Page 3 of 5

Posted: 26. Feb 2010 16:45
by Qubik
extinction wrote:Kui pikaks võistluspäev eeldatavalt venib, juhul kui sõitma hakkaksid kõik võrrid, kahe klassi rollerid ja mopid ka veel otsa? :roll:
No kui rollereid on vähe, siis ma usun, nad eriti jalgu ei jää ja mopeedid v6ib rolleriklassiga yhendada. (ma osav6tjate arvu pole muidugi vaadanud)

Posted: 26. Feb 2010 20:26
by teints
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Mida tähendab "ülekandesuhe vaba", et hammasrattaid võib muuta?
Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett).
S50 - v501 mootoritega mopeedidel on jõuülekandes kaks ülekannet, mootoriülekanne ja peaülekanne.
Peaülekande puhul tähendaks "fikseeritud ülekandesuhe (kett)" seda, et kõigil võistlusmasinatel peaks olema ühesugune ülekandesuhe.
Õigem oleks.
Peaülekanne - kettülekanne, ülekandesuhe vaba.

Posted: 26. Feb 2010 20:48
by urmet48
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis teatud asjaga).
Ehk keegi täpsustaks seda teatud asja!

Posted: 26. Feb 2010 21:11
by mellpoiss
teints wrote: Mida tähendab "ülekandesuhe vaba", et hammasrattaid võib muuta?
Jah, miks ka mitte.
On ju erinevatel mootoritel niigi käigukasti ülekandesuhted erinevad.
teints wrote: Õigem oleks.
Peaülekanne - kettülekanne, ülekandesuhe vaba.
Mina nõus, aga äkki mõni sell tahaks hammasrihma kasutada?
Kas keelata? Miks?

Posted: 27. Feb 2010 01:13
by lipamets
Tere. Loen huviga seda teemat ja tahaks lisada omaltpoolt mõned mõtted. On võimalik teha mopeed, mis on väljast täiesti tehase originaal (kõik osad on originaalid) ning ka väntvõll , süüde, kolvi läbimööt ja käik: kõik on originaal. Ainult silindri aknad on muutetud ja mopeed jookseb esimese käiguga 60 km/h ja teise käiguga teeb spido tiiru peale. Ülekanded on tehase omad. Sellise masina puuduseks on, et kolb kulub suht kiiresti ja silindri akende viilimine nõuab suurt täpsust ja palju aega. Tahan öelda, et olgu reeglid millised tahes, oskaja võib ka reegleid rikkumatta ehitada super masina. Edu ja jõudu kõigile! :D :D :D

Posted: 27. Feb 2010 09:37
by mellpoiss
lipamets wrote:Tere. Loen huviga seda teemat ja tahaks lisada omaltpoolt mõned mõtted. On võimalik teha mopeed, mis on väljast täiesti tehase originaal (kõik osad on originaalid) ning ka väntvõll , süüde, kolvi läbimööt ja käik: kõik on originaal. Ainult silindri aknad on muutetud ja mopeed jookseb esimese käiguga 60 km/h ja teise käiguga teeb spido tiiru peale. Ülekanded on tehase omad. Sellise masina puuduseks on, et kolb kulub suht kiiresti ja silindri akende viilimine nõuab suurt täpsust ja palju aega. Tahan öelda, et olgu reeglid millised tahes, oskaja võib ka reegleid rikkumatta ehitada super masina. Edu ja jõudu kõigile! :D :D :D
Ilmselt võimalik.
Seniste kogemuste põhjal pole võrrivõidusõitudel lõppkiirus eriti oluline, kuna rajad suht lühikeste sirgetega.
Seetõttu pean olulisemaks kiirendusvõimet.
Kogu piirangute mõte minu arvates ongi selles, et inimesed kasutaksid oma aju ja rahakoti paksusest sõltuks vähem. Liiga lihtne oleks kasutada tehniliselt täiuslikumat karbussi ja resokat, ka standardsilindriga mootorile annaksid need uue hingamise. Samas õnnestunud "viilimine" peaks panema ka "originaalmootori" mõnusasti lippama.
Ja kõige tipuks peab ka "tihend" sadula ja lenksu vahel hea olema. :D :D :D

Natuke vähe on siiamaani asjaosalisi sõna võtnud, kas niivähe meid rajaletulijaid ongi?

