Page 1 of 1

Projekt Iz-49

Posted: 06. Jul 2009 14:08
by Ray
Tere
Projektiks siis IZ-49. http://fotoalbum.ee/photos/Projekt/sets/802897
Kuulus naise vanaisale, seisnud umbes 20 aastat garaa¸is.
Õnneks on masinal kõik originaal osad(välja arvatud suunatuled, sest sellel masinal ei ole originaalis suunatulesid).
Hetke plaan selline: värv ja pindmine rooste maha, mõned väikesed kere parandused(porilaua keevitus, hark kokku keevitada), uus värv peale, masin kokku tagasi ja kui mootor käima läheb. siis seda ei puutuks. [/img]

Posted: 30. Sep 2009 21:57
by motokas
Originaal pole ka tagatuli ja porilauad on kahtlased. Paistab et tagumistele on küljed juurde meisterdatud ja esi porikas kuulub vist üldse Iz56-le aga ülejäänud vidinad paistavad esmapilgul olevat originaalid.
Edu nokitsemisel : )

Posted: 30. Sep 2009 22:01
by motokas
Ja kui korralikku riista tahad saada siis soovitaks ka tööle saamise korral mootori laiali vötta. Simerlingid on ilmtingimata väsinud ja rabedad. Ja kes seda käimari osagi teab. Igatahes soovitan siiski ka moto laiali arutada. Kindluse möttes juba. Omale teed siis ikka oma käejärgi, et pärast midagi kripeldama ei jääks :wink:

Posted: 30. Sep 2009 22:07
by madeinussr
Esimene ja tagumine porikas mõlemad õiged aga need "koopalaiendused" on küll ülearu jah.
Kui sõitmise plaani pole piisab vast mootori pesemisest lihtsalt, kui aga soovi 100+ km suvejooksul muretult läbida siis oleks õigem mootor ka remontida.

Posted: 30. Sep 2009 22:14
by motokas
sry esimesele on ka jh küljed juurde meisterdatud, ei pannud esimese hooga tähele :oops: Aga pühapäeval on tulemas Kurtna laat ja sealt vöib täitsa korralikud porikad saada :wink:

Posted: 02. Oct 2009 14:14
by Ray
Isegi tehtud uurimustööd, otsitud kõikvõimalikest kohtadest iz-49 ja ei leidnud sellised porilaudu. Nüüd siis selge miks :) . Aga ok siis tuleb kuskilt uued otsida.
Üks küsimus motika paberite kohta. Nimelt pabereid sellele masinale ei leidnud, millised on võimalused paberite taotlemiseks? On kellegil kogemust või teadmist?

Posted: 02. Oct 2009 17:21
by madeinussr
Otsi foorumist, sellest on siin kümneid kordi juttu olnud, aga kiirelt öeldes, et kui ratas on vene dokumentidega ja registreeritud sinu isa nimele siis saab arvele küll. Mine ARKi tee vajalikud taotlused maksa ~2,5K riigilõivu ja saad uue numbri ja passi. Porikaid pole vaja vast uusi otsida, pisab sellest kui vanadelt sinna ise keevitatud laiendused maha lõigata, tundub, et porikaid ise korras.

Posted: 12. Jul 2010 16:53
by Ray
No nii. Asi nüüd nii kaugel, et ratas on koos, kuid nüüd seisan silmitsi enda nõrkusega. Selleks on elekter.
Ei põle ükski pirn, ega ei ole sädet ega midagi.
Oleks väga tänulik, kui keegi jätaks enda või mõne teise teadja tel. numbri, et saaks konsulteerida antud teemal.

Ette tänades,
Reigo

Posted: 13. Jul 2010 12:54
by Prii
Ray wrote:No nii. Asi nüüd nii kaugel, et ratas on koos, kuid nüüd seisan silmitsi enda nõrkusega. Selleks on elekter.
Ei põle ükski pirn, ega ei ole sädet ega midagi.
Oleks väga tänulik, kui keegi jätaks enda või mõne teise teadja tel. numbri, et saaks konsulteerida antud teemal.
Kus kandis asud? Ja kas rattal on ikka küljes originaalne nn must karp, kus on sees nii pingeregulaator, -relee ja süütepool?

Igaks juhuks panen elektriskeemi lingi ka: http://www.motoizh.ru/pic/ellek/49/el49.jpg

Posted: 26. Oct 2010 16:01
by Ray
Nonii. Mootor käib ja masin sõidab. :D
Ainukene probleem on selles, et kui käik natukene kõvemini sisse panna, siis lükkab vaba käigu peale.
Probleem veel selles, et kui käik sisse panna, siis natukene aega veab ja siis vaba, natukene veab ja siis vaba, kuigi jalg pole käiguvahetust teinud.
Oskab keegi infot anda, mida vaadata?
Tänud

Posted: 26. Oct 2010 18:01
by madeinussr
Mis käikudega probleem esineb?
Arvatavasti tegu tüüpilise seibidega reguleerimata käigukastiga.

Posted: 26. Oct 2010 21:59
by vintizvint
Natukene küll vist hilinenud info, kuid lisan siiski uudistamiseks:
http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/index.html
Iz 49 vs. Iz 56

Posted: 27. Oct 2010 13:58
by Ray
1 ja 2 käiguga olen tundnud, kuid ei ole veel pikka sõitu julgenyd ette võtta, võimalik, et testega ka. Käiguvahetus on kõigil häiritud sellest vaba peale minekust.