K : Käigukasti võlli sisemine puks ja kork.
K : Käigukasti võlli sisemine puks ja kork.
Käigukasti võlli sisem.kork
Käigukasti võlli sisem.puks
mis rolli need mängivad?
http://www.motovelosport.ru/catalogs/jawa/J_40_1.php
nr 6 ja 8.
Selle võllipoolses otsas kus keti hammasratas käib.
Käigukasti võlli sisem.puks
mis rolli need mängivad?
http://www.motovelosport.ru/catalogs/jawa/J_40_1.php
nr 6 ja 8.
Selle võllipoolses otsas kus keti hammasratas käib.
Re: K : Käigukasti võlli sisemine puks ja kork.
Tegelikult on komplektis 3 detaili : pos. 6, 7, 8.ardo91 wrote:Käigukasti võlli sisem.kork
Käigukasti võlli sisem.puks
mis rolli need mängivad?
http://www.motovelosport.ru/catalogs/jawa/J_40_1.php
nr 6 ja 8.
Selle võllipoolses otsas kus keti hammasratas käib.
7 on o-rõngas e. kummitihend, mis käib 6 ja 8 vahel. Otstarve on tihendada sidurivarrast e. takistada mootoriõli pääsemine automaatsiduri poolele. Vanadel versioonidel oli seal vildist lahendus, mis pole nii tõhus kui tänapäevane kummirõngas. Tihendikomplekt on hangitav eraldi ja kui sealt hakkab õli lekkima, siis kannatab ära vahetada.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Miks mitte, kui otsida piisavalt hea põhjendus läbiproovitud-toimivast tihendist loobumiseks :)ardo91 wrote:Sinna võib siis ükskõik misasja panna, ainuke asi et õli ei pääseks läbi?
Just hiljuti tegelesin sellega. Tihendi otsapuks istub võlli sees üsna tuugalt ning vahetada saab siis, kui võll mootorist väljas on. Kogu kupatus tuleb sobiva poldiga nuutide poole välja koputada. Tagasikoputamisel peab jälgima, et o-rõngas oma koha peal soones püsiks. O-rõngas käib selle süvendiga puksi ja välimise sileda otsapuksi vahele. Koputamise ajal võib rõnga paigalpüsimiseks sidurivarrast otsapidi rõngas hoida, igaks juhuks.
"Ükskõik misasja" suhtes ei oska siin eriti know-how'd jagada :)
Last edited by Maccaroni on 18. Feb 2013 23:23, edited 1 time in total.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
http://jawa.ee/?page=spareparts&sparetype=003&lang=ee
käigukasti kategoorias on selline - "Tihvt 4x25"
piltidel - neid kuskil pole
http://fotoalbum.ee/photos/ardo91/94184839
http://fotoalbum.ee/photos/ardo91/94184841
Asi on selles, et üks rõngas on katki ja teine on ka mingi paras utiil, o rõngast ma seal küll ei näinud. vb oli ostmisest saati see puudu
käigukasti kategoorias on selline - "Tihvt 4x25"
piltidel - neid kuskil pole
http://fotoalbum.ee/photos/ardo91/94184839
http://fotoalbum.ee/photos/ardo91/94184841
Asi on selles, et üks rõngas on katki ja teine on ka mingi paras utiil, o rõngast ma seal küll ei näinud. vb oli ostmisest saati see puudu
4x25 tift fikseerib automaatsiduri kahvlit võlli otsas.ardo91 wrote:http://jawa.ee/?page=spareparts&sparetype=003&lang=ee
käigukasti kategoorias on selline - "Tihvt 4x25"
piltidel - neid kuskil pole
...
Asi on selles, et üks rõngas on katki ja teine on ka mingi paras utiil, o rõngast ma seal küll ei näinud. vb oli ostmisest saati see puudu
http://fotoalbum.ee/photos/ardo91/94184843/
all pos 27 kõrval, ilmselt 28, krdi udune skeem.
Võta see utiilrõngas näppu ja otsi samasugune uus asemele - on igal juhul vajalik detail.
Last edited by Maccaroni on 18. Feb 2013 23:52, edited 1 time in total.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
need Jawa-Barose hinnad on siis eriti kirve hinnaga?
ma täna hellasin sinna kloostrimetsa, kutsub ja kutsub. samal ajal jookseb raha kaartilt maha.
ise teguten jõgeva/tartu kandis. üks koht kus ma täna ntx geneka harja komp. ostsin sealt pidi ka neid jawa osasi saada tellida. see koht on sepa turu küljes.
ma täna hellasin sinna kloostrimetsa, kutsub ja kutsub. samal ajal jookseb raha kaartilt maha.
ise teguten jõgeva/tartu kandis. üks koht kus ma täna ntx geneka harja komp. ostsin sealt pidi ka neid jawa osasi saada tellida. see koht on sepa turu küljes.