rekord2 - minsk bagi
rekord2 - minsk bagi
tervist!
olen ammu ammu tahtnud bagi ehitada. nüüd on see võimalus olemas. mootoriks tuleb minski 125cc mis jõuab tulevasel nädalal.
raami ise ei hakka aretama , kasutan sugulastelt saadud vana vene kardiraami.
küsimus selline et mis rattad ma alla otsiks et see 125cc jõuaks vedada?
olemas endal 2 atm monkey ratast 8 tollised. hea oleks kui saaks mõlemad sama suured. on kellegil midagi pakkuda mida sinna alla panna ?
kindlasti plaanis ka turvapuur teha ja peale tuleb auto iste et pehmem vähe sõita oleks sest amorte ei hakka alla leiutama .
pildid lisan homme.
tänud abi eest!!!
olen ammu ammu tahtnud bagi ehitada. nüüd on see võimalus olemas. mootoriks tuleb minski 125cc mis jõuab tulevasel nädalal.
raami ise ei hakka aretama , kasutan sugulastelt saadud vana vene kardiraami.
küsimus selline et mis rattad ma alla otsiks et see 125cc jõuaks vedada?
olemas endal 2 atm monkey ratast 8 tollised. hea oleks kui saaks mõlemad sama suured. on kellegil midagi pakkuda mida sinna alla panna ?
kindlasti plaanis ka turvapuur teha ja peale tuleb auto iste et pehmem vähe sõita oleks sest amorte ei hakka alla leiutama .
pildid lisan homme.
tänud abi eest!!!
kk
vahetasin piti mootori vastu.
kk
siis peab totaalselt kõik ümber tegema aga selleks pole mul vastavat raha, juppe ja mida iganes veel .
m
hetkel plaanis minkit vedrustust pole , rataste velikuga juba suur probleem .
Korralik suur ülekanne muidugi päästab päeva, aga ikkagi võiks mõelda vähemalt Voshodi mootori peale. Ja bagist ei ole siis muidugi juttugi, sest kõige selle turvaraami ja muu kila-kola juurdepanek teeb masina liiga raskeks.
Mõtle nii, et sama võimsuse korral sul on valida kas suurem kiirus ja väiksem veojõud või suurem veojõud ja väiksem kiirus. Mõlemat koos ei saa. Selle reegli nimi oli vist mehhaanika kuldreegel.
Järelikult - sa saad Minski mootori abil omale igati laheda kulguri, kui teed kahekordse ülekande süsteemis väikselt-suurele-väikselt-suurele kus siis väikse hammaka poolt veetav suur hammasratas on kokku keevitatud väikse hammakaga, millelt omakorda läheb ülekanne suurele hammakale otse veotelje küljes. Aga siis see kulgur läheks kiirusklassilt juba pisimopeedi taoliseks - üle 25 km/h kohe mitte ei lähe. Ja see pole vist see, mida sa plaanisid. Unelm pildist, kuidas minski mootoriga varustatud bagi pinnast laiali paisates maastikul mäest üles tuiskab, ongi vaid unelm.
Rataste osas aitaks sind kindlasti poodiminek. Sellise võimsuse korral profileeritud kärurehvidega käruratas käib küll ja küll. Nagunii sa ju elu suurima trahvi kartuses mendipiirkonda selle masinaga sõitma ei lähe.
Ja kui sa ei taha omal neerusid lahti põrutada, siis mõtle ikka mingisuguselegi vedrustusele. Näiteks keevitad istme esiosa ette alla toru ja selle abil paned istme kiikuma ning siis istme tagumistesse nurkadesse paned kummalegi poole kolm jalgrattavedru alla. Isegi see juba toimiks.
