Page 1 of 2

randoainlo delta v-50, delta v50

Posted: 17. Jan 2010 14:05
by randoainlo
Tere siis.tuli endale mõte delta osta.kõigepalet leidsin soovist päris kena sinepikarva delta, helistasin sinna, oli alles, lubasin mõelda kas võtan ära või ei.järgmine päev helistasin siis öeldi et läinud!vat see on see mökutamine.aga soov delta osta oli nii suur et otsisin ikka edasi.siis komistasin motors24 kuulutuse otsa kus oli müügis punane delta.helistasin siis sinna, oli alles, lubas ka väikese tasu eest kohale tuua.ütlesin et pean veits raha koguma ja siis võtan ära.läks kaks päeva mööda, helistasin tagasi, ütlesin et raha koos.lubas järgmisel nv-l asja ära tuua.leppisime siis kokku et helistab kui on aegviidus.lõpuks helistas ütles et ta on juba hirvlis!mul oli vaja kähku teeäärde saada, kedagi kodus ei olnud, mis siis ika stellale hääled sisse, aga nagu kiuste ei tahtnud see väga käima minna.lõpuks kuidagi ikka läks ja siis kihutasin maantee poole.õnneks leidsime teineteist ikka ülesse.proovisime siis käima, läks ilusti, tegin väikese sõidu ja jäin asjaga rahule.ostsin selle siis ära ja läksime mõlemad omateed.

MASINAST ENDAST:
kuulutuses oli väljalaske aastaks 1989, aga birkal oli ainult 198?.küsimärgi asemel oli tühi koht.aga muidu mootoriks on jalakäikudele ümbertehtud v-50.tuled töötavad, ka kaugtule märgutuli, signaal töötab.pidurid on väga head.liigub väga häsi edasi.

VEAD:
mõned vead siiski leiduvad.piduri tule lülitit ei ole, tagatuli põleb kogu aeg(mind see ei häiri)
miskipärast külma mootoriga ei lähe hästi käima, muidu kui mootor soe on siis läheb esimesest vändast.ma ise kahtlustan karburaatotit, aga seda proovisin vahetada, uuega ei läinud üldse käima, panin siis vanale ujukikambrile uue tihendi, läks käima.aga läheb käima siis kui hoian gaasi peal ja löön vänta, st algul peab kõrgetel pööretel töötama.(ei oska hästi seletADA)samuti ei tööta spidomeeter.selle käimamineku jama põhjustab vist karpa?pean arvatavasi poest uue ostma.

NIISAMA:
kaasa sain veel ühe v-501 mootori.ainuke viga pidi olema et viskab teist käiku välja.mina leidsin veaks puuduva jublaka mis hoiab käike sees.
veel rääkis et sellel mootoril pidi olema 80cc kolb sees.aga mina seda ei usu.kompresioon on väga hea.siduri tross on üsna räbal.gaasi rullik ei ole ka orginaal.muuseas, kaugtuli näitab väga hästi.summuti on ka vale koha peal.peab olema all.
nüüd sai vist kõik kirja.

mõned pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/921359
plaan on teha orginaaliks.

kommenteerige, avaldage arvamust!

Posted: 17. Jan 2010 14:16
by Kevin68
Külma mootori võlud, et külmast peast käima ei lähe.. kui mul kunagi 4-5 aasta eest Delta oli hoidsin suvel seda väljas, käimalöömis vänt puudus ja hommikul lükkasin kena kilomeetri seda käima. Peale seda võis pool päeva seista aga tõõle läks ideaalselt.. miskipärast hommikuti just ei läinud.

Esimene porilaud häirib, muidu paistab kõik ilus ja kena olema - edu!

