Summuti tegemine
Summuti tegemine
Tervist. Äkki leidub siin foorumis mõni tegelane, kes oskaks mulle summuti mööte arvutada rollerile.
Tekkis tahtmine silkust max välja pigistada ja lasta spetsiaalne summuti teha.
Ettetänades, Sander
Tekkis tahtmine silkust max välja pigistada ja lasta spetsiaalne summuti teha.
Ettetänades, Sander
Re: Summuti tegemine
Selleks on olemas programme ning valemeid. Kahjuks ei ole ise proovinud nende järgi teha ja toimimist ei tea. Igast painete tegemine resole on üsna keeruline ning kokku võib minna mitusada euri sul see summuti.
Re: Summuti tegemine
nii hulluks hind ei lähe...minimo wrote:Selleks on olemas programme ning valemeid. Kahjuks ei ole ise proovinud nende järgi teha ja toimimist ei tea. Igast painete tegemine resole on üsna keeruline ning kokku võib minna mitusada euri sul see summuti.
Programmid on olemas küll, lihtsamaid kasutades tahavad raha saada ja keerulisi lihtsalt ei oska, nt nagu openoffice jne...
pmst on ainult, et saaks möödud teada, saaks välja lõigata ja masina peal ära väänata ja kokku keevitada, väga hulluks see hind ei lähe... see summuti pole nii keerulise ehitusega. :)
Re: Summuti tegemine
Ma tahaks näha, kuidas sa pikka plekist koonust väänad kõveraks...
Re: Summuti tegemine
?minimo wrote:Ma tahaks näha, kuidas sa pikka plekist koonust väänad kõveraks...
Miks peaks pikast plekist tegema?
Ideepoolest tuleb see ca 20 väikest jupist, mille keerab koonuseks ja keevitab kokku ? Eriti loll peab olema, kui seda paarist jupist teha tahta...
pmst sama tehnikaga tuleb asi: http://pipedesign.de/engine/images/stor ... %20006.jpg
Vaja lihtsalt, et keegi möödud arvutaks.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 55
- Joined: 06. Jun 2007 00:00
Re: Summuti tegemine
Pika pleki koonuste "väänamine":http://www.youtube.com/watch?v=I_Z3AIFSd60
Aga ega lihtne ei ole seegi võimalus.
Mind huvitab hoopis kogu asja juures see, mis lakiga need rollude summutid on kaetud, et nad nii ilusad püsivad ja rooste ei lähe.
Aga ega lihtne ei ole seegi võimalus.
Mind huvitab hoopis kogu asja juures see, mis lakiga need rollude summutid on kaetud, et nad nii ilusad püsivad ja rooste ei lähe.
Re: Summuti tegemine
anti_biootikum wrote:Pika pleki koonuste "väänamine":http://www.youtube.com/watch?v=I_Z3AIFSd60
Aga ega lihtne ei ole seegi võimalus.
Mind huvitab hoopis kogu asja juures see, mis lakiga need rollude summutid on kaetud, et nad nii ilusad püsivad ja rooste ei lähe.
Sa roostevabaplekist pole midagi kuulnud?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 55
- Joined: 06. Jun 2007 00:00
Re: Summuti tegemine
Olen ikka kuulnud. Ei ole nii hea metalli ekspert, et oskaks öelda, kas see resokas, mis siin teemas näiteks toodi, on rv või tavaline must metall. Küll aga olen neid lähedalt vaadanud ja sellet pildiltki näeb, et need on kaetud mingi lakiga. Probleem on nimelt selles, et enda ratta resokas mustast metallist ja kipub roostetama - tahaks mingit lakki peale, mis kaitseb ja ära ei põle.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 82
- Joined: 23. Sep 2012 00:00
- Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
- Contact:
Re: Summuti tegemine
on ka kuumakindlad värvid, aga lakkide kohta pole uurinud, võib olla lihtsam pind roostest puhastada ja värvida kuumakindla värviga?
Krossi Voshod, Delta ja Druzba aretis, Minivõrr
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Re: Summuti tegemine
Paljud rollusumpsid pole mingist roostevabast ja korralikul kasutamisel on varsti seljas uhkem rooste kui vanal Ford Escortil. Kuidagi üle on need lakitud.
Kuigi ma ei saa aru, miks on teemaalgatajal ilmtingimata vaja ise aretada, kui levinumatele high-end komplektidele müüakse ka õigeid summuteid, mis on keerulise ja aeganõudva arendustöö tulemus? Päris nii see ikka ei ole, et liidan-lahutan-korrutan-jagan, keevitan kokku ning saangi maksimumi.
Aastaid tagasi lugesin ühte artiklit, kus üks võidusõidutiim valmistas summuti mis tegi uskumatuid hobujõudusid pööreteregistri ülaotsas. Kahjuks väga kitsas vahemikus ja alla selle oli tulemus null. Mehed olid ise rahul sest see oli ka eesmärk, kuigi ma arvan et rolleril jääks sellise karaktestikuga mootor natukene jänni, seda ka võistlustel. Kõige olulisem ei ole number hj ees, vaid hoopis kuidas see mootor edasi veab ehk siis see mis enne seda numbrit jääb. Numbriga võid baaris uhkeldada sõprade seas, kui pea piisavalt vintis...
Kuigi ma ei saa aru, miks on teemaalgatajal ilmtingimata vaja ise aretada, kui levinumatele high-end komplektidele müüakse ka õigeid summuteid, mis on keerulise ja aeganõudva arendustöö tulemus? Päris nii see ikka ei ole, et liidan-lahutan-korrutan-jagan, keevitan kokku ning saangi maksimumi.
Aastaid tagasi lugesin ühte artiklit, kus üks võidusõidutiim valmistas summuti mis tegi uskumatuid hobujõudusid pööreteregistri ülaotsas. Kahjuks väga kitsas vahemikus ja alla selle oli tulemus null. Mehed olid ise rahul sest see oli ka eesmärk, kuigi ma arvan et rolleril jääks sellise karaktestikuga mootor natukene jänni, seda ka võistlustel. Kõige olulisem ei ole number hj ees, vaid hoopis kuidas see mootor edasi veab ehk siis see mis enne seda numbrit jääb. Numbriga võid baaris uhkeldada sõprade seas, kui pea piisavalt vintis...
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146