Vastavalt seadusele ei tohi sõita nõukaaegse munakoore ja vanade rehvidega, millel puudub märgistus vms...
Kas seda kontrollitakse ka?
Tehnilised nõuded
-
- Tavakasutaja
- Posts: 724
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: Tehnilised nõuded
Kiivri puhul ikka see on ju näha kui sul mingi juust peas ikka on, kui korda tuunid EU märgi külge lööd siis ikka võid.fomoco wrote:Vastavalt seadusele ei tohi sõita nõukaaegse munakoore ja vanade rehvidega, millel puudub märgistus vms...
Kas seda kontrollitakse ka?
Mul on Planeta 5 90 alguse rehvid all, keegi midagi ei öelnud.
Ja üldse varsti võid sõitta kasvõi ilma kiivrita, sest olgem ausad kauaks seda euroopa liitu meil ikka jäänud on.
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Seaduse järgi peab iga asi vastama eu nõuetele.
Kontroll sõltub rohkem inimestest.
Kui aus olla siis ega see nõukogude aegne munakoor pead ikka eriti ei kaitse(selle eest näeb aga lahe välja).
Rehvid kaotavad ajaga oma algsed omadused.
Kunagi pani tuttav oma autole mingid "hiina"rehvid sõitis neli aastat(kuni auto maha müüs),selle ajajooksul rehvid peaaegu ei kulunudki.Kuid omaniku jutujärgi pidamist ka ei olnud.
Kui teed oma IZiga selliste rehvidega "pühapäevast" sõitu ei juhtu suurt midagi.
Kui aga peaksid iga päevasõidus oleval"bikel" vanad kõvaks läinud rehvid all olema siis muutub asi ohtlikuks,pealegi jääb tõeline"fan"ka saamata.
Kontrollimine sõltub ikka sellest kinnipeab.Vaevalt et just rehvid ja kiivri pärast praegu kinni peetakse,enamasti on ikka põhjus muus
Kontroll sõltub rohkem inimestest.
Kui aus olla siis ega see nõukogude aegne munakoor pead ikka eriti ei kaitse(selle eest näeb aga lahe välja).
Rehvid kaotavad ajaga oma algsed omadused.
Kunagi pani tuttav oma autole mingid "hiina"rehvid sõitis neli aastat(kuni auto maha müüs),selle ajajooksul rehvid peaaegu ei kulunudki.Kuid omaniku jutujärgi pidamist ka ei olnud.
Kui teed oma IZiga selliste rehvidega "pühapäevast" sõitu ei juhtu suurt midagi.
Kui aga peaksid iga päevasõidus oleval"bikel" vanad kõvaks läinud rehvid all olema siis muutub asi ohtlikuks,pealegi jääb tõeline"fan"ka saamata.
Kontrollimine sõltub ikka sellest kinnipeab.Vaevalt et just rehvid ja kiivri pärast praegu kinni peetakse,enamasti on ikka põhjus muus