Page 2 of 3

Posted: 20. May 2010 10:26
by Kristjanv
Disturbed wrote:http://www.youtube.com/watch?v=VFOc3IJV9TQ
On sellist jama vaja teha,edasi ka ei liigu.!Ma ei aru , mida te siin kiidate nii väga.Kui bagi ehitada , siis panna sinna ikka korralik mootor peale millel vääneta ka on.Seda seal ei saa bagiks nimetada , pigem pornograafia.
+1 :?

Posted: 20. May 2010 15:08
by Disturbed
IcePilot wrote:Panin peale teise sumpa, arvatavasti nii jääb kh :) Sai siis taha sapaka pütt aretatud ja nipet näpet veel :D
Sumps jäi muidu selline, eks näha ole mis hääli tegema hakkab:
http://album.ee/node/22853635/50232507

Mingisugused pidurid sain kh isegi, kässariga saab praegu ainuld seisma jääda :D
Paras võll oled , mine loe mõnda harivat raamatut 2t mootorite kohta.Siis saaksid ise ka aru,mida Sa korraldad.

Posted: 20. May 2010 16:41
by N2O
Raamatud on kenad asjad, aga reaalsuses ei ole peale hääle vahet mis sumps on originaalsüüte ja -karpaga vene mootori taga, niikaua kui päris tühi või umbne pole

Posted: 20. May 2010 18:15
by IcePilot
Disturbed wrote:
IcePilot wrote:Panin peale teise sumpa, arvatavasti nii jääb kh :) Sai siis taha sapaka pütt aretatud ja nipet näpet veel :D
Sumps jäi muidu selline, eks näha ole mis hääli tegema hakkab:
http://album.ee/node/22853635/50232507

Mingisugused pidurid sain kh isegi, kässariga saab praegu ainuld seisma jääda :D
Paras võll oled , mine loe mõnda harivat raamatut 2t mootorite kohta.Siis saaksid ise ka aru,mida Sa korraldad.
Olen sulle haiget teinud w? :roll:
Tean jh et 2 taktilistel on vaja vastu survet ja segu käib osaliselt läbi väljalaske. Eks näha ole kuidas toimima hakkab see...

Posted: 20. May 2010 19:44
by madeinussr
IcePilot, ei tasu ennast väga puudutatuna tunda, siin käibki üks korralik materdamine pidevalt.
Mina kui pisut vanem olija loen sinu katsetamist suure huviga, uskumatult tore projekt.
Paljud siinsetest kasutajatest teevad suuga suure linna ja käega ei kärbsepesagi.
Sina asusid aga kohe asjakallale ja näitad ka tulemust.
Seega arenda oma masinat kindlasti edasi, katseta julgelt ja anna tulemustest ka teada.
KIITUS.

ps: kui on vaja ot-d vahepealt kustutada anna ka julgelt teada, ei saa ju lasta sellisel huvitaval teemal läbuks minna.

Posted: 20. May 2010 20:28
by casher
Selle siduriga peaksid küll midagi ette võtma. Nii on natukene nadi, et see sul seal tala küljes on :D
Tee mingi vardasüsteem ja siis kinnita tross varda külge, kui ei viitsi või ei oska lõpuni varrastega minna. Sumps on nüüd ju täitsa enamvähem kohapeal.


PS! IcePilot, Ma olen su poolt! Kadetsejad ärge kadetsege. Meest sõnast härga sarvist!

Posted: 20. May 2010 21:23
by IcePilot
No tänud, mõni lõbusam sõna kah vahepeale :D
Aga noh eks natuke peab kriitikat kh ikka olema :D
Selle siduri värgiga peaks jh midagi ette võtma, aga see ei hakka mul lihtsalt tööle, ma selle kallal juba mitmeid tunde mõelnud, vardaga ei ole veel proovinud aga eks peaks proovima :D
Praegu mõtlen jahutuse peale, arvatavasti panen ühe väikse ventika jahutama : ) Aga pakuti välja ka mõte , et teeksin katusele nn scoobi, see peaks siis hakkama õhku mootori peale suunama, ja vist läheb ka selle tegemiseks 8 )

Posted: 21. May 2010 18:47
by casher
Scoobi süsteem tahab kiiremat sõitu et see korralikult toimiks.

