Page 2 of 7

Posted: 10. Jul 2009 20:16
by delta-501
Kuidas ma saan praegu midagi teha kui mul raha pole? :?
Töö saab alles kuu lõpus läbi ja alles siis saan raha.

Sisselase tuleb jah reed valve : )

Ja 100% on see võrr augustis valmis.

Posted: 10. Jul 2009 20:19
by martvl
pole öelnudgi,et kiirustamine midagi aitaks,enamus teemasi igalpool foorumites on unistamine avalikult !
loodan et saab valmis ja jõudu !:)

Posted: 10. Jul 2009 20:26
by delta-501
See on jama jah, et enamus projekte on poolikud,
aga ma mõtlesin, et ma ei postita siia enne midagi kui võrr valmis on :wink:

Siis selline üllatusmoment :lol:

Posted: 17. Jul 2009 20:02
by delta-501
No päris valmis ta pole aga päris hea areng on toimunud, niiet jah, väike update :wink:

http://album.ee/node/20477335/50182819

Posted: 18. Jul 2009 12:02
by vootele
räme tõllaratas on ikka ees :D
Ma paneks nii ette kui taha Delta või siis BMX veljed. Viimastega saad kergesti ka ketaspiduri aretada, kui kasutad mägiratta rummusid. Kergem ka.
Need trummelpidurid, mida nõuka aegsetel moppidel kasutati, on ikka mega sitad; võidusõidus on eriti tähtis esipidur, isegi tähtsam kui mootori võimsus.

Posted: 18. Jul 2009 12:13
by rallitaja
Pealekauba on need 19 tollised võrri rehvid asfaldilt väljaspool ikka väga olematu pidamisega. Mu võrril oli taga peaaegu ilma mustrita Delta rehv ja ees see tõllaratas ning esimene ots läks kurvides ennem käest, kui tagumine. Bike andis ka kruusal kiiremini kurve võtta. :lol:

Posted: 18. Jul 2009 15:23
by delta-501
Aga ette minski kumm ja valmis :P


Ja kindlalt jääb ette 19 tolli, nii on parem minuarust kui ees on suurem ratas, välimuse poolest just :D

Posted: 18. Jul 2009 15:28
by delta-501
Aga ma vast ikka uurin siis rattapoodidest mõnda velge, aga kindlasti tahaks 19 tollist : )

Posted: 20. Jul 2009 11:19
by delta-501
Kas peaks tagumise koonuse uue tegema või piisab originaalist?
http://album.ee/node/20503139/50182819
Leegikaks tuleb mini mopi oma,

selle järgi on vaja pikkus ka arvutada ----> L = (E * 1670)/RPM

L on väljalaske pikkus tollides aknast kuni 1/2 viimase koonuseni, E on väljalaske kestus kraadides ning RPM on pöörded, millel resonaator peaks oma maksimumi andma.
(vootele vast ei pahanda, et tema juttu veits kasutasin : ) )

Nüüd siis küsimus, et kuidas seda L ja E mõõta saab? :P

Edit: L- i ju ei peagi mõõtma, seda arvutatakse ju.

Posted: 20. Jul 2009 11:34
by karlerik110
Appi mis leista sa peale pannud oled oma sääreväristajale 8O

Posted: 20. Jul 2009 11:50
by rallitaja
E mõõdad kraadiketta või väntvõlli otsa kinnitatud malliga väntvõlli keerates.

Tagumine koonus tee kindla peale uus. Saad parema tulemuse.

Posted: 20. Jul 2009 11:53
by delta-501
Lenks on juba vahetatud,
aga ma mõtlesin teha 15 kraadist koonust taha, seee saaks päris hea ma arvan.

Posted: 21. Jul 2009 10:12
by vorrimen
kle tee mootorist rohkempilte

Posted: 21. Jul 2009 15:27
by delta-501
Mootor tuleb D8 hoopis mitte D5, aga miks sa pilte tahad muidu? :P

Posted: 21. Jul 2009 15:42
by rallitaja
Ta pole varem mootorit näinud. :twisted:

Posted: 21. Jul 2009 15:56
by vorrimen
voh see d5 mootor oli kunagi mul

Posted: 21. Jul 2009 16:07
by KoBa
Millega seda värvisid?

