638 laadimine H4 esitulega
638 laadimine H4 esitulega
Sai siis esilaternasse H4 element installeeritud ja laadimistuli jäigiii põlema. Sõita sai nii 200 km siis oli aku tühi mis tühi. Peal on originaalgenekas nn väikse elektronsüütega. Olen sellest probleemist varem ka kuulnud. Kas peale nn suure Vape elektronsüüte paigaldamise mingit muud võimalust kah on?
Re: 638 laadimine H4 esitulega
Esmalt peaks üldkoormuse mõõtmisega selgeks tegema. Siis saab hinnata, mis pööretest alates genekas on üksi suuteline üldkoormust katma ja edasi ka akut laadima. Tänapäevaste tsiklitega ei tea võrrelda, aga mu 6-70-ndate Jaapani ratastel suudab genekas voolutarvet katta u 1/3 max pööretest alates.
Re: 638 laadimine H4 esitulega
Vape elektronsüüde sai Tšehhis käies ära ostetud. Nv siis mister Särg installeerib selle loodetavasti ka külge.
Palju võiks olla 638 esiamortide normaalne käik?
Palju võiks olla 638 esiamortide normaalne käik?
Re: 638 laadimine H4 esitulega
Tuttav teema. Olen samuti kogenud Vape puudulikku laadimissuutlikkust. Jutt siis 12V / 150W Vape'st, mis minuteada see võimsam variant. Normaalsete tuuridega lastes imeb H4 pikapeale aku nõrgaks ja tahab aeg-ajalt laadijaga lisa.
Väga täpselt pole mõõtnud, kuid "pikapeale" tähendab siin sadu kilomeetreid... mitme nädalajagu sõiduõhtuid. Lõpuks ikkagi vajub akupinge ära ja kui Vape'l on see va relee suretuseks - nn massirelee - kui tal toitepinge ära vajub, siis laseb relee süüte massi ning edasisõitmiseks on ainus variant süütepooli juurest suretusjuhe lahti ühendada. Tegelikult on ju ka suunakate vilkumisest väga hästi näha, millistest pööretest kui palju ta voolu peale saab. 4000RPM juures tundub laadimine korralik, 2000 juures igatahes mitte.
Üks põhjus on ilmselt ka selles, et mul masinal üsna väike ja kerge, vaid 3Ah geelaku, mis kui sõiduga piisavalt laadimist peale ei saa, siis H4-ga tõmbab lõpuks tühjaks. 150W peaks idee poolest piisama, kuid rahuliku pöördega ei paista see nii olevat.
Peaks tegelikult ükskord pinged mõõtma ja kirja panema.
Väga täpselt pole mõõtnud, kuid "pikapeale" tähendab siin sadu kilomeetreid... mitme nädalajagu sõiduõhtuid. Lõpuks ikkagi vajub akupinge ära ja kui Vape'l on see va relee suretuseks - nn massirelee - kui tal toitepinge ära vajub, siis laseb relee süüte massi ning edasisõitmiseks on ainus variant süütepooli juurest suretusjuhe lahti ühendada. Tegelikult on ju ka suunakate vilkumisest väga hästi näha, millistest pööretest kui palju ta voolu peale saab. 4000RPM juures tundub laadimine korralik, 2000 juures igatahes mitte.
Üks põhjus on ilmselt ka selles, et mul masinal üsna väike ja kerge, vaid 3Ah geelaku, mis kui sõiduga piisavalt laadimist peale ei saa, siis H4-ga tõmbab lõpuks tühjaks. 150W peaks idee poolest piisama, kuid rahuliku pöördega ei paista see nii olevat.
Peaks tegelikult ükskord pinged mõõtma ja kirja panema.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.
Re: 638 laadimine H4 esitulega
Laadimine sai Vape paigaldusega korda, viga oli viltu kaldunud geneka harjahoidjas ja dioodsillas oli kaks joodet ka lahti.
Re: 638 laadimine H4 esitulega
Misjaoks geel aku ? See on kallim ja kergemini riknev.
Re: 638 laadimine H4 esitulega
ma arvan, see võtab vähem ruumiStern84 wrote:Misjaoks geel aku ? See on kallim ja kergemini riknev.
Re: 638 laadimine H4 esitulega
kaasaegne - kerge, väike, samas sama võimekas kui pliiaku, aga lihtsam pidada - pole vaja dest.vett lisada ning laadimiseks ühendad lihtsalt nn "targa laadija" ja võid kasvõi terveks talveks garaazi laadima unustadaStern84 wrote:Misjaoks geel aku ? See on kallim ja kergemini riknev.
muidu aku nagu aku ikka. nii väikese aku puhul on hinnavahe tühine.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.