Page 2 of 2

riga 7

Posted: 03. Aug 2011 15:13
by suslik83
ka mina olen omanud seda nn tavalise korgiga paaki...keermega punnid said vist laost otsa ning sellest tulenevalt hakati sobitama paakidele teist kaelust.

Posted: 04. Aug 2011 22:10
by p2kk
Aga, äkki ikkagi osadele 7metele paigaldati ka sellist paaki nagu mul on?

Posted: 07. May 2012 23:07
by p2kk
Tere!

On möödunud palju aega, kui ma alustasin selle projektiga.
Asi on veninud ja veninud.. Kuid vahepeal olen siis saanud ühe mootori kokku laduda.
Raam ootab ikka veel oma järge. :lol:

Nüüd ongi palve mul, et soovitage mingit head värvikoodi. Tahaks värvi ära osta ja laon võrri ilusti kokku.

Posted: 13. May 2012 22:43
by p2kk
Hei.

Oskab keegi anda nõu, kuidas velgi sirgendada?

Posted: 15. May 2012 15:58
by Sisse
Kui viskab siis tuleb kodaraid pingutada.

Posted: 15. May 2012 22:50
by p2kk
Kas oleks võimalik Tartus, mõnes poes ka näiteks uusi kodaraid saada?

Millega olete taastanud velje kroomi? Olete ka mingit kaitsvat ainet peale kandnud?


Kas tasuks ka raamile panna ka happekrunt peale?

Üleskutse, otsin ketikaitset, seisukord võiks olla rahuldav.

Posted: 17. May 2012 07:18
by Sapi-Vana
Velje kroomi taastamise nimel kõigepealt nühi neid. Võtad tavalise majapidamissvammi ja selle tagumise karusema osaga nühid. Vedeldajaks sobib suurepäraselt Coca-cola. Kroomi ajab mõnusalt läikima ka tinapaberiga nühkimine.

Kui kodaraid vahetad, ära vanade kodarate polte kuskile kaota - uued on pehmemast sulamist.

Ketikaitse otsi ka omale vana, sest uued on väga pehmed. Ka rulliku plastik ei kannata suurt kriitikat.

Ja kui sa juba raamile happekrundi peale läratad, siis mõtle enne, mis krundi sa selle peale lased - happekrunt otse kattevärviga kõige paremini ei sobitu. Ja osade kattevärvidega happekrunt kohe üldse ei istu. Milleks täpsemalt seda happekrunti üldse nagu vaja on? Igaks juhuks pole mõtet.

Posted: 17. May 2012 10:44
by p2kk
Väga hea, veljed saan ilusti läikima kuna ei ole äga suuri rooste kahjustusi.
Vanad kodarad on kõik alles, ainult 1,2 läks katki, kuna olid mõnusalt roostes.Poldid on alles.

Eks, ketikaitsmega tuleb vaeva näha.

Ma just mõtlesin, kuna vaatan, et väga paljud on kasutanud raamide juures happekrunti, ja siis täitekrunti. Kuid kui nüüd mõelda, siis ega see raam nüüd nähtavalt ka ära ei haitu. Et peaks piisama ka lihtsalt korralikust krundist ja heast värvist. Mis firma värvi soovitate muidu, millega keegi teinud on?
(Nv mõned pildikaadrid ka lisaks jutule) : )

Posted: 17. May 2012 12:58
by Sapi-Vana
No lätlased ise omal ajal kasutasid lihtsat pentaftaalemaili, mida siis kanti haljastele raamidele temperatuuril +80 kraadi. Elu on näidanud, et ega see tulemus tegelikult paha ei ole olnud. Pentaprimi pentaftaalvärvid on needsamad, mida siis lätlased kasutasid, ainult et madalal temperatuuril kuivades need nii püsivat tulemust küll ei anna.

Seega mis seal muud kui kõvendiga kattevärv ja sellele sobiv aluskrunt... Siin midagi soovitada ei ole mõtet, kuna lähtuda tuleb kahjuks enamasti sellest, mida kohalik värvipood pakub.

Või näiteks kui tahta minna kindlat ja kiiret teed - vali militaarvärvide balloonvärvide seast omale sobiv ja lase käia. Klantsläiget ja suurt ilu ei saa, aga kõva värv tuleb peale küll.

Posted: 17. May 2012 16:21
by p2kk
Tänud soovituste eest!

Eks tahan nädalavahetusel siis krundi alla detailid ära saada, siis kannatb veel natuke oodata põhivärvini, nii kaua otsin vaja minevaid juppe:)

Posted: 05. Aug 2012 18:19
by p2kk

Posted: 21. Aug 2012 21:27
by p2kk
Mida arvata velje lakkimisest näiteks. Just, et tekiks mingi kaitsekiht peale. Või pakub keegi midagi veel välja , mida läbipaistvat peale pintseldada, kui on üldse mõtet.

Posted: 22. Aug 2012 10:03
by Sapi-Vana
Velje lakkimine eriti tooniva lakiga annab välimusele 300% juurde. Ainult et siis peab lakk olema mittepöörduv. Ka nitrolakk hädapärast ajaks asja ära. Ainult et siin on 1 probleem - nii ilusat võrri sa lõpuks ikkagi endale ei tee. Teed valmis ja siis on 2 varianti - vaatad kodus klaasi taga või lähed sellega sõitma, et anda varastele võimalus masin tuuri panna. Elame me ju ikkagi Eestimaal... ainsas Euroopa riigis, kus on näiteks kotivaraste jaoks eraldi liiklusmärk olemas.