Posted: 27. Feb 2010 10:06
by lipamets
.
Seetõttu pean olulisemaks kiirendusvõimet. Kiirendust on võimalik juurde saada, pannes ette väiksema või taha suurema hammasratta. Ülekanded tuleks sättida nii, et kolmveerand kõige pikemast sirgest on võimalik sõita max kiirusega. :D :D :D

Posted: 27. Feb 2010 20:28
by teints
Qubik kirjutas:

Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Segul66ri läbim66t maksimaalselt 16mm. Tehase originaalkinnitust silindri kylge muuta ei tohi. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri paberelement asendada porolooniga, välise konstruktsiooni muutmine keelatud.
Arvan samamoodi nagu mellpoiss, et segulõõri läbimõõt ei oma tähtsust. Karburaator peaks väliselt olema originaal, samuti õhufiltri kopsik nagu eelpool juba mainitud (välise konstruksiooni muutmine keelatud).
Karburaatori ja silindri vahel võiks olla lubatud karburaatori kuumenemise väendamiseks soojusisolatsiooni tihend (mittemetalne materjal), mille paksus või pikkus ei oleks piiratud. Seda piirab nagunii karburaatori ja karteri vahe.

Väljalase - Tehase standartne leegitoru ( Lubatud nii Mini kui Delta tyypi leegitoru). Summuti peab olema jaemüügis saadaolnud standartne tehasetoode. Igasugune modimine keelatud.
Summuti sisene modimine võiks olla lubatud, kuid väliselt peaks olema originaal.

Posted: 09. Mar 2010 11:13
by Qubik
Nooh 10 päeva vaikust? Loodetavasti vaikus enne tormi. Kas keegi teab siis konkreetselt isikut, kes neid v6istlusi veab?
Tahaks nagu miski reeglistiku paika saada. Jube niru on nädal enne v6istlust avastada, et miski valmisehitatud osa ei ole v6istluslegaalne... :idea:

tere

Posted: 09. Mar 2010 11:55
by virgor
virgor wrote:
mellpoiss wrote:Läheme siis asjalikumaks:
Panen siia oma moditud versiooni reeglitest ja teeme nendest kambaga mopodele sobivad.

Standard:
mootor: jaemüügis saadaolnud S50-V501.
Eksperimentaalmootorid ja nende manused jääksid mängust välja!
Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda on kohtunikel õigus protesti korral kontrollida koostöös omanikuga.) KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.
Väljalase - Tehase standartne leegitoru ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitus). Summuti peab olema jaemüügis saadaolnud standartne tehasetoode. Igasugune modimine keelatud.
Süüde - ise jätaksin vabaks, oli neil ju nii kontakt- kui elektronsüüdet. Tingimuseks seaksin muutumatu eelsüütenurga.
(Selle pagana nõuka elektronsüüte töökindlus jätab kõvasti soovida, lisaks on ta ehitus juba selline, et vändalaagrid peavadki laiali lendama. Katsetame hetkel hiinaka süüte paigaldamist. Tundub lihtne.)
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett).
Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta, pedaalid lubatud, võib ka toru läbi raami.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus - Kaitsekiiver ja pahkluid katvad jalatsid on kohustuslikud.

Siin ju kõik väga hästi. Arvan , et nii ka jääb.
www.sakusaaruklubi.ee

Posted: 09. Mar 2010 12:03
by Qubik
mis selle postituse eesmärk nyyd oli???