Kui tahad omale elu ägedamaid neljarattalist maastikuelamusi odavama raha eest - osta omale sapikas. See masin loodi "bezdarozja" jaoks, ehk siis kohalikus keeles: sapikas on ainus väikeauto, mis tehti olematuid teeolusid silmas pidades. Ja tal on katus, torsioonvedrustus ja turvavöövõimalus, milliseid eeliseid sulle ükski ATV ei paku. LuAZi ei soovitaks, kuna selle üldine vastupidavus ja keskmine kere olukord jääb sama raha eest sapikale kõvasti alla. Leedust saab hetkel saja euro eest isegi 2 sapikat ning juba masina sõpradega siiatoomine ise võib eluaeg tuju tõstvaks mälestuseks saada.
Mõtle nii, et sama võimsuse korral sul on valida kas suurem kiirus ja väiksem veojõud või suurem veojõud ja väiksem kiirus. Mõlemat koos ei saa. Selle reegli nimi oli vist mehhaanika kuldreegel.
Järelikult - sa saad Minski mootori abil omale igati laheda kulguri, kui teed kahekordse ülekande süsteemis väikselt-suurele-väikselt-suurele kus siis väikse hammaka poolt veetav suur hammasratas on kokku keevitatud väikse hammakaga, millelt omakorda läheb ülekanne suurele hammakale otse veotelje küljes. Aga siis see kulgur läheks kiirusklassilt juba pisimopeedi taoliseks - üle 25 km/h kohe mitte ei lähe. Ja see pole vist see, mida sa plaanisid. Unelm pildist, kuidas minski mootoriga varustatud bagi pinnast laiali paisates maastikul mäest üles tuiskab, ongi vaid unelm.
Rataste osas aitaks sind kindlasti poodiminek. Sellise võimsuse korral profileeritud kärurehvidega käruratas käib küll ja küll. Nagunii sa ju elu suurima trahvi kartuses mendipiirkonda selle masinaga sõitma ei lähe.
Ja kui sa ei taha omal neerusid lahti põrutada, siis mõtle ikka mingisuguselegi vedrustusele. Näiteks keevitad istme esiosa ette alla toru ja selle abil paned istme kiikuma ning siis istme tagumistesse nurkadesse paned kummalegi poole kolm jalgrattavedru alla. Isegi see juba toimiks.
Kui tahad omale elu ägedamaid neljarattalist maastikuelamusi odavama raha eest - osta omale sapikas. See masin loodi "bezdarozja" jaoks, ehk siis kohalikus keeles: sapikas on ainus väikeauto, mis tehti olematuid teeolusid silmas pidades. Ja tal on katus, torsioonvedrustus ja turvavöövõimalus, milliseid eeliseid sulle ükski ATV ei paku. LuAZi ei soovitaks, kuna selle üldine vastupidavus ja keskmine kere olukord jääb sama raha eest sapikale kõvasti alla. Leedust saab hetkel saja euro eest isegi 2 sapikat ning juba masina sõpradega siiatoomine ise võib eluaeg tuju tõstvaks mälestuseks saada.
kk
Suur tänu Sapi-Vanale. vaatan mis annab teha selle istmega ja mis verdud sinna alla .
mootoriks tuleb jah minski 125cc mootor ja plaanin et see ei jääks kardiks vaid kasutan vaid kardi raami.
mingipäev tuleb ette võtta ja minna rattaid mis nende hinnad jne .
eks ma vaatan kui sellest minski mootorist kasu pole siis peab midagi suuremat vaatama . minski mootorile on kinnitused kõik olemas isa ajast kui tema veel võistles :http://fotoalbum.ee/photos/rekord2/sets/1291599
see kart täis forss mootoriga aga käigukast kinni aega saab peab üle vaatama.
kui midagi selle `bagi` kui seda siis nimetada saab areneb edasi siis teen pilte.
mootoriks tuleb jah minski 125cc mootor ja plaanin et see ei jääks kardiks vaid kasutan vaid kardi raami.
mingipäev tuleb ette võtta ja minna rattaid mis nende hinnad jne .
eks ma vaatan kui sellest minski mootorist kasu pole siis peab midagi suuremat vaatama . minski mootorile on kinnitused kõik olemas isa ajast kui tema veel võistles :http://fotoalbum.ee/photos/rekord2/sets/1291599
see kart täis forss mootoriga aga käigukast kinni aega saab peab üle vaatama.
kui midagi selle `bagi` kui seda siis nimetada saab areneb edasi siis teen pilte.
kkk
see mul plaanis ongi , pm tahan talveks neljarattalist sest 2 rattalisega jama sõita.
dd
minu teada on kll kardil neli ratast.