Posted: 17. Jan 2010 14:21
by randoainlo
edu läheb alati vaja.esihark on mini oma, samuti ka porilaua kinnitus.hetkel pole õiget esiharki võtta.aga mulle see täitsa meeldib, vb kunagi vahetan välja.aga mul läheb külma mootoriga käima, aga s*tasti.
aga päeva jooksul kui õues, jahtub maha ja siis ka ei lähe.kas karpasse tekib kondents?

Posted: 18. Jan 2010 19:59
by randoainlo
täna helistasin kloostrimetsa ja küsisin kas on pakkuda karburaatorit ja delta orginaal leegitoru.karburaator oli täiesti olemas aga hinda täpselt ei osanud öelda, pidi jääma 300-400 krooni vahele.tondis maksis uus karpa aga 550.-!leegitoru pidi olema kloostrimetsas ka olemas, aga hinda ei olnud veel mõelnud(ju siis venemaalt värske kaup).
plaan on ka masinaga ja kahe sõbraga teha üks väike tiir ümber kodukoha, liikleme mööda külateid, suurtele teedele ei roni.aga eks sellest kajastan millalgi lähemalt

kas keegi oskab öelda kas deltal on orginaalis 2 peeglit või 1?
loodetavasti uue karburaatori ostuga kaob ära käivitusprobleem.

delta

Posted: 18. Jan 2010 20:21
by tundmatu987
Parempoolne peegel oli lisavarustuses minuteada.

Posted: 18. Jan 2010 20:27
by randoainlo
tänan info eest.mul on muidu kaks peeglit olemas, aga üks on pikema varrega.
samas kunagi peab esiratta elt ära võtma ja tühjaks laskma, sest ventiil on viltu, äkki saab siis otseks keerata kui kumm tühi on.

Posted: 18. Jan 2010 20:37
by karpuss
randoainlo wrote:täna helistasin kloostrimetsa ja küsisin kas on pakkuda karburaatorit ja delta orginaal leegitoru.karburaator oli täiesti olemas aga hinda täpselt ei osanud öelda, pidi jääma 300-400 krooni vahele.tondis maksis uus karpa aga 550.-!leegitoru pidi olema kloostrimetsas ka olemas, aga hinda ei olnud veel mõelnud(ju siis venemaalt värske kaup).
plaan on ka masinaga ja kahe sõbraga teha üks väike tiir ümber kodukoha, liikleme mööda külateid, suurtele teedele ei roni.aga eks sellest kajastan millalgi lähemalt

kas keegi oskab öelda kas deltal on orginaalis 2 peeglit või 1?
loodetavasti uue karburaatori ostuga kaob ära käivitusprobleem.
Kas tõesti on mopeedi juppide hinnad niipalju tõusnud, või küsitakse pealinnas tõesti topelt summat? igatahes suvel maksis tartu turupeal mopeedi karburaator 200 kr, nüüd pole enam käind seal aga kahtlen et hinnad väga kallimaks on läind.

gondi

Posted: 18. Jan 2010 20:39
by tundmatu987
Tondikas on tutikad Venest toodud kaubad.

Posted: 18. Jan 2010 20:51
by randoainlo
tondis pole mitte essugi.täna küsisin kas leegitoru on, vastus:neid ei toodetagi enam, rigale otsisin kodaraid, küsisin sealt, vastus:tehas on ju ammu kinni
vastupidiselt tondile on kloostrimetsas kõike, leegitorusid, karpasid, trosse ja palju muud mida tondis ei ole.mina fännan siiski rohke kloostrimetsa.

Posted: 18. Jan 2010 21:59
by koppel
Rakveres tahavad karbussi eest su hinge nii

Posted: 18. Jan 2010 22:29
by randoainlo
palju rakveres siis tahetakse karpa eest?mis poodi sa mõtled Anomed või seda mis vilde tänaval on?vilde teel on jah suht kirves kõik.siduritross on seal 150,. aga kloostrimetsas 75.-
homme plaanin siis teha deltaga treti kohalikku külapoodi.umbes 6km edasi tagasi.vend tõi mulle 10l segubensu ka nii et kütte muret ei ole.
loodame et mendid mind üles ei leia.

