![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
algus
![Image](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/405/471/01014857792d605.jpg)
hetke seis
![Image](http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/405/472/0101486085610a3.jpg)
Panoonial oli selline rehv minu mäletamistmööda- väga ilus-vilinurmvillu wrote:Ega see mootorgi mis peal algselt oli oli erinevatest juppidest kokku pandu, sidur oli iz 49 oma, käigukast oli ka erinevates kokku pandu, teisel mootoril mille ostsin olid pooled hammakad väiksemad ja ka vähem kulunud seega läks see käigukas kasutusse.
Täna panin mootori peaagu kokku ära, mootori raami vahele ära panema ja siis viimsed pudinad külge ja saab hakkata
Taga on mul 18 tolline velg korraliku rehviga ja ees 19 tolline ja selle rehvi vahetamine oli ikka päris raske, ei tahtnud üldse peale minna aga lõpuks sain hakkama, Rehv täitsa kasutamata aga tundub et väga kaua seisnud, aga kas keegi teab on see mingi rinka rehv või?
see süüde vaheta 12 voldise Iz- i süüte vastu, tunduvalt töökindlam on.vilinurmvillu wrote:Võib olla tõesti panonia oma. Iseenesest mul on 18 tolli velg olemas aga pole korralikku rehvi. Ma ei tea veel kas ma vahetan paagi ära, kuna teine paak mul mõeldud ühe teise projekti jaoks. Voshodi kontakt süüde on.
Täna panin mootori raami vahele, kett veel vaja peale panna ja kütuse voolik külge, siduri trossi pean ka üle vaatama ning kui nende asjadega ühel pool saab proovida kas teeb häält või ei tee üldse
Kes Palu Piiblit lugenud, se teab, et süütemäng on tehases paikka pandud (se tähendab mähised). Kui seal midagi eksplutatsioonis muuta ongi asi pees. Kunagi omasin 62 aasta Kovrovetsit kontaktsüütega- ja seal küll mingit probleemi polnud- süüde paikka ja sõitis.hellrider wrote:Voshodi ja Minski elektronsüüde on väga asjalik, kui toimib, siis toimib, ja kui enam ei toimi, siis on mingi osa läbi, pole sellist jama, et vahest säde on ja vahel ei ole.
Omasin kunagi Voshod kahte, sellel oli originaalis kontaktsüüde. Toimis veidralt, masin võis töötada pikka aega ja ühtegi tõrget polnud, samas vahepeal ei saanudki süüte pärast käima või siis suri lampi sõidu pealt välja ja sädet enam polnud. Pikka aega lükata ja vaheldumisi küünalt puhastada, tuli kusagilt see säde tagasi, nagu poleks vahepeal katki olnudki ja sõit jätkus . Algul arvasin, et süütepool jamab, kuid ei aidanud ka erinevad süütepoolid. Vahetasin ka mähiseid, ikka sama. Lõpuks arvasin, et kontaktides või magneetos midagi viga, kuid asendust mul polnud ja niiviisi paigaldasin elektonsüüte ja selline probleem lakkas.
Täpselt õige jutt, on käinud neid planeta süüteid küll ja veel näpu vahelt läbi, ning probleeme pole mitte ühegagi olnud. Kui juhtmed, kontaktid korralikud ja reguleeritud siis vilt ära määrida, kontroll lambiga süüde õigeks ja tuld.Nobody wrote:Planeta kontaktsüüde nüüd küll probleem ei ole. Minul hakkab Planeta3l kenasti 15k km täis saama, kuskil 5000 km tagasi läks peale 12V kasutatud Planeta 5 süsteem. Toimib siiani, vändapill. Seega ei saa ma aru, kus kohast teil need jamad tekivad.
Kontaktid puhtaks, juhtmeotsad korralikud ära teha ning nukavilti õliga määrida ja asi töötab.