Page 2 of 4

Posted: 29. Sep 2007 18:15
by vootele
Võrr veel viimaseid päevi minu käes, varsti hakkab uus omanik siia pilte panema :)
Image
Image

Posted: 29. Sep 2007 20:33
by karlerik110
Mnjaa. Võrril välimust on ikka.
Kui saladuseks pole siis kes uueks omanikuks saab ? :lol:

Posted: 29. Sep 2007 21:16
by om
canyondrift wrote:ameerikast saatmine on siia ikka päris odav mõni 20k või isegi rohkem... :lol:
tõeline logistikageenius!
:)

Posted: 29. Sep 2007 21:39
by vootele
karlerik110 wrote:Mnjaa. Võrril välimust on ikka.
Kui saladuseks pole siis kes uueks omanikuks saab ? :lol:
oota ära, küll näed :D

Posted: 02. Oct 2007 11:41
by vootele
Uus omanik siis foorumlane karlep. Asja transpordiskeem oli õige kummaline. Ise sõitsin sellega Viimsist Leppneeme sadamast Balti jaama. Pirita teel panin autodega sama kiirusega punn põhjas. Siis tunnike jaamas ootamist.
Uus omanik tegi väikese proovisõidu. Edasi oli plaan ratas rongiga Viljandisse saada. Konduktori moosimine läks üle ootuste normaalselt.
Kuidas ratas sealt edasi saadi, võib karlep ise rääkida :)
Loodan et ostja on kaubaga rahul

Posted: 02. Oct 2007 18:21
by karlerik110
Vootele, mu kasutaja on karlerik110.
Mnjah. Transport läks kummaliselt, aga kõik õnnestus hästi : ) Masinaga olen väga rahul, väga hästi käib edasi. Mootor on väga hea. (hästi tehtud) Täna tekkis üks väike rike, nimelt säde kadus ära. Kiire kõne Vootelele ja selgus, et aku tühi. Aku laadima, natuke laadis võtsin tagant laadija ära ja jälle laksupill. Siis panin jälle laadima muidugi. Ootan juba rajale minekut, et teistele natukene konkurentsi pakkuda,võib-olla olete kuulnud, et Abja-Paluojas toimuvad võistlused säärude krossis. Ootan, et saaks kätte tiba suurema hammasratta, et rajapeal jõust puudus ei tekiks.


Ps. Äkki on võimalus, et jätkan oma kirjapanekuid samas teemas, hea pärast vaadata kuidas asi Vootele käes alguse sai jms.

Posted: 09. Oct 2007 21:33
by karlerik110
Tere! Olen hakanud kohandama pilli maastikuraja jaoks. Suurem tagumine hammasratas, porirehvid( tavaline 16"Delta rehv, lõigatud), õhupuhastile porikaitse, pidurid korralikult korda (esipidurit mõtlen). Uut gaasirulli oleks ka vaja, see odav plastikgaasirull jätab soovida.

Igatahes olen vaimustatud selle pilli minekust, rolleriga kõrvuti läks 70km/h (Yamaha Aerox oli kõrval), originaal hammasrattaga (41hammast).


Ps! Raja pildid, rada on vahepeal muidugi kõvasti uuendatud aga üldpildi saab http://www.album.ee/album/16872655/16987391 Äkki keegi tunneb mu vana pilli ka ära ? :wink:

Posted: 12. Oct 2007 12:42
by karlerik110
Nii, võrrist siis pildid : http://www.album.ee/user/30036823
PS! Pildid kahjuks telefoniga tehtud, sellest ka kvaliteet nii jama :cry:


Edit: Peaks paremad ja teemakohasemad pildid olema :D

Posted: 12. Oct 2007 13:49
by canyondrift

Posted: 12. Oct 2007 14:15
by Jorxx
No näed vootele mis juhtub kui anda racingvõrr karlerik110-e kätesse, tulemus on teksad ja särgid...ma hakkasin täitsa kartma, et kuidas saab võrri nii tundmatuseni moonutada :lol:

Posted: 12. Oct 2007 16:12
by karlerik110
oi sa kurat 8O :oops: võtsin pildid valest kohast ! võtsin viimati lisatud piltide seast, neid ju uuendatakse pidevalt, sellest ka valed pildid.
Kohe panen õiged pildid üles.

Posted: 12. Oct 2007 16:46
by karlerik110
Nüüd läks küll vähe kakasti... :cry: Suutsin raami pooleks sõita...
Juhtus see väga väikesel kiirusel, peaaegu paigal seistes. Väike pildiseeria ka http://www.album.ee/node/11474434/50078900

Ütlen niipalju, et säärut muidugi nurka ei jäta, parandamine ja raami tugevdamine juba käib.

