MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Tervitus!
Seoses motorolleri Muraveiga on mind pidevalt vaevanud mõningad küsimused.
Oskab öelda mis vahekorras tuleb tal kütusesegu valmistamiseks õli lisada (2T). Näiteks 5l peale palju õli. Mina tavaliselt olen mõõtnud mootorsae ölimõõdu kopsiguga seal peal vis oli märgitud 50ml. Muidu neil on ka paagikork taoline õli lisamiseks, aga kindel pole kas on. Küsin sellepärast,et liiga palju õli lisasin hakkab hirmsasti suitsema ja vähem ka ei julge lisada.
Ja veel õhukalpiga seoses sooja mootoriga suletud asendis veotöödel jääb hingest kinni, avan klapi töötab normaalselt. Millest tingitud. Kütusekulu vist avatud õhuklapp ei mõjuta või siiski.
Terv. Sander
Seoses motorolleri Muraveiga on mind pidevalt vaevanud mõningad küsimused.
Oskab öelda mis vahekorras tuleb tal kütusesegu valmistamiseks õli lisada (2T). Näiteks 5l peale palju õli. Mina tavaliselt olen mõõtnud mootorsae ölimõõdu kopsiguga seal peal vis oli märgitud 50ml. Muidu neil on ka paagikork taoline õli lisamiseks, aga kindel pole kas on. Küsin sellepärast,et liiga palju õli lisasin hakkab hirmsasti suitsema ja vähem ka ei julge lisada.
Ja veel õhukalpiga seoses sooja mootoriga suletud asendis veotöödel jääb hingest kinni, avan klapi töötab normaalselt. Millest tingitud. Kütusekulu vist avatud õhuklapp ei mõjuta või siiski.
Terv. Sander
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Õli koguse määrab ära vastav õli tootja, mitte masin, kus seda kasutad. Tol ajal, kui muraveisid toodeti, olid teised õlid ja teised kogused.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Probleem järgmine. Mis otstarve on pildil oleval punase ringiga tähistatud poldil?
Probleem hakkas eilsest kui hakkasin käivitama käivitushoovast. Hooba tõmmates viksab üle vahepeal toimib normaalselt siis uuesti viskab üle. Käivitusmehhanism on selline (pildil tagavara osana).
Võllil on omavahel nukkidega ühendatud hammasratas. Tegin video ka kus on näha ja kuulda. Sealt on ka näha vahepeal toimib normaalselt ja vahepeal viskaks nagu üle.
https://www.youtube.com/watch?v=b7wJGuSHBi4
Probleem hakkas eilsest kui hakkasin käivitama käivitushoovast. Hooba tõmmates viksab üle vahepeal toimib normaalselt siis uuesti viskab üle. Käivitusmehhanism on selline (pildil tagavara osana).
Võllil on omavahel nukkidega ühendatud hammasratas. Tegin video ka kus on näha ja kuulda. Sealt on ka näha vahepeal toimib normaalselt ja vahepeal viskaks nagu üle.
https://www.youtube.com/watch?v=b7wJGuSHBi4
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Kikkhoova tagastusfiksaator on see polt. Et lõppasendist rohkem tagasi ei läheks.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Vahepeal sain selle käivitusmehhanismi korda.
Kui palju läheb muravei tagadiferentsiaali õli. Kas 1 liitri jagu umbes. Muidu on tal kontroll kork ka, aga koguaeg eest ära keerata on ka tülikas.
Kui palju läheb muravei tagadiferentsiaali õli. Kas 1 liitri jagu umbes. Muidu on tal kontroll kork ka, aga koguaeg eest ära keerata on ka tülikas.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Need sidurikettad on kahtlaselt vana jawa sarnased ja samuti 634 omadega.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Ostsin uuemat tüüpi kandilise silindriga Muravei mootori aiatraktori jaoks ja sain ka kaasa karburaatori K. 65G. Mis otstarve on sel punase ringiga tähistatud objektil. Minul sellist tüüpi karpaga pole varem kokkupuuteid olnud? Minu karpal on seal ainult tühi auk.Kas selle puudumine mõjutab ka karburaatori tööd?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
See on toores.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Kui nüüd natukene täpsustada siis seal sees on segurikastusdüüs.
Kasutatakse käivitamisel.
