Page 6 of 7

Posted: 19. Jul 2010 16:11
by minimx38
..

Posted: 19. Jul 2010 16:48
by -mustadpapud
korda saad ta siis videot ei viitsi teha sellest , tahaks näha selle rebimist , :D

Posted: 19. Jul 2010 19:28
by karlerik110
minimx38 wrote:
iceman wrote:vaata magneti kiilu.
Mis sa arvad, et tal originaalsüüte peal :lol: ?

Jah, Harald, tal on originaalsüüde, vaata eelmisel leheküljel pilte : )

Posted: 19. Jul 2010 19:30
by iceman
minimx38 wrote:
iceman wrote:vaata magneti kiilu.
ei kujuta võrri mootoril mingit muud süüdet ette,millel oleks võimalek nii palju pulki vahetada(kondekad jne) me ei rääki ilselt katraktori osadest

Posted: 19. Jul 2010 19:30
by t6niz
Tal ei ole magneti kiilu enam :D
Tift on selle asemel.

Posted: 19. Jul 2010 22:00
by extinction
delta-501 wrote:No t*a ei lähe!!!

Aru ma ei mõista, säde on selline, et paneks sauna põlema, süütega on kõik läbi proovitud, enamus tihendeid vahetusse läinud, karpaga samamoodi kõik läbi proovitud, segu on tehtud 1:40, õli on see mida ma juba 2 aastat kasutanud.

No ************************************ kaua võib, kolmas päev läheb juba ja isegi ei luba XD
proovi vahepeal vanu juppe tagasi panna. võib täpselt nii kaua kui lubatakse.

Posted: 19. Jul 2010 22:42
by delta-501
Kõige kahtlasem ongi see, et kõik jupid peale karteripoolte ja vända on vanad, isegi süüde ja karpa seisid nii, et setting jäi samaks. Praegu sai prooviks K-60B peale pandud, et välistada võimalikku karpa viga, ikka sama asi, kahte täiesti erinevat süüdet ka proovitud, ikka sama. Järjest rohkem hakkab tunduma, et õli või bena midagi seal teeb.

Posted: 20. Jul 2010 00:12
by t6niz
aga oled sa kindel, et sul karteripooled omavahel ilusti kokku istuvad?
Ehk on õnnestunud kokku sobitada kahe erineva mootori pooled, misläbi on karteripooltel mingi lõhe vahel kust ta lisaõhku kakub.

Posted: 20. Jul 2010 13:49
by karlerik110
Ja see "lõhe" tuli just nüüd ja enne mootor töötas? Nüüd tuli just karteri poolte erinevus välja ? Tundub vähe ebaloogiline, kas pole ?

Posted: 20. Jul 2010 15:41
by t6niz
No oliveri enda sõnad on, et kõik peale karteripoolte ja vända on vanad.
Vene tehasepraak on üsnagi laialtlevinud ju..

Posted: 31. Jul 2010 14:47
by delta-501
Magnet vahetusse ja matsupill :P

Säde on selline, et oleks garaazi õhku lasknud. Jahutussüsteem peab ka hetkel vett sees, vast jääbki pidama. Silindripea vahele läks tihendipapist tihend, mille sisemine äär sai fooliumiga kaetud. Proovisin vähemalt 5 alu tihendit ja ühte vasest tihendit, kõigiga lasi survet läbi. Vast nüüd jääb pidama.
Ühe stock kepsulaagri panin ka kokku, isegi küljele pole mingit loksu. Et siis selle laagriga tuleb uus vänt kunagi, üles jääb vast puks.

Seoses vändaga siis: äkki on poolikute põskedega vändal mingi eelis? Ses suhtes, et kui on täis põskedega vänt ja reed valve siis on ju sisselaskeaval pmst sein ees koguaeg, tulemus see, et väike klapp ei suuda mootorit piisavalt toita. Poolikute põskedega vändaga jääb küll rohkem surnud ruumi, aga samas mahub rohkem segu karterisse ja takistus on ka ühel hetkel väiksem, sel hetkel kui "poolikud" kohad on sisselaskeava ees. Kergem on ta ka natuke, saaks hea kiirepöördemootori.

Muidu võrr käib päris teravalt edasi, kurta ei saa. Selle suve jooksul saab vast lõpuks ühe vidjo ka kokku.