Posted: 19. Jan 2010 20:04
by randoainlo
täna jõudsin koolist koju siis mõtlesin et õue küll ei viitsi minna, aga mõne aja pärast tuli igavus ja siis otsustasin minna ja vaadata kuidas delta elab.
käisin ka sõitmas, aga väikese tiiru sest külm oli.mootoris oli ostes saadik mingi kilin -kolin sees.samuti oli tunda et silindripea alt tõmbab lisaõhku, panin sinna siis veel teise tihendi.panin siis kokku tagasi ja ka kompresioon oli paranenud.siiski ei andnud mu süda rahu ja otsustasin võtta silindri pealt ära, sest parem teen praegu korda kui et kusagil teepeal kokku jookseb.siis leidsin alt omadega läbi kolvi ja rõngad, mis oli megaõhukeseks kulunud.õnneks olin ostnud varuks ühe kolvi, leidsin ka kaks rõngast ja peale ma ta paningi.siis jälle kokku ja natuke õli silindrisse et libedam oleks.kompresioon jäi natsa halvem kui ennem.on see normaalne?käima läks ilusti nagu ikka.kui pikk tuleb teha sissesõit kui on pandud uued rõngad ja kolb?kui sissesõit on tehtud siis pidi vist alles jõud tulema?on see nii?samuti helistasin täna jälle kloostrimetsa, küsisin deltale peegleid, mida seal ka leidus.aga ikkagi kas see on normaalne et kompresioon on halvem kui vana kolviga, või tahab lihtsalt sissesõitu?

Posted: 19. Jan 2010 20:10
by StellaV50
Sissesõitu jah, umbes 100km

Re: gondi

Posted: 19. Jan 2010 20:19
by karpuss
tundmatu987 wrote:Tondikas on tutikad Venest toodud kaubad.
Ja mis sa arvad et tartu turupeal on mingid 10 aastat vanad jupid?

Posted: 19. Jan 2010 20:29
by randoainlo
selge, sissesõidu asi nüüd teada, kas keegi oskab seda kompresiooni ka kommenteerida?ons see normaalne et vana kolviga oli parem ja uuega halvem?

jupid

Posted: 19. Jan 2010 20:32
by tundmatu987
Turul on tihti kasutatud jupid.

Posted: 19. Jan 2010 20:36
by extinction
Uued kolvid on suures osas tugevalt alamõõdulised.

Posted: 19. Jan 2010 20:48
by randoainlo
see tähendab et ka kompresioon on ´halvem, aga mul on üks orginaalkolb ka v-50 suht heas korras.see kasutatud orig. kolb on siis mõtekam sisse panna?

Posted: 20. Jan 2010 17:55
by randoainlo
täna sai siis natuke jälle deltaga tegeletud.võtsin silindri pealt jälle ära ja vaatasin et juba kolvil jutid peal.mõtlesin et võtan stella küljest silindri ja jätan selle sama kolvi mis ma eile panin.aga oh üllatust!kolb ei läinud silindris olevatest akendest kõtgemale, justkui kinni kiilutud, oli üks silinder siis veel, proovisin seda, sama asi, aga sellese mis ostes peal oli läksid kõik kolvid sisse.samas see v-50 orig kasutatud kolb ei läinud ka kusagile silindritesse sisse, aga eile läks!?panin siis selle kasutatud v-50 kolvi ja selle silindri peale mis ostes peal oli.kompresioon on nagu on.käib kah küla kohas nagu öeldakse.
siis mõtlesin veel sellist asja et see mootor mis peal on sõidab kaua sõidab ja selle v-501 mis kaasa sain, sellele teen kap remondi uued laagrid tihendid ja muud. ja siis läheb see peale kui teine õhtal on.

