K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Tere,
nimelt panin 50cc masinale 200cc mootori peale, juhtmeid jäid kõik see mis oli, ehk 50cc omad.
Mureks, et ei jookse pöördesse ja on uimane, kuigi ülekanne on 50cc oma, ehk taga on jubesuur hammakas, peaks olema äkilisust ülegi.
Kas siis 50cc cdi, või aju või küünlajuhe võib miskit sellist teha 200 mootori iseloomule?
nimelt panin 50cc masinale 200cc mootori peale, juhtmeid jäid kõik see mis oli, ehk 50cc omad.
Mureks, et ei jookse pöördesse ja on uimane, kuigi ülekanne on 50cc oma, ehk taga on jubesuur hammakas, peaks olema äkilisust ülegi.
Kas siis 50cc cdi, või aju või küünlajuhe võib miskit sellist teha 200 mootori iseloomule?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
On see võimalik?
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Kas saan õigesti aru, et juhtmestik ja cdi box jäi samaks, aga magneeto on 200-se oma? Kindlasti annab vahetus tunda. 200cc-l on süütevõimsust vähe rohkem vaja ning 200-ne mootor võib sädeme lihtsalt ära puhuda. Võib katsetada väiksema küünlavahega või lihtsalt on süütemoment paigast ära.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Mootori panin 200 viiekümnese asemel, lihtsalt, ühendasin pistikud, kuidas süüdet paika panna? Sest 50 on ketiga ülekanne klappidele, aga 200 on varrastega.
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Enne, kui süsteemi kallale läheb, mis nägu on küünal? Kas väiksema küünlavahega oled proovinud? Kas süütemooduli juhtmed said ikka õiget pidi? Kas see 200 mootor ennem ikka töötas normaalselt?iz350super wrote:Mootori panin 200 viiekümnese asemel, lihtsalt, ühendasin pistikud, kuidas süüdet paika panna? Sest 50 on ketiga ülekanne klappidele, aga 200 on varrastega.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Ajaloost ei tea, pole uus mootor, juhtmed ühendasin värvide järgi (pole just kõige nupukam) kuid masin töötab, pole klappe pähe löönud tähendab et radikaalselt pole süüde vale.
Katsetan küünlvahet.
Katsetan küünlvahet.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Küünlavehe muutis sedamoodi, et kohapeal gaasi keerates hakkas üle poole gaasi ära kustuma.
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Ilmselt siis on sellel väiksemal süütel piisavalt rammu, et ülelöök tekitada suuremas pütis. Kas pööret arendas nüüd oluliselt vähem? Tasuks vast ülevaadata mootor ise, karpa puhastada/filter, kontrollida, et lisaõhku ei saa. (võiks täpsustada, mis mootoritest üldse jutt käib?). Mis värvi küünal on?iz350super wrote:Küünlavehe muutis sedamoodi, et kohapeal gaasi keerates hakkas üle poole gaasi ära kustuma.
Tasuks uurida, mis karul kõhus on, kui mootori ajalugu on teadmata.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Mootoriks zongshen 200 cc. Panin krossika cdi, seal kaks pistikut, väiksemal 2 otsa, kuid suuremal on senise 4 asemel 3 mis mängust välja jääb? Mopiga oli nagu parem majandada, algul käis ilusti, siis kui kehvemaks läks oli tunda, praegu ma ei teagi, milleks selline mootor peab võimeline olema.
Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi
Süütemänge peab vahetama ikka komplektidena.
Selleks et kahest erinevast süütemängust ühte teha, peaksid ikka teadma, mis juhtmed, mille jaoks on, millised voolud jne.
Kui oled kuidagimoodi tööle saanud aga ikkagi paugub, siis soovitan kõik kontaktid ja juhtme ühendused üle kontrollida ning puhastada, proovi ka lisa massi vedada raami-mootori-cdi vahel.
Kompressiooni võiksid ka mõõta.
Selleks et kahest erinevast süütemängust ühte teha, peaksid ikka teadma, mis juhtmed, mille jaoks on, millised voolud jne.
Kui oled kuidagimoodi tööle saanud aga ikkagi paugub, siis soovitan kõik kontaktid ja juhtme ühendused üle kontrollida ning puhastada, proovi ka lisa massi vedada raami-mootori-cdi vahel.
Kompressiooni võiksid ka mõõta.