Page 5 of 5

Posted: 15. Apr 2010 22:40
by tofetome
Noo ütleme siis nii: vahepeal on proovitud tööle saada originaalsumpaga. Erilist tulemust ei anna, sest saab palju peale. Siin tuli väike mõttetera, mille purusamiseks paluks abi targematelt. Kas on mingi seos segu hulgal ja surveastme tõstmisel? Midagi sellist oli ju, et kõrgema oktaanarvuga bensiini jaoks on vaja suuremat surveastes vms? Ja bensiin on mul kõvasti kolmveerand aastat vana, ega see mittekorralikult töötaminee sellest olene?

Küsimusi kui palju.


M

Posted: 19. Apr 2010 22:28
by tofetome
Okei, sai ikkagi palju peale. Ostsin väiksema düüsi. Nüüd jälle jama :lol: vaja õhku piirata. Kui tooreklapi peale panne on hea, isegi minuarust parem kui varem :lol: . Hetkel proovin seestühma mopi leegikaga, tahaks hirmsasti resoka teha ja sellega tulemust näha. Seniks hoian pöördeid.

M

Posted: 28. Apr 2010 23:19
by tofetome
Kiirelt: Asi siis nii, et panin just tuled tööle. Panin eraldi lüliti alla, ei pannud seda tehase originaali vms, signaalile mõtlen midagi välja. Nüüd vaja vaid plastikud peale panna ja sõita.

M

Posted: 29. Apr 2010 18:59
by karpuss
Nüüd tasuks pealkirja ka veidi muuta.

Posted: 29. Apr 2010 21:03
by tofetome
Tänan tähelepaneku eest, pealkiri muudetud.

M

Posted: 02. May 2010 23:14
by tofetome
Nüüd siis asi niikaugel, et pmst valmis. Va see, et plastikud suutsid jälle parandatud kohast katki minna, viga selles, et lenksul pole seda piirajat ja seega käib mõlemalepoole 90 kraadi, aga see selleks. Kiirus on nagu on, rollerispidosse 50 km/h aga GPS-iga andis tulemuseks 41.04 - eriti õnnelik pole, kuid nats annab karpat parandada, sest seguga on jamast. Eile panin paagi täis ja suht terve päev sõidetud ja ei kurda :lol: . Panen ka ühe pildi mis tehtud päikseloojangul. Kõrgeid pöördeid!

Image

M

Posted: 02. May 2010 23:39
by karlerik110
Opaa, ilus pill 8 ) Esitule vahetaks originaali vastu ja vsjoo. Väga pano mopp : )

Posted: 03. May 2010 14:52
by tofetome
Esituld pole kuskilt saada lihtsalt. Kui saaks oleks hea saaks kaugtulesi ka kasutada. PS tagatuli on ka Jawa 350 oma. Ise olen rahul!

M

Posted: 03. May 2010 18:48
by MopiTauri
Vanema või uuema 350 oma?

Posted: 03. May 2010 18:57
by karpuss
tofetome wrote:Esituld pole kuskilt saada lihtsalt. Kui saaks oleks hea saaks kaugtulesi ka kasutada. PS tagatuli on ka Jawa 350 oma. Ise olen rahul!

M
Tartus turupeal oli stella uus esituli mingi 300kr

Posted: 03. May 2010 23:09
by tofetome
Ei tea ma Jawadest mitte mittagi, seega ei oska öelda kas uuema või vanema. Tartu turule satun ka vb kord aastas, kuna rohkem pealinna inimene.

M

Posted: 25. May 2010 17:58
by tofetome
Vahepeal sõitsin ja kallasin, isegi Pärnu maanteel sai vuratud naaberlinna. Kuid ükspäev koolist korra tulles oli teepeal mägi, mis lõi pöörded kõrgemale ja järsku käis ainult kolin, koheselt arvasin, et kolvirõngad, sest tööle enam ei läinud. Jälle käekõrval koju :( . Võtsin silku maha ja tulemus on siin.