Posted: 31. Jul 2010 16:58
by extinction
Kas Võru võistlusele sõitma lähed?
Ses suhtes, et kui on täis põskedega vänt ja reed valve siis on ju sisselaskeaval pmst sein ees koguaeg, tulemus see, et väike klapp ei suuda mootorit piisavalt toita. Poolikute põskedega vändaga jääb küll rohkem surnud ruumi, aga samas mahub rohkem segu karterisse ja takistus on ka ühel hetkel väiksem, sel hetkel kui "poolikud" kohad on sisselaskeava ees. Kergem on ta ka natuke, saaks hea kiirepöördemootori.
Wow! 8O

Posted: 31. Jul 2010 18:00
by delta-501
Võistlused ei huvita mind eriti.

Posted: 22. Aug 2010 21:00
by delta-501
Mingi aeg tõmbasin mootori laiali, kõik oli korras ja panin samatargalt uute tihenditega kokku tagasi. Sama jama, käima ei lähe, üksikud matsud aind.

Egas midagi, peab olema süüte viga, kõik muu on välistatud.

Tegemist on VW golf II kommutaatori, anduri ja süütepooliga, seda toidab võrri 12v mähis.

Ei tea veel kui hästi ja kas üldse see toimib võrri mähisega, homme saab teada. Loodame, et võrri magnet ei hakka anduriga tõmblema seal. Üldiselt homme vaja veel anduri 3 juhet ära ühendada ja peaks nagu valmis olema.

Image
Image
Image
Image

Skeem puhtamalt ka kui kedagi huvitab:
Image

Posted: 22. Aug 2010 21:14
by minimx38
Hea idee, anna teada, kui tööle hakakb :P kui töötab, üritan enda võrrile ka sellise süüte teha :wink: .

Posted: 23. Aug 2010 12:51
by karpuss
sul rohkem ei vedele sellist töötavat kommutaatorit? mul oleks ka vaja sellist asja.

Posted: 23. Aug 2010 13:12
by delta-501
Ei, ma ise ka ostsin need jupid.

Posted: 23. Aug 2010 13:49
by extinction
Kommutaatorihuvilistel soovitan käia lähimas autolammutuses, kui ilusti küsida siis äkki antakse peaaegu ilma eest kätte ka.

Posted: 23. Aug 2010 14:30
by vorrimen
aga kas D5 mootorile saaks sellise süüte peale aretada

Posted: 23. Aug 2010 15:12
by t6niz
Ei saa, sest kommutaator on mõeldud töötama 12 voldise süsteemi pealt.
Kui kasutada uuemat tüüpi mähist ning selle tulede juhet ei teki ka probleemi ülepingega, sest seal on diood vahel.
vanemad süütemähised on kõik 6 v skeemiga.

Posted: 24. Aug 2010 21:03
by PCYX
Aga D5le saad ju Ebayst hiinaka CDI odavalt kätte. Kui magnet teeb uuema mähisega koostööd siis on ju okei. Bolt on värk ju.

Posted: 24. Aug 2010 22:08
by vorrimen
PCYX wrote:Aga D5le saad ju Ebayst hiinaka CDI odavalt kätte. Kui magnet teeb uuema mähisega koostööd siis on ju okei. Bolt on värk ju.
aga kas siis saaks tuled ka tööle

Posted: 24. Aug 2010 23:13
by Asbest
Peaks saama küll.

Posted: 25. Aug 2010 20:42
by p2kk
Tere!

Küsimus, mis vidin see teisel pildil on?
Ning kust sellist saab, või kuidas teha kui võimalik?

Parimat p2kk

Posted: 25. Aug 2010 21:16
by t6niz
teisel pildil on vw golfi süüteandur.

Posted: 25. Aug 2010 21:25
by p2kk
Vabandust tõesti, aga kus kohas see golfil on. Ei ole suur autode sõber:D

parimat p2kk

Posted: 25. Aug 2010 21:31
by t6niz
süüteandur peaks enamasti paiknema jagaja sees :D

Posted: 25. Aug 2010 21:33
by p2kk
No , siis pean kähku ühe jagaja garaazist otsima, ja ka proovima seda süüdet. Ning mis asi seal magneti peal on?

Posted: 25. Aug 2010 21:43
by t6niz
süüteketas.

Posted: 25. Aug 2010 21:50
by p2kk
Golfi jagajas olemas?

Posted: 26. Aug 2010 01:07
by t6niz
See süüteketas tuleb ise teha

Posted: 26. Aug 2010 12:41
by p2kk
Mis materjalist, alumiinuim plekist vms?

Posted: 26. Aug 2010 13:23
by delta-501
Ma tegin tavalisest 1mm plekist.

