Page 2 of 3

Posted: 18. Feb 2011 20:16
by Käigukast
sellel teemal oleva pildi järgi panin kõik asjad nii nagu pildil. Aga ikka ei. Seibe olen igatepidi proovinud. Ainult toda seibi ei pannud, mis on nr5-e all, kuna ükskiseib ei istunud sinna. KAs asi võib selles olla?

Posted: 19. Feb 2011 19:10
by teints
See nr.5 seib peab seal kindlasti olema. Käikude lülitamise ajal on vaja käigukasti ringi ajada.

Posted: 19. Feb 2011 22:53
by Käigukast
timmisin seal nr5 seibi. aga tolku ei ole. 3. ja 4jumpsib ikka. Oleks äkki jõgevamaalt nii lahket inimest, kes tuleks vaatama ja viitsiks äkki ka proovida?

Posted: 20. Feb 2011 10:54
by roosakummik
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... ic&t=10177

siit saad ka oma küsimusele vastuse, minul aitas nii. Planeta 5 käigukast on nuhtlus, soovitan ka käigukasti laagrid ära vahetada, see aitab päris palju kaasa. Käigukast ei kolise enam nii palju.

Posted: 20. Feb 2011 22:14
by Käigukast
Tee mis tahad, ei saa käigukasti tööle. 2. pealt tõmbaks nagu otse 4-dale

Posted: 20. Feb 2011 22:49
by sidur
Aidake seda õnnetut inimest :D . Nädal aega istub minu juures ja halab, et ei saa kokku :lol: .

Posted: 24. Feb 2011 23:22
by Käigukast
3.dat käiku ei saa toimima. Tõmbab plaks 2.- 4dale. Keegi oskab öelda, et kuhu täpsemalt mis seibid äivad ja mitu(orginaalist)

Posted: 25. Feb 2011 20:34
by Käigukast
Sõber Sidur sai käigud tööle, aga kui need kahvlite võllid sissepoole toksida ehk siis õigesse asendisse ( muidu olid siduri poolt vaadatuna umbes 1cm väljas ) poob see 3. käigu kinni ja ei lase 4.'ndale vahetada.
Selline tunne, et poob need käigukahvlid vastu ussvõlli kinni. Kas üks võimalus on see, et need kahvli võllide augud käigukastikaane küljes on natukene nihkes?

Posted: 26. Feb 2011 13:26
by wake
Käigukast wrote:Kas üks võimalus on see, et need kahvli võllide augud käigukastikaane küljes on natukene nihkes?
Ei. Asi on ikkagi oskamatuses käigukast joonise järgi kokku panna. Kui on koos, siis alles võib tekkida vajadus erineva paksusega reguleerseibide vastu. Muidugi võivad kahvlid ka kõverad olla juba.

Posted: 26. Feb 2011 14:06
by sidur
Noo, krt käidud ju töötasid, siis kui need kahvli võllid ei olnud käigukastikaane sees olevates aukudes ehk siis nad olid suhteliselt lõdvalt.
Aga kui need oma kohale toksida siis poob kinni.
Minu meelest on see küll üks loogiline põhjus, et need augud seal kaane sees on nihkes ja surub need kahvlid jõuga vms vastu ussvõlli.

Posted: 26. Feb 2011 14:28
by teints
Kaaneavad vaevalt nihkes on, asi on ju varem töödanud. Loogilisem oleks, et kahvliteljed ise on hoopis kõverad.

Posted: 26. Feb 2011 14:39
by sidur
teints wrote:Kaaneavad vaevalt nihkes on, asi on ju varem töödanud. Loogilisem oleks, et kahvliteljed ise on hoopis kõverad.
Njaaa, aga ega needki ei saa niisama kõveraks minna. Kuigi võiks üle kontrollida need teljed.

Posted: 26. Feb 2011 15:24
by extinction
Tuleb ehitus selgeks teha ja proovida panna nii kokku nagu ette on nähtud, ning enne seda juba kontrollida ega ei panda masinat kokku vigastest osadest.
Võibolla on üldse kogu käigukasti kaas nihkes, sest on jäetud paar juhthülssi/tihvti panematta kas siis kaane või lisaks ka karteri vahele. Võiks meelde tuletada mis jupid olid lahti võttes ning palju jäi peale koostamist asju üle, ning teha järeldused.
Lisaks lülitusvõlli seibidele võivad ka veovõllide pealt seibid puudu olla või midagi vahetusse läinud, variante on palju.
Loodan tõesti et kuskile karteri vahele ei pandud papist tihendit, sest IZ-tüüpi mootorrattale ei olnud sellist ette nähtud ja taolise paigaldamine võib ka olla käigukasti mitte toimimise üks põhjus(test).