Posted: 22. Jan 2010 21:24
by randoainlo
täna külastasin kloostrimetsa ja ostsin jälle ühe lame juppe.vend käis mul ka eelmine õhtu linnas ja tõi mulle rollmerist uued laagri, mida kasutatakse krossikatel, ja silikon simmerid.kokku läksid kuus laagrit ja kolm simmerit 470.-
täna hakkasin deltale uut mootorit kokku panema.kõigepealt mootori pooled ilusti puhtaks ja siiis laagrid ja simmerid sisse.siis tihendid ja võllid.täna jõudsin niikaugele et siduripoolne kaanealune on valmis ja kaan peal.kahuks osutus kloostrimetsast ostetud kolb valeks, remontmõõ, peal on kirjas 2.silindrisse ei mahtunud.doonor v-50 sai võetud metall ketastega sidur ja homme võtan sealt süüte ja istutan v-501 peale.aga kolvi kohta ütles müüa et ui ei sobi siis saab ringi vahetada.ilmselt tuleb esmaspäeval isa motopoodi saata.
motopoest ostsin ligi 500.- eest asju siis anti kingituseks v-501 simmerite komplekt.homme proovin edasi tegeleda mootoriga.

Posted: 22. Jan 2010 21:42
by stella1000
randoainlo wrote:täna külastasin kloostrimetsa ja ostsin jälle ühe lame juppe.vend käis mul ka eelmine õhtu linnas ja tõi mulle rollmerist uued laagri, mida kasutatakse krossikatel, ja silikon simmerid.kokku läksid kuus laagrit ja kolm simmerit 470.-
täna hakkasin deltale uut mootorit kokku panema.kõigepealt mootori pooled ilusti puhtaks ja siiis laagrid ja simmerid sisse.siis tihendid ja võllid.täna jõudsin niikaugele et siduripoolne kaanealune on valmis ja kaan peal.kahuks osutus kloostrimetsast ostetud kolb valeks, remontmõõ, peal on kirjas 2.silindrisse ei mahtunud.doonor v-50 sai võetud metall ketastega sidur ja homme võtan sealt süüte ja istutan v-502 peale.aga kolvi kohta ütles müüa et ui ei sobi siis saab ringi vahetada.ilmselt tuleb esmaspäeval isa motopoodi saata.
motopoest ostsin ligi 500.- eest asju siis anti kingituseks v-501 simmerite komplekt.homme proovin edasi tegeleda mootoriga.
Kas V-502 mootor on olemas 8O ?

Posted: 22. Jan 2010 21:43
by vorrimen
stella1000 wrote:
randoainlo wrote:täna külastasin kloostrimetsa ja ostsin jälle ühe lame juppe.vend käis mul ka eelmine õhtu linnas ja tõi mulle rollmerist uued laagri, mida kasutatakse krossikatel, ja silikon simmerid.kokku läksid kuus laagrit ja kolm simmerit 470.-
täna hakkasin deltale uut mootorit kokku panema.kõigepealt mootori pooled ilusti puhtaks ja siiis laagrid ja simmerid sisse.siis tihendid ja võllid.täna jõudsin niikaugele et siduripoolne kaanealune on valmis ja kaan peal.kahuks osutus kloostrimetsast ostetud kolb valeks, remontmõõ, peal on kirjas 2.silindrisse ei mahtunud.doonor v-50 sai võetud metall ketastega sidur ja homme võtan sealt süüte ja istutan v-502 peale.aga kolvi kohta ütles müüa et ui ei sobi siis saab ringi vahetada.ilmselt tuleb esmaspäeval isa motopoodi saata.
motopoest ostsin ligi 500.- eest asju siis anti kingituseks v-501 simmerite komplekt.homme proovin edasi tegeleda mootoriga.
Kas V-502 mootor on olemas 8O ?
ilmselt väike kirja viga

Posted: 22. Jan 2010 21:44
by stella1000
OK : )

Posted: 22. Jan 2010 22:03
by randoainlo
see oli lihtsalt väike apsakas.