Muidu sädet pole kätte saanud, kuskil toites mingi jama ma arvan. Süüde ise tuli sõitva auto pealt, see on kindlasti korras. Pole akut ka millega proovida.

Ideid?

Posted: 26. Aug 2010 13:27
by p2kk
KUidas mähisega lood on, töötas enne?

Posted: 26. Aug 2010 18:44
by Qubik
Natsa otsingut kasutades leiaksite te võistlusvõrri, kus on analoohne systeem peale tehtud-see süsteem vajab akut.

Posted: 26. Aug 2010 18:50
by delta-501
Tean, et see on akusüüde tegelikult, tahtsin lihtsalt proovida kas see võrri mähisega töötab, ega vist ei tööta, sädet pole kätte saanud.

Posted: 26. Aug 2010 19:20
by t6niz
Ma arvan, oliver, et asi on raudselt milleski muus.
Sest isegi siis kui mähis ei toodaks päris 12 v, mida ta raudselt ka ei tee käega kohapealt ratast keerates siis oleks mingi säde näha.
Proovi nt ratast jooksutada ja samal ajal sädet vaadates. või pane sõrm piipu, siis saad joostes kõige paremini aru mis teema on, kas tõesti kusagilt ei tule või on säde liiga nõrk.

Posted: 27. Aug 2010 11:16
by delta-501
2 dioodi oli vahel tuledejuhtmel ja sealt 12v pirniga proovides tõesti midagi ei tulnud. Ok, tõmbasin nood vahelt ära ja siis suutis see mähis rattast tõmmates 12v ja 21w pirni hõõguma panna, mitte just vägapalju pauerit ei tule sealt.

Ühesõnaga sädet pole siiani, tuleb ikka rsk aku osta mida ma üldse ei taha. Akusüüde ilma laadimiseta, ei aitäh.

Posted: 27. Aug 2010 11:36
by Asbest
Kaua see aku üldse vastu peaks? Ilma laadimiseta?

Posted: 27. Aug 2010 15:07
by PCYX
Mida te sügelete?
Vootele süsteem, ta ütleb ju kohe ära kuidas, miks ja kui palju.

Posted: 08. Sep 2010 19:27
by p2kk
No, mis sellest saanud on oled vahepeal tööle saanud?

Posted: 08. Sep 2010 20:15
by delta-501
Siliner, pea, kolb, süüde vahetusse ja käima läheb aga ei tööta õigesti. Pöördesse aboluutselt ei lähe. Midagi on ikka mööda aga enam ma asjaga ei tegele, viskasin garaazinurka ära, kunagi vägapalju hiljem kui mingi ime läbi peaks viitsima vaatama mis tal viga ja sõitma saama siis vb müüki, ei huvita enam see saan.

Aeg on sajakahekümneviiesele üle kolida, selle võrri ehitus oligi rohkem ajaviide, rajal ilma amortideta midagi erilist ei tee ja võistlused ei huvita eriti.


Rust in peace.

Posted: 09. Sep 2010 09:05
by vootele
Narrid, ma rääkisin Tõnis sellest ka sulle - mähisest tuleb vahelduvvool. Kommutaatori toide on alalisvool. Ehk siis - mähise väljundisse on vaja 4 dioodist koosnevat silda, mingit elektrolüüt kondekat pinge silumiseks ning võimalik, et ka pingeregulaatorit (kui juhtub, et pinge läheb liiga kõrgeks pöördesse ajades).

Posted: 13. Nov 2010 18:51
by delta-501
Viimasest posstitusest samas kohas seisnud. Täna käisin vaatamas, tagakumm tühjaks läinud ajaga ja gaasitross ka pooleks.
Kahtlased mõtted tulid, kuna keegi mittesõitvana selest huvitatud pole ning jääb ette vaikselt juba seal siis lähima paari kuu jooksul tuleb vist jälle laial tõmmata ning järjekorras umbes neljas ring juppe ära vahetada. Viimati jäi asi nii, et käima läheb aga pöördesse mitte. Eks tuleb teha uus karpa vahetükk ja tihendid üle vaadata, mis muud siin ikka olla saab. Praegune vahetükk alu, eks see seal paindub ja värki järelikult ja hakkab mäkra mängima.
Mis teha, see võrr on nagu mingi haigus, ta raisk tuleb ikka su juurde tagasi.
Väike pildiseeria ka meenutuseks kunagistest headest aegadest : )

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 13. Nov 2010 22:44
by t6niz
Old habits are hard to die :D