Posted: 13. Mar 2010 09:35
by mellpoiss
Tormihoiatus! :D :D :D

Image

Töö jätkub.

tere

Posted: 13. Mar 2010 18:10
by virgor
Qubik wrote:mis selle postituse eesmärk nyyd oli???
Ise küsisid reegleid.

Posted: 13. Mar 2010 23:03
by Qubik
Lootusetu... kümmekond postitust peale seda, erinevate asjalike ettepanekutega ja tulemus?? Suur null. See on hea et reeglites on sees ka see kuidas keegi hiinaka süüteid katsetab. Asjakohane...

Posted: 13. Mar 2010 23:22
by mellpoiss
Qubik wrote:Lootusetu... kümmekond postitust peale seda, erinevate asjalike ettepanekutega ja tulemus?? Suur null. See on hea et reeglites on sees ka see kuidas keegi hiinaka süüteid katsetab. Asjakohane...
Pane siis oma versioon.

Posted: 14. Mar 2010 09:09
by Qubik
Kuna ma nagu ennast isekordama ei tahaks hakata, siis vaatasin postitused läbi ja kokku sai selline:

Standard:
Mootor- jaemüügis saadaolnud Ś50-V501.
Eksperimentaalmootorid ja nende manused keelatud.
Tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt võib olla maksimaalselt 39 mm, seda on kohtunikel õigus protesti korral kontrollida koostöös omanikuga.) KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase originaal kinnituslahendust silindri külge muuta ei tohi. Termoisolatsiooniks paksem tihend on lubatud.Tehase originaal õhufilter kohustuslik, modifitseerimine keelatud. Lubatud õhufiltri sisene metallvõrk või paberelement asendada porolooniga.
Väljalase - Tehase standartne leegitoru (Lubatud nii Mini, kui Delta tüüpi leegitoru). Summuti peab olema jaemüügis saadaolnud standartne tehasetoode. Igasugune modimine keelatud.
Süüde - Vaba, Muutumatu eelsüütenurgaga. Originaalne parempoolne süütekaan kohustuslik. Ketiratta kohale väljalõige lubatud.
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Peaülekanne- Vaba, Fikseeritud ülekandesuhe.(variaator keelatud)
Raam, rattad - Vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav, muud tähised numbrialusel keelatud.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav mõlemile rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus - Kaitsekiiver,kindad ja pahkluid katvad jalatsid on kohustuslikud.

Ja härrased ärge unustage: Tegemist on siis STANDARD klassi reeglitega. Loomulikult suudaksid paljud sellest moottorist võtta palju rohkem pisikesi hobujõude aga jäägu see siis tulevikuks ja OPEN klassis tegutsemiseks.

Posted: 14. Mar 2010 09:12
by Qubik
Äkki sedasi? Ja siiski ma pole vastust saanud, et KES on see mees kes neid rallisid organiseerib ja lõpliku sõna ütleb? Iseenesest mõistetavalt on see siis ka see isik, kes vastutab. Ja ma pean silmas täisealist!


Edit: Sain rahuldavad vastused oma kysimustele ja magan nyyd öösiti palju paremini:D

tere

Posted: 14. Mar 2010 09:27
by virgor
Korraldajaid on ju mitu.Igalpool erinev.Minu teada on kõik ikka täisealised.Veskisillal 17 Aprill üritaks teha esimest korda mopeedidega ja sealne korraldaja olen mina.Vaatan veel selle sinu pakutud reeglid üle.

www.sakusaaruklubi.ee

Posted: 14. Mar 2010 09:29
by mellpoiss
Ketiratta kohale väljalõige lubatud?

Mis asja mõte on?

Ja vastutab mille eest?

Posted: 14. Mar 2010 09:33
by Qubik
Väljalõike point on selles, et kui kett maha jookseb, siis on ketil võimalus joosta ära hammasratta pealt, mitte kiiluda kinni kaane ja hammasratta vahele. See oli kunagi 90-nendatel lausa kohustuslik kui mopeedidega ringrada sõideti. Palju see ei aidanud, kuid äkki keegi tunneb vajadust, et ketile ja ketirattale saab ligi ilma süütekaant maha võtmata.

