ment5, krossivõrr
ment5, krossivõrr
Tere!
Mõtlesin, et teen siis oma võrrist ka teema. Raamiks valisin pitbike oma. Mootorist siis nii palju, et tõstsin surveastet ning tegin vesijahutuse. Mootoris on uus kolb ja rõngad. Tegin ka veel reso, mis kõige paremini välja ei kukkunud aga arvan, et ajab asja ära. Ja tegin veel aku süüte,võtsin magneti ära ja panin lada kontaktid. Peale panen ilmselt sae karpa ja kunagi tahan teha veel reed valve. Silindri kanaleid ja aknaid tuleb veel kunagi viilida. Krossika plastikuid ei saa panna kuna radikas jääb ette.
Tegin täna paar pilti ka jutu kõrvale.
Mõtlesin, et teen siis oma võrrist ka teema. Raamiks valisin pitbike oma. Mootorist siis nii palju, et tõstsin surveastet ning tegin vesijahutuse. Mootoris on uus kolb ja rõngad. Tegin ka veel reso, mis kõige paremini välja ei kukkunud aga arvan, et ajab asja ära. Ja tegin veel aku süüte,võtsin magneti ära ja panin lada kontaktid. Peale panen ilmselt sae karpa ja kunagi tahan teha veel reed valve. Silindri kanaleid ja aknaid tuleb veel kunagi viilida. Krossika plastikuid ei saa panna kuna radikas jääb ette.
Tegin täna paar pilti ka jutu kõrvale.
-
- Posts: 9
- Joined: 27. Feb 2011 01:00
Täna sai natukene võrri kallal nokitsetud. Tegin jalatoed ja panin lõdvikud külge.
Paar pilti siis ka.
Nüüd oleks üks küsimus ka. Kas keegi oskaks soovitada midagi mis leegitour ümbere kerida, et lõdvik ära ei põleks? Ise olen kuulnud muidu, et on olemas kollektori-teip aga kust sellist teipi saab, muidu mõtlesin, et kerin tulekindlat nööri leegitoru ümbere.
Paar pilti siis ka.
Nüüd oleks üks küsimus ka. Kas keegi oskaks soovitada midagi mis leegitour ümbere kerida, et lõdvik ära ei põleks? Ise olen kuulnud muidu, et on olemas kollektori-teip aga kust sellist teipi saab, muidu mõtlesin, et kerin tulekindlat nööri leegitoru ümbere.
Last edited by ment5 on 24. Mar 2011 23:39, edited 1 time in total.
-
- Posts: 9
- Joined: 27. Feb 2011 01:00
Kui tohiks ka kaasa rääkida, siis äkki oleks olnud racing mõttes need veetorus alu-st teha - vähe kergem siiski, aga raskem töödelda. Kas sumpa tegid mõõtude järgi ikka? Omast kogemusest ütleks, et enne silindri "viilimist" uuri jooniseid. Mina tegin suvalt, oleks võind teistmoodi teha.
Muidu ilus ja kena projektikas. Edu!!
M
Muidu ilus ja kena projektikas. Edu!!
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
1. Resokas tundub ulme pikk olevat...millise joonise järgi tegid?
Samas, kui on madalad väljalaske aknad ning soovitud tippvõimsuse pöörded madalal, siis ta võibki üsna pikk tulla.
2. See raam on täielik tank - vahepeal üritasin ka selle peale ehitada, jube raske tuli. ATMracing foorumis on hetkel piti alu raam müügis
http://forum.atmracing.ee/viewtopic.php?t=5722
Aga muidu - edu tegemistes ja loodan sel hooajal rajal kohtuda. Olekski vaja Open klassi rohkem tegijaid. Vahepeal oli selline seis, et poodiumile saada polnud mingi probleem, kui sõidu vaid lõpuni sõidad
Samas, kui on madalad väljalaske aknad ning soovitud tippvõimsuse pöörded madalal, siis ta võibki üsna pikk tulla.