Kasutatakse käivitamisel.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Kel on kokkupuuteid Muraveiga millel on traktori magneetoga süüde. Kas kolb tuleb ajada 3mm enne ü.s seisu. Mis asendis peaks olema sel juhul magneeto kontaktid. Kas kinni või lahti.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Ma täpselt ei tea mis muravei eelsüütenurk on, tähendab see aga seda hetke millal säde tekib.Muraveifänn wrote:Kel on kokkupuuteid Muraveiga millel on traktori magneetoga süüde. Kas kolb tuleb ajada 3mm enne ü.s seisu. Mis asendis peaks olema sel juhul magneeto kontaktid. Kas kinni või lahti.
Säde tekib kontaktide avanemisel, seega kui see 3mm on õige siis sellel hetkel peavad kontaktid avanema.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Traktori magneetol (püsimagnetgeneraator) on minuteada just vastupidi, et säde on hetkel, kui kontaktid kokku lähevad. Taust oli vist selles, et püsimagnetgeneraator ei jõua nii palju voolu toota, kui enamus ajast kontaktid suletud on.madeinussr wrote:Ma täpselt ei tea mis muravei eelsüütenurk on, tähendab see aga seda hetke millal säde tekib.Muraveifänn wrote:Kel on kokkupuuteid Muraveiga millel on traktori magneetoga süüde. Kas kolb tuleb ajada 3mm enne ü.s seisu. Mis asendis peaks olema sel juhul magneeto kontaktid. Kas kinni või lahti.
Säde tekib kontaktide avanemisel, seega kui see 3mm on õige siis sellel hetkel peavad kontaktid avanema.
Aga teemaalgatajale, proovi ise järele. Keera kontaktid nii, et kas avanemise või sulgumise hetk on ülemises surnud seisus ning vänta andes saadki teada, kas sul on sellel hetkel säde või mitte. Kui ise paika ei saa, siis mul on üks Muravei mootor riiulis, millel on samuti traktori magneeto peal ja saan selle pealt vaadata.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Jõudsime asja arutades järeldusele, et nii see ikkagi pole.
Säde tekib kontaktide avamisel.
Säde tekib kontaktide avamisel.
Prii wrote:Traktori magneetol (püsimagnetgeneraator) on minuteada just vastupidi, et säde on hetkel, kui kontaktid kokku lähevad. Taust oli vist selles, et püsimagnetgeneraator ei jõua nii palju voolu toota, kui enamus ajast kontaktid suletud on.madeinussr wrote:Ma täpselt ei tea mis muravei eelsüütenurk on, tähendab see aga seda hetke millal säde tekib.Muraveifänn wrote:Kel on kokkupuuteid Muraveiga millel on traktori magneetoga süüde. Kas kolb tuleb ajada 3mm enne ü.s seisu. Mis asendis peaks olema sel juhul magneeto kontaktid. Kas kinni või lahti.
Säde tekib kontaktide avanemisel, seega kui see 3mm on õige siis sellel hetkel peavad kontaktid avanema.
Aga teemaalgatajale, proovi ise järele. Keera kontaktid nii, et kas avanemise või sulgumise hetk on ülemises surnud seisus ning vänta andes saadki teada, kas sul on sellel hetkel säde või mitte. Kui ise paika ei saa, siis mul on üks Muravei mootor riiulis, millel on samuti traktori magneeto peal ja saan selle pealt vaadata.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Loll tunne on küll, aga ei saa pihta milline on algasend ja milline asend teeb segu rikkamaks külmkäivitusel karburaatoril K-36G. Kui hoob on algasendis kas siis tross liigutab tooreklapi nõela ülemisse asendisse ja külmkäivitusel tuleb nõel lükkata alumisse asendisse.
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Algasendis nõel sulgeb düüsi ehk nõel all on algasend. Külmkäivituseks tõmmatakse nõel üles ning külmkäivitusdüüsist tuleb lisakütus.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Vot siis, keegi vähemalt seletas mulle arusaadavalt siis ära. Aga mu massin millel sama karpa ei taha mootor töötada soojalt kui tooreklapi nöel on all algasendis hakkab jorisema ja sureb välja. Pidin koguag sõitma,et tooreklapp peal.
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Siin võib olla palju põhjuseid, alates kulunud mootorist lõpetades mustust täis karpaga.
Puhasta algatuseks karpa korralikult ära, kui seda juba teinud ei ole. Kui düüsid on mingit jura täis, siis soovitan puhastada näiteks hambatikuga, sest see kahjustab vähem düüsi pinda. Seejärel kõik kanalid suruõhuga üle käia. Kui karpa on puhas ning korralikult silindri külge kinnitatud, keera küljepeal olev segukruvi õrnalt põhja ning siis vist 1,5 pööret lahti. Peanõel keskmisesse asendisse. Seejärel peaks masin käima minema ning edasine on siis katsetamise teema.