Image

M

Posted: 25. May 2010 19:28
by minimx38
Äkki tift jooksis välja. Mul just võrril see juhtus :evil:

Posted: 25. May 2010 21:50
by tofetome
Nagu pildilt näha, on diftid mõlemad olemas.

Posted: 14. Jun 2010 18:52
by stellavend
http://www.youtube.com/watch?v=cRHO5170k-A

Tere, kuidas selle korda said?

Posted: 14. Jun 2010 19:12
by tofetome
Tere,
Regulerisin ujuki taset + hiljem sätistin karbussi ja oligi korras :)

M

Posted: 14. Jun 2010 19:47
by -mustadpapud
olen lugend kõik leheküljed läbi , algul alustasid rondiga ja nüüd on vinks vonks masin täiesti , ilusates värvilahendutes ka , ise endal ka v501m paras ajunuss , aga nägin sinu masinat müügis kuskil , miks müügis siis ?

Posted: 14. Jun 2010 20:02
by tofetome
Müügis, kuna enam eriti ei sõida, tahaks raha ja suurematele / võimsamatele masinatele üle minna. Ostke ära!!!

M

Posted: 22. Jun 2010 14:16
by madeinussr
Miks sul see tagumine ratas nii viltu all paistab? Kas tagakiige niivõrd kõver?

Posted: 22. Jun 2010 14:17
by tofetome
Seal pildidl on jah kuidagi kõver, tavaolukorras mina seda sellisena ei näe.

M

delta

Posted: 11. Jul 2010 15:10
by boy93
tofetome wrote:Nüüd on siis käpp korras, aga tervis ikkagi kehv :( . Küll saab vaikselt midagi ikka putitatud. Sai hakatud tegema siis uuele karpalse sisselaske kollektorit karpast silindrini. Lisaks sai ka veel vene foorumis tuhlatud. Selles foorumis veel eraldi teema V-50 mootori tuunimise kohta 8 ). Sain ka igasuguseid mõõtmeid, mille järgi peaks tõenäöliselt forseerimine toimima. Peale silindriavade ja resonaatori mõõtude mõtlesin proovida modifitseerida ka kolvi. Esialgu proovin vanema kolvi peal, kuhu panen tutikad rõngad - tean see lahendus pole kõigeparem kuid las ma õpin :oops: . Panen siis pildi ka kolvist, kuhu on pealemärgitud avade mõõtmed.

Image

M
kust kohast sa leitsid need joonised selle kolvi tegemise jaoks

Posted: 04. Jan 2011 17:41
by tofetome
Siitsamast foorumist sai mingid vene leheküljed. Pole ka kirjutanud, et alates juba 31-sest juunist pole see masin minu oma. Liikusin Itaalia masinale üle :)

M

Posted: 17. Jan 2011 16:23
by stellavend
Tere, kas oleks võimalik teada kust sa selle karbussi remondikomplekti said mis sul esimeses postis pildil?

Posted: 17. Jan 2011 16:27
by tofetome
Tondi motopoest

M

Posted: 17. Jan 2011 17:07
by -mustadpapud
Mis masinast üldsegi saand on sa said maha müüdud selle ?

Posted: 17. Jan 2011 17:08
by tofetome
Ammu müüdud, suve alguses juba. Nüüd liigun Itaalia toodanguga ringi.

M

Posted: 17. Jan 2011 17:30
by -mustadpapud
Aa , suht hiljuti isegi nägin seda soovis vms , samade piltidega mis sul oli tehtud : )

Posted: 17. Jan 2011 18:18
by rollukas
Asi selles,et mu klassivend tahtis seda masinat maha müüa,kuid otsustas ikkagi endale jätta.

Posted: 11. Nov 2011 14:15
by Sisse
Siin kordategemise video tal. http://www.youtube.com/watch?v=gB6YMgAfMbU