2. See raam on täielik tank - vahepeal üritasin ka selle peale ehitada, jube raske tuli. ATMracing foorumis on hetkel piti alu raam müügis
http://forum.atmracing.ee/viewtopic.php?t=5722
Aga muidu - edu tegemistes ja loodan sel hooajal rajal kohtuda. Olekski vaja Open klassi rohkem tegijaid. Vahepeal oli selline seis, et poodiumile saada polnud mingi probleem, kui sõidu vaid lõpuni sõidad
Leegitoru ümber kollektori teip ei sobiks?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?kollektori-teip,180
http://www.db-hp.ee/shopnew/?kollektori-teip,180
-
- Tavakasutaja
- Posts: 104
- Joined: 12. Oct 2009 00:00
tere
Palju siis ehitamine maksma läks kokkuvõtes?
No siis jah teen kui korralikult liikuma saan.V6rrRacing wrote:Kui korralikult liikuma saad siis võid video ka teha.
Präeguse hetkega on läinud umbes 60 euri aga sinna lähb kindlasti veel raha.kerps17 wrote:Palju siis ehitamine maksma läks kokkuvõtes?
Täna panin siis sae karpa peale aga ei teinud ühtegi matsu. Mõtlesin, et peaks proovima v-50 oma.
Nüüd pole ammu midagi kirjutanud, sest pole vahepeal aega võrriga tegeleda olnud. Eile sai päris palju võrriga sõidetud. Tana hommikul proovisin võrri käima lükkata aga mootor ei käinud ringi ja siis pärast vaatasin, et mootor on vett täis jooksnud. Õhtu poole võtsin mootori maha ja võtsin silku pealt ära ja silindri pea sees on suur pragu kust siis ilmselt vesi mootorisse sai.
Mõni pilt ka.
Mõni pilt ka.
No nüüd pole jälle üle kuu aja midagi kirjutanud, lihtsalt viimasel ajal pole üldse aega võrriga tegeleda olnud. Eilse ja tänase õhtuga võtsin mootori täitsa lahti. Üks teine päev treisin uue silindripea, mis peaks olema palju tugevam, kui vana oli. Uue silindripea pärast tuli silindri pealt maha treida, et tihe jääks.
Mõtlesin, et panen oma võrri piltide asukoha
http://fotoalbum.ee/photos/ment5/sets/1130099
Mõtlesin, et panen oma võrri piltide asukoha
http://fotoalbum.ee/photos/ment5/sets/1130099
Re:
Sellega olen nõus, et asjad peavad olema puhtad. Nüüd panen rohkem rõhku ka asjade puhtusele. Kui keegi vaatab, et midagi sitasti tehtud siis ma olen alles üsna noor ka kui ma seda projekti alustasin olin ma 13 aastane, praegu olen ma 15 ja kõik mis seal võrril on tehtud, olen ma ise kõik 100% treinud, keevitanud, lõiganud ja teinud.vootele wrote:Mind häirib pigem see, et kõik detailid on kaetud õli ja pori lögaga. Mootori forsserimise puhul soovitaks, et kui teha, siis teha korralikult ja esimene asi on see, et kõik detailid ilusasti puhtaks.
See projekt seisis nüüd väga pikalt kui ma selle nüüd uuesti käsile võtsin. Praegu teen raami kergemaks ja nokitsen vaikselt mootori kallal. See raam on ikka tõsine tank tõesti kui ma seda kergemaks oluliselt ei saa siis ehitan võrri originaal raami peale. Varsti teen pilte ka.
Re: ment5, krossivõrr
Kas nii peenikese väljalaske puhul seesama resonaator mootorit lämmatama ei hakka? Mootor peab ju saama mitte ainult hästi sisse hingata, vaid ka vabalt välja hingata...
Re: ment5, krossivõrr
Siit pildilt pole arusaada, kui suure diameetriga see vile seal lõpus on. Originaal torul peaks olema viimane ots 13mm. Suurem efekt on diameetril, kui vile pikkusel. Kuna see reso on võrdlemisi pikk ja suure mahuga, siis võib sinna ka õlekõrre lõppu panna . Mida lühem reso seda jämedam peab olema vile, mida pikem/mahukam seda väiksem vile. Loomulikult, kui EGT läheb juba liiga kõrgeks võib üks viga olla just liiga väikese diameetriga viles.Sapi-Vana wrote:Kas nii peenikese väljalaske puhul seesama resonaator mootorit lämmatama ei hakka? Mootor peab ju saama mitte ainult hästi sisse hingata, vaid ka vabalt välja hingata...