Posted: 13. Oct 2007 09:20
by t6niz
Huvitav, kuidas see võimalik oli, äkki seletad lähemalt, kuidas raam katki läks?

Posted: 13. Oct 2007 12:39
by karlerik110
No vot sellele küsimusele on raske vastata... Vahepeal sõitsin maastikurajal(ülevalpool pildid), tegin mõned väiksemad hüppehakatised.
Sel hetkel kui raam järgi andis sõitsin pmst tühikäigul, ei puutunud gaasirulligi. Maapind oli täiesti tasane, täiesti imelik kuidas raam järgi andis.
Igaljuhul õnnelik õnnetus, oleks see juhtunud rajal või hea hoo pealt siis oleks tagajärjed nii mulle kui säärule kehvad.
Säärust: Mootor maha võetud, plastikuring eemaldatud, aku, elektrisüsteem maas. Homme siis keevitama. Igalepoole kuhu vähegi võimalik teen tugevndused.
Praegu seis siis selline : http://www.album.ee/node/11477859/50078977

Posted: 13. Oct 2007 16:10
by izh350
:roll:

Posted: 13. Oct 2007 16:22
by karlerik110
Noh,ega raam väga raske olegi, aga jube nõrk konstruktsioon on küll. Kui keevitamiseks läheb, siis iga karpraua keevitamise kohta alla tugevndus ( plekk kolmnurk vms, oleneb mis välja mõtleb)

Posted: 13. Oct 2007 19:01
by vootele
Tegelikult nagu näha, siis kipuvad ikkagi pragunema tehase raami torud. Tundub, et need on üsna õhukese seinaga... minu käes läks korra alt jalaraudade juurest toru pooleks. Marko Lepikul läks Jaanimäe rajal üsna samamoodi - ühel hetkel oli esiots koos lenksuga ülejäänd rattast eraldunud :) Aga samas kui mõtlema hakata - ka selle võrri raam on selle seltskonna poolt tehtud.
Kaalu oli sel tegelikult üllatavalt vähe...
Egas midagi, jõudu tööle raami tugevdamisel.

Posted: 13. Oct 2007 21:43
by izh350
:roll:

Posted: 14. Oct 2007 09:12
by karlerik110
No jah, nõrgad raamid on neil säärudel jah. Nt. Tean praegu, et Lepik pilli raam on nüüd uue omaniku käes lõplikult ära tugevdatud ja pole üle poole aasta midagi raamiga olnud ( vaatamata sellele, et 3-mas esihark on all)
Tegelikult oleks mõttes raami torule veel küljepeale vitsad panna, et ta enam sealt järgi ei annaks (Nurkrauad torude ümebr jääks vist veits inetud)
Karpraudade liitekohtade alla plekist toed (kolmnurgad peaks aitama ka vist)

Posted: 14. Oct 2007 09:58
by karlerik110
Rajast ka mõned klõpsud, et näha kuids siis raam peab vastu pidama.
Kõik need trepid ja hüpped+ punnvõrri raam
http://www.album.ee/album/30036823/50079080

Posted: 16. Oct 2007 13:02
by karlerik110
Nii... Vootelega oleme paar päeva plaane sepistanud.
Raam läheb totaalsele ümbertegemisele. Raami teen ruumilise( roolikannust jookseb üks toru, enne karbussi läheb see kaheks. Raam saab endale kiige koos monoamordiga.
Kõik torud teen karprauast koos tugevndustega.
Tagumiseks amordiks proovin leida kas pitbike amordi või cz õhkamordi (seoses sellega ootan ka pakkumisi amordile, Es-i teel Amort võib olla kasutatud)
Vootele käest sain suure hammasratta ja 2 mudarehvi.

Posted: 21. Oct 2007 20:05
by casher
t6niz wrote:Huvitav, kuidas see võimalik oli, äkki seletad lähemalt, kuidas raam katki läks?
Kõik on võimalik. Usu või mitte isegi traktor läheb pooleks. Tuttav vedas liiva et ees ja taga oli kunn koos kopaga. Viskas need liiva täis, sai paar kilti sõita ja järsku käis hiiglama pauk ja oligi traktor pooleks.

Posted: 21. Oct 2007 20:29
by rallitaja
casher, ma pean oma isale seda rääkima. Ta veab KUN-kopaga väetisekotte, aga kuna MTZ-80 tagumik tonnise kotiga üles kippus, sai taha kopp pandud ja see kive täis topitud... :twisted:

Ei tea, kas belarus murdub pooleks?