Hea mõte oleks teha tõesti sundõhkjahutus. Kui leiad mõne komplektse Muravei mootori, saad sealt pealt äkki mõne mõttelambi, kuidas lihtsat sundjahutust teha. :wink:

Posted: 21. May 2010 22:07
by IcePilot
Ma tegin siiski pulli pärast väikse roof scoobi ära, ega ta seal vist midagi tegema ei hakka aga las ta olla :D Panin peale ka mingisuguse ventika moodi asja, puhub päris hästi isegi. Ainuke asi et tahab 12 voldist akut, et mul peab siis kaks akut taga olema, pm ta töötab 6v pealt kah aga siis puhub nõrgemini. Vb on vaja veel mingisugused plekid ümber silindri teha, aga ma arvan, et ei ole isegi vajadust :D

Rallika jahutussüsteem on siis praegu selline:
http://album.ee/node/22863565/50232725

8 )

Posted: 22. May 2010 15:26
by IcePilot
Tegin käigukangile kah nupu otsa, vaja veel lakkida ainult :D
http://album.ee/node/22866523/50232797

Posted: 23. May 2010 11:56
by motokalev
Talvel hea kalale minna...auk ka põhjas olemas :D

sappar

Posted: 23. May 2010 12:43
by tundmatu987
See on neil juba originaalis.

Posted: 24. May 2010 21:29
by IcePilot
Täna sai paar tiiru tehtud, hääl päris räme.. Muidu pidurid võtavad päris hästi (saab isegi seisma jääda) ning mootor käib kah ilusti 8)
Filmima ei hakanudki kuna naabrionu tuli virirsema, et hääl liiga kõva jne.. :D Mul kadus süütemängu kaan kah ära, ei leia kuskilt enam :(
Muidu mida saab sumpside vahele panna heli summutajaks?

Paar niisama pilti kah:
http://album.ee/node/22886657/50233207

Posted: 24. May 2010 22:26
by suzuki
peenema sumpsi otsaga saad vaiksemaks aga siis kaotab moto kõvasti võimu! :roll:

Posted: 24. May 2010 22:40
by casher
Olen kuulnud et treilaastud on ühed väga head mürasummutajad. Nii et samm treiali poole.

Posted: 24. May 2010 23:11
by motokalev
tulekindel vill.

Posted: 14. Jun 2010 21:55
by -mustadpapud
vot mulle täitsa meeldib selline ehitis ,
vahet pole mis võimsus tal on kuidas ta liigub , peaasi et asjal on jumet ,
enda tehtud asi on alati huvitav ju , väga viis masin :mrgreen:

Posted: 14. Jun 2010 21:57
by IcePilot
Njaa:P Praegu asi seisab kuna eksamite periood jne.. :D Varsti tahaks jälle edasi teha 8 )

Posted: 15. Jun 2010 21:10
by IcePilot
Eksamid said läbi ja kohe läksin ning nokitsesin veits , sain siis hääle veits paremaks ja siduri käigukangi peale :D Sellest praegu pilte ei ole, muidu väikse video saime teha seni kuni aku tühjaks sai :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=vPQuEbho920

8 )

Posted: 16. Jun 2010 22:08
by IcePilot
Peab vist püti trei laaste täis toppima, teeb suht kõva häält veel :D
Aga paar pilti:
http://album.ee/node/23067495/50236683

Posted: 27. Jun 2010 21:31
by IcePilot
Tegin mingi jahutuse nyyd :D Kõige ilusam ta just ei tulnud :x Aga õhk läbi käib ja loodan, et hakkab natuke jahutama kh ikka : )
Image
Image
Image
Image
Image

Katusealuse tegin kh liiga väikse, sappar ei mahugi iz-ide kõrvale :lol:
Image[/img]

Posted: 27. Jun 2010 23:19
by antuand
Kahtlen et see midagi paremaks teeb. Kas ta siis sõidutuulega ei suuda tõesti ära jahutada? Ega see nii hull ka ei tohiks olla. Muidu väga tore et üldse teha viitsid ja nokitseda. 8 )

