Kütus vanale võrrile
Kütus vanale võrrile
Küsin spetsialistidelt, et mis õli ja kui palju peaks bensiinile lisama, et D-5 mootor rahul oleks ja hästi edasi läheks?
Segasin prooviks kahetaktilise õli bensiinisse (see saekütuse õli), selle kohta aga üks vana võrrivend ütles, et see õli on mõeldud kiirelt käivatele mootoritele, võrri oma seda aga ei ole ja seega ei ole kõige etem variant.
Ütles, et autool koos bensiiniga on vene võrridele üle prahi.
Ongi nii või? Ja kui, siis kui palju seda autooli peaks bensiini lisama? Miski vahekord või nii...
Segasin prooviks kahetaktilise õli bensiinisse (see saekütuse õli), selle kohta aga üks vana võrrivend ütles, et see õli on mõeldud kiirelt käivatele mootoritele, võrri oma seda aga ei ole ja seega ei ole kõige etem variant.
Ütles, et autool koos bensiiniga on vene võrridele üle prahi.
Ongi nii või? Ja kui, siis kui palju seda autooli peaks bensiini lisama? Miski vahekord või nii...
A. von Zapp ehk Sapi-Vana
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
võrr
Loll jutt, igasugune kahetaktilise õli läheb paremini kui see autool.
Pakkuge Nõukogude Liidus valmistatud neljarattalisi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
MIda asja poolteist aastat sõidad võrriga ja ilma õlita-mösasjaraits1997 wrote:Õli on õli ja ega tegelikult olen ise sõitnud juba 1,5 aastat puhta 95 bensiiniga ja ei juhtu midagi
Soni aind
Ma kasutan enda sportvõrrile mingit 2t krossari õli mis on igas õli poes, auto poes müüa. Kõige parem on täissünt õli see on vähe kallim kui tavaline, aga võrr ei lähe sellega nii kiiresti kuumaks ja töötab paremini . Aa ja ma segan 1:30 aga tavavõrrile oleks 1:40 normaalne
Ka mulle ütles üks võrrimees seda, et need sae õlid on mõeldud rohkem kiiremate pöörete jaoks ja, et tema soovitab avtooli. Ise, muideks kasutab ta ka oma võrrimootoris avtooli.Kuid see ongi imelik, et ma olen juba oma 6a sõitnud oma võrriga, millel on sae õliga tehtud segu sees ja mingeid ülekuumenemist vms. pole kunagi juhtunud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Ma paneks õli veits rohkemMarko512 wrote:samas ega see autool ka mitte midagi halba ei tee.kiunagi kui omal ainult võrr oli siis muud õli ei kasutanudgi .....
10L 200ml
5L 100ml
4L 80ml
3L 60ml
2L 40ml
1L 20ml
0.5L 10ml
selline vahekord peaks sobima ka.
10L 400ml
5L 200ml
4L 100ml
3L 80ml
2L 60ml
1L 40ml
0.5L 20ml
Midagi nii
Mida madalam on kütuse oktaanarv, seda "kangem" ta on. "Kangus" väljendub siinjuures põlemise kiirusena. Veel kord: mida madalam on kütuse oktaanarv, seda kiiremini see põleb. Probleem, mis kõrgema oktaanarvuga kütuse puhul ette tuleb on see, et kütus ei põle antud surveastmega süsteemi puhul ära ning jätkab põlemist ka töötakti möödudes ning võib põhjustada ülekuumenemist. Siiski - Eestis liigub tuhandeid madala surveastmega masinaid probleemivabalt 95 või 98-ga. sonin ma sul jee
Re: Kütus vanale võrrile
... aga millises suhtarvus oleks tänapäevase " õhukese" 95 bensiiniga ja teisalt vastuoksa edasiarenenud õlidega? 1:30 ?
Re: Kütus vanale võrrile
Mina ostan 2T mineraalõli (Addinol, Mobil, Carlube sarjad pakuvad) ja sõidan endiselt 1:25ga. Kas seda vaja on, ma ei tea. Küünal on kohvipruun, masinad paugupillid ja kokku jooksnud pole neist ükski. Planeta 3 on 20k km maha sõitnud sellise seguga ja endiselt mootor vändapill.rainer wrote:... aga millises suhtarvus oleks tänapäevase " õhukese" 95 bensiiniga ja teisalt vastuoksa edasiarenenud õlidega? 1:30 ?
See siis minu isiklik kogemus. Kindlasti leiad ka siit foorumist inimesi, kes kiidavad 1:30 ja 1:50 segusi. Ise olen sünteetilist 2T õli proovinud ning siis tõesti ei tahtnud 1:25 juures hästi käia, kippus tatistama ja kuidagi "jõle õliselt" töötama.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.