Posted: 26. Feb 2011 15:36
by sidur
extinction wrote:Tuleb ehitus selgeks teha ja proovida panna nii kokku nagu ette on nähtud, ning enne seda juba kontrollida ega ei panda masinat kokku vigastest osadest.
Võibolla on üldse kogu käigukasti kaas nihkes, sest on jäetud paar juhthülssi/tihvti panematta kas siis kaane või lisaks ka karteri vahele. Võiks meelde tuletada mis jupid olid lahti võttes ning palju jäi peale koostamist asju üle, ning teha järeldused.
Lisaks lülitusvõlli seibidele võivad ka veovõllide pealt seibid puudu olla või midagi vahetusse läinud, variante on palju.
Loodan tõesti et kuskile karteri vahele ei pandud papist tihendit, sest IZ-tüüpi mootorrattale ei olnud sellist ette nähtud ja taolise paigaldamine võib ka olla käigukasti mitte toimimise üks põhjus(test).
Seda värki ma ei tea kas midagi kadunud on ja kus mis asjad alguses olid. Seda peab tsikli omanik ise vaatama. Mina aitan teada praegu olemasolevate juppidega.
Karteripoolte vahele läks ikka silikon mitte papptihend.

Posted: 26. Feb 2011 23:15
by Käigukast
Nüüd olen mina ise jälle: Sain lõpuks käigukasti tööle. 8 ) Panin ühtekohta õhema seibi ja lihvisin natuke pulkasid ning ka neid auke käigukastikaane sees. Homme saab vast hääli kuulda!

Kõike head!

Posted: 06. Mar 2011 00:50
by Käigukast
Tervist!

Mitupäeva olen juba ehitanud minski süütemängu peale(akuvaba)
vaheflantsi sain nüüd valmis. Tahtsin küsida, kui ankur/magneeto käib vastu mähiseid kas siis saab tekkida säde? Mul alguses käis ts sinna julmalt vastu, nüüd natuke muutsin kaugust ja säde tuli.

Posted: 06. Mar 2011 21:46
by Käigukast
Säde oli vahelduva eduga kord oli kord ei olnud. Nüüd ei ole enam üldse. Ja kui säde oli siis käima ei läinud, ilmselt oli säde liiga nõrk. Peal on minski akuvaba kontaktsüüde. Juhe koos, enam ei oska midagi teha. Süüte panime ka õigeks, aga käima ikka ei lähe.

Posted: 06. Mar 2011 23:17
by sidur
Käigukast wrote:Säde oli vahelduva eduga kord oli kord ei olnud. Nüüd ei ole enam üldse. Ja kui säde oli siis käima ei läinud, ilmselt oli säde liiga nõrk. Peal on minski akuvaba kontaktsüüde. Juhe koos, enam ei oska midagi teha. Süüte panime ka õigeks, aga käima ikka ei lähe.
Kust kohast me süüte õigeks panime? Ma umbkaudu panin ja ütlesin, et proovi edaspidi hilisemaks ja varasemaks panna.

Posted: 07. Mar 2011 14:06
by hautz
Miks mitte kohe täpselt paika panna? :lol:

Posted: 07. Mar 2011 14:13
by sidur
hautz wrote:Miks mitte kohe täpselt paika panna? :lol:
Ei viitsinud tegeleda sellega eriti. oma tsiklit ka vaja teha.
Las poiss saa ka käe valgeks.

Posted: 24. Mar 2011 11:30
by Käigukast
Tervist!
Minski süüde ikka ei lähe. Dioodplokil on üks see kuidas öelda diood läbi. Sellepärast ilmselt ka ei laadinud. Selle aseel tuleb siis auto geneka see tablett või relee kuidas seda nimetatakse. Raami olen ka vahepeal täiustanud. Peput natuke ümberteinud ja nüüdseks ka ära värvinud. Peale liivapritsimist sai veel natuke keevitatud. Ma igavene lambaaju, unustasin raami puhtaks teha, enne värvimist. Paaris kohas on rauapuru värviall. Krunt läks sealt natuke jooksma, kus oli halb värvida. Aga noh sai esimest korda püssi kasutada ja eks sealt tulevad omad vead. Õhtuks tahan pilte ka teha.