Võistluste organiseerimise eest vastutav isik vastutab ka selle eest, et oleks olemas tehnokontroll ja muud võistlustel olulised asjad, näiteks võistlusjuhend või esmaabi...

Mellpoisi raame vaadates, läheb seda viimast ilmselt vaja:D:D:D

Posted: 15. Mar 2010 19:53
by mellpoiss
Qubik wrote:
Väljalase - Tehase standartne leegitoru (Lubatud nii Mini, kui Delta tüüpi leegitoru). Summuti peab olema jaemüügis saadaolnud standartne tehasetoode. Igasugune modimine keelatud.
Ise pooldaksin seda varianti, aga praktika on näidanud, et ikka visatakse sõelad seest minema. Et massilist sumpside lahtiharutamist vältida, oleks äkki mõistlik nõuda väljanägemiselt ja mõõtmetelt tehasetoodet?

Muus osas kirjutaksin Qubiku variandile alla küll.

Palju üldse tulijaid oleks, kas 5 saame kokku?

Re: tere

Posted: 15. Mar 2010 23:02
by Qubik
virgor wrote:Korraldajaid on ju mitu.Igalpool erinev.Minu teada on kõik ikka täisealised.Veskisillal 17 Aprill üritaks teha esimest korda mopeedidega ja sealne korraldaja olen mina.Vaatan veel selle sinu pakutud reeglid üle.

www.sakusaaruklubi.ee
Kuidas edeneb?

tere

Posted: 17. Mar 2010 09:34
by virgor
Panin siin kõigi soove arvestades reeglid paika.MOPEEDID

Mootor- jaemüügis saadaolnud Ś50-V501.
Eksperimentaalmootorid ja nende manused keelatud.
Tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt võib olla maksimaalselt 39 mm, seda on kohtunikel õigus protesti korral kontrollida koostöös omanikuga.) KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase originaal kinnituslahendust silindri külge muuta ei tohi. Termoisolatsiooniks paksem tihend on lubatud.
Õhufilter - tehase originaal kohustuslik,lubatud õhufiltri sisene metallvõrk või paberelement asendada porolooniga.
Väljalase - tehase standartne, standartse kinnitusega leegitoru.
Summuti - jaemüügis saadaolnud tehasetoode.Sisene modimine lubatud.
Süüde - vaba, muutumatu eelsüütenurgaga. Originaalne parempoolne süütekaan kohustuslik. Ketiratta kohale väljalõige lubatud.
Käigukast - kahekäiguline, ülekandesuhe vaba.
Peaülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe.
Raam, rattad - vaba
Rehvid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav mõlemile rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav, muud tähised numbrialusel keelatud.
Sõitja varustus - Kaitsekiiver,kindad ja pahkluid katvad jalatsid on kohustuslikud.

Posted: 17. Mar 2010 10:12
by om
Üks väike norimine muidu juba väga OK reeglite kohapealt oleks veel - nimelt numbriplaadi värv.
Osadel Riia ja Lvovi tehase mopeedidel on ajalooliselt juba tehasest küljes halli vasarlakiga värvitud numbriplaadid.

Re: tere

Posted: 17. Mar 2010 10:32
by izh350
:roll:

Posted: 17. Mar 2010 10:41
by Qubik
Töövõit! :) kõik siis viimased viimistlusi tegema... Rajapeal loodetavasti kohtume:D

Re: tere

Posted: 17. Mar 2010 11:24
by mellpoiss
om wrote:Üks väike norimine muidu juba väga OK reeglite kohapealt oleks veel - nimelt numbriplaadi värv.
Osadel Riia ja Lvovi tehase mopeedidel on ajalooliselt juba tehasest küljes halli vasarlakiga värvitud numbriplaadid.
izh350 wrote: PS. Loodan, et mu võistlusmopeedi kollasel taustal olevad mustad numbrid pole ületamatu probleem :oops:.
Väga hea!
Kui ma teist rajal jagu ei saa, siis jääb õlekõrs protestida numbimärgi värvid. :D :D :D :D

Loodan, et protestide lahendamisel kaasatakse teisi osalejaid ja tervet mõistust.

