Page 5 of 5

Posted: 29. Aug 2009 16:34
by ultra
Rõngad on uued,
ostsin teise remi,mis ei mahtunud sisse,siis viilisin lukupilu suuremaks.
Nüüd uurisin asja ja sain teada,et lukupilu peaks olema 0.5-0.2vahel.
mõõtsin mootoril siis ära ja eee näe ülemine 2mm ja alumine lukupilu 1mm
mõõtmis koht oli ülemiste akende kohal.
Kas sellst võis jama olla,et surve aint 6bari?
rõngad emex?

Posted: 29. Aug 2009 17:49
by ultra
hakkasin siis asja uurima.
kuidas peab kolb sees olema silindris?
nool väljalase suunas?
tihvtid väljalase suunas?

endal on olemas mul järgmised kolvid:
nool väljalaske suunas ning tihvid väljalaske juures
nool väljalaske suunas ning tihvtid sisselaske juurs

Posted: 23. Feb 2010 15:57
by motokalev
minu arust õige peaks olema nool sõidusuunas ja tiftid taga pool

Posted: 11. Apr 2010 20:48
by ultra
Teema uuesti üles.
Minski 125 mootor on kardiraamil.
Nimelt probleem järgmine:
Lükkad käima, ei lähe.
Vedasime auto taga kuskil 300m siis lubas ja läks käima.Sõidab ilusti.
Jätad seisma siis peab uuesti kuskil 200m vähemalt vedama ,et käima läheks.
Säde on,bena on,ja süüde ka vale ei saa olla,muidu ei sõidaks siis kui käima läheb.

Posted: 11. Apr 2010 20:50
by minimo
Äkki ei saa piisavalt kiiresti bensiini kätte? Kompressioon ja simmerid korras?

Posted: 11. Apr 2010 21:04
by ultra
Eelmine suvi sai mootor kokku pandud,kõik uued asjad läksid sisse.
Lähi ajal proovin terve masina karpat peale ja kui siis ka ei käi siis peab mootori lahti võtma,midagi on viltu.

Ise arvasin ka korra ,et äkki mõni vända simmer vigane.

Posted: 13. Apr 2010 21:49
by ultra
Sain vist vea kätte,nimelt probleem selles,et uputab üle ja auto taga vedades suurel kiirusel läheb käima.
Panin IKOVi klouni peale,asi halvas seisus, tihendid ei pea,aga peale proovisin ikka.Masin läheb ilusti käima ja liigub ka.
Kuid midagi tahab ikka timmimist,nimelt neljas käik sees ja täis gaasiga siis mootor teeb imeliku häält.

Posted: 17. May 2010 21:46
by ultra
Usun,et mingi vea leidsin üles aga see ,et auto taga vedasin,tänu sellele ei tundnud võibolla kui rõngas purunes.

Nimelt nädalavahetusel avastasin,et masin ei käi ilusti,sai karpa maha võetud ja sisselaske kanalist kolbi vaadates puudub ülemine rõngas.
Nüüd mootoril ülemine pool laiali võetud,suurem osa rõnga tk sai summutist kätte.
Kas peaks mootori laiali võtma?et karteri põhjas mõni rõnga tükk?
Image
Image

Posted: 18. May 2010 09:59
by motokalev
Bensiiniga loputades võid ka kätte saada kõik ebavajaliku mis sul seal karteri põhjas on. Aga kõige kindlam on ikka laiali võtta ja kõik ilusti ära puhastada. BTW..endal tuleb rohkem kasuks see ka, et enne mootori laili kakkumist see ära puhastada (väliselt)

Posted: 18. May 2010 21:08
by ultra
väljast juba ammu mootor puhas,peale foto tegemist. :D
Eks teen benaga proovi,ei tahaks lahti võtta karterit,suht uus tihend seal vahel.

Posted: 20. May 2010 01:22
by urru
teema on kestnud juba 2008 aastast

Posted: 20. May 2010 07:10
by ultra
mul kaks karti,see mis teema 2008 algul tegi on viimase peal pill :D
aga eelmine sügis sain II kardi millel jama ikka.

Posted: 22. Jul 2010 22:26
by ultra
Mure viimase masinaga.
Uus kolb,rõngad,silinder puuritud,kaant freesitud.
säde on,kuid küünal märg ja käima ei lähe,isegi ei luba :x
proovisin teisi küünlaid ka.
ma ei saa enam aru milles probleem,pole varem sellist jama olnud veel.

Posted: 22. Jul 2010 22:50
by Prii
ultra wrote:Mure viimase masinaga.
Uus kolb,rõngad,silinder puuritud,kaant freesitud.
säde on,kuid küünal märg ja käima ei lähe,isegi ei luba :x
proovisin teisi küünlaid ka.
ma ei saa enam aru milles probleem,pole varem sellist jama olnud veel.
Lihtne viga: bensiin ja elekter ei saa kokku :D Kirjuta, mis sa juba kontrollinud oled. Süütehetk on paigas? Säde on ikka tugev, mitte võrri oma?

Posted: 22. Jul 2010 22:52
by ultra
Süütehetke proovisin seinast-seina.
Säde on kuidagi peenike aga sinakas/lilla.
Homme võtan teise kardi välja vaatan kuidas seal säde välja näeb.
mingi pauk ikka peaks käima.

Posted: 27. Jul 2010 22:40
by ultra
Proovitud elektron süütemängu,kuid ei midagi.
Küünal märg.
Säde olemas.

Posted: 28. Jul 2010 21:56
by ultra
Enne oli Pacco karfpa peal,nüüd panin K62C ja ei midagi,ikka küünal märg ja ei luba kah.

Posted: 05. Aug 2010 21:41
by ultra
Lasen karti atv taga vedada,mingi aeg läheb käima,hoian gaasi põhjas siis kuidagi käib(läheb pöördesse ja siis hakkab välja surema ning siis läheb uuesti pöördesse)nõks aeg käib nii ja sureb välja.

Posted: 05. Aug 2010 21:46
by heinz36
Vaheta küünal ära-omal närvikulu väiksem :D .Kõik siinne viitab sellele-ja ära hakka siin vastu vaidlema,et säde olemas,sest süsil küünlal pole surve all mingit sädet!!!!

Posted: 20. Aug 2010 23:04
by ultra
Ütlen siis ise mis probleemiks masinal oli,et õigesti ei käinud,nimelt süütemängupoolsel väntvõlli simmril oli vedrurõngas maas,tõmbas lisa õhku sealt.
Selle avastamisks läks aeg ikka kõvasti :D

Posted: 21. Aug 2010 13:23
by ultra
masin käib aga mitte õigesti,nimelt süüde täiesti varajane siis käib.
Image
Lisan video,kuidas mootor käib.
http://www.youtube.com/watch?v=wrhp7onPYWs

Posted: 21. Aug 2010 14:42
by minimo
Häälest tundus nagu mingi sädemejama oleks.

Posted: 21. Aug 2010 15:35
by ultra
Kui gaasi põhja panen siis hakkab seda häält tegema.Koha peal käib ilusti.
Kui neljas käik sees ja hoog üleval on siis hakkab ka nii tegema.
Ühesõnaga kui gaas põhjas siis teeb sellist häält.
Karpasid olen vahetanud,bena systeemi ehitasin ümber,hetkel jookseb vabalt peale.

Posted: 25. Aug 2010 21:40
by ultra
Ajab sinist välja ja kui gaasi poole peale või põhja vajutan siis hakkab nagu piirajasse peksma?
minsk 125