Page 1 of 4

vorrimeni delta

Posted: 25. Nov 2009 20:32
by vorrimen
Sai siis endale delta ostetud.See masin on mu esimene kahekäiguline. Masinal on käsikäigud. Maksis ta mul 1900kr.
vigad on siis:käigu vahetus ruska oli katki mis sai välja vahetatud ,nüüd on käiguvahetus tross ka katki.käimalöömis vänt ei ole küljes(ei oska vända vedu külge panna.)Süüde tahab natuke sättimist.
masinal on osad jupid üle värvitud halvasti .lenksu juures on keevitatud.

pilte saab homme.

Posted: 26. Nov 2009 18:23
by vorrimen
täna sai maha võetudsiduri poolne kaas ja vaatepilt oli selline http://album.ee/node/21658431/50207005(kas sidur on vaja ära vahetada)
siis sai ka paar tiiru teha aga ainult teise käiguga

miks delta pöördesse ei lähe


http://album.ee/album/514869/50207005 siin rohkem pilte



kui load ära teen hakkan sellega kooli käima,
järgmisel sügisel ilmselt värvin delta üle

Posted: 26. Nov 2009 18:57
by tofetome
Siit pildipealt ei saa minuarust küll kohe öelda, et kas sidur tuleb ära vahetada. Sidurikettad paistavad korras olevat. Kuda on lood aga vaheketastega, seda ei tea. Ma loodan, et ma siinkohal ei aja sassi sidurikettaid ega vahekettaid. Vaheketaste all mõtlen metallkettaid, milledel on seespool hambad. Pöördesse minekul on palju võimalusi, ise vaevlen ka selle käes. :x Igatahes edu rattaga!

M

Posted: 26. Nov 2009 19:17
by karpaadid
Sidurikorv ja surveplaat tuleks küll välja vahetada. Esimest on lõigutud ja teine on lömmi pekstud..
Delta peaks ikka küllaltki kõrgetel pööretel laulma kui ta korralikult kokku pandud on. Täpselt on sulle ekraani tagant võimatu öelda, miks ta sul "pöördesse" ei lähe, kuid alusta kolvi ja rõngaste üle vaatamisest, kõikide tihendite ja simmekate vahetamisega, süüde märkide järgi õigeks.

Posted: 26. Nov 2009 21:10
by karpuss
karpaadid wrote:Sidurikorv ja surveplaat tuleks küll välja vahetada. Esimest on lõigutud ja teine on lömmi pekstud..
Delta peaks ikka küllaltki kõrgetel pööretel laulma kui ta korralikult kokku pandud on. Täpselt on sulle ekraani tagant võimatu öelda, miks ta sul "pöördesse" ei lähe, kuid alusta kolvi ja rõngaste üle vaatamisest, kõikide tihendite ja simmekate vahetamisega, süüde märkide järgi õigeks.
Tavaliselt kui märkide järgi panna siis pole alati süüde täiesti õige!

Posted: 26. Nov 2009 21:32
by vorrimen
rohkem hakkab kõrgetel pööretel vahele jätma

Posted: 26. Nov 2009 21:37
by karpaadid
Tean seda, kuid tõenäoliselt ei hakata siin niikuinii kunagi täppismõõteriistadega süüdet paika ajama.
Kui mõõta ei viitsi või ei taha ning panna süüde kasvõi nendesamaste märkide järgi paika, saab vähemalt masina alati käima ning mõistlik on testsõitudega see parim süütemoment välja peilida.
Muidu mina ise pole veel kokku puutunud Vairase mootoriga, millel see kriips nüüd täiesti suva järgi karterile löödud on.

Posted: 26. Nov 2009 21:40
by vorrimen
asi on selles mu teadmised piirduvad dru¸ba ja võrri mootoriga

Posted: 27. Nov 2009 01:37
by vanamotomees
jumala normal delta (Y)

Posted: 28. Nov 2009 18:26
by vorrimen
täna sai uus käiguvahetus tross külge pandud
siis sai süüdet sätitud aga päris paika ei saand
sest kõrgetel pööretel hakkab vahele jätma

pärast sai ka üks umbes 4 km pikkune tiir tehtud

Posted: 28. Nov 2009 19:47
by vanamotomees
küünal võib läbi olla, kui ta vahele jätab .. aga, karbussis võib ka miskit P***es olla, , taguratas nats viltu ei ole. tagant tehtud pildipealt tundus , aga muidu täitsa tore delta,,,

