Käigukasti stella 125cc
Käigukasti stella 125cc
Tervist!
Kunagi ammu sain peaaegu uue stella, mis oli täiesti originaal.Mootor oli v50 jala käikudega. 100km sõitsin temaga vb ainult kokku, kuna 2. käik jamas koguaeg. 2 korda sai 2. käigu hammakaid vahetada, aga lõpptulemus alati katkine hammakas. Siis läks mingi hetk mootor ühe isa sõbra kätte, kes kunagi oli neid forseerinud ja ka tehase valusid parandanud. Mootor siiani tema käes, ega ei näe vajadust sellel. Igatahes peale mootori ära andmist, seisis raam teises kuuris kuskil 3-4 aastat, täna tõin sealt välja. Plaan panna peale 125cc piti mootor, mis olemas. Arvan, et mootoriks tuleb ducar vb hoopiski lifan. Täna sai siis dirdi esihark ette panud. Tagaratta peab ringi pöörama ja kiiget natuke käiata ühestkohast. Siis vaja veel aind mootor peale ja juhtmestik.
Plaan sellega tulevikus niisama kalal, poes või kus iganes käima hakata!
Välimus jääb enam vähem originaaliks.
Kunagi ammu sain peaaegu uue stella, mis oli täiesti originaal.Mootor oli v50 jala käikudega. 100km sõitsin temaga vb ainult kokku, kuna 2. käik jamas koguaeg. 2 korda sai 2. käigu hammakaid vahetada, aga lõpptulemus alati katkine hammakas. Siis läks mingi hetk mootor ühe isa sõbra kätte, kes kunagi oli neid forseerinud ja ka tehase valusid parandanud. Mootor siiani tema käes, ega ei näe vajadust sellel. Igatahes peale mootori ära andmist, seisis raam teises kuuris kuskil 3-4 aastat, täna tõin sealt välja. Plaan panna peale 125cc piti mootor, mis olemas. Arvan, et mootoriks tuleb ducar vb hoopiski lifan. Täna sai siis dirdi esihark ette panud. Tagaratta peab ringi pöörama ja kiiget natuke käiata ühestkohast. Siis vaja veel aind mootor peale ja juhtmestik.
Plaan sellega tulevikus niisama kalal, poes või kus iganes käima hakata!
Välimus jääb enam vähem originaaliks.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Ma iseeneset ei pidanud võlli ehitama, kuna leidsin sobivad laagripesad võlliümber, mis istusid täpselt ka stella kaelakaussi, nii et mingit lõtku pole kaelakausis. Aga pikemat võlli vaja et ülemine originaalprill panna. Selle laseb kunagi hiljem treialil valmistada.
Täna sai tagaratas ringi tõestud. Mootorit asend paika pandud ja vineerist tehtud mootorikinnituste ðabloonid, mille järgi lõigata rauast välja pärast. Mootor pahtus suht täpselt ära, ühest kohast pidi tsipa raami lõikuma. Alumist motokinnitust peab natuke viimistlema veel. Vaja veel mootorikinnituste jaoks materjali ja polte osta.
Täna sai tagaratas ringi tõestud. Mootorit asend paika pandud ja vineerist tehtud mootorikinnituste ðabloonid, mille järgi lõigata rauast välja pärast. Mootor pahtus suht täpselt ära, ühest kohast pidi tsipa raami lõikuma. Alumist motokinnitust peab natuke viimistlema veel. Vaja veel mootorikinnituste jaoks materjali ja polte osta.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Vahepeal olen lasknud puksid valmis teha ja külge ära monteerinud. Keevitan vast kinni ka veel need ja otsast raamile tugevdus, et ära ei vajuks. Amordipuksid, mis lähevad raami külge tegin 12mm võlli augu, aga amordil olid 10mm. Siis sai Stella enda need hästi kõvad plast vms iganes materjalist need on puksid võetud ja relaka ja trelliga mõõtu ajada. Nüüd lähiajal keevitan kiigele amordikinnitused ära, mis tuleb üks kõrv kiige välimisele küljele ja seejärel mootor peale juba. Mootori ülemised kinnitused isegi valmis, aga tagumisi veel nuputan, et saaks veohammaka kiigele võimalikult lähedale.
Nonii. Päris tükk aega ei olnud mitte midagi teha. Nüüd eile sai toodu ketsupipudelilt roller ja ostetud ka esivelg ja rehvid. Täna panin siis enamvähem alla, pean esiamordi võlli aukudesse puksid treima, et saaksin panna 12mm võlli. (Keegi võiks postiraha eest ära anda) Täna tegin ka mootori kinnitused ära, mis homme keevitab kinni ära. Siis laob enam vähem kokku ja arki katsetele arvele saamisega. Kõik hästi läheb, siis uuesti juppideks ja hakkab värvimine ja viimse detaili korrastamine/ümber tegemine.
Rollerist nii palju, et masinaks on piaggio zip. Plaan mootorit teha normaalsue rahakoti piiris ja eesmärk oleks saada pill kergelt tagarattasse käima, ehk siis kerge stunt pill.
Rollerist nii palju, et masinaks on piaggio zip. Plaan mootorit teha normaalsue rahakoti piiris ja eesmärk oleks saada pill kergelt tagarattasse käima, ehk siis kerge stunt pill.