Re: tere

Posted: 17. Mar 2010 12:31
by Qubik
mellpoiss wrote:
Väga hea!
Kui ma teist rajal jagu ei saa, siis jääb õlekõrs protestida numbimärgi värvid. :D :D :D :D

Loodan, et protestide lahendamisel kaasatakse teisi osalejaid ja tervet mõistust.

Seda vimast loodan mina ka...

Mul on ka sumpsil tagaots lõigatud pisut viltu... keegi oli sinn avasarat andnud... kas see on ka pahasti? Äkki peaks läkivas karbis 40-ne voldist määrdeainet varuma:P

Posted: 18. Mar 2010 10:48
by virgor
om wrote:Üks väike norimine muidu juba väga OK reeglite kohapealt oleks veel - nimelt numbriplaadi värv.
Osadel Riia ja Lvovi tehase mopeedidel on ajalooliselt juba tehasest küljes halli vasarlakiga värvitud numbriplaadid.
Number peab olema ees ja hästi loetav kuna ringide lugemine käib käsitsi.Kui sul on number halvasti näha ja loetakse valesti, oled ise süüdi.Tagumisest numbrist on mul täitsa savi.

Posted: 04. Apr 2010 07:13
by mellpoiss
Nonii mehed, mis toimub?
Veskisilla regamine juba alanud, palju tulijaid on????

Posted: 04. Apr 2010 12:40
by om
Loomulikult saan ma korraldajatest aru, et nii on neil tunduvalt lihtsam ja kindlam asja korraldada ja planeerida ning oma riskid täielikult ära maandada ja siis õunte pealt vaadata, kas tuleb piisvalt osalejaid, et sõit teha või mitte.
Lihtsalt minu elukorraldusega see ei klapi ja kuna ma nii sportlane ka ei ole, siis mina tõenäoliselt ei osale.
Oma elustiili ja külastajatest ning ilmast sõltuva töögraafikuga ei saa ega taha mittekuidagi nädal ette öelda, kas ma osalen või mitte ja kohapeal selle eest +400 maksta ei pea nagu mõtekaks.
Samas soovin edu korraldajatele, et üritus ikka toimuks ja piisavat funfaktorit kõigile osalejatele!

P.S. Väike tähelepanujuhtimine ka potensiaalsetele võistlejatele, kes kohe esimesel päeval korraldajate lehelt teh tingimusi lugesid - need on vahepeal muutunud ja seal sõnastuses olnud üks kahtlane "JA" on õnneks kadunud ja aksepteeritud on kogu leedukate tootmises olnud mopeedimootorisari, mitta ainult ¦50 JA V501, nagu oli algselt kirjas.

Posted: 09. Apr 2010 18:36
by Qubik
Vedas teil-mind stardis seekord ei näe. Minil siiani lenksupealsed jupid puudu, maalril kiire ja minul rahad otsas:...(

Posted: 17. Apr 2010 18:20
by Qubik
Nooh!!! Kuidas läks??? Ma põlen uudishimust juba

Posted: 17. Apr 2010 18:34
by extinction
Mellpoiss tegi head tööd. :D Mõnus vaatepilt oli, vaheldust silmale-kõrvale. Tekkis muidugi ka väikseid tagasilööke mõnel mehel aga neist said vist kõik üle ka, mulle ei jäänud nagu meelde et kellelgi oleks mõlemad sõidud pooleli jäänud.

