Page 3 of 3

...

Posted: 23. Jul 2009 19:31
by xander4
tule kinnituse värvin lähiajal mustaks ... siis paistab ilusti selle taustalt välja ... algul oli endal ka mõte number ilma aluseta panna aga läks vastupidi ning peale tänast sõiduproovi jääb number koos alusega ...
kuna peale rehvivahetust on vibra sees siis homme tõenäoliselt ees teekond rehvitöökotta ... arvatavalt vibrab esimene ratas kuna rehvi vahetades märkasin , et veidi kõver ... teeb esimese korda ja siis proovib uuesti ...
lähiajal lähevad tõenäoliselt vahetusse ka suunatuled ... leidsin ülipisikesed 27x18mm ... arvatavasti näevad vinged välja ... see tähendab oma suuruse tõttu eriti neid siiski vist ei näe ... :D

sellised suunad siis plaanis muretseda ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/54915817

Posted: 23. Jul 2009 20:23
by vootele
Kellad saab madalale väga lihtsalt. Kellade all on eraldi plekk, mis on prillide küljes poltidega. Selle pleki annab panna lihtsate vahenditega (keermelatt vms.) allapoole prilli.
Ainuke aga on selles, et tuleb teha uus tule kinnitus, kuna muidu jääb tuli kelladele ette.

...

Posted: 23. Jul 2009 22:14
by xander4
vootele wrote:Kellad saab madalale väga lihtsalt. Kellade all on eraldi plekk, mis on prillide küljes poltidega. Selle pleki annab panna lihtsate vahenditega (keermelatt vms.) allapoole prilli.
Ainuke aga on selles, et tuleb teha uus tule kinnitus, kuna muidu jääb tuli kelladele ette.

pole paha mõte aga jätan "kellad" nagu nad hetkel on ... :wink:


sain täna kätte raamatu cafe raceritest ja sellega seonduvast millest ka eespool põgusalt juttu oli ... väga vinge teos ... kel huvi siis soovitan soojalt endale ka muretseda ...

...

Posted: 28. Jul 2009 18:42
by xander4
täna hommikul lasin siis tagumise ratta ka ära balanseerida ... eelmisel proovisõidul raputas nii , et tagarattal oli peale sõitu üks mutter hakanud end lahti kerima ...
käisin ka väiksel proovisõidul ja paistab , et kõik toimib nüüd ... 8 )

...

Posted: 06. Aug 2009 20:24
by xander4
eile hommikul jõudsid siis kaugelt hiinamaalt kohale kaua oodatud
led - suunad ... esmamulje oli super aga paigaldades alles hakkas nalja saama ... :twisted:
kõigepealt õnnestus ühel neljast keerata kinnitus pooleks ... sai siis veidi nokitsetud ja tuli parem kui varem ... enne lõplikku installeerimist sai väike proov tehtud ning toimis ilusti ... seejärel avastasin , et pinge all on kahel tulel klaasid lahti tulnud ... hädast aitas välja super attack ... :wink:
igaks juhuks jõudsin juba vahepeal varupaari tellida ... siit aga siis väike ülevaade piltides ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/55918719
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/55918723
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/55918725
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/55918727
http://fotoalbum.ee/photos/xander4/55918729

Posted: 06. Aug 2009 21:27
by casher
On ikka pisikesed jullad küll :lol:
Aga muidu paistab kõik väga kuri :twisted:

...

Posted: 11. Aug 2009 16:04
by xander4

Posted: 11. Aug 2009 16:50
by antuand
teed äkki minu jawast ka sellise :D 8 )

...

Posted: 11. Aug 2009 19:44
by xander4
antuand wrote:teed äkki minu jawast ka sellise :D 8 )

kuhu siis isetegemise rõõm jääb ... :wink:

Posted: 11. Aug 2009 23:05
by antuand
ei teeks kül aga üksi kül mitte . :? : )

...

Posted: 11. Aug 2009 23:34
by xander4
huvi pärast sai tehtud umbkaudsed kalkulatsioonid ... palju see kaherattaline siis kukrut suve jooksul kergendanud on ... :twisted:

ratas ise ... 6000 kr.
riigilõiv ... 900 kr.
kindlustus ... 200 kr.

mõne aja pärast tekkis soov uuema tüübi numbri järele ...

number ... 450 kr.
riigilõiv ... 300 kr.

kulutused värvile , pahtlile jms. ... lisaks uued rehvid , suunatuled ,kleebised jms. ... õlid , bensiin ...

umbes 6000 kr.

õnneks tööraha olen pidanud maksma ainult rataste balanseerimise eest ...

300 kr.

Hetkeseisuga siis kokku läinud nats üle 14 tuhande ... seega võib pidada veel säästuprojektiks ... :wink:

...