Posted: 23. Jan 2010 18:09
by randoainlo
täna panin siis mootori kokku.kompresioon jäi suht hea.aga kolb käib silindris veits raskelt.tahtsin ka loomulikult proovida.panin siis stellale peale.ühendasin juhtmed ja bensu volla ära ja õue.vaikselt lubas ja lubas kuni läks käima.lasin natuke käia ja mõne aja pärast proovisin uuesti.läks ka ilusti käima.aga kui varsti jälle läksin proovima siis ei olnud midagi.ainult paukus ja sumpast tuli sinist tossu.lubas ka mõned korrad.näppisin karpat, näppisin süüdet aga ikka ei midagi.siis vaatasin kas säde ikka on.aga mida polnud oli säde.vahetasin küünlaid, piipe, süütepoole aga säde jäi kadunuks.vahetasin ka generaatori ära aga ei muutunud midagi.ei mõista.lükkasin siis tuppa ära.niipalju siis heast mootorist.

deltal vahetasin täna õli ära.käima läheb ikka endiselt hästi.kas keegi oskab öelda mis on delta kiiruseks märgitud passis?suvel/kevadel on plaanis mootor väljast ära pesta, praegu on nagu s*takäkk.

Posted: 23. Jan 2010 18:41
by koppel
40 vist kui ei eksi , aga läheb 55-60 ära ikka

Posted: 23. Jan 2010 20:11
by randoainlo
selge.tänud.nüüd tahaks veel selle kurjavaimu mootori tööle saada.ei tea kuhu see säde nii järsku kadus.

Posted: 23. Jan 2010 20:12
by minimo
Äkki kommutaator läbi? Proovi vahetada.

Posted: 23. Jan 2010 20:27
by randoainlo
kommutaator oleks läbi siis oleks säde ikka.vist?lihtsalt siis poleks rõhu all sädet.aga eks ma homme proovin.müstiliseim asi on see et ühe korra käivitus ja 5 minuti pärast tegi ainult pauke ja lubas.lõpuks kooles päris ära.

Posted: 23. Jan 2010 21:40
by koppel
umbes ei ole ?

Posted: 23. Jan 2010 21:46
by randoainlo
mis?karpa?ei ole, kindlalt.ennem töötas selle karpaga.

Posted: 24. Jan 2010 18:47
by randoainlo
täna isegi -30 külmakraadiga läks delta käima.tegin ka väikse tiiru, aga jube külm oli.ahjaa, käivitusprobleem sai lahendatud sedasi et selindri pea alla sai pandud uus tihendkuna sealt tõmbas lisaõhku.tõõtab siiani hästi.
varumootoril sädet ei leidnud.panin delta enda mootori kokku tagasi ja peale.

Posted: 24. Jan 2010 23:10
by apriliamen
koppel wrote:40 vist kui ei eksi , aga läheb 55-60 ära ikka
Kas mitte 45 polnud :?:

Posted: 25. Jan 2010 17:40
by randoainlo
noh, ega see ei muuda nagunii midagi see , 5km.aga kas keegi osakb õelda kuidas saada spidomeetri tross selle jubina külge mis sealt trossi august sisse läheb?ei oska hästi seletada.püüan teha millalgi pilte.

Posted: 03. Feb 2010 18:20
by randoainlo
kirjutan siis siia ka midagi.delta sõitis väga hästi ja läks ka käima väga hästi.kuni eilse õhtuni.nimelt siis suri välja.proovisin uuesti käima saada, 5 löögiga see ka õnnestus, tavaliselt soe mootor läheb veerandi vändaga käima.siis hakkas vahele jätma kõrgetel pööretel ja praegu läks korra käima käis natuke, väga ebaühtlaselt ja ainult põhjagaasiga.viga selge.kommutaator läbi.proovisin ka ülejäänud kahte aga need ka läbi.seega tuleb uus kokkutaator osta.samuti monteerisin külge riga 16 summuti.praegu tuleb see mootori alt nagu peab.panin praegu riga oma sest muud ei olnud.aga eks ma annan teada kas sain tööle või mitte.