Posted: 17. Apr 2010 19:30
by izh350
:roll:

Posted: 17. Apr 2010 20:40
by mellpoiss
Nonii, tehtud ka see lubadus - tulla mopoga võidusõitma.
Läks nii nagu läks.
Masinate kokkupanek lõppes täna 01.30 ja selliste "tooretena" nad rajale tulid. Arvestades lätlaste pikemaid traditsioone, suuri lootusi ise meie "ühemunakaksikutele" ei pannud. Rajal selgus, et isegi sellises seisus "äsja nõela alt" masinatega saab kimada küll.
Mingil hetkel võtame ette "analüüsi"ja proovime veelgi areneda.
Plaan minna maikuus ka Bikernieki rajale lätlasi "kiusama".
Tänan kõiki konkurente mõnusa võidusõidu eest!

Posted: 17. Apr 2010 20:57
by urmet48
Edu sõidumeestele!

Mõtlesin kah kaasa lüüa korviga masinaga, kuid mõttest ei ole siiani kaugemale jõudnud :( Aega ei ole, et masinale algus teha noh

Posted: 18. Apr 2010 22:21
by Qubik
Kus kellegil pildimaterjali on?

Posted: 18. Apr 2010 22:50
by mellpoiss

Posted: 18. Apr 2010 23:05
by izh350
:roll:

Posted: 18. Apr 2010 23:29
by b6
Sai esimest võistlust vaatamas käidud. Väga positiivne mulje jäi. Hea meelega osaleks ka ise kui võimalust oleks.

Posted: 19. Apr 2010 22:32
by izh350
:roll:

Posted: 20. Apr 2010 08:35
by mellpoiss
Türi juttudest jäi mulje, et Tony oleks ka Bikernieku rajale tulija?
Selle lehe järgi justkui toimuks: http://www.aak.lv/lv/paskumukalen/paskumukalen
Kui tulija, siis prooviksin Peetriga rääkida, et meid kasvõi väljaspool arvestust (koos tüdrukutega 8 ) ) ikkagi trenni mõttes rajale lastaks.
Mis mopomehed arvavad ideest?

Posted: 20. Apr 2010 10:08
by izh350
:roll:

Tervitus kaasvõistlejatele !

Posted: 20. Apr 2010 11:33
by Hiinlane
Kuna minu eeldatav kasutaja nimi Priidu on juba kasutusel või olen selle ise aastaid tagasi registreerunud ja lihtsalt ei mäleta, olin sunnitud siia keskkonda sisenema uue nime all milleks kujunes Hiinlane !

Olen jälginud ka eelpool kirjutatud reegleid ja kuna ma mopeedide markidest suurt ei tea, meenuks mulle nagu ka mark ¨-62 või ¨-58 ??? (parandage kui eksin) väntadega variant, mille puhul oleks ka tingimused täidetud ja loodetavasti täiendaks võistlejate rivi.
Või oli äkki veel mingeid tüüpe, mille põhiomadused sobiksid reeglitega.

Tundub et Põltsamaa etapil pole ka rolleri ja mopeedide klassi, kui mopeede parasjagu üles antakse, küll siis ka korraldajad puu taha lasevad.

Rollerite vastu pole mul isiklikult midagi, kuid kajastus protsessides kipuvad säärud nagu üritusest välja jääma ( eks selle eest muidugi maksatkse raha ) ja teiseks jääb arusaamatuks miks see kubatuur nii suureks lubati, see tähendab seda et kes kallima sarja peale ostab seekõige kiirem mees ja veel parim tuunija kah peale kaba Eesti vabariigis ???
See välistab oskamatute ja need kellel polegi mootori paremaks tegemise võimalusi rajale tulemise, kuna isu kaob ju ära kui ringi sisse saad 86cm3 masina käest !!!

Üks mõte veel, kuna võistlus graafik on suve perioodil suhteliselt tihe ja sõidud mööda Eestit laiali, kas ei ole mitte osavõtumaks liiga soolane
ja seetõttu kannatab osavõtjate arv ? Paljud sõidavad mitut klassi korraga.
Kas need ei võiks olla soolol 100 ja korvidel 200.- ???

Need olid minu mõtted ja kinlasti on teisiti arvajaid.