Posted: 02. Sep 2009 20:28
by xander4
täna sai siis aeg maha võetud ja tehtud rattaga väike tiir mööda kruusateid ... kokku sai maha vuratud mingi paarkümmend kilomeetrit ... kahjuks oli teed värskelt hooldatud ja sõit toimus nagu herneste peal aga tervelt jõudsin tagasi ...
päris jamadeta siiski sõit ei möödunud ... umbes poolteist kilti sõidetud , jäi ratas lambist seisma ... proovisin käivitada , kuid edutult ... käisin paar tiiru ümber ratta ja proovisin uuesti ... läks käima ja jõudsin ilusti sihtkohta ... tagasi tulema hakates ei tahtnud ratas jälle käivituda ... näppisin karpat ja sain käima ... lasin siis veidi soojeneda ja timmisin karpa tunde järgi uuesti paika ... tagasitee möödus probleemideta ... nüüd vaja vaid ratas ka tolmust puhtaks küürida ...
vahetusse läheb ka bensiinivoolik ... praeguse sisemine läbimõõt on originaaliga võrreldes väiksem ... peale sai ta ka aetud puhuriga otsi soojendades ...

siit ka üks fotosüüdistus ...

http://fotoalbum.ee/photos/xander4/57981405

Posted: 02. Sep 2009 21:33
by roosakummik
Jah oleksid võinud sõitta asfalti peal ja mulle külla näiteks :D siis ei oleks ratas mustaks läinud. Ma ise ka alles eile küürisin enda ratast- gruusateed on jubedad :evil:

Posted: 02. Sep 2009 21:39
by DirtNasty
märkasin motors24.ee-s seda müügil, plaanid maha müüa juba või see igaksjuhuks seal:D?

...

Posted: 02. Sep 2009 21:54
by xander4
DirtNasty wrote:märkasin motors24.ee-s seda müügil, plaanid maha müüa juba või see igaksjuhuks seal:D?

kui keegi selle hinnaga ostab siis võib ju loobuda ... vahetevahel pistan oma lemmikuid suht ilusa hinnaga müüki ... mõnikord krt on isegi diiliks läind ...

...

Posted: 02. Sep 2009 21:55
by xander4
roosakummik wrote:Jah oleksid võinud sõitta asfalti peal ja mulle külla näiteks :D siis ei oleks ratas mustaks läinud. Ma ise ka alles eile küürisin enda ratast- gruusateed on jubedad :evil:
mul olid juba selle jupi sõitmisest käed läbi ... :D

...

Posted: 06. Apr 2010 18:42
by xander4
täna sai siis üle pika aja ratast käivitatud ... leidsin ka üles arvatava vea , miks ratas lambist möödunud suve viimase sõidu ajal seisma jäi ja käivitada ei tahtnud ... ühe süütepooli juhe oli oma pesas ausõna peal ... nii kui pihta läksin , kukkus välja ... sai siis kõik ühendused üle kontrollitud ja toimis ilusti ...

Posted: 07. Apr 2010 06:43
by roosakummik
vaatan, et kuulutad ka vaikselt kevadet

...

Posted: 07. Apr 2010 09:12
by xander4
roosakummik wrote:vaatan, et kuulutad ka vaikselt kevadet



mis seal ikka kuulutada ... minu jaoks märg ja külm ... ootame ikka päikest ... 8 )
aga mootor sai korra soojaks lastud ... vaatab mida ilmataat kuu lõpu poole lubab ... peaks korra ka ülevaatusele minema ...

...

Posted: 10. Jun 2010 21:56
by xander4
täna siis ei ajanud lihtsalt ratast käivitamiseks varju alt välja vaid sai ka väike ring tehtud ... seda siiski koduaias kus pikem lõik pea 100m ... kuna ülevaatus siiani vormistamata siis tuli leppida töristamisega murul ...

Re: ...

Posted: 10. Jun 2010 23:03
by Tushaar
xander4 wrote:täna siis ei ajanud lihtsalt ratast käivitamiseks varju alt välja vaid sai ka väike ring tehtud ... seda siiski koduaias kus pikem lõik pea 100m ... kuna ülevaatus siiani vormistamata siis tuli leppida töristamisega murul ...
Hehe ^^ Enda jawal pole dokumentegi, sõidan suure tee peal, politsei käib 2-3 nädalas, risk on suur, hirm sees, aga tööl peab käima ^^

...

Posted: 13. Jul 2010 20:14
by xander4
täna saabusid uued suunad ,mis ka õhtuks külge said ... lisaks sai ka kaassõitjale käetoed nokitsetud ... nüüd jääb veel ära oodata kaassõitja jalatugede saabumine ... :arrow:



Image

...