Posted: 27. Mar 2011 17:59
by Käigukast
Tsikkel hakkab vaikselt juba krossiratta kuju võtma. Kärnad peab sebima veel ja masina kokku laduma. Vaja oleks ka esiporikat.
Peab silindri ka kuidagi puhtaks nühkima.

Posted: 27. Mar 2011 23:02
by Käigukast
Lisaks siis vahepeal paar pilti. Homme toon teisest garaa zist raami ja muud pudi-padi koju, saab vaikselt kokku laduda. Täna tegin silndrialla uued tihendi. Taha lähevad zidi amordid. Silindrit pole jõudnud puhastada.
Mingi pilt mootorist enne:
Image
Pärast
Image
Karpa
Image
Image
Image
Amort1
Image
Amort2
Image

Siit ka küsimus, et amort1-el on on see kaitse, ja minu omal(amort2) ei ole. Kas see on vajalik asi või võin selle ära lõigata?

Homseni!

Posted: 28. Mar 2011 19:02
by Käigukast
Ei tea kas keegi üldse enam midagi vaatab siin? :(
IGatahes nagu lubatud sai, et teen pilte, siis nii sai ka tehtud. Kvaliteet s**t, kuna väljas juba ämar ja ei leidnud õiget valgust ka toas. Raamil on vigu ja kõike muud. Ise olen rahul :lol:

Raam
Image
Need siis need täkid
Image
Kiige
Image
Hark
Image
Istmealus
Image
Image
Porilaud
Image
Esiamordid
Image
Image

Avaldage aga arvamust ;)

Posted: 28. Mar 2011 20:08
by V6rrRacing
Parem kui varem tuleb kindlasti. :D
Tahaks juba lõpp tulemust näha.

Edu masinaga!

Posted: 30. Mar 2011 21:07
by Käigukast
On natuke juba kokku pandud. Hakkab vaikselt looma. Vaja oleks veel esiproikat, väiksemat paaki, krossilenksu ja kärnasid. Sai natuke tagahammaka kaant ka tehtud.
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 30. Mar 2011 22:28
by Kaarup
Kui juba krossika moodi hakkab asi liikuma, siis ürita veel veo ülekannet jõulisemaks muuta,
Ette kui ka taha kõrgemad amordid,
muidu paistab vinks vonks rotikas olevat:)

Posted: 30. Mar 2011 23:32
by Qubik
Tagumine hammasratas ei ole enam kasutuskõlblik....

Posted: 31. Mar 2011 14:33
by Käigukast
Kaarup wrote:Kui juba krossika moodi hakkab asi liikuma, siis ürita veel veo ülekannet jõulisemaks muuta,
Ette kui ka taha kõrgemad amordid,
muidu paistab vinks vonks rotikas olevat:)
Ette on plaan kõrgemad amorid küll. Taha väga pole mõtet, kuna praegugi on väga kõrgel.

Posted: 06. Apr 2011 13:51
by Käigukast
Vahepeal olen saanud juurde uue karpa. Jikovi 4437252283800.
Väga midagi teha pole jõudnud, kuid siiski midagigi. Paar pilti ka, vabandan kvaliteedi pärast. :oops:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 12. Apr 2011 11:18
by Käigukast
Vahpeal sain pilli käima selle autogeneka dioodplokiga. Laadis kõik oli super. Aga nüüd jälle ei lae. Ilmselgelt laeb mu genekas üle ja põletab dioodplokid läbi. Nüüd üritan uue süütemängu saada. Sidur ka ei lahuta enam, enne lahtivõtmis töötas sidur ilusti. Tegin ka uue istme, aga minust siiski rätsepat ei saa. :roll: Praegu ei meeldi mulle endale ka välimus. Kui tagaporika teen ümber, ehk siis asi paraneb. Ette plaanis veel krossiporikas, kui rahakott lubab.

Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 12. Apr 2011 16:45
by Aspelund
Jikovi karburaatori mudel on neil piltidel 2838. Too ülejäänud numbrijoru on detailise tähtsusega.

A.