Posted: 28. Jun 2010 09:00
by IcePilot
antuand wrote:Kahtlen et see midagi paremaks teeb. Kas ta siis sõidutuulega ei suuda tõesti ära jahutada? Ega see nii hull ka ei tohiks olla. Muidu väga tore et üldse teha viitsid ja nokitseda. 8 )
Nojh, eks näha ole, kui ta midagi tegema ei hakka võtan pealt ja viskan minema siis jalutan järele ja viskan korra veel :D

Posted: 28. Jun 2010 16:09
by IcePilot
Tuli välja, et ventikas on valetpidi peal mul :D Panin teistpidi ja nyyd puhub palju etemalt 8 ) Niimoodi võib asi isegi toimima hakata :D
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 28. Jun 2010 21:01
by raits1997
Kuidas see üldse käma läheb kas lükates või vändast?

Posted: 28. Jun 2010 21:52
by IcePilot
raits1997 wrote:Kuidas see üldse käma läheb kas lükates või vändast?
Vändast ikka :D

Posted: 29. Jun 2010 13:39
by Prii
Vaatan, et silindripea, mis on teoorias mootori üks kuumemaid tükke, on ikka jahutusest ilma jäetud :D

Sumuti otsa võid teha DB killeri. See võtab oluliselt vaiksemaks.
Kas ventilaator on lülitiga või töötab pidevalt mootori töötades?

Posted: 29. Jun 2010 14:12
by raits1997
Kas natuke imelik pole sinna juhtmete ja voolikute vahele ronida või paned ta käega käima ? :lol:

Posted: 29. Jun 2010 15:16
by wake
Prii wrote:Vaatan, et silindripea, mis on teoorias mootori üks kuumemaid tükke, on ikka jahutusest ilma jäetud :D
Selle saab lahendada silindipea keeramisega 90 kraadi võrra.

Posted: 29. Jun 2010 15:51
by IcePilot
wake wrote:
Prii wrote:Vaatan, et silindripea, mis on teoorias mootori üks kuumemaid tükke, on ikka jahutusest ilma jäetud :D
Selle saab lahendada silindipea keeramisega 90 kraadi võrra.
Saab seda pead 90kraadi keerata w?
Praegu läheb ventikas nii käima et panen juhtmed kokku ja peal on eraldi 12v aku.. seda peab ainult laadima siis... :D
Mis see DB killer on muidu? :D
Kas natuke imelik pole sinna juhtmete ja voolikute vahele ronida või paned ta käega käima ?
Ma seisan sinna küljepeale ja sealt jalaga löön, kunagi vb videos näitama kuidas see käib :lol:

Eks ta üks naljavärk ole tglt! :lol:

Posted: 29. Jun 2010 20:44
by sten12
Eesti rahva originaal! :lol: :lol:

Posted: 30. Jun 2010 10:51
by Prii
IcePilot wrote:
wake wrote: Selle saab lahendada silindipea keeramisega 90 kraadi võrra.
Saab seda pead 90kraadi keerata w?
Praegu läheb ventikas nii käima et panen juhtmed kokku ja peal on eraldi 12v aku.. seda peab ainult laadima siis... :D
Mis see DB killer on muidu? :D
Silindripea pööramist ma selle lausega tegelikult silmas pidasingi. 90 deg keerata ei saa. Kuna pea kinnitub 6 poldiga, siis saab keerata 60 deg või 120 deg, kuid juba siis peaks pea jahutus mõnusam olema.

dB killer ehk decibel killer on selline tükk, mis käib summutitoru otsa. Guugelda pilte. Saad palju paremini aru, kui ma siin seletama hakkaks, aga põhimõtteliselt on tegu summuti otsa läbimõõdu vähendamisega.