Posted: 22. Jul 2010 20:11
by xander4
ülevaatusel käidud ja seega paberid jälle korras ... sellega seoses sai ka paarkümmend kilomeetrit maha vuratud ... :arrow:



Image
Image

Posted: 28. Jul 2010 13:15
by roosakummik
Vura siis mulle ka külla.

...

Posted: 28. Jul 2010 22:54
by xander4
roosakummik wrote:Vura siis mulle ka külla.

pole probleemi ... ainult sõiduvahendiks valin mõne oma neljarattalistest ... :wink:

...

Posted: 04. Jun 2011 19:27
by xander4
täna oli siis see päev kui selle aastanumbri sees sai rattale hääled sisse ... ratas olis siis seisnud möödunud aasta juulist alates ... kahjuks oli see seismine mõjunud dramaatiliselt ratta akule ... aga pole hullu , nüüd uus Boschi aku peal ...
tegin koduhoovis ka paar tiiru ja parkisin ratta uuesti varju alla ... kuna minu jaoks rattal kasutusotstarve puudub siis panen ta uuesti müüki ...

Posted: 06. Jun 2011 09:52
by roosakummik
Jäta see endale äkki poiss sul kunagi tahab sellega sõitta. Minu projekt venib täiega.

...

Posted: 07. Jun 2011 23:15
by xander4
roosakummik wrote:Jäta see endale äkki poiss sul kunagi tahab sellega sõitta. Minu projekt venib täiega.

karta on , et jääbki ... pole siiamaani ühtki tõsist pakkumist tulnud ... :D

Re: ...

Posted: 08. Jun 2011 06:43
by habemik
xander4 wrote: karta on , et jääbki ... pole siiamaani ühtki tõsist pakkumist tulnud ... :D
Asi on kõik hinnas kinni.
Vb ka ehk selles, et Eestist ei ole veel see caferacer maania üle käinud. Vähemalt minu arvates.

Posted: 08. Jun 2011 06:53
by roosakummik
See pill on tõesti hästi hoitud ja sinna on ka pappi sisse pandud. Uued tagaamordid, led suunakad ja tagatuled+ veel nipet näpet.

Re: ...

Posted: 12. Jun 2011 08:13
by xander4
habemik wrote:
xander4 wrote: karta on , et jääbki ... pole siiamaani ühtki tõsist pakkumist tulnud ... :D
Asi on kõik hinnas kinni.
Vb ka ehk selles, et Eestist ei ole veel see caferacer maania üle käinud. Vähemalt minu arvates.

hind on alati kahe otsaga asi ... pole mõtet müüa korralikult toimivat asja sama hinnaga kui komplektseid ja mitte toimivaid ... kui enda oma ostsin, siis sai käidud vaatamas selliseid 200-300 EUR`i (tol ajal küll veel kroonides) maksvaid asju ... korralikke rehve ei onud neil ühelgi ... rääkimata sellest, et üks , teine kui ka kolmas asi ei toiminud jne.

Cafe Racer`i teemaga muidugi selline asi, et vaevalt see kunagi siia maale üldse jõuab ... Olen vestelnud vanade motomeestega ja kui teemaks tuleb Cafe Racer siis vaadatakse suurte tõllarattaid meenutavate silmadega otsa ja küsitakse ... messe mees nyid räegib ...

Seega ... mnjah ... :roll:

Re: ...

Posted: 13. Jun 2011 00:11
by priito
xander4 wrote:
habemik wrote:
xander4 wrote: karta on , et jääbki ... pole siiamaani ühtki tõsist pakkumist tulnud ... :D
Asi on kõik hinnas kinni.
Vb ka ehk selles, et Eestist ei ole veel see caferacer maania üle käinud. Vähemalt minu arvates.

...datakse suurte tõllarattaid meenutavate silmadega otsa ja küsitakse ... messe mees nyid räegib ...
Seega ... mnjah ... :roll:
Cafe racerid ju puhta USA kultuuripärandist. Tol ajal olid Eesti riigis hoopis teised tuuled ja pigem mäletavad need vanemad sõitjad "kauni" ENSV aegseid racereid. : )

Posted: 13. Jun 2011 07:29
by extinction
Parandaks, cafe racerite värk sai siiski alguse Inglismaalt, mitte USA-st.

...

Posted: 13. Jun 2011 07:59
by xander4
alguse sai asi tõesti Inglismaalt ja levis edasi ka ameerika mandrile ... samas ega mujal euroopas asi sellist populaarsust ei saavutanudki ... lisasin pildi raamatust , kus päris hea ülevaade asjast ning palju ilusate tsiklite pilte ... :arrow:


Image