Võrr peab olema totaalne paugupill ja välja nägema niisugune, et see varast ei peibutaks.

Posted: 22. Aug 2012 12:02
by p2kk
See oli mul lihtalt üks mõttevälgatus, et säilitada seda korraliku velge.
Sest tuleb öelda , et olen saanud suhteliselt hästi säilinud veljed omale.
Eks vaatan kuidas asi läheb.

Aga hoian teid kursis.

Meedivat suvelõppu.

Posted: 28. Dec 2012 19:16
by p2kk
Nonii,

Sai käidud täna ARK-is , arvele ei saanud.
Sain arvele ainult ühe R13, Stella. R7 ja teine R13 arvele ei võtud. R13 oli siis pedaalide asemel pulk, mis toodi põhjenduseks, mitte registreerimiseks.
Ja R7 pmst ei hakatud vaatamagi.

Riga 7-mel oli rattad all, mootor peal lenks külles. Öeldi, et masin peab olema komplektis täielikult ja vihjega öeldud et töötama. ..

Järgmisel aastal pidi siis olema Rigadel arvele võtmine raskendatud.
Mistõttu, siis saab see RIGA 7 ilusti lõpuni ehitatud ja uuel aastal jälle lähen proovin ta arvele saada. Eks tuleb üks raske protsess, sellest RIGAst.

Ilusat aastavahetust!

võrr

Posted: 28. Dec 2012 20:05
by Staze
Tere! Kui tohib küsida kus ARK-is sa käisid võrri registreerimas?

Posted: 28. Dec 2012 20:13
by p2kk
Õigus jäi mainimata.

Põlva ARK , Teenindaja oli Siim (perek. ei tea)

Posted: 28. Dec 2012 20:19
by iceman
p2kk wrote:Nonii,

Sai käidud täna ARK-is , arvele ei saanud.
Sain arvele ainult ühe R13, Stella. R7 ja teine R13 arvele ei võtud. R13 oli siis pedaalide asemel pulk, mis toodi põhjenduseks, mitte registreerimiseks.
Ja R7 pmst ei hakatud vaatamagi.

Riga 7-mel oli rattad all, mootor peal lenks külles. Öeldi, et masin peab olema komplektis täielikult ja vihjega öeldud et töötama. ..

Järgmisel aastal pidi siis olema Rigadel arvele võtmine raskendatud.
Mistõttu, siis saab see RIGA 7 ilusti lõpuni ehitatud ja uuel aastal jälle lähen proovin ta arvele saada. Eks tuleb üks raske protsess, sellest RIGAst

Ilusat aastavahetust!
mine kusagile tsivilisatsioonile lähemal asuvasse ARK-sse , pealinnas üllatavalt asjalik suhtumine, võidusõidu sääru ilma tuledetta probleemivabalt angaaris ette näidatud, samas täna kutid käisid minu pick-upiga,millel kast oli jäänuseid täis, ning arvele said kõik. oluline numbriga raam ja teadmine täpse margi kohta. homme veel võimalik 9-14.30 tallinnas mäepealse tänaval pillid ette näidata ja ARK ise vist töötab samadel kellaaegadel. mul buss servani gaujasid b901-sid ja 902-sid täis, mis kõik on pehmeltöeldes ebakomplektsed. homme arki uksedaga näeme , RAISK.

ark

Posted: 28. Dec 2012 20:26
by Staze
hmm...ma lähen ka homme põlva ARK-i aga ei tea kas mindki siis läbi lasevad :?

Posted: 28. Dec 2012 20:28
by sass14
Tegelikult ju ei ole vahet mis seisukorras masin on, registrisse peab ikka saama. On ju ka võetud arvele selliseid võrre mis on raam kastis ja mõned jupid. Isegi raami number kleepsul antakse vajadusel uus.

Posted: 28. Dec 2012 20:33
by p2kk
Eks ta nii ole jah, ega enam ma nendel päevadel kihutada kuhugile ei jõua. Endal buss ka veel katki.

Ühele R13 kleebiti kleeps peale.

Teiste kohta öeldi, et peavad olema korralikult komplektis, liikumisvõimelised ja tehasenõuetele vastavad.
Kuigi jah tehnoseisund on ikkagi omaniku vastutada, seda siis mopeedide puhul.

Posted: 28. Dec 2012 20:41
by iceman
sass14 wrote:Tegelikult ju ei ole vahet mis seisukorras masin on, registrisse peab ikka saama. On ju ka võetud arvele selliseid võrre mis on raam kastis ja mõned jupid. Isegi raami number kleepsul antakse vajadusel uus.

näituseks üle kolmekümne aasta vanusel autol ei pea kerenumber olema säilinud.
ja veel, varasematel r7-tel oli number ka sadulakinnituse piirkonnas.
ning teistel rigadel ka siis, mis vanemad kui varajane r7.(GAUJA ,R5)

Posted: 29. Dec 2012 10:48
by K4trin
iceman rääkis eespool sellest:
Image

8-st võrrist 2 olid enam-vähem komplektsed (puudusid tuled ja seisuhark), ülejäänud olid raamid. Polnud mingit probleemi arvele saamisega :)