Posted: 05. Feb 2010 17:34
by randoainlo
täna sain kommuta<tor plokki.maksis ta 225 eeku.mõtlesin et panen külge ja esimesest laksust käib.nii see aga polnud.panin siis plokki külge ja suundusin õue.ja ei lähe käima!võtsin sumpa ka ära, äkki takistab midagi, aga see oli lihtsalt loll mõte.vahetasin karburaatoreid, küünlaid, süütepoole, kommutaatoreid, aga kasu polnud midagi, masin ei teinud teist nägugi.kallasin siis ohtralt topkat ja paar popsu tegi aga käima ei jäänud. vend mul ütles et säd on ka kuidagi nõrk.peaks ju olema tumesinine-lilla,mul on aga helesinine-kollakas .mis võib sellist jama põhjustada?RAHVAS, Palun Aidake!!!

Posted: 05. Feb 2010 17:42
by vorrimen
süütepool või see mähis mis mootori küljeson

Posted: 05. Feb 2010 17:49
by randoainlo
genekat mõtled?süütepoole vahetasin.aga ma homme proovin genekat vahetada.mis veel võib põhjuseks olla?

Posted: 05. Feb 2010 19:32
by habemik
randoainlo wrote:võtsin sumpa ka ära, äkki takistab midagi, aga see oli lihtsalt rumal mõte.
teistele teadmiseks... see ei olegi nii loll mõte, sestet kui aastaid tagasi sain taastamiseks Riga mopeedi siis ka ei läinud tööle. Leegitoru küljest ja laulis.... leegitoru oli asbestnööri ja muud sodid täis.

Posted: 05. Feb 2010 20:27
by randoainlo
ma algul arvasin ka et viga võib olla summutis, aga samas ka välistasin selle sest summutist olid sõelad ja muu välja võetud.mitte minu poolt.aga siiski taaks ta kõigepeal käima saada.

Posted: 06. Feb 2010 13:45
by randoainlo
vahetasin süütemängu ära.kasu polnud midagi.äkki on süütepoolne simmer otsas?peaks vist vaatama.

Posted: 06. Feb 2010 22:31
by randoainlo
noh ja mis te arvate mis selle jama põhjustas?mina küll tean.põhjuseks miks ta käima ei läinud oli süütemängu poolne simmer, mis oli omalt kohalt lahkunud ehk august välja hüpanud.ja loomulikult oli simmer kinni pandud silikoniga.simmeri peal oli ka mõnus 2mm kiht silikoni.mõni vist mõtles et siis jääb mootor tihedam.ühesõnaga jälle sõidab!

PS.mul jälle uus mopeed, seekord MINI mopeed.

Posted: 06. Feb 2010 23:08
by koppel
palju sul neid moppe on ja miks nii palju ? mitte halvas mõttes muidugi :D

Posted: 06. Feb 2010 23:16
by randoainlo
hakkame siis lugema.1)riga 12;2)riga 16(sellest ilmselt moppi ei saa)
3)stella(hetkel mittesõitev) 4)delta;5)mini
lähitulevikus peaks vist üks stella ja stella raam huurde siginema.
miks nii palju?sellele küsimusele ei oska vastata.aga mida rohkem seda parem.ilmselt on neid palju sellepärast et need hakkavad hinda minema.vist.samas aga kui on mõistliku hinnaga midagi müügis ja kui raha on siis miks mitte osta?ühesõnaga ei oska sellele küsimusele väga vastata.
mis te arvate kas tasub minist siia ka teema teha?

Posted: 06. Feb 2010 23:39
by V6rrRacing
Tee ikka! :D