Posted: 21. Jul 2009 16:49
by rallitaja
Vaatasin pildilt et pool resokat juba valmis... Ära siis leegitoru pikkusega üle pinguta! :wink:

Posted: 21. Jul 2009 17:04
by delta-501
Leegikas vaja veel osta :D ja pikkuse üritan ikka välja arvutada.

Posted: 06. Aug 2009 16:49
by delta-501
Vahepeal ära ostetud vesijahutusega silku, radikas, kett, kraan, laagrid ja gaasitross.
Täna või homme saab kokku ka proovimootor viilitud silku ja kolviga. Kui töötab hasti, siis teen uue silku ka samamoodi ära. :P

Ülejäänud värk suht samas seisus http://album.ee/node/20706911/50182819

Posted: 06. Aug 2009 16:52
by extinction
Sa tegid silindri kanalid suuremaks ka või laiendasid vaid alumist äärt? Pilti vaadates kisub minu mõte küll rohkem viimase peale...

Posted: 06. Aug 2009 17:08
by delta-501
Pildil on silku alles pooleli.

Posted: 15. Aug 2009 18:44
by delta-501
Katsemootor töötab ja veel väga hästi :D

Peal on siis praegu orig, karpa ja sumps, aga edasi läheb nagu elajas.
Päris häid pöördeid arendab ka- lõpus teeb reaktiivi häält juba :lol:

Niiet siis uus silku ka selliseks,

PS. seda katsemootorit ma ei hellita, homme rajale kohe.

õhtupoole pilte ka..

Posted: 15. Aug 2009 20:01
by delta-501
http://album.ee/node/20832443/50182819

Selline see siis on, õige mootor vaja veel valmis teha (enamus juppe olemas)

Asja nimi on nero muide :P

Posted: 16. Aug 2009 19:31
by karpuss
äge aparaat, tahaks küsida, et palju see vesijautusega silinder maksis ja kas ostisid uuena või kasutatult?

Posted: 17. Aug 2009 14:47
by delta-501
Reso on nii kaugel, et vaja aind keevitada http://album.ee/node/20855829/50182819

D5 väntvõlli modisin nii, et nüüd läheb sinna D8E magnet otsa (puksi tegin vahele, magnet ise tifti peal) http://album.ee/node/20855783/50182819

õige mootori karteripooled
http://album.ee/node/20855779/50182819

Väike võrdlus ka lõppu :mrgreen:
http://album.ee/node/20855771/50182819 (õhupuhasti jääb niikaua see kuni raha juurde tekib)

Posted: 21. Aug 2009 22:09
by delta-501
Asi niikaugel, et homme saab õige mootori käima, seda muidugi juhul kui ta läheb käima :lol:
Jahutussüsteem jookseb ka nagu mahlakask hetkel, radikas ja kuppel peavad ilusti aga voolikutega mingi jama.. eks selle likvideerib ära homme.

Mõned asjad vaja osta veel kunagi kui raha juurde tekib:
gripid,
gaasirutska,
krossari iste ja terve kondliring (jääb järgmisesse aastasse arvatavasti)

Pilte on telefonis aga ausalt, ei viitsi rsk nendega täna jamada enam.. homme hommikul avalikustan :P

Posted: 21. Aug 2009 22:44
by karlerik110
Tegelt PitBike plastikuring ei maksa kuigi palju, aga iste on kallis rsk ja paak... Plastikud ise on väike murdosa sellest ülejäänud hinnast.

Posted: 21. Aug 2009 22:51
by Kauri
Mind huvitaks see, kas selline resonaator reaalselt ka midagi juurde annab? Nagu ma näen on see originaal summutist tehtud?

Posted: 21. Aug 2009 23:20
by delta-501
Reso kohta ei tea, eks homme näha ole :D

plastikud ma ostan uued ma arvan, aga istme sebin kasutatud ikka :P paak jääb originaal, see ilgelt ilus 8 )

Posted: 22. Aug 2009 06:18
by extinction
Kauri wrote:Mind huvitaks see, kas selline resonaator reaalselt ka midagi juurde annab? Nagu ma näen on see originaal summutist tehtud?
Annab küll, kui sumps seest tühjaks visata ja otsa korralik koonus koos stingeriga panna. Ma tegin oma krossideltale (tõtt-öelda ei kõlbanud see traktorijäljeski sõita veermiku poolest) samamoodi originaalsumpsi baasil.

