Tere!
Probleem järgmine: Väntvõlli siduripoolse tihendi vahelt lekib õli. Kaks korda on juba mootor lahti võetud, et lahendada lekke põhjus. Teisel korral sai uus otsakaan koos huultihendiga pandud, tihenduspind sidurikorvi otsas üle lihvitud ja mõõdetud 50 mm, originaal tihendiks on viltrõngas vist, millest tuli lahinal õli läbi, teisel korral huultihendiga leke vähenes tunduvalt, aga ikkagi mootor töös olles mõneajapärast on õliloik ratta all ( see on kindlaks tehtud, et õlileke ei ole käigukastist). Mootor ise töötab ilusti. Kas viga võib olla karteri rõhus ja kuidas karteri rõhku kontrollida? Liigne karteri rõhk peaks ju mootori ees oleva karteri õhutustoru kaudu väljuma. Ja kui lekke viga ei ole liigsest karteri rõhust ( kolvirõngad on uued ja pilud kontrollitud), siis millest. Äkki peab väntvõlli huultihend olema spets, näiteks kahe huulega või spiraalne.
Kõik arvamused ja abinõud on teretulnud, ei tahaks mootorit kolmandat korda maha võtta.