Endal 200cc hiina quad (käigukastiga). Selliseid müügis küll mingi 500ga. Mootor elu pommikindel, ruuna ikka kõvasti saanud, õli ka mingi lambikas, harva vahetatud. Ainult raamiga on vähe jamasid, kuid see on varasemast kasutusest selline. Käima läheb ka hästi, kuid praegu aku läbi. Peale 3 kuud seismist, panin uue bensiini sisse ning esimesest töötaktist läks lükates käima. Minekut on küll ning talvel on piisavalt huvitav sõita.milky wrote:Ma eeldan siiski, et 500-600 euri eest ei saa sa ikka küll miskit atv-d need ei pea üldse vastu, hakkad samamoodi kõike ehitama, tuleb kõik otsast lõpuni ära tugevdada. Kardi saab ikka olulisemalt väiksema eelarvega kokku panna+ kui hea rada teha saab sellega päris eduliselt sõita.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 16
- Joined: 27. Jul 2011 00:00
- Location: Keila
- Contact:
Re: rekord2 - minsk bagi
Piltide järgi ütleks, et raam komplektne. Kui endal kardiga sõitmise vastu huvi ei ole, võiksid selle raami ju müüki lükata. Ilmselt ei ole probleemi ostja leidjaga, selliseid väga ei liigu. Kuna eestis on olemas selline retro sari nagu Sojuz, C´ siis seal saad ka antud kardiga ise osaleda. Mingeid erilisi piiranguid ei ole ja võistlused toimuvad Kuningamäe kardirajal. Kõik nõuka päritolu kardid oodatud.rekord2 wrote:tervist!
olen ammu ammu tahtnud bagi ehitada. nüüd on see võimalus olemas. mootoriks tuleb minski 125cc mis jõuab tulevasel nädalal.
raami ise ei hakka aretama , kasutan sugulastelt saadud vana vene kardiraami.
küsimus selline et mis rattad ma alla otsiks et see 125cc jõuaks vedada?
olemas endal 2 atm monkey ratast 8 tollised. hea oleks kui saaks mõlemad sama suured. on kellegil midagi pakkuda mida sinna alla panna ?
kindlasti plaanis ka turvapuur teha ja peale tuleb auto iste et pehmem vähe sõita oleks sest amorte ei hakka alla leiutama .
pildid lisan homme.
tänud abi eest!!!
Kui ikkagi soovid bagi ehitada, siis pakun sulle antud raami vastu enda võistlus raami. See on samuti komplektne, ainult mootorit ei saa kaasa.
www.omakart.tk - liikumist küll vähe aga saad teiste tegemistest lugeda.
Tervitades,
Tanel
kkk
niisiis homme jõuab mootor ka kohale , sellepärast kõik seisab.
sain lada istme ka , aga mdea kas jääb liiga laiaks , eks piltide pealt parem aru saada aga hetkel seal peal istuda üpris normaalne.
pildid : http://fotoalbum.ee/photos/rekord2/sets/1335121
sain lada istme ka , aga mdea kas jääb liiga laiaks , eks piltide pealt parem aru saada aga hetkel seal peal istuda üpris normaalne.
pildid : http://fotoalbum.ee/photos/rekord2/sets/1335121
tegelikult oli mul silme ees selline masin ainult mingi väiksem turvapuur ka
http://www.youtube.com/watch?v=PA9ZurUa ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PA9ZurUa ... re=related