Posted: 22. Aug 2009 11:31
by delta-501

Posted: 22. Aug 2009 18:04
by delta-501
Käima ei lähe, resot ära ei saanud keevitada, karpa jookseb läbi(seal ujukikambri küljes olevast torust), küünal jääb kuivaks.


vot selline päev siis...

Posted: 23. Aug 2009 14:50
by delta-501
Töötab,

ainult väiksemat düüsi on vaja, sest praegusega läriseb ja pöörded ei jookse lõppu välja... karpaks on 26mm mikuni 8O

http://album.ee/node/20922713/50182819

Posted: 23. Aug 2009 15:25
by Kevin68
Palju selline asi kiirust võib arendada? Või milleks üldse selline aretis hea on? Võibolla seda kuskil kirjutatud kah juba, ei viitsi praegu tervet teemat läbi lugeda..

Posted: 23. Aug 2009 15:47
by extinction
Kiirus oleneb ülekandest kõik, konkreetsel eksemplaril tundub päris aeglane olevat. Hea on see asi võrrivõidusõiduks, ega tänavale ronida pole mõtet.

Olen muide arvamusel et 26 mm karbuss on tegelikult ikka natuke paljuvõitu. Väiksema karpaga lihtsam sõita kah vist.

Üks asi äratab veidi kahtlust, sul mõlemad jahutusvoolikud ülemise otsa küljes - oleks võinud ühe toru allapoole keevitada. A kui jahutab, pole hullu.

Posted: 23. Aug 2009 16:02
by t6niz
Selle kuppli keevitamise osas olen natukene mina ka süüdi, see on nimelit minu esimene kuppel, mis tal on.
Eks see läks jah suht aia taha, aga oliver ütles, et vähemalt testisõidu ajal oli silku jahe vähemalt, niiet vist ei ole hullu.

Posted: 23. Aug 2009 16:39
by delta-501
Kui tosool keema ei lähe siis on kõik normull ju : )

Aga see võrr on ehitatud puhtalt krossi jaoks, sellepärast ka aeglane ülekanne ja teede peale sellega tõesti asja pole.

Posted: 28. Aug 2009 18:44
by delta-501

Posted: 29. Aug 2009 00:36
by tofetome
Jõudu ja jaksu ehitamisel, ülikena pill ütleks. Vaatasin su album.ee-st pilte ja jäi silma see pilt http://album.ee/node/20990881/50182819 et see süsteem peaks ju olema sama mis Stelladel ja Deltadel? Või olen ma valesti aru saanud. On see karpa ikka K60B? Kui mu jutt klapib siis tekkis küsimus, et kust said sellise lõdviku, mis panid õhuflitrisse ja teiseotsa karpasse? Tänud ette.

Posted: 29. Aug 2009 00:45
by DirtNasty
väga kena pill.

Posted: 29. Aug 2009 00:52
by cc150
tofetome wrote:Jõudu ja jaksu ehitamisel, ülikena pill ütleks. Vaatasin su album.ee-st pilte ja jäi silma see pilt http://album.ee/node/20990881/50182819 et see süsteem peaks ju olema sama mis Stelladel ja Deltadel? Või olen ma valesti aru saanud. On see karpa ikka K60B? Kui mu jutt klapib siis tekkis küsimus, et kust said sellise lõdviku, mis panid õhuflitrisse ja teiseotsa karpasse? Tänud ette.
Deltal ei ole sama süsteem, teemat pole veel lugenud, aga pildil tundub, et mingi reed valve on otsa aretatud, selle lõdviku saab lõigata paksemast kummivoolikust oma tahte järgi.

Posted: 29. Aug 2009 00:57
by tofetome
No selge, karpa otsa ma selle vooliku saan, aga kuidas see kinnituks õhufiltri külge?

Posted: 29. Aug 2009 01:07
by cc150
Vot see jääb mullegi üsna arusaamatuks :? Korraks tuli väga loll mõte, et saaks panna silikooni ja super attakiga kinni, see mõte läks ära prügikasti, suht porn tuleb, aga kinni ta peaks jääma.

Posted: 29. Aug 2009 10:50
by tofetome
Kuid seda küsiks võrriomanikult kuidas ta ühendad karpa ja õhufiltri vahelise lõdviku?