Soovitan sul erinevaid foorumeid kammida. Otseselt võib-olla k36 kohta ei ole öeldud, kuid enamus karvuraatoreid alluvad samale regleerimise loogikale. Näiteks kaasfoorumlase Nobody poolt tema teemas kirjutatu on sobiv ka K36-le viewtopic.php?f=13&t=22331&p=97099&hili ... igu#p97099
Ei leinud su Muraveist pilti siin teemas. Võiksid panna mõne ikka.
Puhasta algatuseks karpa korralikult ära, kui seda juba teinud ei ole. Kui düüsid on mingit jura täis, siis soovitan puhastada näiteks hambatikuga, sest see kahjustab vähem düüsi pinda. Seejärel kõik kanalid suruõhuga üle käia. Kui karpa on puhas ning korralikult silindri külge kinnitatud, keera küljepeal olev segukruvi õrnalt põhja ning siis vist 1,5 pööret lahti. Peanõel keskmisesse asendisse. Seejärel peaks masin käima minema ning edasine on siis katsetamise teema.
Soovitan sul erinevaid foorumeid kammida. Otseselt võib-olla k36 kohta ei ole öeldud, kuid enamus karvuraatoreid alluvad samale regleerimise loogikale. Näiteks kaasfoorumlase Nobody poolt tema teemas kirjutatu on sobiv ka K36-le viewtopic.php?f=13&t=22331&p=97099&hili ... igu#p97099
Ei leinud su Muraveist pilti siin teemas. Võiksid panna mõne ikka.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Panin uuema 1987 aasta Muravei siduri vanemale 1973 aasta T-200T mootorile. Nüüd ei hakka enam sidur lahutama. Siduri panin täpselt samamoodi kokku nagu lahti sai võetud. Eelnevalt see uuem sidur töötas küll ühel teisel mootoril. Mis otstarve on sel siduril nendel kolmel mutril? Palju neid mutreid peale võib keerata. Ise kahtlustan, ehk sai mõni ketas valesti st. ketas kettaga omavahel kokku.
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Ise kahtlustad, ise kontrolli üle
Kui siduri pingutusvedrud põhja keerata, siis ei ole tal liikumisruumi. Ehk pingutasid liiga palju?
Samas peab sidurivõlli sees siduripulga vastas olema ka kuulike, ehk see kukkus kokkupannes välja?
Kui siduri pingutusvedrud põhja keerata, siis ei ole tal liikumisruumi. Ehk pingutasid liiga palju?
Samas peab sidurivõlli sees siduripulga vastas olema ka kuulike, ehk see kukkus kokkupannes välja?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Kas Muravei düno-starterilt tulev jämedam juhe on starteri jaoks. Tahaks lihtsalt starterina kasutada. Kas lihtsalt ühendan düna-starterist tuleva jämeda juhtme aku pluss klemmile ja miinus juhtme raami, peaks hakkama nagu ringi ajama mootorit.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Kust saada vanemale Tuula mootorile sellist rull-laagrit, millele punane ring ümber. Räägitakse, et pidi defitsiit laager olema saada pole.
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Kui ei leia õiget, siis otsi midagi sarnast ning treial aitab vahepuksidega.Muraveifänn wrote:Kust saada vanemale Tuula mootorile sellist rull-laagrit, millele punane ring ümber. Räägitakse, et pidi defitsiit laager olema saada pole.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Plaanin ikka teise mootori ka töökorda saada, nüüd vaja leida uut sisselaske lehtklappi. Kas ise seda välja ei anna lõigata mingist õhemast plastist? Tolkorral oligi mittetöötamise või siis lühiajalise töötamise põhjus just see ,et lehtklapp oli puru.
Tarvis oleks veel korraliku käigulülitusvõlli ja uuemat siduripoolset kaant.
Tarvis oleks veel korraliku käigulülitusvõlli ja uuemat siduripoolset kaant.
- Muraveifänn
- Tavakasutaja
- Posts: 18
- Joined: 24. Dec 2013 08:51
- Location: Valgamaa
Re: MOTOROLLER MURAVEI tehniline teema.
Sai mingi aeg Tuula mootoriga väiketraktorile Belarusi genekas peale pandud, sai kõik tuled, viled külge pandud, laeb akud ja puha. Kui korraga kõik tuled põlema panna siis võtab genekas mootori hääle maha et sureb välja. Seda just tühikäigul töötades. Sõidu ajal on ok.
how to screenshot on windows 7
how to screenshot on windows 7