Ei viitsinud varasemaid poste üle lugeda, aga kas mootor töötab generaatori pealt või on puhas "täna-laen-homme-sõidan" akusüsteem? Kui generaator töötab, siis võiksid ju hoopis 6V mootori panna jahutuseks. Oleks kaalu suure aku arvelt vähem ja süsteem tervikuna ilusam.
Võimalus on veel, et paned geneka otsa külge mingi rihmaratta ja teed mehaanilise venti :D

Posted: 30. Jun 2010 22:11
by IcePilot
Prii wrote:
IcePilot wrote:
wake wrote: Selle saab lahendada silindipea keeramisega 90 kraadi võrra.
Saab seda pead 90kraadi keerata w?
Praegu läheb ventikas nii käima et panen juhtmed kokku ja peal on eraldi 12v aku.. seda peab ainult laadima siis... :D
Mis see DB killer on muidu? :D
Silindripea pööramist ma selle lausega tegelikult silmas pidasingi. 90 deg keerata ei saa. Kuna pea kinnitub 6 poldiga, siis saab keerata 60 deg või 120 deg, kuid juba siis peaks pea jahutus mõnusam olema.

dB killer ehk decibel killer on selline tükk, mis käib summutitoru otsa. Guugelda pilte. Saad palju paremini aru, kui ma siin seletama hakkaks, aga põhimõtteliselt on tegu summuti otsa läbimõõdu vähendamisega.

Ei viitsinud varasemaid poste üle lugeda, aga kas mootor töötab generaatori pealt või on puhas "täna-laen-homme-sõidan" akusüsteem? Kui generaator töötab, siis võiksid ju hoopis 6V mootori panna jahutuseks. Oleks kaalu suure aku arvelt vähem ja süsteem tervikuna ilusam.
Võimalus on veel, et paned geneka otsa külge mingi rihmaratta ja teed mehaanilise venti :D
Ok :D Kui aega leian siis keeran selle pea ära 8 )
Genekas laeb küll, hetkel on kaks suurt akut taga, üks traktori 6v 220A aku, teine auto 12v aku :lol: Tsikli aku läks alt katki, immitseb hapet välja :? Keegi on enne akut parandanud millegagi w? Millega pidama jääb.. seal ainult mingi mikro pragu aga ei pea ikka.. :( Pm käib see ventikas 6 voldise akuga kah, aga siis ei puhu nii kõvasti.. pole enam ühtegi ventikat kah.. Aga jõu poolest see masin hätta eriti ei jää, edasi liigub ilusti :D Peab seda dp killeri värki kah vaatama :wink:

Posted: 01. Jul 2010 12:15
by Prii
IcePilot wrote:Tsikli aku läks alt katki, immitseb hapet välja :? Keegi on enne akut parandanud millegagi w? Millega pidama jääb.. seal ainult mingi mikro pragu aga ei pea ikka.. :(
Macgyver pani kõige esimeses osas mingi suure väävelhappe mahuti lekke kinni piima¨okolaadiga:D
Mul muidu üks seisab maal kodus ühe sõbra 12V tsikliaku, mis maha kukkudes ka prao sisse võttis. Hetkel igatahes see aku toimib ilusasti. Peast kahjuks ei mäleta, mida ta lappimiseks kasutas, aga nagu on meeles, et kasutas pigimatti.

Posted: 02. Jul 2010 14:41
by IcePilot
Prii wrote:
IcePilot wrote:Tsikli aku läks alt katki, immitseb hapet välja :? Keegi on enne akut parandanud millegagi w? Millega pidama jääb.. seal ainult mingi mikro pragu aga ei pea ikka.. :(
Macgyver pani kõige esimeses osas mingi suure väävelhappe mahuti lekke kinni piima¨okolaadiga:D
Mul muidu üks seisab maal kodus ühe sõbra 12V tsikliaku, mis maha kukkudes ka prao sisse võttis. Hetkel igatahes see aku toimib ilusasti. Peast kahjuks ei mäleta, mida ta lappimiseks kasutas, aga nagu on meeles, et kasutas pigimatti.
Mm, ok :D

Posted: 02. Jul 2010 15:25
by antuand
Ma küsin ka veidi sult :)
Et palju sul selline asi umbes kiirustarendab?
Muidu mootor töötab ideaalselt?
kavatsed esimese osa veidi kenamaks ka teha ? Nt mingi suure pleki sinna peale visata vms.
Kust üldse sellisele mõttele tulid?