Posted: 03. Dec 2009 18:41
by vorrimen
kas keegi oskaks öelda kuidas süüde paika panna
ja kuida käimalöömis vända vedru külge panna
ja kas V-50 mootorile sobivad võrri kolvirõngad

Posted: 03. Dec 2009 18:46
by karpaadid
vorrimen wrote:kas keegi oskaks öelda kuidas süüde paika panna
ja kuida käimalöömis vända vedru külge panna
ja kas V-50 mootorile sobivad võrri kolvirõngad
Kõigele muule leiad ise lahenduse kui süvened, aga võrri kolvirõngad ei sobi. Põhjus, miks ei sobi, on erineva kujuga kolvirõngaste lukusüsteem.

Posted: 03. Dec 2009 21:49
by extinction
Võrri rõnga mõõdud on ka veidi teised.
Vända vedru paned eelpinge alla ning vända ja kaane vahele käib seib et vedru ära ei hüppaks.

Posted: 04. Dec 2009 19:51
by vorrimen
aga kas siduri poolne kaan tuleb ka maha võtta et vända vedru külge panna

Posted: 04. Dec 2009 20:26
by teints
Ei ole vaja maha võtta.

Posted: 05. Dec 2009 21:44
by vorrimen
aga mis pidi tuleb vända vedru sinna sisse panna
ja kas on normaalne kui käimalöömis vänt liigub välja poole 2-3 mm
ja üles alla 1-2 mm

Posted: 05. Dec 2009 22:05
by teints
Vedru üks ots on painutatud 180 kraadi ja see läheb sissepoole. Sama ots peab haakima võllil oleva hoova taha. Välimist otsa keerad vastupäeva vajaliku pinge saavutamiseni ja pistad otsa kaanes olevasse vahesse, seejärel paigaldad vända võllile. Kui võll liigub üles-alla 1-2mm, siis on karteri ava kulunud.

Posted: 04. Jan 2010 21:28
by vorrimen
http://album.ee/node/21929599/50207007
http://album.ee/node/21929657/50207007
http://album.ee/node/21929703/50207007
sai deltat palju keevitatud
homme vast hakkan paaki,porikaid ja küljekarbi kaasi värvist puhastama

Posted: 05. Jan 2010 21:36
by vorrimen
täna sai esi hark,külje karbid,porikad ja paak ära krunditud
homme vast ostan värvi ka ära kuid ei ole veel ära otsustanud et mis värvi teha

Posted: 06. Jan 2010 18:55
by vorrimen
täna sai ära värvitud roheliseks
homme vast hakkan kokku panema ja siis pilte ka

Posted: 06. Jan 2010 20:32
by hondaman
roheliseks värvisid we???? :D

Posted: 06. Jan 2010 20:48
by menuauto
roheline on ilus värv 8 )

Posted: 06. Jan 2010 22:22
by vorrimen
hondaman wrote:roheliseks värvisid we???? :D
lihtsalt pole olnud rohelist värvi masinat ja vaatasin milline saab


kõik kokku saab ilmselt siis kui kasutaja ago käest osad jupid kätte saan
homme teen istme kinnitused lõpuks valmis

Posted: 20. Jan 2010 20:11
by vorrimen
täna sai deltale ostetud uus plokikaane tihend ja ventiilikorgid. samuti sai maha võetud silinder ja avastatud et kolvis on kriimud sees (vb saab homme uue)
silindril olid ka kriimud sees (uue saab vb hiljem)

Posted: 21. Jan 2010 08:03
by erikk
Millal tulevad pildid uuest värvist ? :D

Posted: 21. Jan 2010 09:24
by vorrimen
erikk wrote:Millal tulevad pildid uuest värvist ? :D
ilmselt siis kui delta koos ,aga vb varem

Posted: 24. Jan 2010 23:56
by apriliamen
Nägin 5 tundi tagasi vorrimeni deltat oma silmaga, täitsa viis.
Värv oli silmatorkav, edu sulle deltaga :wink:

Posted: 27. Jan 2010 19:55
by vorrimen
http://album.ee/album/514869/50207007?
lisasin siis lõpuks pilte juurde, seal on küll muud träni ka

Posted: 28. Jan 2010 19:57
by MopiTauri
See keevitus mis sul seal on küll päris tatistamine ja värv on ka spray nagu ma aru saan, aga muidu on täitsa tipp topp.Edu!!!

