K750 vänvõlli õlileke

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
enn
Posts: 2
Joined: 28. Dec 2012 01:00

K750 vänvõlli õlileke

Unread post by enn »

Tere!
Probleem järgmine: Väntvõlli siduripoolse tihendi vahelt lekib õli. Kaks korda on juba mootor lahti võetud, et lahendada lekke põhjus. Teisel korral sai uus otsakaan koos huultihendiga pandud, tihenduspind sidurikorvi otsas üle lihvitud ja mõõdetud 50 mm, originaal tihendiks on viltrõngas vist, millest tuli lahinal õli läbi, teisel korral huultihendiga leke vähenes tunduvalt, aga ikkagi mootor töös olles mõneajapärast on õliloik ratta all ( see on kindlaks tehtud, et õlileke ei ole käigukastist). Mootor ise töötab ilusti. Kas viga võib olla karteri rõhus ja kuidas karteri rõhku kontrollida? Liigne karteri rõhk peaks ju mootori ees oleva karteri õhutustoru kaudu väljuma. Ja kui lekke viga ei ole liigsest karteri rõhust ( kolvirõngad on uued ja pilud kontrollitud), siis millest. Äkki peab väntvõlli huultihend olema spets, näiteks kahe huulega või spiraalne.
Kõik arvamused ja abinõud on teretulnud, ei tahaks mootorit kolmandat korda maha võtta.
User avatar
Asbest
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 10. Aug 2010 00:00
Location: Põltsamaa

Unread post by Asbest »

Karteri tuulutus ummistunud ehk?
enn
Posts: 2
Joined: 28. Dec 2012 01:00

Unread post by enn »

tere
sain karteri õlilekke põhjuse teada. see oli ikka karteri tuuletuse viga, nimelt tuuletuse augu jagaja( auguga pöörlev ratas) ei olnud õiges asendis, mis põhjustas kolvide liikumise tõttu karteris suure rõhu, seepärast õli pressis väntvõlli tihendi vahelt välja.
Asbestile ka tänud mõtte eest.
Post Reply