Posted: 22. Oct 2007 09:57
by mesamees
Vabalt 8 )

Posted: 29. Oct 2007 04:11
by karlerik110
Väike OT käis siin vahel :wink:
Nii, võistlus ähvardavalt lähedal, vaja laupäevaks ( 03 nov) sääru ikka liikuma ajada.
Vootele käest sain suure hammasratta jpm kätte. Olen otsinud odavamalt tagumist monoamorti, kuid tulutult. Tuleb kõvem papp siis välja käija ja osta 1700.- PitPro taguamort ( seadistatav). Materjal raami tegemiseks ammu ostetud, tuleb leida üks hea keevitaja, kellel oleks ka vastavad vahendid.
Vahepeal olen turvalisuse ja teemakohastele vajadustele soetanud ka uue kiivri.

Väike reklaam ka: 03.nov. siis Viljandis säärudele ja pitpikedele võistlus, niiet foorumlased kellel punnvõrr, nimi kirja ja sõitma! Säärekate stardid muidu päris ära hääbuvad.

Posted: 29. Oct 2007 11:47
by vootele
Tundub, et nii kiiresti sa ei jõua vist seda amordi asjandust valmis...parem keevita sinna tugevamad alumised torud, rohkem lootust võistlema pääseda.

Posted: 29. Oct 2007 12:42
by karlerik110
Kui aus olla, siis pole võimalik enam originaal hargist midagi teha, see on juba küljest ära lõigatud. Kiige on valmis lõigatud enamvähem...

Posted: 31. Oct 2007 23:22
by karlerik110
Tere ! Võistlusteni on jäänud 3 päeva ja homme saan sääreka valmis loodetavasti... Kiige valmis, raam kokku keevitatud.Homme tugevdab raami lõplikult ära ja värvib üle ( ikka punane). Raami alumist otsa siiski ümber ei tee. Selleks kuluks liiga palju aega. Alumine ots saab lihtsalt tugevam.
Pildid ka siis : http://www.album.ee/album/30036823/50081974

Posted: 01. Nov 2007 18:54
by canyondrift
karlerik110 wrote:Tere ! Võistlusteni on jäänud 3 päeva ja homme saan sääreka valmis loodetavasti... Kiige valmis, raam kokku keevitatud.Homme tugevdab raami lõplikult ära ja värvib üle ( ikka punane). Raami alumist otsa siiski ümber ei tee. Selleks kuluks liiga palju aega. Alumine ots saab lihtsalt tugevam.
Pildid ka siis : http://www.album.ee/album/30036823/50081974
Pildi pealt paistab terve tagakiik kõver 8O ja ratas on ka kõveralt all... Ongi nii või ainult tundub selline asi?

Posted: 01. Nov 2007 21:52
by hannes72
See on selline moodsama tehnoloogiaga töötav tagakiige, ta on kaldes vastavalt raja pöörte arvule.



Kui sa vaatad siis saad aru, et see kõik on ehitusjärgus.

Posted: 01. Nov 2007 22:53
by karlerik110
Jah, pildi tegemise ajaks ladusin masina lihtsalt ajutiselt kokku, et pildi peale mingi üldilme luua.
Masin on nüüd nii kaugel, et homme peaks hääli kuulma
Keevitajat piinasin 3 päeva järjest, lõpuks sai valmis ka.
Homme siis saab natuke rada proovida ja siis laupäeval ju võistlused.
Pilti ka : http://www.album.ee/user/30036823

Posted: 10. Nov 2007 10:50
by t6niz
Kuidas siis tagakiige vastu pidas terve sõidu?
Ja kuidas üldse võidusõidul läks?

Posted: 10. Nov 2007 11:19
by karlerik110
Krt jah... soiusin mis ma soiusin... Valmis ikka ei jõudnud, keevitaja andis raami kätte alles neljapäeva õhtul kella 23.00 paiku. Sel õhtul ei jõudnud midagi teha. Reede terve päeva aretasin ja ehitasin, aga no lihtsalt ajaliselt ei jõudnud. Praeguseks on masin enamvähem töökorras .

