Võrriga probleem :(
Võrriga probleem :(
Tervist, mure siis selline, et võrr läheb kõik ilusti käima, paned pukile tõmbad tagarattast käima sätid segukruvi timmi, asi kõik läheb hästi pöördesse ja kõik on nagu timm.
Kui aga ise peale lähen ja lükkan siis ei ole asjal mingit jõudu ja kohe sureb välja, pandud on kõik uued tihendid ja kolb on päris tihe selle taha asi ei jää, et mootor on hõre.
Paluks siis natuke abi selle probleemiga.
Tänud ette!!
Kui aga ise peale lähen ja lükkan siis ei ole asjal mingit jõudu ja kohe sureb välja, pandud on kõik uued tihendid ja kolb on päris tihe selle taha asi ei jää, et mootor on hõre.
Paluks siis natuke abi selle probleemiga.
Tänud ette!!
Re: Võrriga probleem :(
.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 15:00, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
Re: Võrriga probleem :(
Kõik süüde peaks olema timm, panin lehtkaliibriga selle timmi nii nagu vaja, säde on korralik ja väga tugev.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Re: Võrriga probleem :(
Kui sa kohapeal gaasi põhja paned ja segukruvi nii kinni keerad et ta nagu baik käib siis ta ei saagu sul õhupealt enam sind vedada, sest ta käib ju praktiliselt õhupealt, kui juba hästi käima läheb siis timmi düüsi sõidupealt. Gaas põhjas sirgel teel keerad niikaua düüsikruvi lahti kuni hakkab lörisema, siis keera natuke kinni tagasi, nii peaksid sa teada saama, kas oli segukruvi liiga kinnikeeramise viga.
Re: Võrriga probleem :(
ok proovin selle ka järgi, annan teada kui ei juhtu midagi.
Re: Võrriga probleem :(
tegelikult oli asi nii, et alguses oli sees see ühe rõngaga kolb siis ei olnud midagi viga kõik oli timm, aga see kulus nii ära, et mul polnud rohkem seda ühe rõngaga kolbi ka ja ma panin sinna sisse kahe rõngaga kolvi, peale seda kolvi vahetust hakkas see jama peale.
Re: Võrriga probleem :(
ega sul vist nikasiil silinder pole võrril , ikka malm . kui kolb kulub , ega siis teised detailid uued püsi , silinder muutub silindrilisest ovaalseks ja sõidusuunas tünnikujuliseks , ehk kusagilt akende kohapealt läbimõõt kõige suurem.
kolvivahetuse edukuse eelduseks on hülsi hoonimine silindriliseks ja siis vastavalt sobiva lõtkuga kolb + vastav rõngas, rõngad.
kolvivahetuse edukuse eelduseks on hülsi hoonimine silindriliseks ja siis vastavalt sobiva lõtkuga kolb + vastav rõngas, rõngad.
Re: Võrriga probleem :(
silinder on suhteliselt uus.
Re: Võrriga probleem :(
silindri puhul on oluline , et oleks silindriline. vene asja puhul , eriti just võrrisilindri puhul , tulenevalt valmistamise omapärast , ei pruugi uuski asi olla automaatselt hea .
kui sul silindris kolb kulus kasutamiskõlbmatuks , sinu juttu lugedes ,siis vast silinder ka pisut elu näinud. võib aidata sissesõitmine, rõngas kulub hülsijärgi tihedaks .
või on probleem hoopis mujal.
kui sul silindris kolb kulus kasutamiskõlbmatuks , sinu juttu lugedes ,siis vast silinder ka pisut elu näinud. võib aidata sissesõitmine, rõngas kulub hülsijärgi tihedaks .
või on probleem hoopis mujal.
Re: Võrriga probleem :(
selles osas sul õigus jh, pukipeal lasin mootori ikka mitu korda päris palavaks kuskil poole gaasiga, läheb juba natuke kergemaks see lükkamine, et ta juba phm sisse töödanud, aga jõudu nagu ikka pole, kardan, et asi on milleski muus
Re: Võrriga probleem :(
Mina pakuks õhufiltrit, asi peab ilusti sisse hingama ja ka välja. Summuti ja õhufiltri pakuks mina probleemiks.
Re: Võrriga probleem :(
point sissesõiduga , rõngakohapealt, on selles ,et rõngas hakkaks täiepinnaga kandma, kuluks hülsijärgi parajaks , tekitades parima võimaliku tiheduse ja seeläbi kompressiooni. seni kuni rõngas pole hülsiga harjunud , läheb pool pauku kaotsi. seepärast oleks vajalik hülss esmalt ideaali ajada ja seejärel kolb ning rõngas sobitada .
Re: Võrriga probleem :(
õhufilter on originaal, ja see asi kohe mitte ei luba ka selle pika sumbuti originaal pütiga, mitte ühtegi põksu, kui selle ära võtad ja jätad ainult toru siis ta kohe läheb.
Re: Võrriga probleem :(
no siis on ju tõenäoline probleemitekitaja leitud. endal kasutan r13 sigari puhastamiseks keskkütte katelt, pärast välimus ei ole enam väga läikiv , kuid mul on teised nõudmised asjale.
Re: Võrriga probleem :(
mis siis teha?
Re: Võrriga probleem :(
kui sumps takistab mootori tööd , on ta ilmselt umbes. kas valgus läbi paistab ? või on äkki flööt seees.
nagu öeldud , mina põletan enne kasutusele võttu sumpa üleni puhtaks. kui nii radikaalne lahendus ei sobi , võib bena või atsetooniga leotada , leeklambiga seestpoolt põletada.
kui nüüd ikka on umbes . sama protseduur leegitoruga, et poleks grammigi tahma.
nagu öeldud , mina põletan enne kasutusele võttu sumpa üleni puhtaks. kui nii radikaalne lahendus ei sobi , võib bena või atsetooniga leotada , leeklambiga seestpoolt põletada.
kui nüüd ikka on umbes . sama protseduur leegitoruga, et poleks grammigi tahma.
Re: Võrriga probleem :(
No sumpa paistab ilusti läbi aga leegitoru tahmab ju ikka