Posted: 28. Jan 2010 20:10
by vorrimen
MopiTauri wrote:See keevitus mis sul seal on küll päris tatistamine ja värv on ka spray nagu ma aru saan, aga muidu on täitsa tipp topp.Edu!!!
see keevitus oli juba siis kui delta ostsin ,ja värv on ka spray ,ilmselt sügisel võtan korraliku värvimise ette.
aga kas see on normaalne kui siduri korvi põhjast esimese kettani on 5-6 mm

Posted: 29. Jan 2010 16:46
by MopiTauri
Ega sa ei ole seda sidurikorvi keevitanud pealt?

Posted: 29. Jan 2010 19:35
by vorrimen
ei, ma pole seda veel lahtigi võtnud

Posted: 30. Jan 2010 13:42
by vorrimen
täna sai ostedud kolb rõngad ja kolvisõrm
ja pärast kukkus üks sõrmesplint karterisse
ja nüüd tuleb mootor vist laiali võtta

Posted: 30. Jan 2010 13:56
by koppel
võid proovida ,et õli vms valada karteri siis mootorit ringi ajada vb tuleb välja

Posted: 30. Jan 2010 17:05
by vorrimen
koppel wrote:võid proovida ,et õli vms valada karteri siis mootorit ringi ajada vb tuleb välja
ma keerasin mootori tagurpidi ja loksutasin ja siis pärast avastasin et oli juba mootorist välja kukkunud

ja siduri võtsin lahti ja vahetusse läheb siduri surveplaat,ja need neli pulka loksusid hästi palju (homme keevitan ära)

Posted: 07. Feb 2010 20:05
by apriliamen
Panime siis koos Vorrimeniga deltale taga rata ja mootori peale , tulemus siis selline http://www.upload.ee/image/386057/delta.JPG

Posted: 07. Feb 2010 21:40
by vorrimen
eks homme teen paremaid pilte

Posted: 07. Feb 2010 21:50
by apriliamen
Vorrimen (Sven) sulle üks soovitus rohkem viitsimist rsk :lol:
Tean et sul polnud aega mootorit peale panna, aga ikkagi.
Loodan et tegeled deltaga rohkem nüüdsest, kuna svennil täna läks opelil mootor pers""".

Posted: 08. Feb 2010 17:10
by vorrimen

Posted: 08. Feb 2010 18:07
by apriliamen
:lol: Oli igav täna ja sai tehtud svenni delta piltitest slide show.
http://www.youtube.com/watch?v=0VKwg7tfw3w

Posted: 08. Feb 2010 22:55
by vorrimen
täna proovisin deltat tööle kuid tulutult
tegin topkat aga ei midagi ja lõpuks võtsin süütemängu ,hallkarbi ja süütepooli küljest ja panin tuppa ahju peale kuivama
ja esiratas ei pea millegipärast õhku sees

Posted: 09. Feb 2010 21:19
by apriliamen
Täna siis saime svenni delta käima :D algul jampsis pidime teise käiguga laskma jne. Aga pärast sai ka esimesega ,NAGU PÜSS , esimesest laksust tööle . :P

Posted: 09. Feb 2010 23:20
by vorrimen
apriliamen wrote: esimesest laksust tööle . :P
ei läinud ju vändast tööle pidi lükkama
ja siin on ka pilte http://album.ee/album/514869/50207007?page=2

Posted: 10. Feb 2010 19:51
by vorrimen
täna sai deltaga lumerajal sõidetud
vahepeal pildus iga natukese aja tagant ketti maha ja avastasin et hammasrata oli natuke lahti ja siis sai see viga eemaltatud,ja pärast jäi jälle seisma kuna süütemäng oli lahti :lol: (mina seda kinni ei keerand) ning sai see viga eemaltatud
hiljem jäi jälle seisma kuna säde oli väga nõrk ja sai pandud uus küünlapiip.
ja säde oli jälle hea kuid enam tööle ei saand ,mäest alla sõites kurraks lubas aga tööle ei saadn deltat ja ajasin delta garaazi ära