Posted: 20. Nov 2007 20:59
by t6niz
Ehk räägid, mis on masinast saanud?
Huvi on masina käekäigu vastu suur ;)

Posted: 20. Nov 2007 23:27
by karlerik110
Masin pole soiku jäänud, vaid täiesti liikvel nüüdseks :) Tänu teise taguosa ehitamisele läks paigast ära ketijooks, sai see siis pukside abil paika aetud ja aretatud ketipingutusrullik vedruga. Tänu sellele et see hammasrattale lähedal on, suunab see ketti ka hammaka peale. Hammasratas on Vootelelt saadud 55- hambaline. Amort on päris hea ja kõik töötab. Ühesõnaga raam õnnestus 8 ) Mõned pisiasjad on jäänud ( Nt. esipidurit pole korda jõudnud teha veel ja süütelüliti tuleb vahele panna teine) Masin elab rõõmsalt edasi, ärge põdege! Maha säärut ka kunagi plaanis müüa pole, sest Open-klassi säärusid niigi vähe alles ja võistlustel näha)
Räägime siis "ulmelistest" tuleviku plaanidest ka. Ette plaanin aretada ketaspiduri koos BMX-i veljega. Kui rahaline seis lubab edasi siis ka tagurattaks samasugune asi. Veel vaatasime Vootelega e-Bayst 65-se krossiratta taguharki, mis sääru kindlasti kergemaks teeks.
Pilt : http://www.album.ee/node/11748363/50084573

Posted: 21. Nov 2007 00:23
by mart63
Jube pikka kiige oled teinud. 8O Või lihtsalt paistab nii.

Posted: 21. Nov 2007 08:35
by DELTA22
tagukiik tundub kyll jube pikk ja tundub et sellega tehakese mäkketõusu.kui krossi ratas alla panna :lol:

Posted: 21. Nov 2007 16:36
by karlerik110
sai jah natuke pikk.... :D aga enam vist lühemaks tegema ka ei hakka, kõik asjad praegu juba paigas. Kui rahasüst tuleb, siis panen krossitsikli tagukiige....

Kusjuures tõesti tundub selle nurga alt jube pikk olema see tagukiige 8O

Posted: 16. Feb 2008 19:04
by karlerik110
Nonii, täna toimus siis võidusõit(16.02.08), esimest korda olin võidusõidul selle pilliga. Avaldan tänu Vootelele, sest mootor pidas ennast eeskujulikult ülal, ka raamiga ja muude viguritega ei juhtunud midagi.
Kokkuvõttes II koht.

Niisiis. Sääru nõudis endasse investeeringuid enne võistlusi ligi 2000.- kanti.
1.Uus kett( Jaapani toodang, firmaks Choco, 20000 km tehase poolt garantiid)
2.Uus aku
3.Uus Süüteandur
4.Uued käepidemed
Kuluosad, määrded
1.Uus seguõli(Castrol, täissünt)
2.Uus õhupuhastiõli(Castrol)
3.Trossid
Väljaspool säärut, aga siiski sääruga seotud
1.Varustus(riided, kasutatud, Oneil)
2.Krossiprillid
3.Krossikindad

Niiet keegi ei saa öelda, et selle sääruga ei ole auhinnalisele kohale tõustud :twisted:

Posted: 16. Feb 2008 19:35
by rallitaja
Kahju, et mul vaatama tulek ära jäi, oleks kindlasti lõbus olnud. Aga pole lugu - loodetavasti saan järgmiseid võistlusi vaatama tulla.

Nagu näha, läks sul üsna hästi - esimest korda võsteldes 2. koht ei ole üldse paha. Õnnitulused minu poolt!

Posted: 16. Feb 2008 21:35
by langmati
Nägin täna selle masina ära, päris lahe masin on.

Posted: 17. Feb 2008 13:06
by karlerik110
Tänud....
Esimest korda võistlesin SELLE masinaga, muidu starte seljataga umbes 8 jagu.

Ma olen ka sääru välimusega rahul 8 )

väike meenutus: http://www.album.ee/node/14164313/50096263

Posted: 19. Feb 2008 18:18
by vootele
Loodan, et saad siis PVL süüte, sest see mootor väärib seda...
Rõõm kuulda et minu tehtud mootor ka lõpuks sõitja poodiumile viib.
Ise olen vilets sõidumees, tunnistan üles.
Meeldib rohkem ehitada.

Posted: 19. Feb 2008 18:37
by karlerik110
Plaan on muidugi sinna poole, ehk PVL.
Kuna sääru müüki mitte KUNAGI ei lähe, siis pole kahju sinna raha kulutada. Praeguseks on sääru võtnud 5-kohalise summa(koos sääru endaga) ja lõppu ei näi tulevat :P
PVL süüde, teine esihark, ette ketaspidur, korralik kiige ja kui võimalik siis ka tagarattale ketaspidur....
Need on siis mõningad sihid, kuhupoole püüelda.

Posted: 20. Feb 2008 08:43
by vootele
Never say never