Posted: 03. Jul 2010 17:05
by IcePilot
antuand wrote:Ma küsin ka veidi sult :)
Et palju sul selline asi umbes kiirustarendab?
Muidu mootor töötab ideaalselt?
kavatsed esimese osa veidi kenamaks ka teha ? Nt mingi suure pleki sinna peale visata vms.
Kust üldse sellisele mõttele tulid?
Ei oska õelda palju välja läheb, pole veel mõõtnud :D
Mootor käib hetkel väga hästi jh, matsupill pm.
Ette tahaks mingid tuled veel panna, plekki ei hakka vist panema, sest pole midagi panna sinna ja kaalu tuleb juurde :D
See mõte tuli pm lampi, mootor oli sapakal ju kottis ja mõtlesin, et paneks sinna mõne mu mootori, leidsin hea hinnaga iz-i mootori ja hakkasin järjest tegema 8 )

Posted: 03. Jul 2010 18:31
by antuand
Aga kui ta sul nagu traktor liigub siis võid ette selle vana kapoti ju panna ning tuled meisterdada külge. Kuidas tuled kavatsed tööle panna ?

Muidu tore on küll kui ikka igasugu asju ehitatakse. Nägin youtubes siksi millele oli drusba ette pandud. Aga kõik muud asjad olid küljes tal. Sellegi poolest liikus.

Aga edu sulle ehitamisega. : )

Posted: 05. Jul 2010 22:50
by IcePilot
antuand wrote:Aga kui ta sul nagu traktor liigub siis võid ette selle vana kapoti ju panna ning tuled meisterdada külge. Kuidas tuled kavatsed tööle panna ?

Muidu tore on küll kui ikka igasugu asju ehitatakse. Nägin youtubes siksi millele oli drusba ette pandud. Aga kõik muud asjad olid küljes tal. Sellegi poolest liikus.

Aga edu sulle ehitamisega. : )
Vana kapott on täiesti kõver.. :? Tuled vb tsikli aku pealt, et mingid iz-i tuled paneks ette, kui oleks :D Seda siksi ise kh näinud :D Aga tänud :D

Posted: 08. Jul 2010 01:21
by MasterMan
võiksid panna kaks iz-i tuld katusele. NT. http://media.photobucket.com/image/rene ... negade.jpg#
või nagu ühendriigis põrsaltel on (NO OFFENCE) et nt kui vaja siis saad käega tule suunda muuta nt. http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 17_opt.jpg

Posted: 09. Jul 2010 16:44
by IcePilot
MasterMan wrote:võiksid panna kaks iz-i tuld katusele. NT. http://media.photobucket.com/image/rene ... negade.jpg#
või nagu ühendriigis põrsaltel on (NO OFFENCE) et nt kui vaja siis saad käega tule suunda muuta nt. http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 17_opt.jpg
Eh, njaa :D Aga pole hetkel iz-i tulesid.. :D

Posted: 14. Jul 2010 20:26
by IcePilot
Müstilisel kombel sain karbussist jagu.. hämmastavalt õrn oli see seal ikka :roll:
Image

Ehk leian uue asemele sinna :?

Posted: 15. Jul 2010 01:03
by IZH
Ohohh, huvitav küll, sellist asja näen küll esimest korda :D Loodan, et leiad ikka lähiajal uue. Olen huviga seda teemat lugenud ja jääb ainult edu soovida, mis muud :D

Posted: 15. Jul 2010 12:32
by IcePilot
IZH wrote:Ohohh, huvitav küll, sellist asja näen küll esimest korda :D Loodan, et leiad ikka lähiajal uue. Olen huviga seda teemat lugenud ja jääb ainult edu soovida, mis muud :D
Jama jh, keerasin alt seda polti ja siis liikus see ujuki värk ära, mõtlesin et keeran tagasi, õrnalt hakkasin keerama ja plõksti.. eks oma loll viga kah, ńii seda ju ei keerata :oops:

Posted: 15. Jul 2010 13:40
by IZH
Ega pole hullu :D Vigadest juu õpitakse ning ega teisiti selgeks ei saa juu :D