootori kinni suhtkoht..
Kas siis, kui teise käiguga ei vea, on ka esimesega jõudu vähem?
Võibolla on mööduv nähtus, et asjade vahetusega tahab sissetöötamist, samas aga kui mootor ei jõua vedada ei saa ka sissesõitu teha..
Oled sa mootori päris laiali ka uuesti võtnud? Võibolla ahmib tõesti kusagilt õhku sisse või kusagilt laseb läbi..
Mina, kui alles suht algaja lõhuks mootori uuesti laiali ja vaataks korralikult kõik üle ja paneks uuesti kokku.. Võib juhtuda, et siis enam sellist trikki ei tee.. Samas kuula mida targemad räägivad... Aga mina käituks nii...
Kas siis, kui teise käiguga ei vea, on ka esimesega jõudu vähem?
Võibolla on mööduv nähtus, et asjade vahetusega tahab sissetöötamist, samas aga kui mootor ei jõua vedada ei saa ka sissesõitu teha..
Oled sa mootori päris laiali ka uuesti võtnud? Võibolla ahmib tõesti kusagilt õhku sisse või kusagilt laseb läbi..
Mina, kui alles suht algaja lõhuks mootori uuesti laiali ja vaataks korralikult kõik üle ja paneks uuesti kokku.. Võib juhtuda, et siis enam sellist trikki ei tee.. Samas kuula mida targemad räägivad... Aga mina käituks nii...
Õhufilter täitsa olemas.
Ütleme nii et siis kui 2 käiguga ei jõua siis 1 käiguga on ikka sama minek kui siis väga väike ernevus ,enne mootori kuumenemist.
Ei ole rohkem lahti võtnud,tihendid läksid uued ja veel koos hermeetikuga panin.
Võimalik et peabki uuesti laiali võtma ja üle vaata,kuid kahtlen et midagi muutub .
Ütleme nii et siis kui 2 käiguga ei jõua siis 1 käiguga on ikka sama minek kui siis väga väike ernevus ,enne mootori kuumenemist.
Ei ole rohkem lahti võtnud,tihendid läksid uued ja veel koos hermeetikuga panin.
Võimalik et peabki uuesti laiali võtma ja üle vaata,kuid kahtlen et midagi muutub .
Vastusurve peab ka olema, kui tagumise püti ära võtab siis seda ei ole.El3kTriK wrote:Seda peaks ka saama proovida, kui tagumise(päris sumpa) osa ära võtad või? Pläriseb rohkem, kuid vea peaks sedasi välistama, kui seal on...jarve6 wrote:Sul teist sumpat peale proovida on ? On teada et kuum õhk liigub paremini kui külm õhk.
Minul on see väljalaskeosakond 2 tükis..
Huvitaval kombel minu mopil sama lugu vist..
Teise käiguga läheb edasi, kuid jõu kadudes ei jõua kuhugi ehk sureb välja.. Pikkamööda, kuid siiski..
Kontrollisin muidu enne kokkupanekut kolvirõngaste otste vahet ka ja see oli sobiv..
Näpin homme siis süüdet ja karburaatori seadeid. Vaatan, kas läheb paremaks või ei..
Kas muidu teema algatajal ka arengut mopiga kuhugi olnud on? On paremaks läinud?
Teise käiguga läheb edasi, kuid jõu kadudes ei jõua kuhugi ehk sureb välja.. Pikkamööda, kuid siiski..
Kontrollisin muidu enne kokkupanekut kolvirõngaste otste vahet ka ja see oli sobiv..
Näpin homme siis süüdet ja karburaatori seadeid. Vaatan, kas läheb paremaks või ei..
Kas muidu teema algatajal ka arengut mopiga kuhugi olnud on? On paremaks läinud?