rauno600 wrote:D6 karteris D5 vänt on seadus pärane ?
see on lubatud
Tenno
rauno600 wrote:D6 karteris D5 vänt on seadus pärane ?
rauno600 wrote:Okei.
Samas küsin veel puust ja punasek selle lause tähenduse : Originaaldetaili ei saa valmistada mitmest originaaldetailist.
Näiteks ma tegin d6 kontakti plaadi d5 süütemängule sobivaks ja see on juba reeglite vastane .
Tegin selle pärast et uusi kontakti plaate pole letilt saada .
Pullivennad! Köhista, mis sa köhistad, realne elu on ikka tunduvalt värvikam. .talamaa wrote:rauno600 wrote:Okei.
Samas küsin veel puust ja punasek selle lause tähenduse : Originaaldetaili ei saa valmistada mitmest originaaldetailist.
Näiteks ma tegin d6 kontakti plaadi d5 süütemängule sobivaks ja see on juba reeglite vastane .
Tegin selle pärast et uusi kontakti plaate pole letilt saada .
Eelnimetatud tegevus ei ole lubatud.
Originaaldetaile on lubatud töödelda ainult tehnilistes tingimustes sätestatu piires.Kondaktide kohta ei ole eraldi märkust ,et neid võiks töödelda.
Kahjuks nii ta on ,et ega letilt eriti midagi saada pole,aga netist otsides võib leida nii mõndagi.
kõike head
Tenno
ma millegipärast ei oleks liiga sinisilmne , viimane praktika on näidanud vastupidist , ehk ei mingit mõistmist , kuigi ilmselt paljud ju saavad asja tuumale pihta.arvutiguru wrote:mis me siin ajame pilli lõhki.kui oled kontaktid sobitanud parajaks d5 mootorile.tyhja temaga.sealt sa nyyd mingit ulme powerit ei saa nagunii.pealegi syyde siiski kontaktsyyde.usun et kohtunikud on ka inimesed ja mõistavad seda tegevust.
arvutiguru wrote:kle.jäätismees.kriitika on siin asjakohane.ega siin d5 kontakte puuotsas ka ei kasva.myts maha mehe eest,kes julges selle veksli välja käia ja kysida.mul omal hakkas ka mõte liikuma d8 kontaktid teha d5 mootorile.neid räbalaid on veel saada.ma omal ostsin järgi ahvitud kontaktid d8 omad.tekstoliidist pole seal haisugi.puha plastik osa se mis peaks tekstoliit olema.sain isegi 10min sõitugu teha nendega.kuni jalg põhjani kulus ja metall hakkas syytenukku närima.positiivne on see,et noil kontaktidel on klemmpead väga head.sai need siid d5 kontaktile tehtud ja viilisin uue jala tekstoliidist.asi töötab ja kestab nyyd.sisusliselt ei tohiks ma nende kontaktidega sõita nyyd ju.ringi tehtud ju.no persse,kas on siis yldse enam sõita mõtet.
lubatud2715 wrote:Sooviks paari kommentaari saada korraldajatelt kust jookseb see piir, kuhuni retroklassis on süüde Originaal kontaktsüüde.
Kui D4 pool ümber mähkida ja kasutada välise süütepooliga on see veel originaal?
lubatud2715 wrote: Kui panna D4 väike süüde suure süüte jaoks tehtud mootorile ei muuda see süüte originaalsust kellegi arvates?
ei ole lubatud lisa kondensaator ega ka takistid.2715 wrote: Kui süsteem sisaldab näiteks mitut kondensaatorit ja takistit on asi kõigi osapoolte jaoks jokk?
Kas seda võib sellest välja lugeda, et kondensaator on ainsuses kirja pandud või ridade vahelt?talamaa wrote: ei ole lubatud lisa kondensaator ega ka takistid.
Lubatud on hoida raami küljes tagavara süütepooli koos kondensaatoriga ,kui üks peaks töötamise lõpetama saab juhtmed kiiresti ringi panna ja edasi sõita.
kõike head
Tenno
originaalis on ainult üks kondensaator. Tavaliselt ei mähita alumist süütepooli ringi vaid lõigatakse maha ülemine mähis.Mõned kerivad ka alumise mähise asemel igaks juhuks uue.ei näe mingit mõtet sellist tegevust keelata.2715 wrote:Kas seda võib sellest välja lugeda, et kondensaator on ainsuses kirja pandud või ridade vahelt?talamaa wrote: ei ole lubatud lisa kondensaator ega ka takistid.
Lubatud on hoida raami küljes tagavara süütepooli koos kondensaatoriga ,kui üks peaks töötamise lõpetama saab juhtmed kiiresti ringi panna ja edasi sõita.
kõike head
Tenno
Minumeelest rikub just süüte originaalsuse ära selle ümbermähkimine aga kui seda tunnustatakse siis on hästi.
Milleks peab olema süütepool mille hind on 45dollarit.Sellise hinnaga süütepoolides on tavaliselt juba kasutatud elektroonikat.2715 wrote: Kuna süütepool on täiesti vaba, siis peaks see pool ka täiesti sobiv olema.