Mure druzbaga.
Mure druzbaga.
Säde on olemas aga käima ei lähe, proovisin ka otse silindrisse bensiini kallata aga siis ühekorral nagu hakkas käima, kohe esimene kord aga peale seda jäingi proovima.Enne tõmba käsi õlast välja kui eluvaimu näitab, milles võib asi olla? säde on Tugev.
Vabalt võib olla mõni düüs või voolukanal ummistunud. Lahti võtta, tihendeid kontrollida, vajadusel uusi teha. Kas ujuk liigub, on terve. Samuti bensiini ja suruõhuga puhtaks pesta, kokku tagasi.muncap wrote:Naljahambad. Mis sellwl karbussil esimesena vaadata tuleks?
Enne lahtikeeramist keera seadekruvid kinni, loe mitu pööret oli ja kirjuta üles. Hiljem kokku pannes saad kerge vaevaga sama olukorra taastada ning ei pea hakkama uuesti karburaatorit nullist seadistama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Endal panin kunagi aastaid tagasi druzba mootoriga mopeedile K-55 karbussi, sellega käis väga hästi.Vahetükiks lõikasin alumiiniumtorujupi, mis käis karpa ja silindrikinnituse vahele. Druzba originaal karpaga ei saanud üldse sõita, kuna see vaakumklapp ei andnud sõidu ajal koguaeg kütet peale. Siduri keevitasin kinni, siis sai otse käima lükata. Miinusena läks löökkoormus suureks ja hakkas kette lõhkuma, siis sai ülekandeks izhi kett, ette 8 hambane mingine põllumajanduslik elektrimootoriga mürgitaja hammakas treitud, taha CZ krossi hammakas ja minimopeedi ratas, kusjuures see tagumine hammakas oli sama suure läbimõõduga kui minika velg.Reduktor oli Urali oma, sest oli kandlisem ja sai paremad kinnitused teha, samas on Urali reduktor kiirem, mida ma iseenesest ei soovinud. Lõppkiirus tuli autoga mõõtes täpselt 60km tunnis, aga see eest oli jõudu piisavalt ja vedas 3 matsi tingimusel et kolmas hüppas peale pärast käimalükkamist. Küttekulu tuli kuskil 5l sajale ja seda oli ilmselgelt palju, mootorid kestsid kuskil kuu aega, siis oli hooratta laagril selline lõtk, et süüde hakkas käimise aeg vahele jätma, vähese kestvuse süüks võis panna ka puhta diisli kasutamist ilma seguõlita. Samas oli neid mootoreid külapealt alati saada paarikümne krooni eest või isegi niisama ja mootorivahetuse tegi poole tunniga ära.
Kuna bensiini võttis palju, siis läksin diisli peale üle, bensiini paak oli poole liitrine, sellest läks käima ja siis keerasin kraanid ümber ja käis puhta diisli pealt, mingit võimsuse ja uimasuse vahet ei eritstanud, 5 minuti jooksul sõidust tulles oli võimalik isegi palja diisli pealt käima saada. Ainult ilma sädemeta küll ei töötanud, proovisin seda mitu korda sõidu ajal süüdet välja lülitades.
Kuna bensiini võttis palju, siis läksin diisli peale üle, bensiini paak oli poole liitrine, sellest läks käima ja siis keerasin kraanid ümber ja käis puhta diisli pealt, mingit võimsuse ja uimasuse vahet ei eritstanud, 5 minuti jooksul sõidust tulles oli võimalik isegi palja diisli pealt käima saada. Ainult ilma sädemeta küll ei töötanud, proovisin seda mitu korda sõidu ajal süüdet välja lülitades.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 82
- Joined: 23. Sep 2012 00:00
- Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
- Contact:
mul on vana druzba reduktor vist oli k-16 peal ja delta esimene hammakas reduktori küljes ning taga on ka delta originaal hammakas ja veab küll, proovisin kiiremate reduktoritega (k-36, k-44 ja urali oma) siis ei jõudnud hoogu ülesse võtta, iga päevaselt sellega ei sõida, heal juhul korra kuu-2 kuu jooksul. ning kui sul mootor ei tööta korralikult ja säde olemas siis suht kindalsti karburaatoris viga kuna endal druzba mootoreid kõvasti ja see karburaator mis peal on kõige paremini töötanud, olen kõiki teisi ka proovinud, siiski mis peal töötab laitmatult (3 korda üle õla igaks juhuks )