Posted: 15. Apr 2011 16:10
by Käigukast
Sai ostetud kawasaki kx 125 2002 esimene porilaud, mille peaks esmaspäev kätte saama. Sai ka natuke photoshop'is värvilahendust tehtud.
Image
Image
Image
Mõtlen kumba paagi versiooni teha. 8 )

Posted: 16. Apr 2011 11:18
by Käigukast
Lisaks veel, et sain ka eile masina uuesti laadima. Pingeregulaator ei toimi, kuna laeb liiga ulmeliselt kuni 20V. Täna lähen vahetan pingergulaatori Bochi firma oma vastu.

Posted: 18. Apr 2011 21:44
by Käigukast
Täna sain kawa esiporika kätte, mille ka kohe külge ehitasin. Masin ise jumala timmist väljas, timmi ka ei saa. Peksab tagasi koguaeg, õhufiltri peksis ribadeks. Süüde pane kuidas tahad, segukruviga sammuti ,nõela näppimisest rääkimata. Homme proovin teist süütepooli ja tellin uue küünla ära, äkki asi neis.

Posted: 18. Apr 2011 22:19
by Qubik
Igaks juhuks mainin, osadel karbussidel on võimalik poolvägisis/kogemata saada segusiiber tagurpidi sisse-nii, et siibri kaldu olev osa on mootori poole. Iz planeta spordil noorusaegadel sai sihuke trikk tehtud ja viga otsitud kaua aega-vea symptomid olid nagu sul praegu.

Posted: 20. Apr 2011 20:42
by Käigukast
Sai teist süütepooli proovitud, uut küünlajuhet, piipu ja ostsin ka uue küünla. Peale pooli vahetamist, ei käinud asi enam üldse.

Image
Image
Image

Ei oska enam väga midagi teha. Vaja kuskilt 100% töötavat süütepooli sebida.

Posted: 20. Apr 2011 21:04
by extinction
Säti süüde õigeks (mitte nii kuidas tahad) ja laena kuskilt kindla peale töötav karpa.
Tõenäoliselt ei ole sulle teada Jawa 638 karpa töövõime planeedi mootori peal, või oled seda ennem katsetanud? Mina ka ei tea, kas töötab.

Mul on IZ-i põlvest küll mingi 4 aastat möödas aga sellist jampsi nagu sa kirjeldad, ei korraldanud ükski mu kolmest planeedist. Olgu mainitud et olin ka tol ajal ikka üsna "roheline".

Posted: 20. Apr 2011 21:08
by Käigukast
Karpa töötas varem jawa peal ja buraani peal ideaalselt. Süüdet olen õigeks pannud, varasemaks ja ka hilisemaks.

Posted: 20. Apr 2011 21:11
by Kaarup
Millise valemi või teooria järgi sa oma süüdet seal timmid?

Posted: 20. Apr 2011 21:17
by Käigukast
kolb 2,5mm ülevalt all ja siis keeran kontaktid nii, et nad nagu kohe kohe läheks lahti. Samas on ka sõber süüdet paika pannud(temal masin töötab).

Posted: 20. Apr 2011 21:39
by Kaarup
See võib natuke hiline olla, aga noh põhimõte on sul selge ja eks igal masinal ole ta erinev ka.
Soovitan sul tähelepanu rohkem karpa poole suunata, suure tõonäosusega on üks vigadest seal.

Posted: 20. Apr 2011 22:37
by madeinussr
Kui sa karburaatoris düüse just ei vahetanud jääb segu väga lahjaks.
Jawal on kaks silindrit, mida see karburaator täidab kordamööda.
Planeta on 350cm3 ja segu satub silindrisse ligikaudu kaks korda vähem kui vaja..
:roll:

Posted: 21. Apr 2011 16:35
by Käigukast
Mis düüsid sinna sobivad oleks? Samas küünal ise on jumala must, nagu oleks segu rikas just.

Posted: 14. Jun 2011 22:36
by Käigukast
Pole ammu midagi kirjutanud.

Masin ei lae. Selle autogeneka süsteemiga vahepeal laadis täitsa hästi, aga pingeregulaator põles läbi, kuskil mingi lühis sees. Nii palju, et taha olen vahepeal kärna sebinud, mille sain pika nu**imise peale, aga lõhkudes ära samalajal lohvi, :cry: Esiamorte ka tegin umbes 3-4cm pikemaks, ostsin uued sidurikettad, mis peaks homme minuni jõudma. Tagahammaka kaant tegin veel ümber. Lisan ka paar pilti. Nüüdseks tagaporikas must.

Image
Image