Pidurirõhu reguleerimine
Pidurirõhu reguleerimine
Kas keegi on kursis, milliste vidinatega saab pidurdusjõudu autol väiksemaks? Nimelt oleks vaja mingit meetodit, millega saaks osa pidurdusjõudu hoopis tahasillale suunata.
Probleem see, et pidurirõhu regulaator rakendub alles maksimum jõu korral tööle, aga tarvis oleks erinevate pidurdustugevuste juures saada sama suhtega pidurdusjõu kompenseerimine.
Kas tõesti ainus võimalus kolbide suuruse ja ketta läbimõõduga mängida?
Probleem see, et pidurirõhu regulaator rakendub alles maksimum jõu korral tööle, aga tarvis oleks erinevate pidurdustugevuste juures saada sama suhtega pidurdusjõu kompenseerimine.
Kas tõesti ainus võimalus kolbide suuruse ja ketta läbimõõduga mängida?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Kunagi oli mul Granada mille taga trummelpidur võttis sama hästi kui ees ketaspidur,pidurdus maa oli kordades lühem.Siis arvasin et"viga"regulaatoris(selline kuuliga vigur paiknes kapoti all).Kuid kui ühel Sierral sai see vigur seest tühjaks tehtud ja erilisi muutuseid ei tuvastanud.Siis arvasin et tegu oli tagapiduri silindrites(kahju et kolbe ära ei mõõtnud)
Erinevatel autodel olen hiljem ka erimõõdus silindereid proovinud(enamasi kusagil 1,5mm kolbide läbimõõtude vahega, sedaani ja universaali silindrid)kuid sarnast tulemust pole kätte saanud.
Osadel Fordidel ja Opelitel on tagapiduri torude(ühtedel peapumba küljes,teistel kusagil taga)vahel sellised omamoodi"vigurid"mis ei lase taha täit jõudu.Huvitav kui need esipiduri torude vahele pista,kas annaks sobiva tulemuse?Selle peale pole ma varem tulnud
Erinevatel autodel olen hiljem ka erimõõdus silindereid proovinud(enamasi kusagil 1,5mm kolbide läbimõõtude vahega, sedaani ja universaali silindrid)kuid sarnast tulemust pole kätte saanud.
Osadel Fordidel ja Opelitel on tagapiduri torude(ühtedel peapumba küljes,teistel kusagil taga)vahel sellised omamoodi"vigurid"mis ei lase taha täit jõudu.Huvitav kui need esipiduri torude vahele pista,kas annaks sobiva tulemuse?Selle peale pole ma varem tulnud
Aga millal sa viimati pidurivedeliku 100% välja vahetasid? Sõltuvalt margist (kui silikoonõlid välja jätta) on need ju kutud, kui niiskuse % on kas üle 10 või isegi üle 6%. Esisild pidurdab juba pelgalt selle pärast paremini, et torustik on lühem ja ka suht suvaline vedelik selle maa peale ikka töösilindrid liikuma paneb.
Kuigi jah... enamus tänavatel liikuvatest autodest on sisuliselt ainult esisillaga pidurdavad niikuinii. Selleks, et tagasild ka töösse haarata, peab sõidustiil kogu aeg hullumeelne olema.
Kuigi jah... enamus tänavatel liikuvatest autodest on sisuliselt ainult esisillaga pidurdavad niikuinii. Selleks, et tagasild ka töösse haarata, peab sõidustiil kogu aeg hullumeelne olema.
Kas mitte pole tagasilla juures üks regulaator, mis vastavalt taguotsa raskusele reguleerib tagapidurite jõudu?
Peaks olema siis piduritoru vahel üks junn, mis mingi hoovaga kinnitub kere/tagasilla külge.
Selle viskad minema ja ongi tagapidurid võimsamad.
Siin ka üks jutt erinevate lahenduste kohta:
http://share.pdfonline.com/1f7ff701e2ea ... Csteem.htm
Peaks olema siis piduritoru vahel üks junn, mis mingi hoovaga kinnitub kere/tagasilla külge.
Selle viskad minema ja ongi tagapidurid võimsamad.
Siin ka üks jutt erinevate lahenduste kohta:
http://share.pdfonline.com/1f7ff701e2ea ... Csteem.htm
Regulaator pole alati tagasillas(vw ja audi armastab neid sinna panna,teistel võib paikneda kapoti all)
Autopiduri süsteem on ehitatud nii et tagarattad pidurdamisel ei plokeeruks(selle juhtumisel veab taga osa ette,poisikese põlves sai ju jalgrattaga selliseid trikke küll ja küll tehtud(Minu Granada käitus sammuti kui rooli pidurdamisel keerasin)).
Miks on vaja neid pidured muuta?Kas ei saanud ülevaatuselt läbi?
Autopiduri süsteem on ehitatud nii et tagarattad pidurdamisel ei plokeeruks(selle juhtumisel veab taga osa ette,poisikese põlves sai ju jalgrattaga selliseid trikke küll ja küll tehtud(Minu Granada käitus sammuti kui rooli pidurdamisel keerasin)).
Miks on vaja neid pidured muuta?Kas ei saanud ülevaatuselt läbi?
Last edited by gen on 11. Dec 2012 23:18, edited 1 time in total.
Antud pidurdusjõu regulaatorid minu hinnangul lõikavad vaid lõpu ära, seega maks pidurdamisel nn lasevad surve maha. Vaja oleks saada just nn pidurdusjõudu ühtlasemalt ühes sillas maha keerata. Ala 10% nõrgemaks erinevatel piduriasenditel.gen wrote:Regulaator pole alati tagasillas(vw ja audi armastab neid sinna panna,teistel võib paikneda kapoti all)
Miks on vaja neid pidured muuta?Ka ei saanud ülevaatuselt läbi?
See masin omab väheke teist otstarvet
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Noh TEOREEEEETILISELT see kahe silindriga ja bias-bar-iga variant on ka ju selle põhimõttega, et üks silinder surub rohkem vedeliku kui teine...seega kui sa drosseliga piirad ühe toru vooluhulka siis tekib idee poolest sama efekt. Ja millegipärast ma pakun, et need mis autodel sildade küljes on ka rohkem drosseli laadsed...sest rõhuregulaatorid on kallid.
Aga jah proportion valve on parim variant...ei taibanud seda ise pakkuda
Aga jah proportion valve on parim variant...ei taibanud seda ise pakkuda