Tere!
Selline küsimus, et kas oleks võimalik ning mõtekas vedada masinale uus juhtmestik? Mis maksaks? Kes teostaks? On kellelgi kogemusi?
Või oleks vaja vähemalt vähendada mittevajalike juhtmete arvu ning asjast rohkem sotti saada. Masinat lahti võttes tuleb aina rohkem välja igasuguseid hullusi, mis kellegi eelmise omaniku poolt tehtud. No kohe mitte midagi ei saa aru. Lahtiseid juhtmeotsi on palju. Tahaks asjast rohkem sotti saada, kuid ise küll sellega vist hakkama ei saa.
K: Jawa 638 elektrisüsteem
K: Jawa 638 elektrisüsteem
Born To Be On Two Wheels
Otsi korralik el. skeem välja, multimeerer kätte ja usun, et natukese saad sotti ikka. Ma pean näiteks küll enda Jawal kogu elektri ümber tegema kuna seal oli tõesti tõsiseid imesid tehtud. Küsimusele vastuseks, et ikka on võimalik ja kui vaja siis ka mõtekas. Jawa kodulekeküljel on täitsa juhtmestiku komp olemas. Jõudu.
Kõige lihtsam on vana susserdis kogu täiega maha ning kogu juhtmestik uus vedada skeemi järgi. Omal oli kunagi sama seis ning lõin vana jama maha ning uue vedamine võttis vaid ühe õhtu (koos mõne õllega ).
Juhtmed saad ükspuha millisest elektritarvete poest koos otstega ning pärast ei pea muretsema, et mõni ühendus ei anna voolu läbi või isolatsioon kusagilt maas.
See on lihtsam, kui sa arvad - võta aga kätte ja tee ära. Prindi värviline skeem ette ja aja näpuga järge - ise tehes maksad töötasuks omale mõne kosutava karastusjoogi ning muheled pärast, et polnudki ju nii keeruline(see tunne on vahel parem kui ....)
Juhtmed saad ükspuha millisest elektritarvete poest koos otstega ning pärast ei pea muretsema, et mõni ühendus ei anna voolu läbi või isolatsioon kusagilt maas.
See on lihtsam, kui sa arvad - võta aga kätte ja tee ära. Prindi värviline skeem ette ja aja näpuga järge - ise tehes maksad töötasuks omale mõne kosutava karastusjoogi ning muheled pärast, et polnudki ju nii keeruline(see tunne on vahel parem kui ....)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kõik sõltub olukorrast. Esimesel korral näris endalgi sees, kas hakkab hammas peale. Kui juhtmed ise viisakad, piisab tõesti mõnede otste ülejootmisest ja uute klemmide peale pigistamisest.
Olen 3-4 izilisel uue juhtmestiku vedanud ning nüüd võin skeemi vaatamata asja ära teha. Pole tõesti midagi rasket, hakkad klemmikaupa minema, esialgu lõikad jupid valmis ja paned "prostalt kinni" nipodega. Kui pundid koos, pikkused paigas võtad asjad maha, rüüd peale, otsad puhtaks. Seejärel korralikult tehes joodad tina ja saltseriga ära, paned kaablikingad otsa, lased fööniga rüüd kinni ja masinale.
Kogu töö võtab aega õhtu-paar + juhtmed + rüüd. Müüakse ka erinevaid replikakomplekte, arvestades aega-juhtme kulu-klemme, pole need ka teab, mis kallid.
Olen 3-4 izilisel uue juhtmestiku vedanud ning nüüd võin skeemi vaatamata asja ära teha. Pole tõesti midagi rasket, hakkad klemmikaupa minema, esialgu lõikad jupid valmis ja paned "prostalt kinni" nipodega. Kui pundid koos, pikkused paigas võtad asjad maha, rüüd peale, otsad puhtaks. Seejärel korralikult tehes joodad tina ja saltseriga ära, paned kaablikingad otsa, lased fööniga rüüd kinni ja masinale.
Kogu töö võtab aega õhtu-paar + juhtmed + rüüd. Müüakse ka erinevaid replikakomplekte, arvestades aega-juhtme kulu-klemme, pole need ka teab, mis kallid.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact: